real77
23 Nov 2007, 20:25
salut. am si eu o problema la un megane 1.5 diesel de 105 cai.de cand a dat frigul, cand e motorul rece are o scurta intrerupere.face destul de rar, dar face.eu ma gandeam sa nu fie de la un injector mai lenes ca de la bujii nu prea cred, ca totusi e diesel.are cineva vreo explicatie?
bashtalu
23 Nov 2007, 22:12
ce inseamna intrerupere? poti detalia?
ms
real77
23 Nov 2007, 22:21
e ca o smucitura scurta.ca si cum o fractiune de sec nu mai se alimenteaza.da cum spuneam e aproape insesizabila.pare a fi de la un injector.totusi maine o duc sa-i verific bujiile.o iau si eu cu ce e mai simplu si mai ieftin.
meganus_bicorpus
23 Nov 2007, 22:57
Dai banii pe bujii degeaba, nu au nico treaba cu intreruperile si mai mult ca sigur ca bujiile nu sunt arse.verifica, mai dgraba, pe partea de alimentare.daca ai avea probleme cu injectoarele ar porni mai greu, nu-mi dau seama cum influenteaza in mers, o data ce ai deja motorul pornit.oricum..succes in cautari!
real77
23 Nov 2007, 23:03
pai treaba e ca porneste si mai greu cand e motorul rece.da eu pusesem asta pe seama faptului ca fiind frig are nevoie de mai mult timp pana se incalzesc bujiile.e prima iarna care o fac cu masina asta si nu stiu cum se comporta pornirea asta la buton.ca la masinile cu cheie e simplu.pui contact, se stinge martorul din bord si go!inainte de asta am avut pejo 405 2.0 hdi si pornea la sfert de cheie indiferent de temperatura.
23 Nov 2007, 23:04:
pardon. pejo 406 2.0 hdi!!!
23 Nov 2007, 23:06:
iar daca ar fi pe parte de alimentare, ar trebui sa faca tot timpul, nu numai la rece.
meganus_bicorpus
23 Nov 2007, 23:07
de cand cu frigul am observat si eu ca am probleme cu pornirea, dar sunt sigur ca e de la temp.Cand se incalzeste afara, desi masina e nepornita de 4-5 ore, pornirea e la sfert de ...buton.Daca ai avea probleme la injectoare, ar invarti motorul 3-4-5 secunde fara sa porneasca.Si pana la urma,daca e vorba de o trepidatie imperceptibila,las-o asa!Poate la un Bentley as avea pretentii de super-stabilitate, dar la 1,5 dCi...sa fie sanatosi, mie imi place motorul asa cum e!
real77
23 Nov 2007, 23:11
pai i-mi sta pe cap.in plus de sarbatori tre sa plec in austria si nu as prea vrea sa stau pe acolo prin servisuri sau pe langa masina in vreo parcare pe autoban.ma duc maine la cineva care are un tester si o pun la diagnoza.k sa ma linistesc!sper!
kicidan
24 Nov 2007, 10:27
Salutare, am si eu aceeasi problema -porneste mai greu la rece, doar prima data dimineata, si dupa pornire intrerupe ca si cum nu ar avea motorina.Cu aceasta problema se confrunta si un prieten dar la vw polo tot diesel.
Cauze posibile:
1- o bujie sau 2 arse
2-injectoare "mai lenese"
3-dezamorsarea pompei de injectie=>bule de aer in instalatia de alimentare
Dar daca faci testul sa ne spui si noua rezultatul.
Bafta!
meganus_bicorpus
24 Nov 2007, 10:41
Am verificat si eu azu dimineata pompita de amorsare si era plina, dar conducta de tur care intra in pompa era goala, cam 4-5 cm.Sa fie asta o cauza?Oricum, succes in cautari!
oau.. o fi frig afara.. o fi normal sa invarta mai mult dimineata.. o fi normal sa dureze mai mult sa se incalzeasa bujiile? oau...
real77
25 Nov 2007, 00:01
azi noapte am avut masina in garaj si dimineata a pornit foarte bine. de intrerupt face in continuare la fel.nu am avut timp sa ajung cu ea la tester, asa ca noutati nu am.
dcsiki
25 Nov 2007, 08:51
La mine se comporta la fel ... masina personala ( Meg 1 classic 1,9dTi) porneste mai repede , la sfert de cheie.
Poate incalzirea bujiilor nu este completa etc.
Porneste dar o auzi cum invarte cca 5 sec.
Poate o fi si problema cu motorina , iarna trecuta foloseam cam acceasi motorina si nu imi amintesc sa fi pornit asa.
Am avut si temperaturi mai mici ....
BAFTA
Hectic
12 May 2019, 08:29
Vad ca topicul e din 2007 dar acum in 2019 am si eu aceeasi problema (intrerupere cand motorul e rece) la un Kadjar 1.5 dci. La mine pornirea este la sfert. intreruperile se simt la viteza constanta in afara orasului. Se simt ca o smucitura. A aflat cineva care e problema in toti acesti ani?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.