salut
Am un clio bicorp (2003) cu motor de 1.2 8v (60.000km)
As vrea sa stiu ce lipseste din imaginea alaturata .
prin "gaura" care am insemnat o eu in poza motorul "trage" aer...
[attachmentid=56640]
[attachmentid=56642]
ce am mai gasit pe net poze cu motoare identice, in una pare a fi un fel de capacel:
m-am uitat la cineva care are tot un clio cu motor de 1.2, fara AC si este ca si in imaginea de mai jos.
[attachmentid=56643]
..alta clio pare a avea un furtun, doar ca asta e pe GPL. Un twingo 1.2 pe benzina avea un furtun care ducea undeva..nu stiu unde
[attachmentid=56645]
Daca pun si eu un capacel..motorul nu mai trage..se pierde multa putere.tre sa ma chinui sa o duc la 90kph (altfel merge bine)
Masina in general e ok..doar relantiul e prost...trepideaza motorul (mai ales cand e rece (dimineata) si acul de turometru variaza ..50-150 rpm ..depide de moment.
Am mai observat ca pe teava de esapament nu evacueaza constant gazele..se aude ca si cum tuseste . ..daca pornesc AC, creste turatia si evacueaza ok (se aude un sunet rotund ...)
aici daca are cineva idei..btw ..am schimbat filtre, bujii..am curatat si injectoarele..2 zile am avut impresia ca merge OK ..dar apoi a revenit.
deci ar fi cam 2 probleme in acest topic
mersi
(sper sa apara pozele din attachment)
8 Jun 2007, 18:32:
completare:
-programul de diagnoza (CLIP) nu a gasit coduri de eroare.
-am inlocuit temporar sonda lambda cu una de Logan (pe un site de piese sunt unele care se potrivesc la Logan 1.4 si Clio 1.2) ..dar relantiu era la fel..doar cu sonda deconectata merge "curat" dar asta nu e relevant
..momentan am bagat injector cleaner (STP) da nu am prea apucat sa fac kilometri..sa fie totusi injectoarele?