Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: METABOND
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
ctudose
"Am fost la un tip care reprezenta firma asta si mi-au pus in fata un aparat format dintr-un motor, un dinamometru si un ampermetru, o rola peste care era dispusa un inel de rulment tronconic(partea exterioara), o bila cilindrica de rulment toate avand o duritate de 60 unitati rockwell, o o parghie care actiona o presiune asupra celor doua metale si un mic recipient de ulei prin care trecea inelul care sa simuleze ungerea.
Motorul transmitea rotatia unui ax care era solidar cu inelul de rulment. Dinamometru masura forta de apasare a bilei de rulment asupra inelului de mai sus astefel incat frecarea aparuta sa produca gripajul intre cele doua componente.
Primul experiment. Frecarea uscata. Gripajul s-a produs rapid. Dinamometrul s-a oprit la indicativul 5 iar ampermetru indica maximum, motorul oprindu-se, bila a fost scoasa din lacas si mi s-a prezentata eroziunea care era destul de mare.
Al doilea experiment. Frecarea cu ulei. S-a pus ulei proaspat BP in acest caz, in recipientul de ulei, si s-a reluat experimentul prin presiunea realizata de actionarea parghiei, si schimbarea suprafetei bilei(una neflosita). De data aceasta griparea s-a produs mai tarziu prin strapungerea pelicilei de ulei la valorile si maxim la ampermetru, motorul oprindu-se, cu o frecare pe bila cu putin mai mica decat prima.
Al treilea experiment. In acelasi ulei a fost introdus metabond tratament ulei, in proportie de 5% in raport cu uleiul din recipient(raportul din baia masinii). S-a lasat cateva minute ca metabondul sa barboteze cu uleiul dupa care s-a reluat procedura de mai sus. S-a trecut de stadiul primei gripari, de al doilea, s-a ajuns la indicativul 10,11......pana la 21 prin apasare a parghiei progresiva!!! Dupa care s-a actionat cu miscari bruste pana la indicativul 21!!!Acul ampermetrului indica o valoare minimam fara variatii, motorul mergand perfect . Si asta timp de 10 minute. Incredibil. Bila care a fost scoasa, prezenta o vaga patina.!!!!!!!
In final a fost ridicata baita de ulei, si a fost lasat cam 30 min ca tot uleiul de pe suprafetele metalice sa se scurga, simulandu-se o pornire dimineata. La fel s-a ajuns la indicativul 21 prin actionare gradata si bruscata, rezultatul fiind o mica patina."


Textul de mai sus e luat de pe un forum. Si eu am participat prin 1995 (pe atunci nici nu aveam masina) la un experiment similar. Nu sunt vanzator/distribiutor, dar intentionez sa folosesc, inclusiv pe megane la revizia de 45.ooo. Voi ce ziceti?
K.
balanel
Sper sa nu se considere reclama, caz in care rog moderatorii sa stearga mesajul, dar da, este foarte bun. Eu folosesc de ani de zile, pe mai multe tipuri de masini. Voi folosi si la cea pe care o am acum, la prima revizie, care va fi peste cateva zile.
Singura restrictie este sa nu folosesti produsul pana la rodarea motorului (deci prima revizie) dar nu e cazul tau, la 45000 km.
Daca doresti informatii suplimentare, contacteaza-ma prin pm.
dya
Dar care este principiul acest(or)ei substante minune?
Google (enginu' de cautare biggrin.gif ) poate ajuta...
ctudose
Nu are de ce sa se considere reclama. Aici se vb despre uleiuri, filtre, alte kestii de genul asta (consumabile in general) si chiar de duralube. Nimeni nu ne impiedica sa ne dam cu pererea vis-a vis de un produs sau un serviciu.
Am cumparat un Metabond M pe care o sa il pun in motor in vre-o 2 saptamani. Voiam sa aflu cum se comporta in meganele noastre ca pe alte masini (din grupul VAG) am auzit ca se comporta bine.
K.
ctudose


mai multe detalii despre produs
ssilviu
Intrebare de 100 de puncte: Daca substanta asta e asa de miraculoasa, de ce nu este recomandata de producatorii de masini?
balanel
@ssilviu: datorita faptului ca masinile, in zilele noastre, tind sa devina bunuri consumabile. Daca tin prea mult, nu e bine.
@ctudose: nu cred ca e cel mai potrivit pentru motorul tau. De acela se foloseste doar la motoare noi, adica prima sau a doua revizie. Incearca sa-l schimbi, sa iei Gold. E doar cu 10 ron mai scump.
sqryn
Nu mai bagati toate prostiile in masina, pare o afacere la fel de serioasa ca cea cu oriflame sau amway smile.gif mai bine schimbati uleiul mai des sau puneti unul mai bun. parerea mea...
ma mir cum cei de la elf sau mobil nu au gasit inca solutia miraculoasa la cati bani investesc in cercetare. nedumerire.gif
richie
La cate avantaje are, sunt curios care e dezavantajul, pentru ca orice lucru are atat avantaje cat si dezavantaje....
R19/16v
Respectati intervalele de schimbare ale consumabilelor, specificatiile lor tehnice si calitatea lor si nu va bateti joc de masina si o va manca intai rugina si dup-aia problemele tehnice...
ghetau dan
Am pus dura lube in megane la 8000km iar la 50000km am spart baia de ulei.
Nu am observat si cind am vrut sa pornesc am vazut cratime pe CB...ma rog,am pus un ulei oarecare si am facut 60 km pina in fata portii...a doua zi,luni m-am dus in service si nu am avut nici o problema,masina am dat-o la 10000km.
Cred ca dupa 10 km nu mai aveam mai nimic in baie,era cineva in spatele meu care urmarea ce se intimpla cu dira de ulei care curgea...
Astea sint conditionatoare de metal nu aditivi.
Or fi bune,or fi rele,pe mine m-a ajutat.
As vrea sa pun si acum la revizia de 30000km.
R19/16v
Cu tot respectul, dar ce te face pe tine sa crezi ca situaita era diferita daca nu puteai dura lube?
ghetau dan
Nu stiu ce sa zic...nu-mi vine sa cred ca un motor fara ulei (sau cu 0,5-1 litru) in baie poate sa mearga 60 km cu o viteza de 80-90...
A doua zi dimineata m-am uitat sub masina inainte de a porni...nu era picatura de ulei...cratimele erau toate,joja era uscata si totusi am pornit,am mers la service vreo 3 km...
N-am incercat fara ulei,daca e cineva amator sa posteze aici.
Eu am expus o situatie reala si va rog sa ma credeti ca nu vorbesc prostii.
R19/16v
Nu am spus ca nu te cred. Departe de mine sa fac asta. Dar poate situatia a fost de asa natura incat motorul a tinut. Trebuie comparate 2 situatii identice.
richie
Am vorbit acum jumatate de ora cu un conferentiar de la o catedra de rezistenta materialelor, de care mi-am amintit ca a asistat o data la o prezentare de genul acesta. M-a lamurit femeia. Cica, aceste conditionere de materiale, sunt bune (cele bune nu aburelile - Metabond si Dura Lube fiind din categoria celor bune) si intr-adevar, te pot scoate din multe belele. Dezavantajul, ca asta ma interesa, este ca, odata folosit, trebuie folosit tot timpul. Adica, motorul trebuie tratat la fiecare schimb de ulei. Altfel, se duce naibii foarte repede din momentul incetarii tratamentului. Acu...nu stiu ce inseamna acest foarte repede. Cica se formeaza pe suprafata materialului un strat tratat, care daca nu este intretinut, incepe sa se erodeze. Problema este ca, stratul respectiv, in momentul erodarii, incepe sa "rupa" odata cu el si bucatele din stratul netratat de dedesupt. Astfel, suprafata ramasa ramane foarte rugoasa si se uzeaza rapid. Nemaivorbind de faptul ca, odata cu caderea stratului tratat deja apare o uzura destul de mare...

Asa ca, atentie! Daca l-ati folosit odata, sa nu uitati sa-l mai folositi biggrin.gif
DRD
Nu cred ca e asa de bun Duralube,motoarele sunt construite sa lucreze cu ulei acolo unde trebuie si cand trebuie,sunt zeci pe producatori renumiti de automobile care ar recomanda astfel de produse,marci care tin la renume nu la cate masini vand.Daca era asa bun Duralube se folosea la masinile de la LeMans,raliuri si alte evenimente sportive auto,eu zic ca e o porcarie de produs american.
richie
Tu ca producator...ce-ai prefera? Sa-si vanda Dura Lube produsul, sau sa vinzi tu motoare noi, respectiv piese de schimb? Cat despre LeMans...etc...de unde stii ca nu se foloseste? Si pe de alta parte, in astfel de evenimente, nu prea conteaza fiabilitatea motorului pe termen lung. De ce l-ar folosi?
ionutzbogdan
nu mai bagati toate porcariile in masina ca sa si vanda altii produsele
trebuie sa bagi doar ulei si benzina bune si nu ai probleme cu motorul
un ulei bun are aditiv in el iar orice adaugare de aditiv sau altceva strica uleiul.
nic macar nu cred in solutia aia de curatat injectoarele care se baga in rezervor la plinul facut.
parerea mea ca daca benzina e buna nu ai de ce sa pui altceva in ea
cred ca nu stiu ce sa mai inventeze astia sa ne ia banii
diesel_power
Motoarele moderne nu au nevoie de aditivi in ulei (toti producatorii spun asta). Nu tine caroseria si restul componentelor cat va tine motorul (ingrijit corespunzator). Din punctul meu de vedere un motor poate sa tina 300k km fara reparatii mari. Si hai sa fim seriosi, de obicei omul isi vinde masina dupa ce a parcurs ~jumatate din distanta aceasta.

Cat despre Metabond, mi-a povestit un profesor universitar de specialitate Mecanica. El are un logan 1.4mpi si isi trateaza motorul cu metabond. Ce substanta miraculoasa contine metabond? Banalul teflon. Particule mici de teflon se agata de camasile cilindrilor, astfel reduc frecarea. Teflonul are cel mai mic coeficient de frecare (miu) dintre toate materialele cunoscute. Are efect de crestere a puterii si reducerii consumului. Acum nu stiu ce diferenta o fi la un logan 1.4, dar metabond se pune in uleiurile motoarelor diesel ale tancurilor. De asemenea stiu ca Ferrari mai foloseste metabond.

Intr-adevar, nu se foloseste cat timp masina este in rodaj (nu stiu de ce), si iarasi nu stiu nimic legat de faptul ca odata bagat in motor esti obligat sa bagi in continuare la fiecare schimb.

De ce nu se vinde Metabond la scara larga? Pentru ca nu prea este nevoie de el, cum spuneam mai devreme motoarele moderne (benzina sau motorina) sunt f fiabile si tin multi km. Poate doar pt pasionati, care au intentia de a tine o masina 1 milion de km.

P.S.: Am mai auzit baieti pe vwforum care isi baga metabond in TDI-uri.
razu
Din nefericire teflonul adera si pe alte parti ale motorului sau componentelor acestuia, cum ar fi pompa de ulei sau chiulasa; de asemenea, in timp, din cauza imbatranirii, teflonul se exfoliaza iar resturile ajung in ulei, blocand pompa, filtrul sau infundand canalele de scurgere => distrugerea partiala sau totala a motorului. Am folosit aditiv la Dacie si am reusit sa infund canalele de scurgere din chiulasa (tot uleiul ramanea in capacul culbutorilor dupa cateva minute de functionare) si uite asa am chimbat un set motor complet + rabotat (planat) chiulasa!
Mi se pare o mare tampenie sa bagi asa ceva intr-un motor; mai bine schimbi uleiul mai des si folosesti un ulei de buna calitate!

La multi ani!
AlexC
La cat costa pe piata solutiile astea minune ganditi-va ca ar costa cam 10% daca ar fi implementate de un producator mondial, care ar folosi solutia la milioane de masini.

Calculul cost-impact nu ia in calcul doar costul initial al solutiei, ci implicatiile pe care le are pe termen lung. Daca la concurenta care e acum pe piata nici un producator nu foloseste d-astea, atunci nici eu nu o sa folosesc in masina mea :-)

emilliviu
Sal pana la urma si-a pus cineva Metabond la motor?S-a simtit vreo diferenta de genu mai silentios motor sau putere marita?
emilliviu
Deci sa inteleg ca nu a folosit nimeni inca metabond
formula_unu
Eu am folosit, si folosesc, metabond.
Vreau sa spun ca este adevar 100%, am simtit-o pe matiz, avand motor mic, putere mica, s-a simtit imediat cresterea de putere si consumul a scazut.

Ceea ce stiu este faptul ca metabond este mult superior duralube-ului, NU functioneaza pe aceleasi principii, NU au o componenta asemanatoare.

Am un prieten (de la care am auzit de acest produs) care a participat la o demonstratie a ceea ce poate metabond. Chiar mi-a aratat bila cilindrica, folosita la experiment, si am putut constata cu ochii mei diferitele grade de uzura..., in fine, cei care cunosc stiu despre ce vorbesc.

Cert este ca e foarte bun si eficient, nu este un aditiv ca toti ceilalti, ci un "innobilator de metale".

Il folosesc de mai bine de 1 an , iar la ultimul schimb de ulei am bagat si uleiul metabond, care este garantat 40 mii km daca se fol impreuna cu tratamentul.

Am toata increderea in acest produs. Tratez chiar si combustibilul, cu rezultate extraordinare!!!

Il recomand tuturor care pun suflet si pret pe motorul lor si nu numai. Metabond avand o gama variata de produse pentru orice inseamna "frecare" inclusiv cutie, inclusiv rulmenti, etc.
Adila16
PTFE sau teflonul, estew un material de sinteza, cu un coeficient de frecare extrem de redus, si dispersie termica omogena...
Care are, insa, prostul obicei, de a adera la aproape toate suprafetele cu care intra in contact.
Alt obicei prost al PTFE este acela de a functiona ''in mintile lui'' numai in situatia in care este ''placat'' omogen pe una dintre suprafete...De ce crezi ca la tigaile de teflon exista o recomandare scrisa cu majuscule de a nu se zgaria suprafata cu pricina?...

Daca Metabond are particule in suspensie, da-mi voie sa fiu sceptic...
formula_unu
Amu, sa-mi fie cu iertare, poate vorbesc prostii, dar din cate am inteles eu (sunt cam habarnist in domeniu) nu am vazut scris ca ar functiona pe baza de teflon. Sa nu razi de mine daca am zis vreo prostie!!!
Tocmai de aceea am extras de pe site-ul Metabond Romania partea explicativa in care nu apare cuvantul "teflon"
Kruger
Eu am o problema cu diferentialul, in sensul ca are un fluierat (ca de turbina). Fluieratul apare pe la 70 km la ora, si dispare pe la 100.

Cautand pe net si intreband mai multi mecanici, am aflat ca se datoreaza uzurii diverselor pinioane.

Cum un diferential nou e foarte scump, si unul sh nu are nici o garantie ca e mai bun ca al meu (si asta iti dai seama abia dupa ce il montezi pe masina) am sunat si eu la un distribuitor metabond sa intreb ce imi recomanda. Mi-a zis sa pun Metabond Gold in proportie de 150 ml la un litru de ulei, si sa ma astept la un rezultat abia dupa 3-400 de km.

M-a intrebat daca am diferential autoblocant, pentru ca in cazul acestora nu recomanda aditivarea uleiului, din cauza faptului ca exact pe principiul unor frecari controlate functioneaza un autoblocant, si eliminandu-le s-ar putea sa ai surprize neplacute.

Un flacon de 250 ml costa 180 de lei. In cazul in care nu are nici un efect, n-ar fi primii bani aruncati pe fereastra, dar ma gandesc sa incerc.

Aveti vreo parere ? A folosit cineva metabond la transmisii, cutii etc pana acum ?


DanM55

folosesc aditivul ptr motorina inca de la inceput,acum am 38.600 km
Voi folosi ptr prima data si Metabond M (motor) + Metabond GT (cutie de viteze) la revizia de 40kkm.
Mentionez ca atat motorul cat si cutia merg perfect,folosesc aceste tratamente ptr a preveni uzura prematura.
Inainte de acest Clio am avut o Dacie papuc(5locuri) 4x4. Dupa aprox. 20k km a fost diagnosticat cu probleme la injectoare.Costul era undeva la 60 mil vechi. Dupa tratamentul cu Metabond M si Metabond Megasel problema a disparut,nefiind nevoit sa le schimb.
asyst72
din cate inteleg eu pe aici sa pui Metabond in combustibil e in principiu OK, dar in ulei nu prea.. dry.gif
SonyAD
În primul rând, nu știu cum puteți folosi ceva ce nu știți ce conține.

În al doilea rând, testul Timken de uzură e folosit de zeci și zeci de produse tribologice "minune". Dacă mă apuc să caut, în 5 minute găsesc cel puțin 10 produse miraculoase testate complet irelevant cu instalația aia. De ce nu testează și apă ori floriol, să vedem cum prestează? De ce nu repetă testele să vedem cum variază rezultatele? De ce nu lasă mulțimea să aleagă cilindrul de metal de fiecare dată?

Eu am folosit aditiv de ulei pe bază de MoS2 (bisulfură de molibden). Acum folosesc alt aditiv, pe bază de nitrură de bor, de la aceeași fabricant, certificat eficace de TüV Rheinland. Uleiul de motor și cutie de la aceeași firmă. Au și un ulei gata aditivat cu MoS2, pe care l-am folosit în trecut. De la ei am mai folosit și aditivi de motorină. Uleiul pe care îl folosesc acum este un ulei polialfaolefinic (sintetic). În cutie am pastă cu MoS2.

Apoi este pudra de bisulfură de wolfram. De fapt, sunt firme care oferă tratamente de suprafață cu WS2 pe lângă parkerizare și altele. Este excelent dar scump. Mai există și ZDDP, indispensabil motoarelor OHV cu tacheți plați.

Din nou, cum să cumperi un produs despre care nu știi ce conține, pt. că producătorul nu vrea să spună?

Produsele pe bază de teflon sau parafine clorinate sunt dăunătoare. Teflonul se poate depune în filtrul de ulei și îți scade presiunea uleiului. Parafinele clorinate (ceea ce cred că e Duralube) se descompun termic și corodează cuzineții.
Mrija
E fake, chiar ma uitam azi la niste reportaje despre acele fuel savers si intamplator am dat peste niste concluzii ale cercetatorilor + ale comisiei de protectie a consumatorilor in USA si concluzi a fost: toate produsele minune sunt fake, mai putin cele de curatare ale injectoarelor care "probabil" akuta la curatarea lor.
gvincentiu
Mie spray-ul imi pare util. O sa-l iau.
skeleton919
Buna ziua, domnilor.
Am citit si eu topicul despre metabond.
1. Cum s-a mai spus de ce producatorii nu isi aditiveaza de la inceput uleiurile? Poate ca sa se mai strice si motoarele noastre.
2. Poate cineva cu o calificare beton in domeniu sa ne recomande si noua ce sa facem? Sa il folosim cu incredere sau sa il ocolim?

Eu daca as fi un mahar la o companie ce construieste autoturisme, nu cred ca mi-as taia painea de la gura producand niste masini care sa nu se strice. Pai ce as mai castiga pe partea cu vanzarea pieselor de schimb?

Mi-am schimbat de curand uleiul si filtrele la meganul meu 1 si i-am pus ulei metabond top 5w40. Am deja 2000 de km de atunci.

Numai bine!
S4b1n
La ce pret a fost litrul de Metabond 5W40? Am vrut si eu sa bag dar n-am gasit sub 60 lei/litru si m-am razgandit.
skeleton919
170 ron pentru 5 litri. metabond top 5w40.
valioglu
radmasa.gif
alexhalau
Eu nu am inteles niciodata oamenii care fac comentarii fara sa stie despre ce este vorba. Eu am pus MEtabond in motorul meu. Si pot sa spun ca merge mai bine, fratilor. Da, motorul "merge" mai rotund. Fapt pentru care m-am facut colaborator la ei. Ca sa cumpar produsele cu 25% mai ietfin. Eu chiar nu inteleg de ce pe forumurile astea sunt o groaza de oameni care vorbesc despre metabond, desi habar nu au despre ce este vorba, nu stiu cu ce se mananca. :-) . O seara buna tuturor..
Kruger
Nu mai stiu daca am postat mai demult sau nu, dar am incercat acum cativa ani si mi-am pus metabond in cutia de la ford. S-a imbunatatit mult comportamentul, nu mai agata la rece, intra mai usor si overall mi-a facut viata mai usoara.

Modificarile au fost mari, deci nu e vorba de placebo sau ceva. Mai degraba ar fi indicat sa posteze cei ce se simt bazati pe comentarii.
vulturu78
Doar ca info.

Am gasit Metabond si prin Canada . Doar ca firma se cheama Metalon.

http://www.metalonproducts.com/index.htm

Am citit doar despre Megasel si Megalene. Idem cu produsul de pe la noi.

Aia se lauda ca il fabrica ei si noi credem ca e fabricat in Germania.


laugh.gif


Metabonditalia
Salutare tuturor! Cu acordul moderatorilor, as dori sa postez si aici un comentariu pe care l-am postat pe forumul Peugeot pentru ca am vazut ca si voi, ca si ei, aveti dubii in privinta Metabondului.

"Salutare tuturor, ma numesc Liviu si sunt importatorul produselor Metabond in Italia.
Nu vreau sa interpretati interventia mea ca si publicitate, insa am ajuns sa vad intamplator aceasta discutie mai veche a voastra si nu am putut sa trec mai departe fara a va face cunoscute anumite lucruri, deoarece ar fi pacat sa nu va bucurati de rezultatele de care ne bucuram si noi in Italia utilizand produsele Metabond.
In primul rand vreau sa subliniez ca este o mare diferenta intre aditivii care curata injectoarele si tratamentul de motorina Metabond, care de fapt este un tratament pentru metal ce reduce frecarea in injectoare, pompa de injectie si care durifica la nivel superficial intreaga traiectorie a carburantului, inclusiv camera de ardere. Cum actioneaza Metabond Megasel(pentru motorina) si Metabond Megalene(benzina) asupra metalului puteti vedea in aceste doua demonstratii practice realizate de mine.
Cand doua suprafete metalice se ating cu viteza foarte mare, ele se sudeaza si apoi se rup instantaneu, ducand la uzura metalului(si la arderea uleiului daca este vorba despre motor). Daca exista insa o minima cantitate de Metabond prezenta in punctul in care metalul se incalzeste, Metabondul face o reactie chimica cu metalul, permitand metalului sa devina putin mai moale la nivel superficial in acel punct(2-3microni), iar astfel metalul se intinde in momentul frecarii in loc sa se uzeze. In acest fel, in urma unui tratament termo-chimico-dinamic, suprafata metalica devine foarte fina si foarte dura la nivel superficial. Acest lucru este valabil nu doar in privintii frecarii din motor ci si in privinta frecarii ce are loc in injectoare sau in pompa de injectie.
Efectul Metabondului Megasel(pentru motorina) asupra metalului:
-

-


Injectoarele au fost proiectate cu multi ani in urma, cand inca motorina si benzina reuseau sa le lubrifice(pentru ca si ele au nevoie de lubrificare), acum insa motorina si benzina euro5 sunt foarte uscate si de aceea injectoarele fac zgomot pentru ca nu sunt lubrificate. Cand veti pune Megasel in motorina veti vedea ca un prim efect este acela de a diminua zgomotul injectoarelor, deci implicit va lungi durata de viata a acestora.
Un alt lucru pe care Metabond Megasel reuseste sa il faca, este sa descompuna carburantul atat de fin incat acesta arde aproape complet, deci noxele scad foarte mult. In acest fel, masina consuma mai putin (economia de carburant se apropie de 10%).
La Roma, reprezentanta Peugeot vinde Metabond si am facut impreuna cu ei un test pe o masina euro5. Inainte de tratament concentratia de CO masurata a fost de 0,15 apoi adaugand Megasel in motorina si masurand din nou dupa cateva minute(suficient cat sa se consume motorina din filtru si sa ajunga cea noua, tratata) rezultatul a fost de 0,04, deci aproximativ de 4 ori mai putin -


Aici puteti vedea cantitatea de CO emisa de catre un Peugeot 407SW din 2005 cu 150.000km, tratat complet cu Metabond
-http://www.facebook.com/photo.php?fbid=299263116845879&set=a.151253844980141.25640.100002865783921&type=3&theater

-http://www.facebook.com/photo.php?fbid=299624703476387&set=a.151253844980141.25640.100002865783921&type=3&theater

In caz ca va ganditi ca aceste date nu sunt reale, puteti vedea ce se intampla cand adaugam Megasel la masini unde fumul se vede cu ochiul liber, fara sa fie nevoie sa masuram pentru a putea vedea diferenta:
-http://www.youtube.com/watch?v=nOJmKJGJVVs
-http://www.youtube.com/watch?v=nkRtoaRFCLw
-http://www.youtube.com/watch?v=DKj8ZCf9rwY

O sa va arat si consumul acestui Peugeot 407SW tratat complet cu Metabond(motor, cutie, carburant, planetare)
-talonul spune ca extraurban ar trebui sa consume 5l/100km -atunci cand este noua - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=285...&type=3&theater

- noi am reusit sa obtinem un consum de 4.1l/100km cu o medie de 83km/h pe o distanta de 254km (pe un drum European, nu pe autostrada) cu o masina care are 150.000km - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=285...&type=3&theater

Am vazut ca s-a vorbit si despre faptul ca un tratament de motor nu poate creste puterea masinii....asta asa e, nu o creste, insa o ajuta sa nu mai piarda puterea pe care o pierdea prin frecare. Noi in Italia, avand diferite echipe care folosesc Metabondul in pista, am masurat diferite masini pe bancul de probe inainte si dupa tratament pentru a putea vedea eficienta produselor(le-am masurat dupa 1000km din momentul tratamentului, deoarece este nevoie de minim 200-300km pentru ca metalul sa se poata netezi in urma tratamentului).
Aici puteti vedea ce s-a intamplat cu un Peugeot 207 1.4HDI tratat cu Metabond in motor si motorina:
-

iar aici un Fiat Punto Abarth 1.4 benzina tratat complet cu Metabond(motor, cutie, carburant, planetare)
-


De asemenea puteti auzi aici sunetul motorului in cele 3 faze ale tratamentului - Metabond CL adaugat in uleiul vechi inainte de a schimba uleiul, pentru a curata motorul si a-i face un pretratament(veti vedea cum se schimba zgomotul deja, doar cu acesta), apoi Metabond Gold adaugat in uleiul nou, iar ultima parte a filmarii, zgomotul motorului dupa 1000km


Avem echipe care il folosesc in pista pentru diverse masini, inclusiv Ferrari, pentru a creste performantele si a lungi viata pieselor - Metabond GT in cutie si Gold in motor -


Avem si masini de strada destul de scumpe care il utilizeaza - Audi R8 -


Este bun si la elicoptere si avioane
-

-


Chiar si la barcile care castiga campionatul mondial de viteza
-


Sau la barci normale dar cu motoare mari
-


Are foarte multe aplicatii si in industrie
-

-

-

-


Iar pentru cei care cred ca masinile sub 10 ani sunt "prea noi" pentru a folosi Metabond........o sa pun cateva filmari cu masini tratate deja de noi(cateva sute de km), pentru ca cei care au folosit Metabond la masinile uzate au inteles ca nu e nevoie sa astepti ca masina ta sa se uzeze pentru a putea reduce frecarea ce are loc in motor deja de la 0 km, ci este mai bine sa pleci din start cu o masina care consuma mai putin decat spune talonul, care este mai silentioasa decat vine din fabrica si care evident va dura mult mai mult.
-tratament ambulanta Fiat Ducato - 182km -

-tratament Mercedes clasa E - 328km -

-tratament Nissan Qashqai - 83km -

-tratament Smart - 418km -

-tratament Chevrolet Aveo - 598km -

-tratament BMW - 7018km -


Pentru cine vrea sa mai vada si alte masini, e suficient sa scrie pe youtube Metabond Italia si va gasi multe altele.

O sa inchei cu cateva filmari unde se poate auzi foarte bine diferenta de zgomot inainte si dupa tratament
-

-

-

-

-


In ceea ce priveste masina personala....nu stiu cati dintre dvs ati avea curaj sa faceti cu masina ceea ce fac eu cu a mea - tinuta turata la maxim(4800rotatii/min - cu acceleratia blocata) timp de jumatate de ora - interval in care temperatura apei nu sare de 90 de grade iar a uleiului de 120. Filmarea de mai jos are doar 5 minute, insa masina statea de mult timp asa(dupa cum puteti vedea asfaltul era deja uscat). Nu va sfatuiesc sa incercati asa ceva insa cu masina personala inainte de a-i pune Metabond in motor. -


Daca mai aveti si alte nelamuriri....va pot raspunde cu placere....eu folosesc Metabond din 2004 si nu rezist sa nu dau informatii clare si altora care, dezinformati de catre mecanici(in Italia majoritatea mecanicilor folosesc Metabondul pentru ei insa nu vor sa il dea si clientilor, cred ca va dati seama de ce) sau de catre alte persoane care isi spun parerea despre ceea ce cred ei ca s-ar intampla daca folosesti un produs(fara sa il fi incercat insa vreodata), trec pe langa un produs precum Metabond, care i-ar putea ajuta sa tina in buzunar o buna parte din banii pe care ii lasa la mecanici sau la benzinarie.


Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi pana la capat interventia mea si sper sa va fie de folos aceste informatii.


Salutare de la Roma,

Militaru Liviu
www.metabonditalia.it"
mircea-daniel
Am si eu metabond in ulei si in motorina. Chiar se aude altfel, dupa toate zmacurile bagate in masina o sa raman la asta. Plus ca nu mai zmuceste asa grav.
Aa, si consumul a scazut.
R19/16v
Si geamurile se ridica mai repede, si interiorul miroase a levantica wink.gif
balanel
E printre cele mai bune marci de aditivi pe care le folosesc. Indraznesc sa spun ca e chiar mai bun decat DuraLube!
mircea-daniel
R19, da, chiar asta se intampla. De unde ai stiut, ai probat si tu sau vorbesti din zgariat cinici?
Alt_radu
Ce mai mare boalfă-n-ștangă cu metabondu' au auzit-o niște colegi de-ai mei la o prezentare oficiala a lor.
Se da un Ferrari Testarossa or shit, fără metabond prindea 280-290 km/h uite domne cu metabond prinde 330-340 km/h, pentru cine nu stie legatura dintre viteza si putere necesara este de forma P= V^3 x R, unde R tine de rezistenta aerodinamica.
DudiSmith
Eu am folosit la Mercedes 190 E din 1989 (omologat RAR EURO 2), dupa ce la ITP din 2012 au iesit mai greu gazele... Intre revizii se aprindea si becul la ulei cel putin o data.
Dupa METABOND: ITP 2014 fara probleme, nu am mai completat deloc uleiul intre revizii (fac cam 10.000km/an) !!! Atat am avut de spus...
40micron
Orice marire a procentului de aditiv in uleiul de motor STRICA ECHILBRUL de protectie la coroziune a uleiului fata de componetele metalice si mareste coroziunea cat si mizeria in motor inclusiv cantitatea de suspensii pe care o poate capta uleiul...
Daca multime de oameni fara cunostinte tehnice nu stiu cum arata un centru de cercetari a oricarui gigant al lubrifierii din lume din primii 10 jucatori mondiali te umfla rasul cu solutiile minune ce umplu magazinele de piese auto si supermarketurile.
IAR giganti CU RULAJE URIASE in bani ...ai CONCERNELOR aditivilor de fabrica cum sunt LUBRIZOL INFINEUM ORONITE EVONIK AFTON etc etc..ar da faliment ca a aparut o zeama in cutie...
Cel mai bun aditiv de ulei e schimbul la 8000km cu un ulei marca buna cu norma aprobata de constructor trecuta pe bidon luat din sursa de incredere(supermarket sau magazine f mari) duce orice motor light duty 400000km fara probleme... dupa aceea masina fiind real...... fara valoare de piata...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.