Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce ziceti de masina made in china?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
b76bgaarh
ce ziceti de testul ADAC? Merita sa iti iei masina din China facuta din sarma?????
uitativa la trailerul video pt a vedea crash testul facut de ADAC. Acum se poate pune intrebarea....lau facut pe bune sau lau manarit un pic ca pe Logan???????

http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/a...rtikel_id=14437
ady85btz
Nu e Gelly? unsure.gif
axabrt
e foarte elastica. parca e de mamaliga !
sincer mi-as lua.
Am avut niste bascheti chinezesti care m-au tinut mult mai mult decat adidasi tot made in china facuti pt SUA insa ! Deci nu se stie...un pret ceva ?
b76bgaarh
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...rtikel_id=12877
uitati aici si testul comparativ cu passat si kia magentis
OVIDIUS
Mie mi se par urate toate. Nu stiu cat de proaste sunt, dar sunt urate. N-au avut chinezii nici macar talentul sa copieze ceva cum trebuie...
DFA
Mânărit sau nemânărit nu are nici o importanță, doar nu vă așteptați ca mașinile chinezești/indiene/iraniene sau mai știu eu de unde să se comporte bine la crashtest dacă nu sunt construite cu cap...
Până și alea la care mai ai pretenții pot avea loc catastrofe, vezi cAveo...
dizzy
La 19 000 EUR poti sa-ti iei o masina decenta.
De ce ti-ai lua o chinezarie de genul asta?
Asa o masinuta mica de vreo 3-4000 EUR ar mai avea sens, ca si consumabil, merg cu ea 2-3 ani si o dau cu 2000.
Dar asa, la 19000 imi pot lua o Skoda Octavia chiar buna, un 307, Megane, poate o Laguna, dar nu o chinezareala.
axabrt
dizzy era o gluma...
am mers cu octavia. Nu ca sofer da am mers. La 160 inca accelera...
Nu ar lua nimeni chinezarii la banii astia
nicu022003
Chinezii astia au ajuns sa faca de la bateriile "777" bascheti, expadrile si alte prostii pana la masini smile.gif)
ady85btz
le fac pe toate la fel: foarte proaste!!!
han_1.6 mpi
sa speram ca limba chineza nu va inlocui in cativa ani engleza wub.gif
borciparte
chinezarii...
CGB
apropo de geely
http://www.geelyromania.ro/
sa vedeti preturi acolo. full de full (inclusiv piele full, mp3, abs, scaun reglabil in fro 4 pozitii si tot felul de alte chestii) la fro 11.000 ddp.
aphophis
da si mai primesti in bani aia si certitudinea chinezilor ce cumpara masini chinezesti,unde 3 din 4 masini se defecteaza in primele 6 luni de la cumparare smile.gif

cat despre crashtest nu e euroncap (ca sa fim siguri ca au urmat intocmai procedurile) insa releva destul de bine faptul ca sunt proiectate foarte prost din acest punct de vedere. Si ca asta e unul din motivele pentru care sunt ieftine
dizzy
@Axabrt, nu ma adresam tie, doar constatam.
Maisnile chinezesti sunt proiectate prost si realizate din materiale f ieftine pt ca sa fie ieftine.
Totusi sunt masini bine echipate, ceva de genul masinilor coreene din anii 90
Giurisici Fabian
moarte sigura cu Mobra dar mai sigura cu masina asta
stalpul stanga fata s-a indoit parca era o scobitoare ohmy.gif
pentru ei sunt bune ca daca mor cativa intr-un accident nici nu se cunoaste la populatia lor.
sorin_f39
Asa ceva nu trebuie cumparat !!!!!!

Iar daca o primesti cadou, refuz-o.
Amedeus
Titlul articolului spune totul :"Schrott aus China" radmasa.gif radmasa.gif
La NCAP s-ar parea ca a luat doar o stea : "Nur einen von fünf Sternen gab es beim Crash nach den strengen EuroNCAP-Regeln."
Gunoiul asta se vrea limuzina clasa premium. radmasa.gif radmasa.gif
Ideea e ca mori sigur, dar mori pe scaune din piele , cu un lemn de mahon infipt in torace si cu ceva ornamente de aluminiu in coaste. radmasa.gif
Cica e clona de BMW seria 3:

[attachmentid=58048]

si ca sa fie in ton cu originalul, la 195 km/h bordul arata 220 km/h ("Bei echten 195 km/h zeigt der Tachometer knapp 220 an – das ist sportlich.") radmasa.gif
Smiley
QUOTE(b76bgaarh @ 21 Jun 2007, 13:55)
ce ziceti de testul ADAC? Merita sa iti iei masina din China facuta din sarma?????
uitativa la trailerul video pt a vedea crash testul facut de ADAC. Acum se poate pune intrebarea....lau facut pe bune sau lau manarit un pic ca pe Logan???????

http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/a...rtikel_id=14437
*



pe la secunda 55 zboara spre camera o ditamai bucata de geam smile.gif

probabil ca e gandita pentru teroristi : in caz de accident, mai luati si vreo 3-4 pietoni cu voi wink.gif
b76bgaarh
io cred ca chinezii le fac asa bune ca sa tina populatia sub control.....este a doua masina produsa in china care esuat lamentabil la crash test. problema e ca acum incep sa le exporte si in europa ....vor sa tina toata p[opulatia sub control radmasa.gif
raduboy
Oare nu primec si guvernantii nostrii asemenea masini?Ce am vazut in filmulet a socat,e o catastrofa pe roti masina aia.Decat sa dau bani pe asa ceva mai bine imi iau Mercedes Cobra ca ala,chiar daca are 30 de ani,e mult mai sigur.
Fuzz
Cum au scos si manechinul ala pe bucati, asa o sa scoata si eventualele victime din pacate sad.gif
dmc
QUOTE(raduboy @ 23 Jun 2007, 10:07)
Decat sa dau bani pe asa ceva mai bine imi iau Mercedes Cobra ca ala,chiar daca are 30 de ani,e mult mai sigur.
*



Asta crezi tu, acea minunata masina de 30 de ani s-ar putea sa fie la fel de proasta daca nu chiar mai proasta fata de ce-ai vazut in filmul de crash test. Daca ziceai mai bine imi iau Logan ca macar are 3 stele eram de acord cu tine.

O masina europeana noua, e mult mai buna la capitolul siguranta decat orice a existat pe piata pana acum 7-8 ani. Sfatul meu este sa uitati de masini de acum 20 de ani ca in alea sigur o sa muriti in caz de accident indiferent cine le-a produs.
Mai bine mai slab echipata si din clasa mai mica (sfatul meu).
aphophis
QUOTE(raduboy @ 23 Jun 2007, 09:07)
Oare nu primec si guvernantii nostrii asemenea masini?Ce am vazut in filmulet a socat,e o catastrofa pe roti masina aia.Decat sa dau bani pe asa ceva mai bine imi iau Mercedes Cobra ca ala,chiar daca are 30 de ani,e mult mai sigur.
*



si mai adaug la ce spunea dmc ca o tabla de 10 cm nu inseamna ca ala din masina scapa neaparat nevatamat.
ViperRS
dezastruos.... inca un exemplu ca orice lucru chiar si ieftin trebuie facut cu cap pentru a asigura o siguranta minima.
Michidush
Nu prea imi vine sa rad...chiar deloc...Mai tineti minte catalogul Auto Pro din 95?? Uitati-va sa vedeti ce masini faceau chinezii...si ce fac acum e la o distanta enorma de ce faceau atunci. Nu stiu daca ati vazut dar mizeria aia de Brilliance avea deformare controlata chiar daca s-a facut praf iar daca a ajuns sa fie comparata...chiar daca e mai proasta ce e drept cu Passat (un model iconic pt industria auto) lucrul asta e ingrijorator.....mai asteptati urmatoarea generatie. By the way... in China se fabrica cele mai multe masini anual din lume....mai multe decat in SUA....ce ziceti de asta??
dorriinn
decat cu o asa masina mai bine abonat la ratb pe viata! biggrin.gif
aphophis
@Michidush

se fabrica si raman acolo. Cea mai mare parte din productia lor se vinde in china. si nu e de mirare ca produc atat, la cata populatie au..
raduboy
QUOTE(dmc @ 23 Jun 2007, 13:18)
Daca ziceai mai bine imi iau Logan ca macar are 3 stele eram de acord cu tine.

O masina europeana noua, e mult mai buna la capitolul siguranta decat orice a existat pe piata pana acum 7-8 ani. .
Mai bine mai slab echipata si din clasa mai mica (sfatul meu).
*


Vezi ca in State legislatia referitoare la siguranta masinii e mult mai drastica decat in Europa.ei ne-au luat-o inainte de multi ani.Mercedes cobra era doar un exemplu,e o masina destul de mare,e destul de solid construita si cred ca la un impact frontal cu un Corsa,Lupo,Kalos,107,C1 etc, din alea se alege praful.Pot sa aiba airbag-uri si alte minunatii ,cu airbag cu tot iti dai duhul.
In orice caz,ceea ceam vazut pe filmulet m-a socat.Tinand cont de vitezele cu care se circula acuma aceste masini sunt moarte sigura.
Amedeus
Mertanu' ala vechi poate sa ramana destul de intreg, dar ocupantii vor fii morti. sad.gif
Nu cred ca degeaba se controleaza deformarea caroseriei la impact.
La impactul cu un zid de beton a unui tanc la 50 km/h, s-ar putea ca nici zidul, nici tancul sa nu fie prea deteriorate, dar ocupantii tancului vor fii cel putin grav raniti. sad.gif
padual
chinezii fac lucruri bune daca li se cere asta. Deocamdata nu le este util sa faca masini scumpe pentru ca ceea ce produc se vinde majoritar in China, unde pretul conteaza. Am vazut o comparatie intre Matiz si Chery QQ care este o copie aproape identica, si QQ iesea mult mai prost la crashtest EuroNcap. Daca ceri chinezilor sa iti faca o masina de clasa mica, cu un pret dublu fata de cel al pietei, fiti siguri ca vor obtine maxim la crashtest si vor avea toate optionalele, dar daca ceri o limuzina, la pret de clasa compacta cu asta te alegi...ce-ati vazut in clipuri.
IsNa
QUOTE(raduboy @ 24 Jun 2007, 00:19)
Vezi ca in State legislatia referitoare la siguranta masinii e mult mai drastica decat in Europa.ei ne-au luat-o inainte de multi ani.
*




Zici tu?

http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/277.aspx
driverx
QUOTE(raduboy @ 23 Jun 2007, 23:19)
Vezi ca in State legislatia referitoare la siguranta masinii e mult mai drastica decat in Europa.
*


Sa mori tu?

Americanii INCAAA nu au invatat ce sunt alea masini si ce e aia siguranta in materie de masini. Ei peste tot is cu gura pe sus "Safety first", da' numa gura e de ei si prostimea americana pune botul la asta. Saracii americani nici nu stiu ce si cum se intampla lucrurile in afara ograzii lor.

Sa iti dau un exemplu recent de american safety radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Ai ei marea mandrie cu 18 wheelers-u' lor, da' is killeri pe roti. Pe langa ca is mari, pe langa ca is grele, pe LANGA ca au soft suspensions ceea ce duce la super instabilitati, pe langa ca nu multe remorci de trailere de pe la ei au macar ABS, tot la 18 wheelers-u' lor nu au acele bare orizontale din spate si din lateral care sa nu permita intrarea oamenilor si a masinilor sub roti, dupa care sa fie striviti. Recent, foarte recent am vazut un documentar in care se legau de problema asta, argumetand ca in Europa si in Asia demuuuuuult s-au implementat chestiile astea ca standard. Daca bine tin minte, pana si in Rromania s-au bagat ceva norme, cu mult inaintea intrarii in UE de a dota camioanele fabricate aici cu aceste bari orizontale. Cred ca imediat facem vreo 10 ani daca nu ma insel prea mult. Si asta intr-o tara de rahat, nu big USA shit.

In Europa de muuuuult s-a implementat asta, in europa deja multe trailere au ABS, in europa is multe.

Tot crash test-urile lor arata ca in general masinile europene se comporta mai bine la impact decat masinile lor. Si asta facute cu standardele lor de teste. Masinile lor in general se comporta de la mediocru in jos cand vine vorba de teste.

Totodata ei fac masini ceva mai grele, cu suspensii mai moi, deci automat mai instabile. Sunt mai comfortabile, dar...te si costa....viata.
Adrian_Solenza
OFF: E prima oara cand sunt de acord cu DriverX...

Eu unul am avut ocazia sa merg in o masina americana... Deci, imi dadea senzatia de Dacie berlina, atat de prost era lucrata in interior.. Era un van, pe benzina, care papa 20 in Bucuresti, asta in 1996!
Tipul a venit cu ea din State, si primul lucru care l-a facut: si-a luat un VW Transporter 7+1 nou, diesel!

Sa cautati testele lor de siguranta.. La ei tin minte ca e obligatoriu ca masina sa aiba bare rigide de protectie, si in general mai pronuntate.. Ca deh, mai mari, mai tari la ei inseamna mai sigure!


Am inceput sa vad masini dastea chinezesti pe strada la mine..

Semana izbitor cu Toyota Corolla Sedan, modelul vechi!
nh1980ro
La americani e obligatoriu sa aiba bare de plastic tip fagure pentru a amortiza impactul la viteze mici. De aceea toate masinile asiatice (gen Mazda, Toyota, Acura si Infinity care se vand foarte bine la americani) arata mai mari decat cele pentru Europa.

De asemenea la americani autostrazile au parapeti de protectie pe margini ganditi ca sa nu te rastoarne cand intri in ei si recipiente pline cu apa la pilonii care sustin autostrazile suspendate pentru ca bizonii sa nu se izbeasca de ele si sa moara. Ei au implementat si elemente de siguranta pe sosele nu numai in masini.
Apoi ei au sosele asflatate prin creierii muntilor pe unde Europenii abia au visat.

Nu mai zic de limitarile de viteza care pe autostrada sunt de 120km/h maxim, iar la intrarea in orase mari viteza scade si la 80 km/h.
Si la ei daca te-au prins ca mergi tare te duci direct la tribunal, nu dai spaga sau o amenda si scapi.

N-or avea ei ABS si alte balarii,dar o duc mai bine ca la noi cu accidentele si cu civilizatia pe sosele.

Ce-i drept ei au obiceiul si merg ca robotii pe autostrazi chiar si cand e furtuna si se produc caramboluri. Mi s-a intamplat sa merg pe highway cu 100km/h pentru ca efectiv nu vedeam nimic in fata si era greu sa merg pe banda mea din cele 6 pe sens si ei ma depaseau toti cu 120-130km/h.

Chevroletul de la ei de prin 2003-2004 e cam trotineta si imi dadea senzatia de Logan, dar au si masini mai serioase.
Dar ia incercati sa mergeti intr-un Buick Lesabre.

In Belgia chinezariile au fost retrase de pe piata, desi dealerii chiar aveau cereri si le-au dat banii inapoi norocosilor (norocosi pentru ca nu au primit sicriul pe roti tongue.gif)
CGB
si-a luat un vecin geely CK. a dat 8900 euroi pe ea. are cam tot ce vrei mai putin piele. masina e draguta, pare lucrata destul de bine la interior.
problema e ca dupa 2 zile de mers s-a dus cu ea la service. concluzia: probleme la sistemul de franare smile.gif . rezolvarea geely romania: i-au dat alta masina in locul aleia fara sa comenteze si i-au zis ca daca mai apar probleme d-astea mai nasolii i-o schimba iar smile.gif fara probleme.
driverx
[attachmentid=59859] [attachmentid=59860] [attachmentid=59861]

Cum dracu destul de bine lucrata? Io cand vad plasticu ala is terminat.

8900E cand putea lua un Logan fain la banii astia. Nu ca loganu ar fi mother caterpillar a masinilor, dar cu toata plasticaraia lui, e mult peste cea de la Geely.

Ce nu fac unii sa nu aiba sigla Dacia pe radiator.....ca nu da bine. radmasa.gif radmasa.gif
ady85btz
QUOTE(cristib @ 10 Jul 2007, 09:19)
i-au dat alta masina in locul aleia fara sa comenteze si i-au zis ca daca mai apar probleme d-astea mai nasolii i-o schimba iar smile.gif  fara probleme.
*


du-te ba nene d-acilea....cum sa-i dea alta masina doar pentru o problema??? tu-ti dai seama ce implica asta? alta inmatriculare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ala ori minte ori crede ca toata lumea e proasta! wink.gif
blackout
pai la 2 zile dupa ce a luat-o cred ca avea inca numere provizorii...
Kruger
Au un site cel putin jenibil. Ce sa zic....probabil ca urmeaza teribilistii si frustratii cu Geely, care vor da flashuri golanurilor smile.gif)))

Vai ce trist.
CriSTI68
logan chinezesc radmasa.gif
CGB
QUOTE(ady85btz @ 10 Jul 2007, 13:16)
du-te ba nene d-acilea....cum sa-i dea alta masina doar pentru o problema??? tu-ti dai seama ce implica asta? alta inmatriculare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ala ori minte ori crede ca toata lumea e proasta!  wink.gif
*



daca tu poti sa inmatriculezi o masina nou nouta, in 2 zile dupa ce-ai luat-o esti tare. juma de luna astepti pana iti vin toate actele masinii de la dealer. abia apoi poti s-o inmatriculezi. io la symbol am asteptat aproape o luna sa-mi dea dealeru' toate actele necesare inmatricularii. in fine....
Bogdan_F
Aici contrazic un pic: mie dealerul mi-a livrat masina in 4 zile de la data comenzii si a platii si mi-a livrat-o cu toate actele incluse:
- actul de vama (declaratia vamala sau cum s-o numi ea)
- cartea de identitate cu folia RAR
- factura, etc..

Deci practic imediat ce am luat-o as fi putut sa o inmatriculez.

Totusi, poate la masinile chinezesti procedura e mai lunga...timp mai mare de tradus actele smile.gif)
A l e x
driverx : La standardele lui cristib eu zic ca "bine lucrat" inseamna "foarte prost" smile.gif
Cypher4laguna
Sunt curios cum va fi Roewe 450 (a.k.a. Rover 45 chinezesc). In imaginele spion si conceptul arata f. bine.
b76bgaarh
roveru;l 75 sa comportat decent la crash test.
http://www.euroncap.com/tests/rover_75_2001/91.aspx
acum sa vedem daca mana chinezeasca nu o fi lovit din nou....
Serje
O copie a lui Aygo e cea mai ieftina masina din lume!

Se numeste BYD F1, costa 3000 de dolari si este o copie fidela a lui Toyota Aygo. In plus, evident, este facut in China.
de Mircea Mester

Asa cum era de asteptat, chinezii au anuntat ca vor scoate pe piata cea mai ieftina masina din lume. Producatorul este BYD iar modelul se cheama F1.Desi nu se cunoaste inca pentru ce motorizare vor opta producatorii, este cert faptul ca BYD F1 va costa doar 3000 de dolari, adica aproximativ 2100 de euro.

Presa internationala a inceput deja sa faca ipoteze pe baza pretului modelului chinezesc, afirmand ca pretul de productie al lui F1 va fi de circa 1000 de dolari. Normal, la acest materialele si siguranta vor fi undeva la limita acceptabila, insa pretul ar putea pune in garda multi constructori de renume mondial.

Cel mai evident aspect legat de BYD F1 este insa faptul ca acesta este absolut identic cu unul dintre "tripletii" Citroen, Peugeot si Toyota. Este vorba de Toyota Aygo, de la care modelul chinezesc "imprumuta" in totalitate (normal, fara acceptul producatorului japonez) intreaga parte exterioara.
[attachmentid=1627416196][attachmentid=1627416197]

Sursa : Automarket
Dead666Ghost
omg .. ma vad peste cativa ani mergand prin piata sa-mi caut masina pe la tarabe.. banuiesc ca vor veni si randu AWDI-ulor .. MERCEES-BNZ .. tare ar fi sa apara DACIYA wink.gif


edit : si tot pe sistemul de taraba daca nu merge te duci si ti-o schimba cu totul radmasa.gif .. doamne... excl.gif excl.gif
CGB
la 3000 euroi e taman buna de oras. mai ales daca are ceva dotari (caldura, AC, un prapad de radio care sa faca zgomot, neste airbaguri - care sa se si deschida eventual- cand e cazul....etc).
decat o dacie de 20 de ani, mai bine o chinezarie d-asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.