Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: IERARHIA DETECTOARELOR RADAR
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > In Car Entertainment > Detectoare Radar
Pages: 1, 2
sagetator
Incearca cineva sa faca o ierarhie a primelor 10 cele mai performante detectoare radar, respectiv primelor 10 detectoare cu cel mai bun raport calitate/pret ?

Aceasta lista orientativa va ajuta pe multi in alegerea rapida a unui detector radar.

Asadar ii rog pe cei cu vaste cunostinte in acest domeniu (practice si/sau teoretice) sa ni le impartaseasca si noua, celorlalti.

Va multumim.
GoGu
Nu pot sa dau 10 locuri, dar zic si eu (cate locuri mi-or iesi smile.gif ):

- Performanta:
1) Valentine One
2) Bel RX65 / Bel STI
3) Escort Passport X50
4) Bel 995

..si de aici nu mai stiu sa zic, mi se incurca in cap mai multe modele, oricum, cred ca ar mai fi niste Bel-uri Vector (965, 955). Oricum, clasamentul nu e chiar batut in cuie, in anumite benzi locurile schimbandu-se (si in diferite teste).

- Raport performanta-pret. Aici treaba e mai sensibila/ subiectiva. Din nou, parerea mea (din modelele nu chiar f. scumpe):

1) Bel Vector 955 (in special cu antena S7, antena M4 se pare ca e ceva mai slaba. M4 cica se regaseste chiar si la RX65. Deci atentie, verificati FCC ID-ul daca se termina in S7 sau M4 !)

2)Whistler XTR425

3) Bel 965, 995 (mai performante ca precedentele, dar mai scumpe, deci se strica putin raportul)

4) Whistler Pro 73,Pro 58
5) Whistler XTR 690 / Pro78

Principalii parametri de performanta sunt sensibilitatea (in benzile de interes) si filtrarea alarmelor false.
In RO se foloseste banda K, radare Python si fotoradare (Speedophot, Gatso, Mesta). Daca nu se face instant-on ("veioza") detectarea radarelor Python nu e dificila, cam orice detector le detecteaza de la distante suficiente (de ex. Whistleru-ul meu, SRT35-r, un model de 230 ron le detecteaza si de la aprox. 1km).
In schimb, impotriva fotoradarelor situatia e cam nasoala, un detector din topul performerilor oferind in jur de 100 m de avertizare... Iar pe net, in general nu am prea vazut teste de detectoare impotriva foto-radarelor (in general in USA nu prea sunt dintr-astea, e "apanajul" Europei. Totodata in testele din USA se pune accent pe performanta in banda Ka, foarte folosita la ei.)

Repet, parerea mea, hâc smile.gif
C a t a l i n
Reviste citești?
horsewhisperer27
gogule, cum iti dai seama dupa serie ce antena are?
C@talin
Nenea Gogu asta al nostru ce saracie de antena are? tongue.gif
GoGu
@horsewhisperer: vezi foto (copyright Speedo smile.gif )pt. identificarea antenei.
Oricum, unii zic ca nu conteaza antena, altii ca da... Cititi de la postul asta incolo, sunt cateva opinii documentate.
Era o referire la antena M4 si pe radardetector.net, dar n-o mai gasesc.

Totusi, cititi aici un topic care evidentiaza diferentele dintre radarele din USA vs. Europa si functionarea detectoarelor in Europa. Sunt si niste recomandari pe acolo. Slava domnului ca la noi nu este inca banda Ka...

@catalin: habar n-am ce antena are sleep.gif , oricum, am sesizat la srt35 al meu si la un xtr325 ca au "deschiderea" palniei mult mai mica, si o constructie diferita fata de bel 925-ul pe care l-am avut. Alta abordare...
l@u
QUOTE(horsewhisperer27 @ 30 Jun 2007, 10:42)
gogule, cum iti dai seama dupa serie ce antena are?
*




Scrie destul de clar in postul #2 :,,Deci atentie, verificati FCC ID-ul daca se termina in S7 sau M4 " wink.gif
laguna_2_interceptor
- consider ca Valentine One si Bel RX65 sunt identice ca performante cu un plus pentru RX ca este mai ieftin sau de fapt marele dezavantaj al Valentine One ca este mai scump la acelasi nivel de performanta oferit cu RX65... raman la ideia ca cel mai bun detector radar din lume este RX65 iar cea mai tare scula cu care poti merge si cu 250km/h prin dreptul radarului este Scorpion "Ultimate" Active Radar Jammer, dai un ban dar poa' sa stea si in limba ''militienii vanatori'' ca nu au ce sa iti faca... ( chiar daca este ilegal este greu... de fapt imposibil de dovedit wink.gif )
GoGu
Intr-adevar, radartest.com considera in general Bel-urile de top ca fiind superioare V1-lui (desi se spune ca acest site e cam "Bel-biased").
Insa, desi V1 e mai scump ofera un timp de raspuns mai bun, are 2 antene (care permit si functia patentata de a arata directia radarului, iar in cazul surselor multiple indicarea directiei sursei mai puternice...). RX65-ul a implementat recent indicarea semnalelor multiple, insa nu poate indica directia... Tinand cont ca in USA diferenta dintre RX65 si V1 e de 100-150$, eu zic ca cel din urma face banii (chiar mi-ar place o jucarie dintr-asta blush.gif , dar din pacate la noi se vand oficial la preturi exorbitante).

Cat despre jammere, intr-adevar Scorpion asta pare a functiona (desi mai da rateuri, link), dar e prea riscanta folosirea lui
laguna_2_interceptor
- ma bucur ca ai ajuns la acel link... parerea mea ca e cam singurul demn de luat in seama si in plus testele si rezultatele lor efectuate de roy & compania sunt acceptate de toti producatorii de detectoare prezenti acolo... ma refer la marci de traditie... este un site pe care atat producatorii, presa de specialitate cat si consumatori il respecta foarte mult...
laurashgeo
Are cineva Whistler 948 Euro? E diferenta intre el si xtr-425? Diferenta de pret e de 80Ron. Stiu ca 425 are benzi selectabile in plus, insa eu caut un detector pentru excursii prin tara si nu pentru Bucuresti(deci accept si alarme false).
Merita diferenta de pret intre cele doua? Sau sa-l iau pe cel mai ieftin si sa strang bani pentru GPS(pentru camerele fixe)? blush.gif
GoGu
Mai bine cauta un Whistler Pro 78 revizia C (am mai vorbit despre el pe aici, nu vreau sa ma repet smile.gif ), platforma acestuia depaseste tot ce a facut Whistler pana acum, fiind detectorul cu cel mai bun raport pret-calitate la ora actuala.

Si da, ia-ti si un GPS, e bun pt. camerele fixe (mai ales ca sunt unele cu bucle inductive, deci total invizibile pt. detectoare) si e bun si pt. navigatie, in general.

laurashgeo
Te cred ca e bun, dar e 500Ron. Astea doua la care m-am orientat eu se gasesc la 250, respectiv 330Ron. Nu sunt dispus sa depasesc acest buget! Mai gasisem pe Okazii si un V940 second la 260Ron, dar mi-e cam frica.
Ce sa iau oare?????
GoGu
Daca zici ca nu poti depasi bugetul, atunci ia 425-ul (despre modelul 948 nu stiu ce sa zic, e prea rar si nu gasesc nimic despre el...).

Oricum, 425-ul e la limita protectiei impotriva Speedophot-urilor (si radarelor fixe, cele care emit, bineinteles). Detectoarele sub acest nivel nu au nici o sansa impotriva acestor radare (si nici la 425 sa nu te astepti la cine stie ce...).

Oricum, poate te mai gandesti, Pro 78-ul se gaseste neoficial si cu vreo 420 ron, doar asigura-te ca e rev. C.
eminescu0
GoGule merci pentru informatiile utile si complete atat de aici cat si de pe celalalt topic (Detectoare - FAQ). n-aveam nici o idee in domeniu dar acum alegerea e ceva mai usoara.

daca tot faceti topuri, cred ca unul cu dispozitive intre 400-500 (-600) lei ar fi util. dupa parerea mea asta e o suma rezonabila.

dupa cum ai zis tu mai sus:

Whistler Pro 78 revizia C - intre 500 ~ 600 lei pe net (cum stii daca e revizia C ?)
GoGu
Se alimenteaza detectorul cu butonul City apasat. Va afisa REV. X (unde X e A, B sau C). Din pacate e singurul mod de a afla.

Cu aprox. 600 ron poti lua -neoficial- si un Bel din clasa superioara...

Pe scurt, impotriva Pythoanelor ce opereaza constant-on pe sensul opus cam orice detector ofera protectie cat de cat (mai bine sau mai prost), in schimb in cazul foto-radarelor (GATSO sau Speedophot) deja trebuie sa te gandesti la ceva din liga superioara, minimul acceptat fiind cel amintit de mine mai sus...

Si ca sa fiu oarecum on-topic, niste informatii pe care le-am cules mai recent (si care pot raspunde unor intrebari pe viitor smile.gif ):

Exista 2 producatori ce fabrica detectoare in masa (si la propriu si la figurat):

- BG Tech, firma coreeano-chinezeasca ce mai nou are niste birouri prin USA: LINK Astia le fac (de la conceptie la constructie) detectoarele celor de la Cobra. Asa se explica performanta acestor detectoare (in anii '80, candva, Cobra facea -cu forte proprii - detectoare bune la timpul respectiv, chiar se zice ca erau cele mai bune- modelul Trapshooter). Dar productivitatea chinezeasca, zecile de modele, designul inspirat, marketingul profesionist = reteta succesului...

- ATTOWAVE - LINK
Detectoarele iesite de pe mainile astora se vand sub zeci de branduri: PNI, RMR, BZZ si altele... Si astea sunt de calitate indoielnica (au fost cateva RMR-uri prin teste comparative, jenant).
St
Stie cineva cum imi dau seama dupa serie daca e Pro 78 rev C sau rev A?
Bliss
Se vede greu padurea de copaci. Ia vezi fix un post mai sus. smile.gif
GoGu
Dupa serie nu-ti dai seama.
Daca ai vreo informatie despre data fabricatiei (cu toate ca parca nu apare nici asta in clar...) ar fi mai util, Rev. C a aparut prin ianuarie-februarie anul asta.
eminescu0
pai scrie clar mai sus:
QUOTE(GoGu @ 31 May 2008, 22:13)
Se alimenteaza detectorul cu butonul City apasat. Va afisa REV. X (unde X e A, B sau C). Din pacate e singurul mod de a afla.
*


L.E.: ups, mi-au luat-o inainte.
GoGu
cateva informatii si o poza despre rev. C aici si aici.
testerics
Comparatie...
laurashgeo
Am observat ca un Pro 78 revC nou costa exact cat un Bel V940. Ce parere aveti? Nu ma deranjeaza foarte mult alarmele false, ma intereseaza care detecteaza mai bine GATSO sau Speedophot.Care merita ales?
GoGu
Depinde de ce pret e vorba...

Daca e vorba de rev. C eu, personal, as alege Pro 78-ul (din cauza benzilor selectabile, kitului de hardwiring, filtrarii excelente si a comportamentului f. bun la semnale slabe de durata scurta).

Un tip din Slovenia pe radardetector.net zicea ca in comparatie cu RX65, Pro78 detecta GATSO-urile cam la fel de bine...
laurashgeo
"Depinde de ce pret e vorba..."
Le-am gasit la 420 ron pe ambele. Insa revizia C se gaseste cam greu.
M-am grupat cu mai multi colegi si cautam un discount pentru 3 sau 4 bucati. smile.gif

mariuscomx
si eu vreau Pro 78 ... dar nu stiu unde gasesc rev C ...
Si uite ca vine vara.. si trebuie .. ca plecam prin vacante smile.gif

am gasit : http://www.magazin-online.ro/pd-827217584.htm
Whistler PRO 78 model iunie 2008 banuiesc ca se refera la revizia c.
Daca ne strangem mai multi il luam la 500 Ron bucata. ceea ce mi se pare ok.

Sa vedem cum putem face .. eu sunt din iasi smile.gif
sorin_
Eu m-as baga pentru a ne strange 5 pt detector. Ce zici, mai gasim 3 amici care-si doresc asa ceva ? Ramane problema distributiei, care o vom discuta dupa aceea.
holograma
s-a gandit cineva sa faca echipa pt beltronics 995 sau rx65 ?
A l e x
Imi explica si mie cineva care-i diferenta de "performanta" dintre detectoare ?

Eu am un Cobra vechi de tot, are ani buni, si inca isi face treaba. Nu m-a prins niciun radar, chiar si cei de stau ascunsi, si pe ei ii vede in timp util de am timp sa franez... Merg cam cu 90 km/h in localitatile unde se poate si am franat de multe ori la 50-60 fara probleme, inainte de a fi vreo problema. M-a luat o singura data radarul cand uitasem detectorul inchis tongue.gif

Sunt convins ca orice detector de marca de-l iau acum e peste al meu, deci de unde diferentele enorme de pret dintre ele daca si cele vechi isi fac meseria ? Cumva alea mai scumpe vad si ce au mancat politistii ?

Nu incerc acum s-o fac pe conservatorul, din contra, daca unul mai nou si mai "performant" ma ajuta mai mult sunt de acord sa-l schimb, dar daca nu avem probleme cu astea vechi, merita investitia ?

Sau cele foarte performante sunt pentru cei de merg cu 200 km/h + si le trebuie muult timp sa franeze la viteza legala ? Atunci da, inteleg... Dar pentru 40-50 km/h in plus, oare vechiturile nu sunt de ajuns ?
Vlad B
Pai.. alarme false si distanta de detectie? Eu altceva nu vad..
J o h n n y

Alea mai noi au mai multe bezi de frecventa pt radare (camere fixe, radare mobile, pistoale - mai putin in ro) si teoretic reduc alarmele false..... plus ca mai au si afisaj color, busola, etc.. tongue.gif

GoGu
Daca mai aud asta cu "mai multe benzi" fac ulcer smile.gif E doar rezultatul "muncii" celor de la Cobra care au reusit sa inventeze 12-14 benzi... Mai spun o data: benzile radar in lumea 'ntreaga sunt 4: X, K, Ka, Ku, hai 5 daca numaram (desi nu e corect sa adunam mere cu pere) si Lidar-ul (laserul).

@A l e x: e un pic greu de explicat daca nu ai apucat sa incerci un detector performant. Greseala ta e ca pui faptul ca nu ai avut probleme cu radarul exclusiv in seama detectorului. In fapt acest lucru se poate datora si norocului si conduitei tale (a faptului ca nu mergi ca inecatul).
Cunosc persoane care au avut detector 1-2 ani, nu au luat amenda (noroc), au luat ceva mai performant, au facut greseala sa considere ca acum sunt invincibili, au ramas pietoni si acum considera detectorul mai performant o porcarie, ca ala vechi era mai bun samd... Asta e, cea mai buna pusca cu luneta din lume nu face doi bani in mana unui orb...

dar sa revin la subiect:
Incep cu un exemplu: duminica treceam prin Bacau, eram chiar la iesire, e o portiune luunga si dreapta care se termina cu o rampa destul de accentuata care e si in curba (nu stiu cum se numeste acolo, pt. localnici precizez ca se vede si un turn f. inalt acolo, un releu de televiziune, ceva...). Cu ceva metri inaintea rampei imi macane detectorul de vreo 2-3 ori. Circumspect, incetinesc. Incep sa urc rampa, detectorul incepe din nou sa macane in crestere, eu mentin viteza. In spate un individ imi dadea flash-uri. M-am dat la o parte, asta accelereaza sa treaca pe langa mine, ii vad Cobra de pe bord (parea un 9430 sau ceva asemanator), detectorul meu macanea serios de acum, apar si girofarele masinii politiei de dupa deal, pe ala abia atunci l-am vazut ca franeaza...
Si as mai avea exemple smile.gif Sensibilitatea buna a detectorului m-a pus in tema din timp (oricum nu margeam f. repede, dar aveam peste limita), m-a scutit de frane si manevre precipitate wink.gif
Asta a fost un exemplu simplu, prea simplu chiar, de radar "clasic", constant-on, din fata, bla-bla... Daca insa am compara performanta detectoarelor "de top" si ale celor ieftne in fata unui foto-radar atunci cred ca ar fi mai simplu, vorbim de diferenta intre detectie si non-detectie. Un detector slab (si includ aici si zecile de modele Cobra cu 156743 benzi) nu are nici o sansa in fata acestor radare. Daca am avea (norocul face ca nu avem) si foto-radare in Ka (fascicul si mai ingust, reflexii si mai putine) atunci detectoarele de duzina nu au ABSOLUT nici o sansa...
Tine seama ca un detector BUN poate da in fata unor asemanea radare distante de detectie de ordinul a 100m mellow.gif, am patit cu RX65e-ul sa am si mai putin contra unui Speedophot, noroc ca il bunghisem dupa antena statiei radio... Cand detecteaza un detector slab acest radar? cand esti langa el sleep.gif
Asta e diferenta intre un detector bun si scump s unul ieftin, diferenta ce poate fi cruciala daca detectezi o reflexie slaba a unui foto-radar sau o emisie scurta de peste deal de la vreo "veioza".

Acum nu inseamna ca u detector mai nou e automat mai bun, un Bel Vector 945 de acu' 5 ani (bine intretinut si aflat in parametri) va da ceata "varfului de serie" Cobra care se va fabrica la anu', asta te asigur smile.gif

In concluzie, citeste un pic despre tipurile de radare de la noi (am scris si eu pe aici destul), imprumuta de la cineva un detector bun (si bine configurat), mergi putin cu el si iti vei da seama ce am incercat eu sa bolborosesc aici blush.gif
J o h n n y


Usor... am facut eu referire undeva la "12-14 benzi"?? Si mie imi arata doar 4-5 benzi si e cobra 9940!

Chiar sper sa nu dai in ulcer.... smile.gif
GoGu
Da' scrie "12 band" pe ambalaj? Scrie... smile.gif
Glumesc cu ulcerul, bineinteles. Pana la urma fiecare da banii pe ce vrea wink.gif
A l e x
Gogu, adevarul e ca nu am incercat alte detectoare. Pe asta il am dinainte de a avea permis, sa spun asa, si nu am mers aproape niciodata fara el la drum lung. Avem o relatie serioasa si de lunga durata... Si nu l-am "inselat" niciodata.. Desi cred ca ar trebui sa vorbesc de el la gen feminin ca altfel suna aiurea de tot tongue.gif

Adevarul e ca alarme false are la greu, dar in rest vede radarele de la distante maricele...
DomnulK
am tot citit si rascitit despre detectoarele bel rx65 ca ar fi produse in 2 versiuni , una europeana si una americana. cum deosebim aceste versiuni si de ce nu ar fi buna cea americana in romania?
holograma
este foarte important si sa stii sa citesti detectorul. cand am mers spre iasi am intalnit un speedophot intr-un logan alb. gogule, sunt sigur ca stii masina. mie mi-a carait inainte de a distinge antenele. de fapt atunci am vazut pentru prima data cum arata.
deci, esenta e sa nu te crezi superman daca ai detector pe bord. intotdeauna trebuie pastrate niste limite de bun simt.
si apoi, se prea poate sa cumperi un detect de top si sa aiba un defect din fabricatie. am vazut cazuri. e drept, mai rar, dar exista.
DFA
După aproape 1.800Km parcurși cu un Whistler Pro-78 revizia C cumpărat cu 500 LEI de pe net pot spune că își face toți banii.

L-am setat astfel:

X band = off
K band = ON
Ka band = ON
LASER = ON
POP = off
Filter = default

Am dezactivat Safety Radar, Full Power Up sequence și LED Periscope.

Banda Ka am lăsat-o din pură curiozitate, să văd câte alerte false o să primesc de la detectoarele ieftine (gen Cobra & Co.).
Nu am simțit nevoia să aplic Filter 1 sau 2, Pro-78 e destul de insensibil la oscilatoarele locale ale altor detectoare ieftine din preajmă.

În oraș Pro-78 rev.C e destul de tăcut chiar și în mod Highway (din cauza dezactivării benzii X diferența dintre Highway și City nu e foarte mare), alertele de la ușile automate sunt rare și înveți foarte repede să le recunoști. Auto Quiet e foarte folositor în cazul lor.

Display-ul cu LED-uri albastre nu e deloc deranjant, ba chiar plăcut și foarte ușor de citit, funcția de Auto Dim fiind foarte utilă când lumina ambientală scade.

L-am montat deasupra oglinzii retrovizoare interioare, în dreapta parasolarului șoferului, pe zona hașurată, cât mai sus posibil, după ce pe parbriz am lipit o bandă dublu-adezivă obișnuită iar suportul de metal l-am lipit de banda dublu-adezivă cu superglue, firește, fără ventuze și amortizorul de cauciuc.

Alimentarea am făcut-o direct la 12V, de la plafonieră, cu kit-ul de hardwireing inclus. Detectorul e practic invizibil din exterior și nu-mi fac probleme pentru detecția Laser că ar fi afectată de zona hașurată din dreptul oglinzii, oricum nu mă bazez pe detector în privința detecției camerelor fixe.

De-a lungul celor 1.800Km parcurși prin țară am fost "bombardat" cu toate variantele de utilizare ale lui Python II, veiozari, Constant-On, antena întoarsă lateral, ascuns după clădiri sau prin vegetație, cu cascheta sau clipboard-ul pus peste antenă, etc.
Nu am prins nici un Speedophot din păcate. De asemenea, nu am trecut pe lângă nici un LIDAR în drumul meu.
GATSOmeter-ul din Slobozia nu funcționa când am trecut eu pe acolo (15-08-2008).

Distanța de detecție al unui Python II în mod Constant-On și în linie dreaptă e mai mult decât suficientă și oricum nu pune probleme la nici un detector, deci nu voi insista pe ea.

Interesant este comportamentul la Instant-On și la detecția off-axis pentru Python II, care este foarte bună, Pro-78 rev. C receptează foarte bine semnalele slabe sau cele de scurtă durată și dacă înveți să-ți asculți detectorul acesta îți oferă suficiente indicii ca să știi când să încetinești.

Chiar și atunci când nu ești vizat (vii din spatele antenei sau din lateral) Pro-78 îți poate oferi suficient timp să reduci viteza de la 70-80Km/h la sub 60Km/h pentru a nu intra în raza de acțiune a camerei.

Nu am făcut măsurători exacte de distanță pentru că nu am avut timp, impresia generală fiind că e un detector care te poate ajuta să mergi mai repede dar fără să te înnebunească cu alerte false.

Oricum, nu este genul de detector care să te poată salva de la un Instant-On la 100Km/h prin localitate..., de fapt nici un detector nu te-ar salva...

Singurul lucru care mă nemulțumește la Pro-78 este funcția de Battery Saver, care la drumuri lungi te poate surpinde cu alerta pe care o produce. Încă nu m-am decis dacă să o dezactivez sau nu.
GoGu
DFA, poti dezactiva Battery Saver, mai ales ca zici ca l-ai alimentat la plafoniera (unde tensiunea e stabilizata, nu mai poate "citi" variatiile tensiunii de alimentare, variatii dupa care deducea faptul ca motorul functioneaza si nu intra Battery saver-ul in functiune).
DFA
Nu, Batery Saver nu citește tensiunea de alimentare, ci se bazează pe un timer de 180 de minute de lipsă de apăsare a oricărui buton, după care emite o alertă auditivă și vizuală și se închide.
Alerta aia e cam "violentă" cu urechile și m-a surprins de câteva ori la drum lung.
Ca să nu se închidă automat trebuie să apeși pe un buton oarecare. Atunci timer-ul se resetează și iar așteaptă 3 ore.

Timer-ul nu-l puteau programa să se reseteze și la primirea unei alerte pe vreo bandă căci lăsat în mașina oprită ar fi putut să nu se oprească prea curând din cauza vreunor alerte false și să-ți consume bateria.

Pro-78 nu "ascultă" motorul în nici un fel, nu are volum dinamic funcție de turație și nu măsoară/afișează tensiunea de alimentare.
Nici nu are nevoie.
GoGu
E posibil sa fie cum spui tu (asa scrie si in manual)... Eu am avut un Whistler simplu (srt35r) care nu avea posibilitatea de a opri functia asta si mi-a facut impresia ca intra battery saver-ul doar cand l-am alimentat de la plafoniera (de unde am tras concluzia ca ar avea ceva in legatura cu variatia tensiunii de alimentare).
Dar cred ca m-am inselat, e posibil ca drumurile pe care le-am facut cu el alimentat de la plafoniera sa fi fost mai lungi si sa aiba ocazia sa treaca timpul acela prestabilit blush.gif
$$ilvviu
Dintre RX65e V6.4 cu antena M4 si RX65 V 3.6 cu antena S7 ce ma sfatuiti sa aleg?
Le am pe ambele si vreau se renunt la unul din ele.
Eu unul l-as prefera pe ultimul, care mi s-a parut mai sensibil, dar e posibil sa fie doar o impresie.
DFA
S7 e mai sensibil decât M4 dar are dezavantajul că are și mai multe alerte false decât M4.
Depinde de tine, cât de tolerant ești cu privire la alertele false versus distanța de detecție.
Bacu
QUOTE($$ilvviu @ 26 Aug 2008, 16:57)
Dintre RX65e V6.4 cu antena M4 si RX65 V 3.6 cu antena S7 ce ma sfatuiti sa aleg?
Le am pe ambele si vreau se renunt la unul din ele.
Eu unul l-as prefera pe ultimul, care mi s-a parut mai sensibil, dar e posibil sa fie doar o impresie.
*




si cu cati bani ai vrea sa scapi de unul dintre ele? biggrin.gif fiind ala mai prost, sper ca nu o sa ceri prea mult... dry.gif
cristidb
Eu consider ca in momentul asta Bel 955 e best buy si argumetele sunt:
Cand se decalibreaza te atentioneaza. Nu risti sa stai cu el pe bord si de fapt sa fie mort. M-am fript asa cu un Whistler 3450 si m-am saturat. Asta ar fi principalul argument in favoarea Bel.
Cu mult timp in urma am avut un Cobra, 9150 parca. Si-a facut datoria, nici o amenda vreo 3 ani cat l-am folosit. Bazaia si de nebun, nu era foarte sensibil dar m-a scapat de amenzi.... In urma unor probleme pe care le-am avut din cauza lui in perioada in care detectoarele erau ilegale l-am schimbat cu un Whistler 3450 remote.
Whistlerul asta a mers perfect 3 ani. Nu prea multe alarme false, benzi selectabile, montare in bara sa nu-l vada nimeni... pana cand intr-o zi s-a stricat si mi-am luat un radar la o viteza foarte mare. Dupa cateva zile am constatat ca e mort. In rest nu a dat nici un semn ca ar fi defect, chiar mergea cateva minute dupa pornire.
Am luat un Bel 955. Dupa o zi "self calibration failure". Se cam incalzea. L-am schimbat pe garantie iar inlocuitorul merge perfect. Atentie la detectoarele luate SH. S-ar putea sa aiba defecte. E o chestie destul de frecventa defectiunea asta la Bel-uri. Totusi, detectorul functiona, pana ajungea la o anumita temperatura si atunci beepaia cateva secunde si se incihdea.
Ce imi place la Bel:
Cum am mai spus, daca se strica te avertizeaza.
Volumul nu e pe rotita. Nu se poate intampla ca din greseala sa-l dai incet si sa nu-l auzi.
Foarte putine alarme false. Il tin mereu pe autoscan.
Sensibilitate foarte buna.
Nu bazaie la Cobre.
Mufa de alimentare de tip telefon.
Ca minusuri ar fi ca nu se poate dezactiva banda Ka, dar cum nu da alarme false in banda asta, nu-i chiar o problema.
E cam maricel si greu.

Al meu are antena M4. Se pare ca e mai putin sensibila decat S7 dar da mai putine alarme false si e mai putin pretentioasa la pozitionare. O inclinatie de 15 grade nu afecteaza aproape deloc sensibilitatea. A nu se intelege ca nu are sensibilitate buna. Probabil detecteaza de la dublul distantei fata de un cobra sau whistler ieftin.

Intr-un clasament al producatorilor, ordinea ar fi V1, Bel, Escort, Whistler, Cobra. Restul nu conteaza.
Sfatul meu e sa va luati detectoare bune, adica de la Whistler Pro 78 si bel 940 in sus. Diferenta de 100-200 lei fata de detectoarele ieftine se justifica pe deplin.
laurashgeo
Vreau sa imi iau un detector pana in 500ron. Eram hotarat pe Pro78 rev C., si am gasit acum la 450ron. Intrebarea mea acum este daca il compar cu bel 955, care costa 460, ce sa aleg?????????
DFA
Performanța e comparabilă, doar că 955 nu are benzi selectabile, ceea ce înseamnă că nu vei putea scăpa de o parte din alarmele false.
cristidb
Dar la bel 955 nu o sa ai oricum alarme false in banda Ka sau laser, iar banda X e anulata in modul City. Oricum, nici in banda X nu sunt alarme false. 95% din cazurile in care tipa e intradevar radar. Mai beepaie la benzinarii in banda K dar de astea nu scapi cu nici un detector.
DFA
În banda Ka primești alerte false de la alte detectoare radar (în special cele făcute de BG Tech: Cobra & co.) iar pentru Laser poți primi alerte false de la unele alarme sau senzori, precum și în preajma aeroporturilor (de la LIDAR-e și senzorii pentru măsurarea rafalelor de vânt).
holograma
QUOTE(cristidb @ 2 Sep 2008, 19:35)
Oricum, nici in banda X nu sunt alarme false.
*



te cam inseli
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.