Eu am scris
aici cum am facut alimentarea detectorului, respectiv m-am legat de plusul permanent de la plafoniera si de minusul permanent, rezultatul e ca la 20 de minute de la incuierea masinii se taie curentul de la detector si la descuiere se realimenteaza, nu mai aud secventa de armare, in plus nu mai sta sa se armeze/dezarmeze pana pornesc motorul de tspe ori ("multumiri" reno pentru imbecilitatea de care a dat dovada cand a proiectat contactul, de imi omoara cd-player-ul
).
Ca o precizare suplimentara, l-am mutat din locul din poze deasupra oglinzii retrovizoare, unde ar fi trebuit sa stea in mod normal, si am lipit ventuzele cu Picatura si, unde ar fi lovit in parbriz am lipit o bucata de banda cauciucata adeziva.
La dacie folosesc acelasi detector, aceeasi pozitionare, numai ca intra putin fortat intre parasolar si oglinda si nu cade. Am cumparat un cablu telefonic negru pe care l-am tras pe dupa cheder si l-am scos sub bord, unde l-am infipt intr-o priza telefonica, unde am legat firele pe alimentarea directa.
La dacie nu las nici o secunda nesupravegheat detectorul la loc vizibil.