Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema mare Megane I
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane
MoshPuiu
Pun acum pe forum o problema la care nu am rabdare sa-i aflu raspunsul pina luni...
Ce s-a intimplat: de ceva timp incoace, la pornire s-a auzit un fluierat dinspre partea curelei de transmisie (din cabina nu s-a auzit, doar din afara masinii) timp de citeva minute apoi zgomotul motorului era normal; asta numai cind era motorul rece, dimineata. Nu a facut totdeauna, am ridicat capota de citeva ori dar n-am vazut nimic. "Vre-un rulment pe duca" m-am gindit... dar care ?(zgomotul era asemanator celui care-l scotea pompa de apa la dacia veche)
Astazi, am mers cam 2km pina la serviciu si deja zgomotul era altfel, un fel de rontait si se auzea clar din cabina; "sigur un rulment e muribund... trebuie neaparat sa vad despre ce e vorba cind ma intorc de la serviciu"... m-am gindit.
Problema mare a aparut la drumul spre intors acasa cind am oprit la o trecere de pietoni, cind s-a auzit un fel de "bolborosit" la motor si... s-a oprit fara alte semnalizari la bord. Am incercat s-o pornesc, nimic. Am impins-o pe dreapta si am sunat pe un mecanic, pe care-l stiam ca este cit de cit priceput, sa faca o mica constatare la fata locului.
Am vazut impreuna ca fulia alternatorului fugise spre interior, cureaua probabil s-a suit pe marginea celorlalte fulii (cea de servo probabil) si s-a desprins o fisie din ea. "Nu e nimic foarte grav" zice el, "dam cureaua jos, mergeti pe baterie pina acasa, fara servo... si de luni la service...". I-am dat o cheie dar bineinteles, n-a pornit! I-am mai dat una, la fel.
"Motorul nu suna bine" zice el, "parca n-ar avea compresie, s-ar putea sa fi intrat o fisie din cureaua de transmisie la distributie si s-o fi scos-o de la punct".

Intrebarea este urmatoarea: Cei care stiti motorul de Megane I Classic, credeti ca s-ar putea intimpla asa ceva??? ... ca ma doare capul capul cind ma gindesc la 16 supape, garnitura chiuloasa, etc...
dcsiki
Am avut acelasi simptom si a fost pompa de apa ...............ce urmeaza urgent schimbare pompa de apa + distributie + curea accesorii .
La mine s-a intimplat la 175k km si nu a fost mare problema ca oricum la 180k km trebuia schimbata distributia si era masina de serviciu .....
Eu zic sa treci repede la fapte ca altfel poate se blocheaza pompa ---> rupere curea de distributie ----> o mare belea ceea ce s-a si intimplat la tine , si costa reparatia ...... trebuie desfacuta distributia s-ar putea sa ai ceva probleme si la chiuloasa ( supape )
Nu mai chinui motorul du-l la service si sa constate daunele , vezi ca la motoul tau cu 16 valve e mai complicata schimbarea distributiei .... si sunt mai multe supape ........


BAFTA
danello
Tu ai o problema cu fulia alternatorului, care este angrenata pe cureaua de accesorii(alternator, AC, servo), care nu are legatura cu distributia motorului (aia e alta curea). Problemele cu fuliile sunt recunoscute la megane1, si daca mergi la service poti cumpara doar fulia(nu tot alternatorul). De preferat ar fi sa schimbi si cureaua. Bafta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.