Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan Qashqai - prezentare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
BOG
Disponibil din martie 2007 si anuntat de Autocar drept un concurent pentru Golf, A 3 si Honda Civic - Nissan Qashqai este un mini-suv care va fi echipat cu motorizarile diesel Reno de 1.5 si 2.0 si la capitolul benzina cu 1.6 preluat de la Note si un motor nou de 2.0 !

La capitolul dimensiuni sta cam asa conform aceleiasi surse: " At 1610mm tall, 1780mm wide and 4310mm long, and with a 2630mm wheelbase".

Va costa in UK intre 15.000 si 20.000 lire, iar in Europa se va vinde sustin cei de la Auto-motor-und-Sport cu 20.000 euro!
LemonDemon
Arata super masina , dar nu cred ca va costa numai 20.000 eur.
Norad
Are tractiune integrala, diferential ceva, ca in articolul englezesc parca nu scrie nimic ? Daca ar fi 20.000 m-as baga de acum pentru el, dar ma indoiesc profund ca va fi atat. Pana una alta, visul meu ramane Pathfinder , care incepe de la 34.000 DDP (nu are taxe suplimentare, e facut in Spania).
morph
Tractiune integrala permanenta, parca.
orangiada
ba chiar ata va costa. Pana in 20.000. Bine, nu motorul 2.0 motorina. Dar la 1.6 benzina si 1.5 diesel, de acolo va incepe.
morph
Intre 16000 si 20000+ ddp.
Bacu
da, dar cu tractiunea integrala va costa mai mult...
C a t a l i n
Ideea e bună, loc pe piață are, nu sunt de acord cu "drept un concurent pentru Golf, A 3 si Honda Civic "... prețul final va decide succesul lui...

Nu-mi place numele biggrin.gif
morph
Finisarile si materialele sunt mult peste modelele actuale nissan.
Bacu
am vazut azi unul negru cu numere rosii prin dorobanti...foarte mishto!
Cypher4laguna
Am vazut si eu unul argintiu, tot cu numere rosii, pe la Romana recent... incep sa rasara si pe la noi. Sunt curios ce preturi o sa aiba...

Mi-e frica ca dau si astia in boala importatorului nebun care sare cu mii de euro de la o generatie la alta... chiar 10.000 de la Almera...

As vrea sa-mi cumpar un mic SUV in viitor si Quashqai-ul era pe lista... dar mi-e frica ca va avea 1,9 dci-ul 4x4 un pret de vreo 25.000 Eruo fara TVA (traducere: mai scumpa ca X-Trail)... La banii astia (pe langa ca e cam mica) cochetez cu Rav 4 / Outlaner nou / Santa Fe...
dvs
nu va fi 1.9 dci ci 1.5 100CP si 2.0 150CP. preturile vor fi sub 20000€.
Cypher4laguna
daca e asa cum spui tu e grav... ok.. nu am nimic impotriva motorului 1,5 dci 105 CP (euro 4) cv 6viteze, decat faptul ca variante 4x4 vor fi doar la motoarele mari (adica 2.0 benzina si 1,9dci), iar daca nu aduc dci... nu stiu cine arunca banii pe geam pentru un Qashqai 4x4 benzina. Oferta la concurenta (suv-uri compacte) e predominant pe dieseluri, iar benzinarele sunt f. ieftine.

Oricum e alegerea RRO daca vrea sa faca bani, sau sa ramana cu masinile pe stoc.
BOG
Cea mai ieftina versiune costa la prima strigare 18.890 euro taxe incluse pt motorizarea 1.6 - 115 CP fara tractiune integrala..cea mai scumpa 29.400 euro - motor 2.0 dCI 150 Cp, 4X4, cutie automata....

Lista completa
danielh
Cand l-am vazut in pozele de marketing ale Nissan, mi s-a parut ca arata foarte bine pentru acesti bani. Insa in pozele pe care le-am vazut in review-uri mi se pare ca arata mai mult ca un hatch de familie, gen Seat Altea decat un SUV.

http://www.parkers.co.uk/cars/gallery/?model=1561&category=2

Cred ca trebuie sa-l vad in realitate inainte sa ma entuziasmez in privinta lui.
Cypher4laguna
Cam scumpica... Nu ca nu-mi place Qashqai-ul... dar configuratia pe care o cautam eu cu 4x4 diesel costa 25571 euro fara tva si e cam multicel pentru un softroader/crossover/concurent de Golf&Tucson.
st0rm3ru
mi se pare mie sau mai degraba se bate cu Suzuki SX4?
A l e x
Suzuki ? Cum poti compara bomba de Nissan cu faimosul Suzuki ? Zi-le cristib, ia uite ce blasfemie pe aici, auzi sa compari Nissan cu Suzuki...

st0rm3ru : Bine ca n-ai zis de Swift ca facea crize cristi....


Dar inapoi ontopic, Qashqai-ul e urat, ca mai toate modelele Nissan (poate inafara de 350z). Totusi, pretul mi se pare ok...
Michael
Si eu sunt in cautarea unei compacte diesel, cu tractiune integrala, cutie automata si pachet de drumuri grele (eventual crossover sau SUV). Iar crossoverul Oashqai pare a fi la momentul de fata cea mai buna optiune. Totusi, modelul are si cateva puncte slabe, dupa parerea mea:
-pretul este cam mare (de ex., doar sistemul de tractiune all-mode costa 2.200 euro), dar e explicabil pentru un model recent lansat;
-cutia automata cuplata la motorizarea diesel este una conventionala (performante mai slabe si consum relativ mare);
-o sarcina utila maxima (490 kg) relativ mica pentru un model de dimensiunile Qashqai;
-designul bordului mi se pare prea conservator (ca sa ma exprim elegant);
-dupa traditia asiatica, masina vine in trei niveluri de echipare, nefiind posibila o alegere flexibila a optionalelor.
Astept insa sa vad ce va oferi concurenta. Mai ales ca VW va lansa in toamna un SUV compact: Tiguan. Si ma gandesc la o posibila varianta echipata cu noul propulsor common rail 2.0 TDI, cu tractiune integrala (4Motion) si cu performanta cutie automata in sase trepte cu dublu ambreiaj (DSG).
Fuzz
Am vazut si eu un Qashqai pe strada, arata interesant.
morph
QUOTE(Michael @ 6 May 2007, 13:52)
-o sarcina utila maxima (490 kg) relativ mica pentru un model de dimensiunile Qashqai;
*



Sarcina utila este ok pentru Qashqai. Zic asta pentru ca modelul respectiv e mai mult decat compact, este chiar mic. Spatiul interior este sub un megane 2 hatch, spatarul banchetei spate cam abrupta, tavanul prea jos pe spate, locul la picioare foarte mic si el. In fata este ok pentru cine prefera scaunele foarte ridicate, gen camion.
Motorul de 1.5 106cp m-a dezamagit, nu stiu daca modelul cu care am facut test avea probleme, cert este ca turbina intra pe la 2500rpm si 'tinea' pana pe la 3000 si un pic. Benzinarul meu automatic este mai vanjos ca respectiva masinuta...

Ce este de senzatie, este plafonul vitrat, cu geam de 2cm care nu are sanse sa crape daca arunci o piatra pe masina:) Se vede super cand ploua.

Masina este enorm de scumpa. 20-22k ddp pentru 1.6 115cp, clima automata si dotarile de bun simt care le gasesti pe o masina de marca, fara tractiune 4x4.
j.d
Tot SantaFe ramane cea mai buna alegere la ora actuala...ce putin din punctul meu de vedere...
Frank SF
arata interesant, o fi buna tehnic insa s-au aruncat la preturi prea mari. My 2 cents.
morph
QUOTE(j.d @ 7 May 2007, 17:00)
Tot SantaFe ramane cea mai buna alegere la ora actuala...ce putin din punctul meu de vedere...
*



SantaFe e in clasa cu X-trail, iar la off-road intre ele as merge oricand pe mana X-trailului, caruia oricum i se pregateste o noua fata.
j.d
Poate SantaFe o fi alta clasa...insa e cam in aceeasi categorie de pret.
A l e x
Nu prea ma omor dupa Nissanuri in general, si nici Qashqai-ul nu e o exceptie... Dar arata interesant...

Ideea e, Qashqai de 1.6 chel nu mi-as lua, nu merita, unul full 2.0 4wd ar da cam in 27.000 DDP (nu stiu daca sunt reduceri, nu cred) si mi-ar place ca masina dar la acei bani poate m-as orienta catre altceva...
LemonDemon
Alex , inteleg ca nu iti plac Nissan-urile , dar asta nu inseamna sa faci comentarii inutile si rautoaciase pe unde le prinzi.Nici mie nu imi place Renault , dar asta nu inseamna ca o consider cea mai proasta , cea mai slaba. O iau ca atare si cam atat.

Ce pot sa zic?Mai strange si tu un pic , cam cat 4 Megane si iti iei un Nissan adevarat .
A l e x
Nissanul e oribil in interior... La exterior sunt ok dar cand intru inauntru parca intru in pestera.. Mai ales la Pathfinder... Deci, oricati bani as strange, numai la Nissan nu m-as uita wink.gif

Si, poate strang si eu de un Megane si iau o Primera ca a ta.. E doar 16.700 DDP... Macar eu recunosc ce masini am si nu le umflu preturile (cum minteai tu ca ai dat 23.000 pe a ta, haha) si nici nu ma laud cu masini care nu le am (S-klasse).

Poate cand ai sa mai cresti si tu putin (te suspectez ca nici permis n-ai) si n-ai sa mai minti ca la gradinita, vom avea ce discuta, pana atunci, ramai in lumea viselor ca ai tu S-klasse si Primera de 23.000 si lasa-ne pe noi in pace.

Si nu inteleg de unde vii cu astfel de posturi, chiar nu vorbisem Qashqai-ul de rau.
AlexC
Un Quashqai 1,5 dci 105CP cu 6 viteze 2WD dotarea aia mai buna e 20.000 DDP, un pret foarte bun. Se inscrie in plaja de preturi/motoare a lui Tucson/Sportage, nu se bate cu X-Trail/RAV4/CR-V.
LemonDemon
@A l e x si Nissan Primera trebuie sa vinzi tot 3-4 ca sa iei unul de teren.
Desi la exterior sunt ok , adevarul este ca la interior cam lasa de dorit.Acuma poate parea subiectiv , insa Primera Ph2 are un interior mai bine lucrat , insa nu pot spune ca are o calitate extra , cam la fel cu Laguna2 , Megane2 , etc.

Nissan Qashqai este o masina urbana super , este manevrabila si are un design ingrijit , destul de spatios si deloc piperat ca pret.
A l e x
E ok masina, nu zic nu, dar as lua-o doar super dotata, 4wd, etc.., si atunci ar ajunge cam scumpa...
godaro
mie mi se parte FOARTE scumpa masinuta asta si nu cred ca isi merita banii.

mie imi place f. mult Qashqai-ul si il studiez cu mare atentie. insa pretul cu care Badsi il vinde in .ro este absolut nesimtit fiind cu aprox 1500 EUR mai scump ca in .FR si cu aprox 3000 EUR mai scump ca in .Bg

hai sa o luam cu inceputul: Nissan Qashqai este o masina un pic mai mare decat o compacta si un pic mai mic decat un SUV compact. deci putem sa il evaluam raportandu-ne la cele 2 clase:

1. comparatia cu clasa compacta:
in varianta 1,6 115CP tractiune fatza, echipare Tekna, NIssan Qashqai costa 20.000 EUR in conditiile in care nu are ESP

un Golf 5 similar costa 18.000 EUR iar un Focus aprox 17500. nu mai amintim aici de megane, 307 si C4 ca diferenta de pret este si mai mare

diferentele se adancesc si mai mult trecand la diesel: un Qashqai de 1,5dci costa aprox 22000 EUR !!! cred ca baietasii astia abereaza !

considerati justificate diferentele de pret ? eu unul nu.

2. hai sa ne uitam un pic la SUV-urile compacte cu care Qashqai se aseamana oarescum

Nissan Qashqai 2.0 benzina 4x4: 25000 EUR DDP !!! ce-i drept, are dotari destul de generoase

amintim asa in treacat ca un Sportage & Tucson costa cam 20000 EUR DDP
ne uitam un pic la RAV 2.0 benzina 150 CP: varianta de intrare este tot 25000 EUR insa nu are ESP, climatronic si magazie CD. in schimb are motor mai competent, este mai incapator, are un interior mai ingrijit, intr-un cuvant face parte dintr-o alta clasa. la dotari echivalente RAV 4 ajunge la 27000 EUR DDP ceea ce nu e chiar asa de departe fatza de cei 25000 ai Nissan-ului. De asemenea tot la 27000 vine si HONDA CRV cu dotari complete (mai putin piele, Navi si trapa) si deja am trecut cu totul in alta liga

precum se vede Nissan Qashqai este pozitionat ca pret cu mult peste masinile compacte si f aproape de SUV-uri, desi ca dimensiuni si finisaje se apropie de primele, doar garda la sol fiind similara cu cele din urma


ca o parerea personala si cu dezamagire pot spune ca nu as da banii pe un qashqai intrucat fie ma opresc la o compacta sau o familiala mai ieftina si mai bine dotata, fie mai fac un mic efort si avansez catre ceva mult mai competent

cred ca in momentul de fatza nissan qashqai are pret de trufanda, similar pretului cireselor din piata la sf de mai. asteptam sa mai scada, sau mergem la cumparaturi in bulgaura
Solon
Si mie mi se pare ca e o prapastie financiara la capitolul motor!
In rest e tare frumos! wub.gif
Michael
Deocamdata e scump si la alte capitole, nu doar in ce priveste motorizarile. S-a facut aici comparatia cu VW Golf, care este el insusi o masina relativ scumpa. La Golf, sistemul 4Motion (care include ESP) costa 1.590 euro, iar la Qashqai sistemul de tractiune All Mode este 2.200 euro. Cutia automata pe motorul 2.0 dCI de la Nissan este 1.700 euro, iar la Golf 1.620 euro. Cu observatia ca pe Qashqai e voba de o cutie automata conventionala (obisnuita), pe cand la Golf e vorba de cutia DSG cu dublu ambreiaj, cu o dinamica mai buna si un consum mai mic de carburant.
Dar este vorba de un model nou, care a intrat intr-un segment de nisa unde nu prea are concurenta, iar in versiunea 2.0 dCI + All Mode + cutie automata se poate spune ca este chiar unicul de pe piata.
godaro
QUOTE(Michael @ 21 May 2007, 14:59)
, iar in versiunea 2.0 dCI + All Mode + cutie automata se poate spune ca este chiar unicul de pe piata.
*




ceea ce spui tu acolo se traduce in 32.000 EUR DDP!!! cred ca este exagerat si am intrat binisor peste alta clasa

la 28000 DDP poti cumpara Chevrolet Captiva cu motor de 2.0 si 150 cp. acum am vazut ca a aparut OPel Antara (frate cu Captiva) care tot pe la 30k+ se ridica dar este SUV frate nu Crossover - trufanda pt fraierii din romanica.

vorbea cineva de masini frumoase mai inainte. pai sa se uite ce ozn de masina vinde Honda (noul Civic) la 20.000 DDP!! pai se compara cu nissan qashqai vandut la 23000 DDP( 2.0 benzina 2WD) !?

pe bune credeam ca skodele sunt cele mai nesimtite masini de pe piata noastra (ma refer ca pret) insa vad ca Badsi ii intrece de departe !

asta e, noroc cu economia asta de piata ca mai poti alege.
A l e x
godaro : Frumos spus si misto analiza. Cam asta am zis si eu dar in cuvinte mult mai putine... Simpatica masina dar e prea scumpa..
Michael
Pretul nu e totul la o masina. Cu vreo 15.000 de euro iti vei cumpara probabil si Logan 4x4, care va fi realizat pe aceeasi platforma cu Qashqai. O fi Captiva mai ieftina, dar in varianta diesel are doar o amarata de cutie manuala in 5 trepte. De cutie automata nici nu mai vorbesc. Mai exista si Hyundai Tucson, "cel mai ieftin SUV din Romania". Dar in cartea lui tehnica se recomanda sa nu fie folosit pe drumuri grele. La fel vor apare in curand Citroen C-Crosser si Peugeot 4007. Noroc cu economia asta de piata ca mai sunt si masini ieftine...
P.S.: Un Qashqai Tekna 2.0 dCi + All Mode + cutie automata este 29.400 euro DDP. Sunt convins ca cu cat ne vom indeparta mai mult de momentul lansarii comerciale si preturile vor mai scadea.
godaro
pai si ce, tu iti inchipui ca (,) Qashqai o fi vreun off roader veritabil !?

Qashqai este doar o compacta cocotzata. nu trebuie sa va lasati influentati de desenul ei. suiti-va in ea si o sa vedeti ca respecta dimensiunile unei masini compacte, cu exceptia garzii la sol.

eu unul m-am suit in masina. nevasta-mea a zis din start ca e mai inghesuita decat 307-le actual. nu are nicio importanta daca ea are dreptate sau nu, importanta este perceptia cumparatorului. dupa ce ne-am suit in Qashqai am traversat B-dul Stefan cel Mare si ne-am suit intr-un RAV4. Alta treaba: alt feeling, alta perceptie, alte finisaje, alt spatiu interior, motor mai puternic, o clasa mai sus si mai putin de 2000 EUR in plus

parerea mea este ca Nissan Qashqai trebuie asemanata mai degraba compactelor decat SUV-urilor intrucat este mai aproape ca feeling de primele.

spunea @michael mai inainte ca tucsonul nu poate fi bagat in gropi. te pomenesti ca NQ o fi vreun niscaiva tanc! e o simpla compacta cu garda la sol de 20 cm, si atata tot

de asemenea mai spunea ca pretul nu e totul. asa este, insa l-am comparat cu modele de referinta din cele 2 clase(adica ci Golf si RAV4) si am vazut ca e MULT mai scump decat un golf si aproape la fel ca un RAV4

deci am suficient temei sa trag concluzia ca masina este scumpa si ar mai trebui redusa cu aprox 2-3000 EUR pt a putea fi vandabila. altfel ne uitam la televizor la reclame frumoase si vom cumpara masinile care isi merita intr-adevar banii
Michael
Nici un SUV nu este un off-roader veritabil. Cu atat mai putin Qashqai, care nu este decat un CROSSOVER din clasa compacta (sau medie inferioara, potrivit ultimelor tendinte de reclasificare). Chiar producatorul il inscrie in categoria autoturismelor, nu in cea a autovehiculelor "4x4". Dar are categoric si avantajele sale. Iar cel mai important este, din punctul meu de vedere (pentru ca eu asta imi doresc), combinatia motor diesel-tractiune integrala-cutie automata, pe un vehicul compact cu o garda la sol generoasa. Desigur, asa cum am afirmat in posturile mele anterioare, pretul este (inca) unul dintre dezavantaje. Iar cei 2000-3000 de euro mai putin sunt, si in opinia mea, un "discount" corect (raportat la modelul de top).
morph
O mica precizare: Badsi nu mai sunt importatori de cand a venit renault in romania, iar politica de preturi o aplica Renault Romania impreuna cu Nissan Europa.
Este evident ca masinuta este scumpa si mica, in afara de garda la sol mare, nu ai nici un avantaj evident la pretul respectiv.
Dar totusi, masina se adreseaza unei alte clase de cumparatori unde nu neaparat raportul pret/dotari conteaza. Adica clar masina nu este adresata cumparatorului de renault cum nici golful nu este adresat aceleasi clase de cumparatori cu megane-ul.

Si inca ceva, un off-roader veritabil poate fi numit un 4x4 cu sasiu independent, restul sunt suv-uri/4x4 de oras si zapada:) Hai sa dau si niste exemple: (patrol, terrano2, Land Cruiser.)


LE: eu compar NQ cu mazda cx-7, preturile sunt apropiate si consider clasa din care fac parte o clasa de nisa, compact SUV.
Solon
Bag si eu un off:
Ce ziceti de Opel Antara wub.gif wub.gif !
Parca e mai misto decat Nizanul!
Michael
Ca dimensiuni, Opel Antara si, mai ales, Mazda Cx-7 joaca intr-o clasa superioara in comparatie cu Qashqai. Un rival direct pentru Qashqai ar putea fi insa viitoarea Mazda Cx-5, a carei lansare se pare ca va avea loc in primavara anului viitor la un salon auto din Statele Unite si care va fi realizata pe baza conceptului Hakaze, prezentat recent de Mazda la salonul auto de la Geneva.
godaro
voi de ce credeti ca in Romania un Qashqai costa cu aprox 1300EUR mai mult ca in Franta !? oare chiar asa de prosti suntem in fatza lor? probabil ca peste 6 luni ne vor imbia cu o reducere de 1300 EUR

priviti si voi si minunati-va. extras de pe site-ul nissan franta

"Équipements et options disponibles pour le QASHQAI ACENTA 2.0L 140ch essence All-Mode Boîte CVT 6 vit. 5 portes"

Prix de base: 25 700 €



detaliile le gasiti in link. pretul in .ro la dotari similare este de aprox 27000 EUR DDP . Echiparea "Acenta" din Franta este entry-level si pare similara cu echiparea Tekna de la noi. Versiunea "Tekna" la ei costa 30400 EUR insa este absolut full option, inclusiv navigatie, plafon sticla, xenon, jante de 17", piele


scump d-le, scump. "dincolo" e mai ieftin

mie imi este sincer ciuda. mi-ar place f. mult un Qashqai insa prefer sa ma opresc la o familiala super dotata (20000 EUR ddp) sau sa mai fac un mic efort si sa avansez la un SUV consacrat
ssilviu
E clar, l-au pozitionat pe piata la un pret mult prea mare.
A l e x
Cu toate astea incep sa apara Qashqai-urile prin B ..
Solon
Am vazut azi unul pe DN1. E frumoasa ca masina dar avea o culoare imbecila pe ea, un gri deschis nemetalizat.Ziceai ca e data cu chit! Oribil.
Frank SF
sunt de acord si eu ca au pozitionat pretul mult prea sus, e prea scumpa pentru ce ofera, insa sunt surprins ca incep sa vad destul de multe pe strada.. . 182.gif
Solon
Am mai vazut unul azi.Gri metalizat.Asa da, arata bine!
Hai ca iau si warn-ul acum!
Michael
Ultimul crossover al marcii Nissan a obtinut cel mai bun scor inregistrat vreodata in istoria Euro NCAP: 36,83 puncte din maximum de 37. Vezi tot articolul din "Cotidianul":
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=1106...Hash=42da03483b
cri123
Am vazut unul ieri in parcare. Arata super misto si exterior si interior. Insa pretul e cam nesimtit, la banii aia te bagi linistit peste un Santa Fe, care e din alta clasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.