Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
sexyrat
Cine poate sa ma ajute cu ceva?
Ambreiaju ramane jos dupa multe apasari gen parcare sau dat cu spatele sau trafic.
Trebuie tot timpul sa stau cu piciorul sub el sa il ridic.
andreib
Daca e pe cablu verifica/schimba cablul ( o problema asemanatoare am avut la reno-ul meu, dar ala e antic pe langa al tau smile.gif . Daca e hidraulic nu ar strica o schimbare a lichidului ambreiajului (iarasi nu stiu cum e la tine, daca e impreuna cu cel de franare sau separat). Oricum astea sunt teste versiunile ,,optimiste'' asupra pb tale, cel mai bine se verifica la fata locului de un mecanic priceput, el poate sa-ti spuna daca e din metoda de actionare (pedala,cablu/popa+cilindru la hidraulic sau din kitul de ambreiaj). smile.gif .
r&d
Sigur ai ambreiaj hidraulic.
Masina debraiaza corect? Asta e singura problema, cu pedala care ramane jos sau si la debreiere sunt probleme?
Ca si prim pas, verifica nivelul lichidului din rezervorul instalatiei de franare. Pe la jumatatea acestui rezervor, trebuie sa ai un furtun, care alimenteaza circuitul hidraulic al ambreiajului. Daca lichidul este sub acea deviatie, de aici sunt problemele.
Alimentarea circuitului hidraulic poate fi si pe jos, pe la fundul rezervorului, dar oricum, nivelul de lichid de frana in rezervor trebuie sa fie aproape de maxim.

user posted image

Daca nivelul lichidului e OK, atunci inseamna ca arcurile de rapel ale pedalei sunt rupte/sarite. Asat poti sa o vezi tu, desi e o pozitie foare dificila, sau sa treci pe la un service.
sexyrat
Eu urasc serviceul din oradea ca sunt niste oameni incompetenti care pe deasupra vb ca niste cretini.Ambreiajul cand ramane jos nu mai debreiaza corect adik ramane viteza cuplata si trebuie sa opres motorul sa ridic ambreiajul si dupa aia sa pornesc.Nu cred ca ii cu cablu mi-a zis cineva ca ii hidraulic si cu pompa de vacum si ca s-ar fi stricat pompa de vacum sau cea hidraulica.Am vazut pe discovery la wheeler dealers ca facea acelasi lucru la un bmw si o schimbat un pistonas hidraulic care avea garnitura mancata si nu a mai facut problem, pistonsul se alfa in spatele cutiei de viteze.Poate sa fie si la mine la fel?
sexyrat
Lichidul ii la maxim dar ii cam negru.Asa trebuie sa fie?
sexyrat
Nu se poate cumva aerisii instalatia ambreiajul?Si daca da cum se poate face lucru asta?
Frana merge perfect.
r&d
Poate fi pistonasul de la pedala sau cel de la ambreiaj. Mai poate fi conducta fisurata. Dar in acest caz, lichidul ar trebui sa fie la nivel scazut.
Sigur e negru lichidul de frana? trebuie sa fie curat si transparent, asta daca te-ai uitat in rezervorul care trebuie.
Frana e normal sa mearga bine, ambreiajul se alimenteaza cu lichid de la un nivel superior.
sexyrat
Da e negru.M-am uitat exact la vasul acela care era in poza.
Marinescu Dragos
iti spun eu sigur ca este pompa de ambreiaj...eu am schimbat-o deja...imi facea la fel
sexyrat
Cat a costa pompa de ambreiaj la tine?Si unde ai schimbat-o?
Marinescu Dragos
masina mea este in garantie...nu am platit...insa nu am stat cu ea sa ajunga sa faca cum face a ta...am scimbat-o la COBALCESCU si acum sunt multumit...cica au fost mai multe in acest caz...de pret cred ca este din cate au zis baietii la service ca e in jur de 100 euro...si la tine mai intra si manopera...se schimba destul de greu ca are o pozitie ciudata!!!
Musofilos
Asa e... Am schimbat si eu pompa de ambreiaj. Aveam aceeasi problema. Eu am schimbat-o la Serus tot in garantie. Dureaza vreo ora si jumatate.
Marinescu Dragos
Am cam asteptat raspunsul de la tine...ba bucur ca ai rezolvat pb...eu acum nu mai am treaba...de unde ti-ai luat tu masina? esti multumit de ea?
Musofilos
Masina mi-am luat-o de la Comercial Auto Buzau pe 27 decembrie 2004. In principiu pot sa spun ca sunt multumit, dar am avut si unele probleme. Pe langa cea cu ambreiajul, am mai schimbat si o broasca la usa dreapta spate la Ipso (tot in garantie), dar am fost foarte dezamagit de serviciile lor. Dupa ce mi-au schimbat broasca a inceput sa imi intre apa in masina. Am fost la Meridian Vest si ei mi-au spus ca din cauza lucrarii care mi-au facut-o la Ipso e problema (ceea ce e adevarat). Cand se demonteaza usa trebuie e un cheder care se aplica pe fata de usa la remontare care se spune ca e de uncica folosinta. M-am dus la Ipso din nou dar cei de acolo au recunoscut ca e vina lor dar n-au vrut sa-mi puna acel cheder. Au demontat din nou fata de usa, au lipit putin chederul ala (care de fapt nu stiu exact cum izi zice) si azi dimineata surpriza: aveam din nou apa in masina.
O alta problema care o am e cu un regulator de presiune pe care il am defect de prin noiembrie. Am fost la Serus si domnii de acolo nu au binevoit sa mi-l schimbe mi l-au curatat si au zis ca masina merge perfect dupa asta. In 50 de Km a inceput din nou sa-si piarda ralanti-ul si sa se opreasca. Dupa indelungi diagnosticari la Meridian cei de acolo au fost de treaba si mi-au facut o comanda de acel regulator pe 11 ianuarie si acum il astept. Cica s-a "ratacit"undeva prin Bucuresti. Sper ca saptamana viitoare sa mi-l aduca...
In concluzie, dupa 35 000 de km nu m-am confruntat cu multe probleme, dar service-ul si garantia la Renault sunt de tot rasul.
Marinescu Dragos
Eu mi-am luat masina de autocobalcescu...am fost multumit de cum sunt servit acolo...(am avut grija si eu de baieti dry.gif )...daca vrei iti dau un nr de telefon de acolo...nu peste tot este prost service-ul...unii tin foarte mult sa faci masina acolo de unde o cumperi...e valabil peste tot nu numai la renault...eu am mai schimbat un cheder de la geamul din dr. fata care scartaia cand deschideam geamul...au rezolvat pb foarte repede...te ajut cu cea mai mare placere!!!
sexyrat
Inca nu am facut pompa, mai astept pana la revizie, al dracului ca nush unde sa merg, la oradea ii foarte nasol service-ul si vreau sa ma duc altundeva.Daca stiti ceva despre service in cluj, deva sau timisoara scrieti ceva.
Hora_ce
recomand service-ul din sibiu.
electriczbif
Si eu iti recomand Sibiu (deja 2 clujeni patiti care zic sibiu, concluzia tragi singur).
BASU
salut!
vreau sa stiu si eu daca se poate regla ambreiajul
ma refer la faptul ca la mine este foarte sus si vreau sa il reglez sa il dau mai jos...
stiu ca este hidraulic / intrebarea este de unde il reglez?

si inca o intrebare... ii s-a intamplat cuiva sa ii patineze ambreiajul si apoi sa cupleze ok? posibil sa fie din cauza ca pedeala mea decupleaza prea sus si nu este complet depresat?
sexyrat
Si eu am patit cu patinarea ambreiajului dupa ce ii incalzit. Il las un pic si dupa aia prinde cum trebuie.
BASU
sexyrat asta am observat si eu... de atunci pana acum nu mi-a mai patinat deloc...
sa inteleg ca nu se poate regla? sad.gif
sexyrat
Nu stiu. Incearca la service.
Ceva nu la tema : Ce inseamna cold air intake ?
laguna_2_interceptor
QUOTE(BASU @ Apr 10 2006, 12:47 PM)
salut!
vreau sa stiu si eu daca se poate regla ambreiajul
ma refer la faptul ca la mine este foarte sus si vreau sa il reglez sa il dau mai jos...
stiu ca este hidraulic / intrebarea este de unde il reglez?

si inca o intrebare... ii s-a intamplat cuiva sa ii patineze ambreiajul si apoi sa cupleze ok? posibil sa fie din cauza ca pedeala mea decupleaza prea sus si nu este complet depresat?
*




am avut aceiasi problema cu a ta la ambreiajul original... am achizitionat unul sport cu o rezistentza mult mai mare ca cel original, la demontare am avut surpriza de a gasi discul intact doar placa de presiune albastra adik decalita, acesta era motivul patinarii, odata ce ti/a patinat singura solutie este inlocuirea placii de presiune, eu recunosc ca am fortzat/o si ea a cedat... acum nu mai am probleme, nu am puterea sa distrug si placa asta sport smile.gif, daca tot umbli la ambreiaj vb cu mecanicul sa verifice si rulmentul pt ca e pacat de banii dati pe manopera sa o faci de 2x
motanul
Simbata am fost plecat la o partida de pescuit si dupa ce am ajuns la locul cu pricina la un moment dat am vrut sa mut masina dintr-un loc in altul ,vreo zece metri.

Cind m-am urcat la volan am observat ca pedala de la ambreiaj era aproape de "fund",avind o cursa de doar citiva cm.

Stres ,dar a intrat in viteza normal neavind nici o problema la mers..
Am ridicat-o cu piciorul apoi si a revenit in pozitia initiala.

Doar duminica cind am plecat am avut senzatia initiala ca parca este mai moale decit de obicei .
In restul drumului nici o pb.

Ce poate fi ?
Multumesc !
groowe
fix aceeashi problema am avut-o cand am luat masina...
S-o intamplat de 2-3 ori si dup-aia gata. De 2 luni, nimic.
wacko.gif
bh07xyk
Cu lichidul de frana cum stai? Daca nu gresesc, e folosit si la ambreiaj...
sexyrat
Si eu am aceiasi problema cam de 20 000 km deci o sa te obisnuiesti dupa un timp sa bagi tot timpul piciorul sub ambreiaj. Acum la revizie peste 900 km o sa schimb pompa de ambreiaj.Altceva nu ai ce sa faci, asta se intampla la masinile cu ambreiaj hidraulic, se strica pompa.Pompa costa 6 milioane plus manopera, o sa iti spun cat a costat dupa revizie.
motanul
QUOTE(bh07xyk @ 3 Jul 2006, 11:13)
Cu lichidul de frana cum stai? Daca nu gresesc, e folosit si la ambreiaj...
*




Dupa ce s-a repetat figura de vreo doua ori ,m-am hotarit sa ma duc la mecanic.

M-a intrebat daca am scurgeri intre cutie si motor (aveam -lucru constatat la verificarea tehnica de acum 10.000 km) si mi-a spus ca este un rulment de
presiune de vina(avea un Megane pe elevator cu aceeasi pb ).

Daca nu este nici o graba (si nu era) tb sa completez cu lichid de frina ,si mai tirziu sa-l inlocuiesc.
cj98czh
Eu zic sa incerci sa aerisesti pompa de ambreiaj.
cipman
Daca-ti scade nivelul lichidului si ai scurgeri intre cutie si motor inseamna ca-ti curge cilindrul receptor, care va trebui inlocuit.
piele_bps
Fratilor, am avut si eu aceeasi problema ! Bagati-va sub bord si ungeti cu spray de ungere toate parghiile si tijele si arculetele de acolo. Dupa aia..............ceas !! Nu o sa mai faca.
andrei1302
QUOTE(sexyrat @ 3 Jul 2006, 18:20)

Pompa costa 6 milioane plus manopera,  o sa iti spun cat a costat dupa revizie.

*



Ai facut revizia? Cat a costat? S-a rezolvat problema?
sexyrat
Tocmai am cumparat pompa de ambreiaj. O chestie de plastica de circa 20 cm care pe mine m-a costat 4 mil 7 sute mii la un magazin de piese, dar piesa este originala reno. Va spun maine, poimaine cum am facut cu manopera.
Filly
Buna ziua la toata lumea, sunt un posesor nou de Laguna 2, 1,9 Dci, 106 CP, si vreau sa va povestesc ce mi s-a intimplat, pentru ca nu am mai patit asa ceva in cei 26 de ani de cind conduc masini. E drept ca nu am mai avut masini cu ESP, ceea ce eu cred ca este cauza celor intimplate.
Am vrut ca tot omul care ajunge in concediu pe la Risnov, sa urc la Cetate. Cine a fost in zona, stie ca este o portiune de drum foarte dificila, in primul rind panta este foarte mare (eu nu am mai vazut asa ceva), soseaua este foarte ingusta, plina de gauri, cu mult praf, pietre, si in ziua aceea erau si citeva balti de la ploaia ce cazuse cu o noapte inainte. Mergeam cu viteza a 2 a cred, foarte incet, incercind sa feresc gropile si celelalte masini care veneau din contrasens la vale, avind si masini in spate. Dupa 10...15 metri am simtit ca masina refuza sa urce, parca nu mai avea putere nici motorul, iesea un zgomot mare, ca un hirsiit, eu fortam acceleratia, cu ambreiajul putin apasat, ca sa plec din panta, masina nu mai vroia, ambreiajul parca statea singur la jumatatea cursei, un fum negru a iesit de sub capota cu miros de ferodou incins, si usor, usor am reusit sa o aduc mai sus cu 10 metri unde era o portiune plata si am tras-o pe dreapta sa vad ce s-a intimplat. Cind am ridicat capota, a iesit si mai mult fum negru, si mirosul de ferodou, dar motorul avea temperatura normala, si gentile rotilor nu erau fierbinti. Am stat acolo o jumatate de ora, si am plecat normal, am mers si prin serpentine, am mers si cu 140 Km/h, si pina in ziua de azi masina merge de parca nimic nu s-ar fi intimplat.
Eu cred ca din cauza calitatii drumului, a intrat in functie ESP-ul, care a blocat rotile, si eu fortind motorul, am fortat ambreiajul.
O alta explicatie ar fi o pietricica in ambreiaj intre disc si placa de presiune, ambreiajul necilcind uniform, s-a fortat si astfel s-a distrus o parte din ferodou.
Eu nu am pretentia ca am dreptate asupra ceea ce s-a intimplat cu motorul si ambreiajul masinii mele, de aceea va cer pareri, eventual daca ati mai auzit asa ceva, si ce credeti ca s-a intimplat.
Oricum vreau sa ma duc si la reprezentanta Reno, dar nu am timp pina saptamina viitoare.
r&d
QUOTE(Filly @ 12 Sep 2006, 17:16)
eu fortam acceleratia, cu ambreiajul putin apasat, ca sa plec din panta, masina nu mai vroia, ambreiajul parca statea singur la jumatatea cursei, un fum negru a iesit de sub capota cu miros de ferodou incins, si usor, usor am reusit sa o aduc mai sus cu 10 metri unde era o portiune plata si am tras-o pe dreapta sa vad ce s-a intimplat.
*



Problema ta a fost de la ambreiaj... adica ai chinuit ambreiajul semicuplat.
andrei1302
Sunt de exact aceeasi parere. Este foarte evident. Nu cred ca are vreo treaba cu ESP-ul. Si nu ai zis nimic de un martor aprins in bord atunci cand actioneaza ESP-ul.
sexyrat
Am avut si eu aceiasi problema, patina ambreiajul. L-am lasat un pic mai moale si nu am mai avut probleme dupa aia.
Filly
Sexyrat ce vrei sa spui prin "L-am lasat un pic mai moale " ?

S-ar putea sa nu fi fost ESP-ul, dar atunci de ce simteam ca nici motorul nu avea forta, ca parca masina nu se mai tura ?

Nu am putut vedea martorul ESP-ului din bord din motiv ca in acele momente numai asta nu-mi trecea prin minte.

Ambreiajul semicuplat nu cred ca l-am avut, am experienta de 26 ani in condus si credeti-ma ca am condus destul, am vazut multe si am trecut prin multe situatii.

Oricum eu va multumesc pentru pareri, pentru ca din aceste schimburi de idei invatam cu totii.
sexyrat
La mine se tura, dar nu tragea, ca si cum nu as mai avea ferodou la ambreiaj si ar merge otel pe otel, crestea turatia si nu crestea viteza.
sexyrat
Am schimbat pompa de ambreiaj intr-un tarziu la bunicu-meu in curte. Nu ii asa greu numai trebuie sa iti dai seama exact ce trebuie sa faci. Daca vrea cineva sa o schimbe explic atunci cum ii treaba pentru ca ii cam complicat. La pompa veche era uzata o garnitura care vad acum ca se poate schimba.
Ii foarte fain sa conduci cu ambreiajul in stare de functionare dupa ce ai condus cu el stricat 50 k km.
bh07xyk
Ar fi excelent daca ai putea face o poza cu garnitura/pompa respectiva, poate economiseste cineva 4 mil 7 sute mii smile.gif
sexyrat
Incerc sa caut garnitura prin magazine specializate, daca o gasesc va spun si cat costa si de unde. Poza fac saptamana asta.
bolomara
Salut la toti posesorii de Laguna.Aceeasi problema cu ambreiajul o pot descrie si eu.Am fost de curand la Sinaia si am tinut ambreiajul semicuplat cateva momente (2-3 minute) si acum am impresia ca patineaza discul daca "bag piciorul" mai tare in ea.(Ex:depasire)
Sexyrat ma poti ajuta cu un sfat?Aceeasi prblema o am si eu, mi se tureaza motorul dar nu mai trage daca o accelerez brusc.In schimb daca accelerez progresiv si schimb treapta de viteza la 2000 de ture ajung foarte lejer la 160km/h. Ce inseamna la tine sa o lasi mai moale??? Ai schimbat ceva la masina sau si-a revenit pur si simplu? Pe la service ma imbatliga care mai de care sa schimb kitul de ambreiaj sau mai stiu eu ce minunatie care e destul de scump.Mentionez ca de intrat in viteza intra normal fara nici o problema si la fel si demaratul de pe loc.Helpppppppppp inainte sa dau banii pe nu stiu ce piese!!!
andrei1302
Treaba se cheama ca "iti patineaza ambreiajul". Manifestari de genul ca se tureaza motorul fara sa plece masina ai avut atunci, dupa ce ai stat cu ambreiajul semicuplat sau si la mult timp dupa aia? Intreb asta pentru ca atunci ar fi fost ceva normal: exact efectul de fading de la frane (ferodo-ul incins aluneca). Dupa o perioada insa (in care sa se raceasca bine ambreiajul, nu ar mai fi trebuit sa se manifeste. Oricum, nu a fost prea inteleapta ideea de a tine ambreiajul semicuplat 3 min. Ce rulaj are masina ta? Daca era deja uzat, dupa faza asta s-ar putea chiar sa se fi terminat discul de tot. Si stai linistit ca daca se uzeaza discul o sa iti intre foarte usor in viteza, chiar fara sa apesi ambreiajul.
laguna_2_interceptor
- este clar... ai tinut ambreiajul putin calcat si ai turat motorul in panta, in felul acesta ai incins ambreiajul, a inceput sa patineze si poti sa i pui cruce... adica ai decalit ferodoul, placa... in termenul mecanicilor ai albastrit ambreiajul... chiar daca tu acum spui ca ca masina merge normal vei constata cand vei avea nevoie mai mare intr-o depasire sau o plecare mai brusca de pe loc cu acceleratia la maxim cum va patina din nou datorita faptului ca totul este decalit, se va incinge mult mai repede... noroc ca la Laguna pana acum nu au pus si volanta masa dubla... se facea si aia praf si costa... am schimbat recent la un Mondeo si a ajuns totul cam 2500 RON, eu am schimbat 2 ambreiaje la Laguna pana sa imi dau seama ca cele originale nu prea fac fata la cuplu am trecut pe unul sport si sunt foarte multumit de performante.
r&d
dCI -urile au dual mass flywheel biggrin.gif.
Asa ca purtati-va frumos cu ambreiajul.
bolomara
Multumesc pentru raspuns.Am inteles ca nu voi putea sa-l repar decat cu "praf de kit de ambreiaj nou".Am dreptate??? mad.gif Imi puteti da un sfat de unde as putea comanda un kit de ambreiaj cat mai ieftin? trebuie sa schimb tot kitul???
Apropo, unde gasesc kitul ala sport care zici ca e mult mai performant si cat te-a costat pe tine toata distractia asta?De manopera stie cineva cat costa sa schimbi ambreiajul? Din cate stiu eu se da cutia de viteza jos.
Multumesc pt raspuns lagunisti din toata tara.
ghetau dan
Sint unii care folosesc incorect ambreiajul,generic vorbind.
Eu niciodata nu stau la semafor asteptind sa se faca verde cu ambreiajul apasat si maneta in tr 1...atunci se uzeaza rulmentul de presiune si "soarele" de la placa de presiune.
Daca arcurile placii s-au slabit/decalit,ambreierea/debreiera se fac cu smucituri.
Daca ferodourile sint terminate,are loc fenomenul de patinare,motorul turindu-se mai mult decit normal.In situatia in care a ajuns ulei pe ferodou se incearca (si la unele masini se reuseste) "spalarea" cu cenusa prin fanta ambreiajului.Depinde de situatie si de masina .nu bag mina in foc ca se poate la Laguna.
ESP-ul are cu totul alte functii,in situatia expusa nu este el vinovat.
laguna_2_interceptor
@r&d

- in cazul meu te contrazic... poate unele modele au... a meu sigur nu are, am asistat la operatiune de schimbare a ambreiajului, am dat si volanta jos si te pot asigura ca nu e masa dubla... si mai este un amanunt... daca era masa dubla venea discul de ambreiaj fara arcuri, si cele pe care le-am decalit si cel sport au venit cu arcuri...

@bolomara

- de achizitionat l-am achizitionat din Germania, e facut custom, am dus la MUGEN HONDA kitul dupa care mi-au facut ambreiajul actual, e cu insertie de carbon si otel si are o forma mai ciudata in raze... au avut nevoie de ambreiajul original pentru cote... a costat mult si nu stiu daca oricine crede ca se merita si e dispus... manopera la RENAULT m-a costat odata 500RON ca m-au pacalit ca dau motorul jos si dureaza o zi intreaga, de fapt au dat un lonjeron si apoi cutia si a durat jumate de zi, a doua oara l-am montat la un service cu elevator... impreuna cu un mecanic si m-a costat 200 RON... daca vrei sa iei ambreaij cum este de default pe masina cauta la METEOR(e la nivel national distribuitor de piese) si ia SACHS(e facut de fapt de SACHS si LUK in joint) e identic cu cel de pe masina doar ca RENAULT il ambaleaza in cutia lor si i dubleaza pretu... tu trebuie sa schimbi discul si placa si sa verifici daca rulentul de presiune nu are curgeri de ulei...
bolomara
Multumesc inca o data interceptor pt sfaturi.o sa va tin la curent ce si cum am rezolvat.apropo...ce se poate intampla daca merg cu ea asa vreo 200 de km la drum lung? fara sa ma dau la ea bineinteles.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.