Problema care o am de 2-3 saptamani e ca motorul vibreaza si se aude de parca merge in 3 cilindrii. S-a intamplat si se mai intampla in 2 cazuri:
1. La pornire cand motorul este rece, cateva minute pana se incalzeste un pic sau o accelerez de cateva ori.
2. Am patit-o si in trafic de vre-o 2-3 ori.
In ambele cazuri se manifesta doar la relanti. Nu am observat o modificare a turatiei.
Cu "search" am cautat dar nu am gasit ceva care sa coincida cu "simptomele" problemei.
FireChief
15 Sep 2007, 06:57
ce motorina ai bagat ultima data si de unde...?
in 90% din cazuri de la aceeasi statie petrom. Dar daca ar fi de la motorina nu ar trebui sa fie o chestie permanenta?
ultima data se incadreaza in cei 90%
popescu
18 Sep 2007, 11:58
aceasi problema o am si eu si nu cred ca e de la benzina
PIF - programare in service si motorul pus pe tester.
La fel si dl. Popescu.
joi sunt in service. sper sa faca si atunci.
popescu, ai diesel sau benzina?
normal ca la service a mers ca nou si nu am avut ce sa-i arat mecanicului
joi ma duc iar ca sa-mi bage alt soft la calculator ca la rvizie nu se racise destul motorul si sper ca va face atunci...
Vreo bobina arsa?
Ce descrii tu acolo am patit eu saptamana trecuta si de la bobina era toata tarasenia.
ala de la receptie mi-a sugerat sa asteptam pana pun noul soft si poate nu mai face...miroase a abureala, dar joi cand voi lua masina poate va fi motorul rece si nu o sa-i mai fie frica de doctor..
dar Solon, tie i-ti facea tot timpul sau numai uneori?
Uneori, dar destul de rar, mi se intampla sa imi tremure nitel masina si credeam ca e de la benzina. Dar saptamana trecuta s-au dus dracului doua bobine instantaneu.Nu stiu cum am reusit performanta. Sa traiasca pasajul Obor!
Simptome: relanti la 500 rpm, tremura toata si se aprinde martorul galben pe bord.
Dupa ce am schimbay bobinele, alta viata!
dar dieselul are bobinele astea? ca astea-s pentru bujii pt scanteie...
alex_guzgan
7 Nov 2007, 16:21
Salut, sper cea ce am patit eu sa te ajute.
Am postat acum cateva luni cam aceeasi problema ca si tine eram disperat
La rece in mers exact la fel facea.
Diferenta e ca meganul meu e de 1,6 16 v, dupa schimbat bobine,buji......si testere problema s-a dovedit a fi banala si am descoperito prin noroc.
Cand imi mergea prost am miscat de instalatia electrica fire mufe etc. si schimbarea s-a produs in momentul cand am miscat mufa de la calculator.
Se pare ca contactele erau oxidate. Dupa ce am dat cu un spary de contacte nu am mai avut nici i problema.
MUlt noroc
Dieselul nu are aceste bobine.
De verificat suportul elastic al motorului.Daca este tasat induce vibratii
in caroserie avand senzatia ca motorul functioneaza in 3 cilindri cu toate ca
turatia in ralanti este cea normala.
Fenomenul apare dor in ralanti.
daniel4ro
7 Nov 2007, 20:51
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=414...90entry919295posibil tamponul hidroelastic. te sfatuiesc sa il cauti in magazine, sa nu il iei de la Renault ca pe mine m-au fript la pret. in schimb, montajul nu cred ca o sa il poti face singur, manopera la renault costa cam 65 lei. Trebuie folosit elevatorul.
Bafta!
Montparnasse
8 Nov 2007, 22:18
Am o intrebare:
este posibil ca si mie sa-mi trebuiasca acest tampon hidroelastic schimbat? Problema a aparut de vreo 3 zile la la 1400 km. Exact ce se intampla: cand pornesc, turatiile sunt in general normale , cam la 1000-1100, dupa ce se mai incalzeste motorul, scade la 950. Pana aici toate bune si frumoase. Dupa ce temperatura motorului trece de prima linie de incalzire, de obicei cu vreo 5 min sa ajung la serviciu, turatiile scad la 900, moment in care incep sa am sau paranoia ca vibreaza prea tare sau chiar vibreaza masina. Eu inca sper sa fie motorina de vina. Maine schimb locul de alimentare si cifra octanica. Este de mentionat si faptul ca motorul este cam zgomotos si la accelerare, de parca, intr-adevar i-ar lipsi un cilindru. Ce fac, mai astept sau apelez la service. masina am luat-o de la Serus. Stie cineva cum se poarta oamenii de acolo cu clientii si, mai important, cu masina clientului? Multumesc
am si eu aceeasi problema cu masina: incepe sa vibreze imediat ce se incalzeste putin... la inceput am zis ca e de la motorina, insa am consumat rezervorul si am pus altul si tot asa face. am facut programare la ipso pe 20 noiembrie.
cutia de viteze si coloana de directie mi-a picat exact cand masina a facut 1 an, si mi s-au schimbat pe garantie. mai are motorul sa pice si e gata masina! o vand dreakului!
Montparnasse
13 Nov 2007, 17:58
Sa-mi spui ce ai facut. Eu am mers cu ea la service si le-am explicat care este problema, insa cel care a mers cu ea si cel care a bagat la calc a spus ca nu e nici o problema, ca e diesel. Mi-a dat rezultatele de pe calc. In relanti normal trebuie 875 ture si eu aveam 876 la print si se invartea cam in jurul acestei valori. Numai ca baietii nu prea au inteles ce am vrut sa le zic si anume, ca VIBREAZA, nu e problema la turatii. Astazi, s-a intamplat ceva si mai ciudat. Am pornit cu ea la rece si turele nu au urcat la 1000 , ci au stat la nivelul la care vibreaza, iar cand s-a incalzit putin a revenit la normal. Dupa care, iar au scazut turele si a inceput sa vibreze. ( Cei de la service mi-au spus ca problema de vibratii e atunci cand volanul iti face ca la tractor). Mie imi miroase a alternanta de turatii, ceea ce am inteles ca nu prea e bine. Ajutor! Iubita imi spune ca sunt paranoic deja cu acte in regula. Ce fac, ma duc iarasi la ei?
QUOTE(Bacu @ 8 Nov 2007, 22:44)
am si eu aceeasi problema cu masina: incepe sa vibreze imediat ce se incalzeste putin... la inceput am zis ca e de la motorina, insa am consumat rezervorul si am pus altul si tot asa face. am facut programare la ipso pe 20 noiembrie.
cutia de viteze si coloana de directie mi-a picat exact cand masina a facut 1 an, si mi s-au schimbat pe garantie. mai are motorul sa pice si e gata masina! o vand dreakului!
fost la ipso, gasit tampon motor rupt...
cel din stanga motorului de sus sau cel de dedesubt ?
Montparnasse
20 Nov 2007, 18:56
I-ai pus tu sa se uite sau a fost din propria initiativa? La mine, dupa cum am mai spus, au bagat-o pe calculator si a iesit la turatii ok (in jurul valorii de 875 rotatii la relanti), desi am inteles ca turatiile pot fi normale, iar tamponul ramolit. Ti-l mai schimba pe garantie?
ehee, le-am zis eu de tampon motor (dupa ce am citit aici pe forum), ca atunci cand am ajuns acolo binenteles ca nu mai tremura deloc a naibii masina! Mi l-au schimbat pe garantie, binenteles, ca altfel innebuneam de nervi. La mine nu tremura in functie de turatii, ci in functie de temperatura motorului...
nu stiu semit, inca nu am luat-o, mai am sa ii vopsesc bara spate tot acolo la ipso, iti spun dupa ce iau masina...
La mine nu stiu daca este vreo problema sau este ceva normal... La rece, pana plec cu masina de pe loc sunetul motorului este mai accentuat, si parca se simte o foarte foarte fina trepidatie a motorului in interiorul habitaclului. In schimb turometrul nu variaza absolut deloc. De cand pornesc motorul (indiferent daca pornirea se face la rece sau la cald) si pana il opresc, acul sta cam la 850-900 RPM.
Bacu, la tine din cate observ aceasta vibratie aparea la cald... Era accentuata?
era destul de accentuata, doar cand ajungea in dreptul primei gradatii de temperatura (sfertul) cand ajunge la a doua (jumatatea) nu mai tremura...
Montparnasse
21 Nov 2007, 12:15
Sa ne spui daca se mai simte ceva si la rece. La mine se simte, iar la cald, nu mai trepideaza deloc (deranjabil), cand acul de temperatura e la jumate. Mi-au explicat mecanicii ca e diesel si ca asa fac toate pana se incalzesc.
aleksanders
21 Nov 2007, 14:30
sal- acelasi lucru cu aparitia unui vibrari si un motor mai zgomotos patesc si eu cand temperatura ajunge la prima liniuta - dupa ce se mai incalzeste putin motorul isi revine - cred ca este doar o problema de incalzire a motorului
Sharpe
21 Nov 2007, 17:00
De la aparitia temperaturilor scazute, la pornire, motorul era zgomotos si avea ceva vibratii de ziceai ca se rupe. Problema s-a rezolvat, la mine, odata cu inlocuirea uleiului de kkt pus in garantie (Elf turbo diesel 10W 40) cu OMV Bixxol Premium diesel 5W 40. Alta masina...
Buna ziua. Sunt mai nou pe forumul asta, cu toate ca am Megane-ul din 2006. Ca sa zica sa, pana acum nu am avut probleme , iar acum am intrat pe forum cautand solutii pentru o problema asemanatoare ca in acest topic.
Masina e 1,5 Dci si in ultimul timp a inceput sa-i tremure motorul, exact ca si cand ar merge in 3 cilindri. La inceput tremura numai la cald iar la rece, masina are un sistem de accelerare automat, care sa-i mentina o anumita turatie ca un fel de "soc" (sau atunci cand pornesti AC) astfel incat nu-mi dadeam seama, insa acum se simte.
Am fost la un service ( nu autorizat REnault) si mi-au spus ca trebuie curatate injectoarele : unul sau chiar doua nu mai pulverizeaza cum trebuie ci ...cum se spune in termeni populari...a inceput sa " pise" ...
Asta sa fie cauza,a mai rezolvat cineva problema asa, curatind injectoarele?
alladin
14 Dec 2008, 11:36
s-ar putea sa tremure de la bieleta anticuplu
Daca ar fi vreo problema cu injectoarele ar aparea pe calculator, insa pe computer totul apare in regula. Tind sa cred ca problema e de la acel tampon, eu merg peste 2 saptamani sa verific si la mine...
Buna ziua,am un Renault Trafic din 2008,motor 2.0 de 114 cp,porneste bine si se aude bine timp de un minut doua,dupa care incepe sa mearga in 3 constant,imi poate spune cineva care stie ce problema ar putea fi?
Multumesc anticipat.
Injectoarele le-am scos si verificat,mi-au spus ca lucreaza toate la fel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.