Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VOCEA CLIENTULUI
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
sagetator
Da. Are rost? Vi s-au rezolvat problemele sau ati auzit ca a avut ceva efect faptul ca ati sunat acolo?

Eu azi mi-am scos masina din service (mi-am lovit usor aripa + oglinda dreapta fata). Reparatia s-a facut pe CASCO (Asiban - bun baieti, nu au comentat nimic) si a costat 14 mil. si ceva lei. Cand s-o ridic, tipu-mi zice: "V-am sunat si ieri sa veniti dupa ea, dar ati avut tel. inchis". Nimic mai fals. Dar treaca de la mine. Cand merg s-o iau, masina era cu geamul dreapta fata lasat pana la mijloc jos (in conditiile in care nu suport praful in masina, motiv pentru care in 10 luni de cand o am, i-am schimbat filtrul de habitaclu de 2 ori), cheia in contact, in drumul altor masini in "casa scarilor" din service. Si ma sochez cand vad asta, dar la care tipu' senin: "Pai asa o lasam tot timpul ca daca se blocheaza singura?". Eu: blink.gif . Sa pic pe spate. Si tipu' continua: "Masina a fost deja spalata....". Eu iar: blink.gif . Mut! Se vedea de la o posta ca era varza.
S-a urcat in ea, a turat-o de i-au sarit fulgii imediat cum i-a dat cheie (direct la 3200rpm), sa dea cu spatele, ca era in panta, sa o scoata afara. Va dati seama ca-mi crestea tensiunea cu fiecare secunda care se scurgea, mai ales ca-l vedeam si ce face cu motorul.
Si cand iesim cu ea afara la lumina..... PRAF PESTE TOT!!! Nespalata la exterior, prafuita la interior. Imi venea sa-i dau somn pe loc tipului.
Sa nu mai spun ca la preluarea masinii, l-am rugat sa-mi puna piesele schimbate (oglinda dreapta) in portbagaj. Lucru care, desigur nu l-a facut. A trebuit sa-i mai spun de DOUA ORI pana sa percuteze in momentul cand am ridicat-o. Facea pe prostu', habar n-am.
Clar m-am enervat si i-am spus sefului de atelier ca-s dezamagit, iar dupa ce am dat la greu cu vreo 4-5 jeturi sanatoase de lichid de spalat parbrizul, sa vad si eu ceva prin el, m-am indreptat direct la spalatoria auto la care merg de obicei.
Masina era data cu spuma cand imi suna telefonul. Era seful de la tinichigerie. Un om coleric cu angajatii serviceului, dar genul care incerca sa le faca pe plac clientilor, rugandu-ma sa revin la service sa mi se spele masina. I-am spus ca-i tardiv. Totusi apreciez gestul lui, desi probabil si el trebuia sa aibe grija sa nu se fi ajuns la asa ceva.

OK. Si acum intrebarile mele:
1. Are rost sa le scriu celor de la Vocea Clientului despre cazul meu, respectiv despre neglijenta + minciunile celui care trebuia sa supervizeze toata treaba (in persoana lui Marian Mircea - pt. cei din Oradea), astfel incat sa nu se fi ajuns la asa ceva?
2. A avut ceva ecou demersul vostru de a-l reclama la VC in mod indreptatit si justificat pe unul sau pe altul?

Merci.
semit
da-le-n cap wink.gif
Paul-Iasi
Referitor la Vocea Clientului, am apelat de cateva ori si eu, pentru unele nelamuriri in ceea ce priveste intarzierea la livrare a masinii.
Pana acum, am ramas tot nelamurit blush.gif



OffTopic
Daca ai mai avut CASCO, ai mai platit reparatia blink.gif
... sau in cazul reparatiilor pe asigurare, ti se da, totusi, factura?
tzk
eu am apelat la vocea clientului, inainte sa cumpar masina.
erau niste diferntze legate de pretul masinii la dealer si pretul din ofertele din media. ideea e ca ma uitam la preturi pe net, si acolo am citit prima oara de vocea clientului la reno. am completat un formular online si m-au sunat ei dupa citeva zile (parca dupa 2-3 zile). Mi-au zis ca trebuie sa imi ofere masina cu pretul din reclama si m-a intrebat tipa daca vreau sa sune ea la dealer. i-am zis ca nu si m-am dus la dealer si s-a rezolvat repede.
deci m-a ajutat!
sagetator
Le-am trimis un mail celor de la VC, in care ma plang de cele intamplate. Sunt tare curios daca va avea efect.
Paul-Iasi
Or sa te sune, luni.
ID ascuns wink.gif
A l e x
Eu odata am trimis mail de pe site-ul renault.ro cand mi-a venit Megane-ul, si am spus ceva de genul "Nu mi-a venit cu jante masina, si as vrea sa cumpar separat, cat m-ar costa ?"

M-a sunat dupa o zi doua o fata de la Vocea Clientului si m-a intrebat cum adica mi-a venit masina fara jante ? Adica n-are roti ?

De atunci, sunt cam sceptic referitor la Vocea Clientului.
AlexC
Eu recomand sa scriem, sa sunam cat d emult posibil. Este cu siguranta cineva acolo care analizeaza nr. apeluri, tipul de proleme/reclamatii, etc. Poate ca in timp ceva se va schimba...
A l e x
Nu prea cred...
padre
@A l e x

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Sigur te-a luat un pic la misto, dar pe buna dreptate. Cum adica ti-a venit masina fara jante? Pui intrebarea incomplet si vrei un raspuns complet si eventual si un saru'mana?
Si alea de tabla se numesc tot jante... tongue.gif
A l e x
Nu cred ca m-a luat la misto pentru ca femeia parea destul de mirata ca mi-ar fi venit masina fara roti... Intr-adevar puteam sa formulez mai bine intrebarea dar totusi, tie daca-ti spune cineva ca nu are jante pe masina si ar vrea sa-si puna, crezi ca e pe butuci, sau ca are de otel si vrea de aliaj usor ?
padre
N-are importanta ce cred eu, era vorba de raspunsul de la VC si faptul ca esti tu sceptic sa mai apelezi la ei. Iar eu consider intrebarea tipei nemaipomenita. Exceptand situatia in care ea ar crede ca masina a venit fara roti (desi nu cred ca e cazul), intrebarea e tare. Te-a facut la faza asta.
A l e x
E greu sa-ti descriu cum a pus intrebarea tipa si cum a reactionat cand i-am explicat ce am vrut sa spun. Iti garantez ca nu facea misto absolut deloc, dar oricum ar fi, clientii trebuie abordati cu profesionalism oricum ar pune ei problema. Sunt convins ca sunt oameni care chiar pun intrebari stupide, ce faci, ii iei la misto pe toti ?


CGB
nu te ajuta cu nimic.
eu am apelat de vreo 3 ori la ei si mereu m-au lasat in "ceata".
-prima data legat de problema piliturii. am sunat din curiozitate (nu c-as fi avut io prob asta). raspunsurile date de don'soara de la VC m-au lasat blink.gif wacko.gif huh.gif
- a doua oara legat de alarma. iar m-au lamurit bustean.
-a treia oara legat de scaunul reglabil inaltime la sofer (care ar fi trebuit sa fie dar nu era). iar m-au imbarligat si m-au prostit in fata in ultimul hal.

asa ca VC exista, dar e inutila.
padre
Da, aici ai dreptate, nu te pot contrazice.
Dar totusi mi se pare amuzanta intrebarea fetei... wink.gif
A l e x
Pai e amuzanta, de asta am si relatat-o wink.gif
ghetau dan
Sa va dau un aspect:anul trecut a trebuit sa-mi schimb si un far in urma unui incident.La intrebarea mea "chiar nu exista la nivel de RRo un depozit central/general cu cele mai uzuale piese?" ,tipa de acolo m-a intrebat de unde sun si cind m-am dus la service,cei de acolo au zis ca nu trebuia sa fac RECLAMATIE ca n-au piesa respectiva...
Ce am intrebat eu si ce au interpretat ei...Una peste alta,cind am sunat de mai multe ori pt alta problema chiar m-a sunat de vreo citeva ori un ametit (parca marius) si-mi spunea ca-mi sugereaza sa fac toate interventiile intr-un service reno...pai daca sint in garantie,unde naiba sa ma duc???
Am mai sunat cind nu-mi mai venea masina si ei habar n-aveau ca era venita de luni...am ridicat-o vineri,eu le-am spus ca am informatii (de la vama) ca masina e in antrepozit...
Luati si voi ce vreti din ce am spus...
A l e x
Cred ca au facut misto de tine rolleyes.gif
ghetau dan
Eu chiar cred ca-s asa de prosti/incompetenti incit imi e greu sa le atribui vreun adjectiv...
pablo
Cum sa nu aiba rost ???
Mai devreme sau mai tirziu tot se va face treaba si la RR.
Cit timp iti ia sa completezi o reclamatie?Eu zic ca merita incercat
laur_dci
VC functioneaza !

La 5000 km mi-a picat EGR,sambata, am sunat la asistenta renault si m-au informat ca beneficiez de tractare gratuita pana la dealer si acolo sa astept ziua de luni sa-mi repare masina.La intrebarea mea " Credeti ca am cumparat masina ca sa o folosesc de luni pana vineri?" m-au sfatit sa-mi indrept aceasta reclamatie la Vocea Clientului, dar au program .... de luni pana vineri ohmy.gif

Masina ajunge luni la dealer, se constata EGR, ne pare rau nu avem pe stoc, dureaza 3 zile. Ok, astept.In a 4-a zi sun la dealer sa vad ce si cum : A venit piesa, asteptam acordul RR sa o montam pentru ca masina e in garantie. Sun la VC si le expun problema, ma asigura ca se ocupa. Peste 3 ore ma suna VC, imi confirma acordul lor, inclusiv transmiterea acestuia in scris.
In zilele 5,6,7 sun constant la dealer sa aflu daca s-a montat piesa si sa-mi iau masina...... fara raspuns.

In a 8-a zi sun la VC, ma plang si din nou, 3 ore mai tarziu ma suna domnisoara si-mi da mobilul persoanei care se va ocupa de masina mea.
Il sun pe nea Gigel ( aha, dumneata esti ala cu reclamatia) si ma asigura ca in 45 de minute imi iau masina.

La ceva timp dupa asta m-a sunat o firma care masoara gradul de satisfactie al clientilor in relatia cu VC, au zis ei ca am sunat de multe ori intr-un timp scurt.

Deci VC functioneaza. Dar nu ofera solutii tehnice, este un serviciu suport in relatia (tensionata) dintre RR si clientii sai.

Mentiuni : Clio Symbol 1.5dci65cp, fabricatie 2006, cel mai prost dealer : IPSO, nea Gigel e personaj real
danutz_r
VC sper sa functioneze intro buna zi !!!

le-am trimis prin octombrie un mail in care m-am plans de serviciile de la service amg... ma sunat dupa cateva zile o dra careia i-am explicat inca odata cele intamplate , si care mi-a spus ca se intereseaza la service despre situatia aparuta dupa care o sa revina cu un telefon pentru a ma instiinta si pe mine in legatura cu masurile luate.
dar nicio treaba.... nici pana astazi nu a venit instiintarea de la VC
cri123
VC e varza. Orice intrebare am pus, mi s-a raspuns pe langa. Cand i-am luat mai tare, nu au mai raspuns. Sunt foarte nemultumit de prestatia lor si asta va fi probabil un element determinant in decizia de a mai cumpara Renault (desi masinile imi plac mult).
ctudose
LA mine a functionat. La revizia de 15.000 km mi-au schimbat placutele de frana fara acordul meu (asta a incarcat factura totala cu vreo 5 mil lei). dupa discutii cu reprezentantii Meridian vest (akolo s-a intamplat treaba) am sunat la VC le-am trimis prin fax si mail toate reclamatiile facute, si dupa vreo 5 zile-1 saptamana miau dat banii inapoi.
Deci merge dar tre sa fiti insistenti si sa nu renuntati.
K.
sagetator
Azi m-a sunat o ametita de la VC care mi-a comunicat doar atat ca ceea ce le-am scris, s-a transmis mai departe la "reprezentantul zonal cu probleme de service". Ei si? - am intrebat. La care ea: "Pai v-am sunat sa va comunic aceasta si sa-mi cer scuze in numele colegilor mei pt. neplacerile de care ati avut parte".

Mare branza! Ce sa zic. Daca-mi spuneau ca la urmatoarea revizie imi fac o reducere de 10%, sau faze de-astea, eram multumit. Da' asa.... vax.
PIF
cei de la vocea clientului sunt instruiti sa faca pe prostii, in speranta de a renunta la problema pe care o ai, prin acest sistem care de aduce in prag cu nebunia uneori (stiu de la cineva care are un servici asemenator celor de la VC). Iar raspunsuri de genul pe care l-a primit alex sunt la ordinea zilei si vor fi date in continuare la intrebari care sa aiba loc de interpretare. Recomandat este ca orice problema relatata la VC sa fie insotita si de legea care confera acest drept sau ce scrie in carnetul de garantie. Nu am crezut-o pana nu am sintit-o pe propria piele excl.gif
pico
Aș răspunde DA! si încă cu încredere!! Sa mă justific:
Am cumpărat un Renault Megane II în anul 2009 și am avut garanție extinsa 4 ani, deci până în 2013. Cu cinci zile înainte de a ieși din garanție mașina, mi s-au schimbat centurile de siguranță (nu se mai retrăgeau) și blocul de lumini de sub volan (eterna poveste a ruperii benzii flexibile care comandă airbagul).
In februarie 2015, la 1,5 ani de la ieșirea autoturismului din garanție, am constatat că banda s-a rupt din nou și îmi apare în bord Check Airbag și Service.
Gândindu-mă că piesa are garanție 2 ani, m-am adresat service-ului care mi-o schimbase, dar acolo mi s-a spus că nu este posibil, deoarece, conform politicii Renault privind garanția comercială, piesele schimbate în garanție primesc garanție pâna la iesirea autoturismului ( ca întreg) din garanție.
În acest caz, m-am adresat Vocii clientului printr-un mail, arătând această problemă și m-am arătat foarte surprins de faptul că Renault acordă garanție de doar 5 zile (în cazul meu) unei piese de origine. Dacă aș fi cumpărat eu această piesă de la un magazin de piese auto aș fi primit garanție de 2 ani pentru ea. De asemenea, m-am întrebat dacă nu cumva Renault mi-a înlocuit piesa cu una de calitate inferioară sau neconformă, având în vedere ca recunoștea doar o garanție de cinci zile.
Am fost sunat foarte prompt de o doamnă de la VC care mi-a spus că, pentru a lua în discuție sesizarea mea, trebuie să merg la service să se facă o constatare a problemei pe cheltuiala mea și că, poate Renault Romania îmi va acorda o facilitate, de exemplu o reducere la manopera pentru inlocuirea piesei defecte, piesă pe care ar fi trebuit să o cumpăr eu.
Deoarece nu dispuneam de atâția bani (aprox. 1000 lei) la acel moment , am refuzat și urma să văd eu când și cum rezolv.
După ce îmi luasem gândul de la rezolvare prin Renault România, după 2 săpt. am fost sunat de la Vocea clientului din nou de către un domn pe nume Berechet. Acesta mi-a propus din nou să merg să fac constatarea defectului în service pentru a putea să ia în discuție situația mea. La solicitarea mea de a face acest lucru fără a plăti constatarea, acesta a fost de acord și a vorbit la service în acest scop.
Ca urmare, după 5 minute sunt sunat de la service și mi se comunică faptul că mă așteaptă în aceeași zi pentru constatare. Am mers, s-a facut constatarea și am așteptat răspunsul aprox 30 de zile de la VC.
Astăzi, surpriză! Mă sună dl. Berechet și mă anunță faptul că, pentru a fi un client mulțumit de Renault România, s-a luat hotărârea de a schimba piesa pe cheltuiala Renault și că va anunța service-ul de acest lucru, urmând ca eu să mă prezint mâine la service.
Așadar, se poate și la noi ca respectul pentru client (sau potențial client în continuare) să prevaleze în fața intereselor financiare ale firmei.
Tot respectul pentru modul de rezolvare a situației.
Rundas
Eu nu am cerut doar niște informații privind acea garanție extinsă și reviziile. Mi-a confirmat că reviziile sunt incluse în prețul ce-l plătesc pentru mașină și că da, piesele de schimb și uleiul sunt gratuite. În privința garanției, mi-a trimis anticipat un contract de garanție să-mi fac habar despre ce este vorba.

A fost OK tănțica.

Sincer sper să nu ajung să apelez la ei de prea multe ori.
costin02
Vocea clientului?! Poate ma poate ajuta cineva cu o adresa de mail a unui responsabil cu vânzările din Franța! După lungi discuții cu cei de aici, nu știu unde se afla mașina și nici nu sunt în stare să-mi ofere un termen când aceasta va ajunge la dealer! Mașina trebuia sa fie livrata la client în săptămâna 25, termen maxim și sunt în săptămâna 28.Mi au servit replica ca au probleme cu transportatorul.
einstein1984
Pe FB zic baietii ca sunt multe masini la parcul din ciorogrla (benga logistica) si unele stau si acte o luna pe acolo, nu au oameni sa le urce pe camioane pentru expeditia in tara.
costin02
Mulțumesc pentru răspuns, Einstein! Chiar numai am cuvinte și oricum, orice as spune, nu întrece cretinismul cugetarii neamțului, Statul A Eșuat! Aici, nici Iisus Hristos nu ar mai face lumină, l-ar crucifica din nou!
Îmi vine in minte bancul ăla cu romanul ieșit din camera de izolare senzoriala:
... Să-mi bag, ce m-am plictisit...!
-Cum sa te plictisești, mai omule?....Ai avut două bile!
-Care două neamule? Una am pierdut-o și pe a doua am stricat-o!!!
Nici dacă s-ar alinia astrele și nici dacă s-ar varsa aici cornul abundenței, nu avem toate resursele sa facem treaba treabă! Tara smecheriei, tara celor legate cu sarma de tatăl meșterilor rupti in cur și găuriti in buzunare, dar cu un orgoliu nemăsurat! Vi-l amintiți pe Băsescu cu-Ungaria (Europa, in nota mea) să-și vadă de treaba ei?! Pai își cam vede, face mașini, cercetează, inovează, muncește și le trimite aici într-o gaură neagră! Le pierdem sau le stricam?
Vasile Pop
Salut !
Apropo de vocea clientului, cred ca este inutila.
Am sunat in legatura cu termen de livrare pentru piese de schimb (de o luna si jumatate inca nu am primit termen de livrare pentru piese)
Masina avea mai putin de trei ani de la data inmatricularii, la date intrarii in service
Raspunsul celor de la vocea clientului a fost ca au luat nota de sesizare si au transmis mai departe pentru urgentare si cam atat

De ce fabrica masini daca nu au piese sau macar sa te informeze la data cumpararii ca daca se strica masina este problema ta
zoliasi
Eu zic ca v.c. face treaba.
Ce am rezolvat eu:
Dealerii sunt cam smecheri,cand iei o masina noua,pe oferta iti baga si un pachet ce contine covorase(inclusiv cel din portbagaj) si trusa de securitate auto(doar asta e peste 300 lei).
Am cerut dealerului sa scoata acest pachet din oferta,fiind trecute ca accesorii,deci nefiind obligatorii.Eu doream sa iau alt tip de covorase.Replica dealerului:nu se poate.
Am contactat atunci v.c. care in 2 zile a rezolvat problema.Am putut sa iau masina fara acele accesorii.
2 dealeri din Iasi aveau acelasi tip de oferta,deci cred ca e o chestie generalizata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.