Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Chevrolet Kalos primește 3 stele la EuroNCAP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
DFA
În sfârșit, Chevrolet Kalos este examinat și el de EuroNCAP, unde primește 3 stele, după cum urmează:
- impact frontal = 6 puncte (38%)
- impact lateral = 11 puncte (61%)
- per total = 17 puncte
- protecție copii = 26 puncte (53%)
- protecție pietoni = 11 puncte (31%)

Evident, rezultate mai bune decât Aveo, dar în continuare suferă cam de aceleași probleme:
- celula de rezistență este instabilă
- capul șoferului a trecut peste airbag și a îndoit volanul în partea superioară (airbag-ul s-a desumflat prea repede)
- pieptul șoferului a deformat partea inferioară a volanului (airbag-ul s-a desumflat prea repede)
- la impact lateral protecția toracelui este slabă

Raportul complet aici. (PDF)

Cu excepția protecției pietonilor, scorurile sunt mai slabe sau egale (impact lateral) față de Logan.
Reamintesc rezultatele de anul trecut pentru Logan:
- impact frontal = 8 puncte (50%)
- impact lateral = 11 puncte (61%)
- per total = 19 puncte
- protecție copii = 31 puncte (63%)
- protecție pietoni = 5 puncte (14%)
mihye
Orientativ rezultatele pentru Twingo (clasa supermini!)
-impact frontal = 8 puncte (50%)
-impact lateral = 15 puncte (83%)
-per total = 23 puncte
protectie pietoni = 10 puncte (28%)
IRONICK
mihye, nu se compara clasele intre ele. Rezultatele sunt diferite.
mihye
Testele se fac pe acelasi stand cu aceeasi viteza, lovind acelasi perete deformabil, iar masuratorile se fac folosind aceleasi unitati de masura.
IRONICK
Eu vorbesc de clasele de masini, nu de viteza si pereti.
mihye
Vrei sa spui ca o masina din o clasa mai mare, dar cu mai putine stele ofera o protectie mai ridicata decat una dintr-o clasa mai mica dar cu mai multe stele?
Siguranta pasiva se refera la ce protectie ofera o masina ocupantilor sai si nu este un raport protectie/dimensiune daca ma pot exprima asa.
IRONICK
Eu ma refeream la faptul ca aceleasi stele (puncte obtinute la test), intr-un accident frontal (masina clasa mica <> masina clasa mare) pe cei din masina de clasa mica ai sansa sa nu ii mai recunosti. Poate doar cu efortul celor de la morga daca ii mai cosmetizeaza nitel . .
mihye
O masina mai mare, mai grea are o energie de impact mai mare, iar cea mica o absoarbe mai greu, e adevaret, dar dar la un impact frontal (de ex) chevr aveo cu citroen C1 chiar crezi ca cei din aveo sunt mai teferi?
IRONICK
Cei din aveo nu. Dar daca testul se face cu un Clio 3 de exemplu eu zic ca un pic acolo tot sunt mai teferi.
mihye
Incet, incet parerile noastre se apropie, sigur adevarul este pe la mijloc biggrin.gif , diferentele sunt proportionale cu diferentele dintre clase, dar nu mari intre clase vecine, si asta datorita legilor fizicii nu a tehnologiei (siguranta pasiva) inglobate in masini. Iar o mare parte din accidente sunt: masina-corp static, unde comparatiile sunt reale.
paulp
Ca si cum ai compara un tanc (sau o Volga de aia mare) care nu ofera nici o protectie ocupantilor sai, dar care la un impact frontal cu orice masina din clasa mica sau compacta va distruge tot ce misca wink.gif

Legile fizicii sint valabile peste tot wink.gif
div
Citat de la: http://www.euroncap.com/content/answers/faqs.php
QUOTE
Can results be compared between different categories of cars?
  No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. The Euro NCAP tests cannot be used to predict the outcome of such crashes between cars of different heights and masses.
BlaueCorsa
Noul Aveo a luat 5 stele: aici.
aphophis
abia ii astept pe daewoisti sa-si schimbe parerea despre euroncap. laugh.gif Bravo chevrolet (de fapt opel) pt ca au renuntat sa mai faca sicrie pe roti
IRONICK
Acum o sa laude euroncap. In alta ordine de ideii, au schimbat total strategia. Pe cand la Dacia?
BlaueCorsa
Pe cand o sa pozitioneze Renault in segmentul premium, cum vrea GM sa faca cu Opel...
b76bgaarh
masinile coreene devin din ce in ce mai repede noile japoneze.
BlaueCorsa
Blasfemie! Nimic nu se compara cu japonezele. wink.gif
cosmin_2300
Au închis multe guri (rele) cu rezultatul ăsta smile.gif
L.E.: văd că Aveo vine standard cu ABS/ESC/TCS/HSA la orice variantă de echipare, ceea ce e un mare plus! smile.gif

* ESC și TCS sunt "clasicele" ESP și ASR, iar HSA e asistent la pornirea în rampă.
argon
QUOTE(BlaueCorsa @ 24 Aug 2011, 16:33)
Pe cand o sa pozitioneze Renault in segmentul premium, cum vrea GM sa faca cu Opel...
*




Si ce treaba are chevrolet in chestia asta?
BlaueCorsa
Chevy era mai low-cost, Opel mai bine dotat. Acum daca Opel migreaza spre premium, pot pune mai multe dotari pe Chevrolet ca sa intre pe segmentul unde era Opel.
b76bgaarh
da ca pret cum stau. inainte un aveo era cam la pret de symbol, putin mai scump ca loganu...acum au urcat?
argon
Asta cu 5 stele o sa devina un must, indiferent de clasa, multi producatori au si la segmentul nepremium 5 stele la majoritatea deja.
BlaueCorsa
Preturile sunt cam la fel din cate vad, plus ca ofera 5 ani garantie.
cosmin_2300
QUOTE(b76bgaarh @ 24 Aug 2011, 16:52)
da ca pret cum stau. inainte un aveo era cam la pret de symbol, putin mai scump ca loganu...acum au urcat?
*


E de la 10900 de euro ...
E cam "leșinat" motorul ăla, dar în rest este superior oricărui Logan, având în standard (pe lângă ABS/ESC/TCS/HSA și 6xAIRBAG) astea:

QUOTE
   - mâner schimbător de viteze îmbrăcat în
    - radio CD cu MP3
    - banchetă spate rabatabilă 60/40
    - ISOFIX
    -  aer condiționat manual
    - geamuri electrice față
    - coloană de direcție reglabilă pe înălțime și profunzime
    - Cruise Control cu limitator de viteză
    - sistem faruri de zi
    - Avertizor sonor centură de siguranță șofer și pasager
    - Indicator sonor pentru conectare centuri de siguranță spate
    - Centuri de siguranță scaune față pretensionate



Mai multe detalii aici.


L.E.: am mai modificat puțin lista smile.gif
dizzy
Da, un model 2011 este superior unui model 2004. Asta ne si asteptam, nu?
Ca si posesor de vechiul Kalos, nu pot sa ma plang de el.
IRONICK
QUOTE(dizzy @ 24 Aug 2011, 17:32)
un model 2011 este superior unui model 2004
Este cu mult superior. Oameni aia au schimbat total strategia. Si rezultatele se vad. Inclusiv pe strada.
slider2
si estetic au luat-o pe un drum bun. am vazut de curand un aveo hatchback nou pe strada si pentru o masina asa ieftina arata foarte bine, va face cu ochiul multor tineri.
St
@cosmin
Din ce vad eu pe site nu prea sunt dotarile alea la 10900 eur
bobo77
Da arata chiar bine masina acum, au rezolvat si problema rotilor mici, mie chiar imi place.
cristio_79
Din fata seamana destul de mult cu Volvo S60.
Markos
Mie îmi place si Captiva 2011.
cosmin_2300
QUOTE(St @ 24 Aug 2011, 22:25)
@cosmin
Din ce vad eu pe site nu prea sunt dotarile alea la 10900 eur
*


Corect, AC este opțional 500 de EUR => 11400 EUR.

Cea mai ieftină versiune este LS 1.2 DOHC 70 CP.
Dacă dai click la Siguranță, are următoarele dotări standard:
- Airbag pasager dezactivabil, manual
- 6 airbag-uri: airbag șofer, pasager, airbag-uri laterale, airbag-uri cortină
- Centuri de siguranță față reglabile pe înălțime
- Centuri de siguranță scaune față pretensionate
- Avertizor sonor centură de siguranță șofer și pasager
- Sistem ISOFIX banchetă spate
- ABS
- ESC (Sistem de control al stabilității)
- Sistem de asistență la frânare (BAS - Brake Assist System)
- Indicator sonor pentru conectare centuri de siguranță spate
- Sistem de pornire în rampă - HSA (Hill Start Assist)
- Sistem de control al tracțiunii - TCS (Traction Control System)

În secțiunea Manevrabilitate găsești:
- Coloană de direcție reglabilă pe înălțime și profunzime
- Cruise control cu limitator de viteză
- Funcție lumini de zi
- Geamuri față acționate electric
- Închidere centralizată cu telecomandă
- Oglinzi exterioare reglabile și rabatabile manual


Astea le consider eu cele mai importante, restul fiind "briz-brizuri" (unele "necesare", altele mai puțin).
aphophis
zero stele pentru chevrolet aveo, care inca se mai vinde in mexic. asta e mai kavou decat kaveo-ul vandut in europa acum ceva timp rolleyes.gif

https://www.youtube.com/watch?time_continue...5&v=dDT9GXTWVYY
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.