Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Astept opinii
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
marsel
Pentru ca sunt nou inregistrat, salut toate persoanele de pe acest forum: moderatori, forumisti, cititori...
Iata in ce consta problema cu care ma confrunt: Am facut revizia de 40000km, s-au schimbat toate filtrele (motorina, ulei, aer), uleiul motor, placutele.... I-am spus mecanicului ca am un fluierat cand masina e in sarcina, ca poate e de la turbina si tipul mi-a strans un colier de la un furtun de pe acolo, cica ala scapa aer si fluiera ( oricum fluieratul nu a disparut, poate e normal sa faca asa, nu stiu, am avut si Clio dci care nu suiera). Toate bune si frumoase pana aici! Dupa 3 ore de stat in service (Dacia Cluj Feleac), am plecat bucuros ca masina e ok si cu revizia la zi. SURPRIZA!!!!!!!!!!!!!! Tractorasul nu mai trage ca inainte, abia urca in ture si cu greu ajunge in 3000rotatii si in acelasi timp, si consumul a crescut cu aprox. 10%. Daca aveti idee ce ar putea fi, va rog sa ma ajutati cu un sfat. Nu am avut timp sa ma intorc la service, fiind week-end si avand de facut ceva drumuri. Poate pe marti, miercuri ma intorc la ei, dar pana atunci poate aveti idee sa-mi spuneti cam care ar fi cauza acestei pierderi de putere. Mai mentionez ca nu am alimentat, motorina din rezervor e aceeasi de dinainte de revizie (aveam rezervorul aproape plin), si efectiv simteam masina cum trage inainte de a merge la revizie (OMV Sprint Diesel). Astept opinii, multumesc!
marsel
Seara buna,
Vad ca nimeni nu a binevoit sa raspunda la topicul meu. Asta e.... Poate nu vi se pare interesant subiectul, sau nu e mai interesant decat cele initiate de voi pe tema scartaielilor si a greierasilor din loganurile pe care le detineti.
Vreau totusi sa va spun ca am fost azi la service ( REVENIRE in termenii celor de la Dacia). Surpriza e ca nu are nimic masina in urma verificarilor facute: filtru aer, filtru motorina, purjare, scanner alea..., alea....! Plus mers in proba cu maistrul sef care mergea cu ea subturata, 1700-1800 ture; raspunsul.... il stiti: n-are dom'le nimic .....trage bine! Normal ca la el trage bine, si altcineva daca ar conduce-o ar spune la fel. Dar eu stiu cel mai bine cum mergea inainte de revizie si cum se chinuie acum! Totusi ce o fi? Aaa... mi-am amintit ceva: De unde alimentati?, ma-ntreaba nea mecanicul, Omv, Mol, Petrom..., zic eu. Niciodata de la Mol!!! Cea mai proasta, bagati numai din Petrom sau Omv daca nu-i Petrom. blush.gif I-am multumit pt. informatie si mi-am vazut de drum.................
TOTUSI???? CE ARE?????!!! MERGE LA FEL, ADICA NASPA!
adip
Ai postat pe site-ul reno.ro, cred ca http://www.daciaclub.ro/Probleme-tehnice-LGN-f34.html e ceea ce cauti de fapt. Incepe intai cu o cautare, fiindca e posibil sa se fi discutat deja problema ta.
Aici poti cauta cel mult la sectiunea Clio.
Bafta
74r12
QUOTE
abia urca in ture si cu greu ajunge in 3000rotatii si in acelasi timp, si consumul a crescut cu aprox. 10%.


sa fie cumva de la EGR baiul??
marsel
Eu am postat in sectiunea cu discutii despre Logan, chiar daca sunt pe forumul Reno. Whatever!!!!!!
Merci pentru opinia cu EGR, cum as putea verifica? Tre' sa ma intorc la Dacia Service? Nu de alta, dar mi-e cam lehamite....
adip
QUOTE(marsel @ 6 Mar 2007, 19:28)
Eu am postat in sectiunea cu discutii despre Logan, chiar daca sunt pe forumul Reno. Whatever!!!!!!
Uzual, eu prefer sa caut informatia acolo unde am cele mai multe sanse sa primesc raspunsuri. Sper sa nu gresesc.
74r12
Daca masina e in garantie, ar trebui mers in service sa vada daca de la EGR e problema (din ce s-a mai scris pe sectiunea Clio despre EGR, simptomele sunt cam aceleasi).
Daca ai iesit din garantie, te poti incumeta sa-l cureti - vezi tutorialul de aici:

http://www.forum-auto.com/les-clubs/sectio...sujet377515.htm

Tine-ne la curent cu evolutia situatiei.
Succes!
cj98czh
Poti incerca o chestia simpla....da jos filtrul de aer si da o scurta tura fara el, vezi daca merge mai bine....cunosc caz cand filtrul nu lasa sa treaca aerul calumea prin el si maisina nu tragea deloc...daca este filtrul ar trebui sa apara si putin fum...oricum nu te costa nimic sa incerci...curios este de cand s-a facut revizia a inceput sa se comporte asa...
verde
in prima faza ia in calcul filtrul de aer, abia dupa asta treci la egr.cam asta reiese din ce s-a scris la sectiunea clio.
marsel
Salutare tuturor!
Am fost azi la Bistrita cu probleme de servici si trecand pe langa Dacia Service imi vine ideea sa intru si la ei sa vad daca imi pot rezolva problema. Zis si facut!
Ii povestesc inginerului de la receptie toata istoria, tipul foarte ambil ma roaga sa-i aduc actele si sa servesc daca vreau o cafea in show room pana cand ei se uita la masina. Treaba asta cu asteptatul in alta parte dar nu in atelier langa mecanic, cum nu va place voua, asa nu-mi place nici mie....Asta e..., ma conformez!
Ies afara la o tigara in curte si aud un motor cum urla si deodata apare logan-ul meu sub un nor de praf..... mad.gif . Opreste chiar langa mine si il intreb pe mecanicul care facuse probe prin curte, daca a depistat buba. "Da! S-a rezolvat, furtunul de la admisie care merge la turbo era desfacut si nu baga presiune suficienta; cand au scos la revizie carcasa filtrului de aer sa vi-l schimbe, au tras mai tare de carcasa fara sa desfaca cum trebuie colierul de la furtunul ce merge la filtru. Asa s-a desfacut celalalt capat, de la admisie. Puteti merge si dvs sa vedeti cum trage acum." huh.gif
Plec in proba si............SURPRIZA! Da!!! Asta e masina mea!
Ma intorc la receptie, multumesc frumos d-lui inginer, iau actele si plec.( inca e in garantie, n-am platit nimic ).
Vreau sa mentionez ca am ramas placut surprins de modul cum s-au comportat cei de la Bistrita. Inainte de a baga masina in atelier, inginerul m-a intrebat daca sunt multumit de serviciile retelei Dacia. I-am raspuns ca cel mai tare ma scoate din sarite faptul ca nu am voie sa stau langa masina. De unde sa stiu eu ca mecanicul respectiv chiar imi schimba tot ce e de schimbat si nu imi pune o piesa uzata sau pur si simplu nu o schimba, asa cum s-a auzit de atatea ori. Pai aici e buba, zice el. Clientul trebuie sa se obisnuiasca cu aceasta procedura si cu faptul ca garantam pentru tot ceea ce facem la o masina, ca atitudinea oamenilor nostri s-a schimbat si ca toata lumea e responsabilizata pentru munca depusa.
Misto, imi zic in gand, daca ar fi asa peste tot...............
Ce vreau eu sa va mai spun, e ca daca voi putea, voi merge la revizii numai la BIstrita. Asta e..., mi-au placut tare mult oamenii. Asa trebuie sa fie in toate service-urile.(mai putin la Cluj blush.gif )
Multumesc pentru raspunsurile voastre, numai bine!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.