bata_razvan
21 Sep 2007, 17:48
salut am un clio bicorp din 2001 1,2 16V .Am cumparat-o de curand si fostul proprietar mi-a zis ca ar avea distributia pe lant.E posibil asa ceva ??? Cum fac sa aflu daca are pe curea sau pe lant???? Rog ajutor...
SorinV
22 Sep 2007, 18:06
spune tipul de motor si iti spun in mod cert de care e! oricum 99.99% e pe curea.
daca e D4F atunci ai pe curea 100%.
$$ilvviu
22 Sep 2007, 18:38
E pe curea.
Fostul proprietar ori a fost si el aburit ori te-a dus cu zaharelul intentionat.
Ideea unei distributii pe lant da bine in targul de masini.
Oricum mare atentie!!!
Se poate ca fostu sa fi crezut ca e pe lant si sa fi mers zeci de mii de km fara nici o grija.
Du-te degraba la un service ca nu se stie cat are distributia de cand nu a mai fost schimbata.
sobolan
22 Sep 2007, 20:06
curea 100%...
de curind am schimbat distribtia la masina din semnatura asa ca treaba este clara:distributie pe curea...
the_darkman
25 Sep 2007, 22:47
Am citit un articol unde se spunea ca distributia se schimba la 120.000 de km la motorul de 1.2 16v. La reprezentanta mi-a spus cineva ca in Germania se schimba la 90.000 km, dar ei schimba la 60.000 km.
Am 55.000 km acum, sa ma streseze schimbul de distributie sau nu? Masina e adusa recent din Germania.
Exista distributie pe lant la Clio?
cmandrei
26 Sep 2007, 09:38
Zona de discutii pentru problema ta este
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=41625 ... in Romania la Renault se schimba distributia la fiecare 4 ani sau 60.000 km. Cum vei face tu ? - cum decizi
Mai bine o schimbi la 60k, ca sa nu ai Doamne fereste surprize neplacute!
the_darkman
26 Sep 2007, 14:03
Topicul acela incepe in 2005 si mare parte a discutiilor sunt despre alte motoare.
Masina am adus-o pentru tata care nu face mai mult de 5 mii de km intr-un an, practic n-as mai da 6-7 milioane acum, si peste 3-4 luni sa zica ca nu ii mai place si sa o vanda.
Starea curelei se poate observa pe undeva, sau trebuie desfacut ceva capac? Rolele sunt protejate sau sunt la vedere?
cmandrei
26 Sep 2007, 14:07
In mod normal sunt protejate de un capac care se scoate destul de greu ... si cum iti poti tu da seama despre curea si role daca te uiti la ele ? daca cureaua nu e crapata inseamna ca mai merge
? cat despre role chiar nu prea ai cum
Eu nu ti-am spus sa iti schimbi cureaua sau kit-ul de distributie ... doar am incercat sa-ti raspund intrebarii "sa ma streseze schimbul de distributie sau nu?" ... in acel topic vei gasi post-uri cu aceasi intrebare ... si raspunsuri ...
cmandrei
5 Dec 2007, 11:00
hashwu (a scris)
QUOTE
sa stii ca ai dreptate cu schimbatul distributiei... (mai ales cureaua), spre exemplu eu am comandat tot kitul (1.2 16v 2001 75 cp) si am ajuns la service in dimineata de 1 decembrie (la multi ani Romania!!!)
Incepe distractia... are 90500 km acuma si e adusa sin germania de doua luni etc.... bla bla bla...
Distributia comandata nu se potriveste cu cea necesara (ca sa vezi!!) ca cica au gresit seria motor etc... INSA!!!
am vazut cu ochii mei cureaua originala si rola intizator (...) care, cica e si de ghidaj si zimtii de la pompa de apa + verificat rulmentu sa nu se gripeze la remontare (ca ala de la service a dat tot jos!) si sunt absolut intacte de parca nu ar avea 90000 km... asa ca daca e de dincolo sau ai incredere in ea poti sta linistit (DAR PE BARBA TA) si nu depasi 100000 zic chiar francezii (stiu eu!)
Numai ca a dat report in loc de reply
billabong
5 Dec 2007, 15:30
Adevarul ca la bicorp in cartea de intretinere scrie ca distribuite sa schimba la 120.000km.La Renault-urile din romania cei de la service le schimba distributiile la 60.000.Totusi de ce o diferenta asa mare??Nu-mi spuneti ca din cauza poluarii sau frigului ca nu cred
Din cauza prafului
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.