RS/STI
18 Sep 2007, 09:07
De vreo 3 luni particip la VTM cu un Logan 1.6 8V , pana acum am avut rezultate bune , iar la ultima cursa de la Timis.....rezultate foarte bune . Cine spune ca Loganul nu este pentru curse se insala.
Motorasul merge foarte bine, tin sa mentionez ca masina are motorul, cutia de viteze si calculatorul de serie , catalizatorul e la locul lui . Rezultatele sunt pe urmatorul site :
http://www.acr.ro/_6/173/Etapa-a-VIII-a-a-...07Rezultate.htm
CIPTUNING
3 Oct 2007, 21:39
Felicitari pentru rezultate si pentru faptul ca-ti exteriorizezi pasiunea intr-un cadru organizat! Totusi, in cazul tau as crede mai degraba faptul ca te ajuta arta si indemanarea sa obtii acele clasari bune, decat faptul ca Loganul este o masina peste celelalte participante. Este buna pentru debutanti asa cum este dar poate stii ca cele din Cupa Joe (FRAS) au un kit cu piese multiple pentru curse iar cea mai importanta este siguranta pilotului (rolbar, scaune, centura).
Am vazut masinile ACRului la treaba si nu poti avea pretentia ca te bati cu mari bestii- in afara de Subaru lui Sandy.
Concluzionez: merge, dar totusi nu se compara cu ceva cu pedigree de curse. Dupa ce vei incerca asa ceva ma vei intelege. Succes in continuare!
RS/STI
24 Oct 2007, 12:38
In ultimile 4 etape am avut placera sa vad si Logan-ele de la Cupa Joe la start alaturi de mine si la Surduc duminica am scos cu 2 secunde mai bine ,la ranca vreo 5 secunde, nu mai tin minte exact iar la Alba.....7 secunde .......poate nu au avut piloti......dar nici eu nu sunt vreun Loeb, iar cu subaru lui Sandy ...chiar nu am ce sa ii fac.....doar daca ii scot doua bujii.
) dar si atunci cred ca ma chinui tare ( am avut Subaru Impreza WRX STI si l-am vandut in Buzau, era nergu cu jante pe 19' , stiu ce poate masina)
IRONICK
24 Oct 2007, 13:00
Tu cine esti din lista aia ?
deconectat
24 Oct 2007, 13:05
Sa fie domnul Valentin Stoica?...
RS/STI
24 Oct 2007, 14:16
Daca asa scrie pe geam.......
CIPTUNING
3 Dec 2007, 15:26
Asta a fost a ta? Am vazut-o in Buzau in trafic si la tuning exhibition. Nu stiu daca as putea sa ma despart de o asemenea masina..
Sorry! A trebuit sa-i dau resize.
IRONICK
3 Dec 2007, 15:34
Te hotarasti odata ?
Daaaaaaa
( a fost a mea si a trebuit sa o vand
(
cum ai reusit sa obtii sponsorizari ? (dupa cate vad pe masina)
si ceva rezultate mai noi ?
dvirus
17 Jun 2008, 06:12
Ce modificari are masina?
RS/STI
15 Dec 2008, 17:14
Nu am gasit sponsor......ma sponsorizez singur. Masinu nu are cine stie ce modificari , motorul e stock, la fel si cutie de viteze si electrnica. Suspensia si anvelopele fac toata distractia
AR-18-MOS
15 Dec 2008, 20:28
De ce nu faci macar un chip-tuning?
denisCT
15 Dec 2008, 21:34
chiptuning la 1.6 8v e cam egal cu 0
einstein1984
16 Dec 2008, 08:53
Felicitari, l-ai facut si pe Costica Raileanu, si ala stie ceva cu covrigul.
AR-18-MOS
18 Dec 2008, 17:13
QUOTE(denisCT @ 15 Dec 2008, 21:34)
chiptuning la 1.6 8v e cam egal cu 0
Aia crezi tu.
AlexanderCarstoc
18 Dec 2008, 17:23
QUOTE(AR-18-MOS @ 18 Dec 2008, 18:13)
Aia crezi tu.
Argumentele tale fiind? Spune, sa aflam toti de ce greseste....
AR-18-MOS
19 Dec 2008, 17:41
In functie de softul folosit, performantele fata de un motor 1.6 8v stock, se vor imbunatati destul de bine. Timpii de reactie ai motorului vor scadea, la viteze mari, acceleratia va fi mai buna, precum si in turatii mari nu se va simti acea "gatuire" a motorului.
Pentru a imbunatati performantele, recomand un nou ECU de Renault Sport.
Bogdam
19 Dec 2008, 20:53
Reglementarile in interiorul unei cupe cum e Dacia joe sunt stricte. Nu se apuca fiecare sa-si faca cip cirip in spatele blocului, sa schimbe evacuari sau mai stiu eu ce. Toate masinile sunt la fel.
AR-18-MOS
23 Dec 2008, 00:10
Scuzati, nu cunosc regulile.
eduardsebe
21 Feb 2009, 15:39
RS/STI..din curiozitate...ai auzit de un pilot roman pe VTM numit Gheorghe Teodor? Concura prin '80-'90
gheorghehoria
6 Mar 2009, 16:59
QUOTE(eduardsebe @ 21 Feb 2009, 15:39)
RS/STI..din curiozitate...ai auzit de un pilot roman pe VTM numit Gheorghe Teodor? Concura prin '80-'90
LOL
eduardsebe
membru_DC
12 Sep 2009, 22:28
QUOTE(Bogdam @ 19 Dec 2008, 21:53)
Reglementarile in interiorul unei cupe cum e Dacia joe sunt stricte. Nu se apuca fiecare sa-si faca cip cirip in spatele blocului, sa schimbe evacuari sau mai stiu eu ce. Toate masinile sunt la fel.
aia cu cip cirip nu prea e adevarata, adica dupa fiecare cursa vine unu de la uzina sa-mi puna DDT-ul sau clip-ul pe masina si sa vada daca am facut vreo resoftare recent
einstein1984
13 Sep 2009, 10:29
Nu, dar se pot pune niste sigilii.
nu inteleg de ce la aceste competitii nu folosesc motorul 16 16v
ar trbui sa fie mai dinamic
lucianac79
27 Sep 2009, 11:28
Versiunea de baza pentru masinile din Cupa Joe era Preferance, si pe versiunea respectiva nu se gaseste motorul de 16v, iar iddea era ca masina de baza sa fie cat mai ieftina pentru a oferi posibilitatea de costuri cat mai reduse. Chiar si asa modificarile suplimentare si kiturile de asfalt si macadam necesare, mai insemnau ceva mai mult de 10 mii de euro, daca mai retin bine, era la un moment dat un topic despre ele.
Despre calculatoare, la vremea respectiva auzisem ca se primesc de la organizator inainte de curse.
einstein1984
3 Jan 2010, 22:27
Chiar sunt curios ce stie sa faca calculatorul ala upgradat de 200 de euro. Puterea maxima stiu ca ramanea la 90 de cai.
IRONICK
3 Jan 2010, 22:47
Cea ce nu stie noul ecu care se monteaza acum pe Dacia. Ala cu mai putina capacitate de procesare. Pacra scrie ceva cu gm pe el ...
3 Jan 2010, 23:09:
V42 (de la Valeo) este mai rasarit. Ala de se monteaza la Euro5 ...
B-64-MVP
4 Jan 2010, 01:40
Felicitari omu' pentru rezultatele exceptionale obtinute fara sponsori si cu o masina foarte putin modificata. Eu am logan 1.6 8v si stiu ce poate, este foarte foarte fiabil, este usoara si daca dai tot jos de pe ea o sa ai un raport kg/cal putere destul de bun. Pentru cei ca spun ca un chip tuning nu face nici o diferenta se insala enorm.
einstein1984
4 Jan 2010, 09:17
Ironik, reformulez: Oare ce stie sa faca softul de pe calculatorul ala?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.