Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Trepidatii Relanti motor 1.9 dCi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
Pages: 1, 2, 3, 4
cj98czh
Am cautat pe forum dar nu am gasit pe nimeni care sa aiba aceasta "problema" la Megane1 1.9 dCi

Simptomul este in felul urmator: observ o usoara crestere si scadere a relantiului cand este motorul cald (se vede si pe turometru si se simte si pe mersul motorului - motorul nu mai merge rotund)
Cresterea si scaderea este mica aprox. 100 de rotati dar de cand o am nu a mai facut asa ceva...

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?
cj98czh
Nu s-a mai intalnit nimeni cu asa ceva?
dcsiki
Sa nu fie o problema pe alimentare.... cand ai schimbat filtrul de motorina ultima data ?
Ai pus aceeasi motorina de care pui de obicei si din acelasi loc ? ..... poate ai nimerit o motorina mai nasoala..
coco
Si al meu facea la fel. Nu am mers imediat la service fiindca asteptam sa vina revizia, dar a decedat mai repede. La un moment dat a inceput sa scoata foarte mult fum si nu mai avea putere, abia daca mai urca la 40km/h. Am fost la service taras - taras si au spus ca este o electrovalva de pe evacuare care a decedat din cauza calaminei depuse ca urmare a mersului subturat. Dupa ce au schimbat respectiva electrovalva a disparut si tremuratul la relanti. Acum nu pot sa iti spun daca de la ea a fost s-au cu ocazia interventiei au mai umblat si la altceva.
cj98czh
Am fost ieri la service pt. schimbarea kit-ului de distributie si printre altele am schimbat si filtrul de motorina.
De atunci nu mai face si sper sa fi rezolvat problema....
jack
Eu am aceasta problema, dar numai cand motorul este rece.
La ralanti, cateva zeci de secunde este neregulat, dupa ce plec de pe loc isi revine...
Rar, poate doar de cateva ori mi-a facut asa cu motorul cald...
Prima oara a facut asa inainte de revizie; dupa ce am schimbat toate filtrele, in continuare face la fel...
bh07xyk
Sa ne spui si de consum acum ca ai schimbat filtrul de motorina wink.gif Ai schimbat si filtrul de aer?
cj98czh
Filtrul de aer l-am schimbat cand am luat masina.
Adica acum 4000 de km.
Filtrul de motorina nu l-am schimbat atunci pt. ca nu stiam cum se schimba (nu seamana deloc cu cel de R25 si nu stiam cum se schimba tot filtrul - adica ca este capsulat si se schimba cu totul) si am zis ca il voi schimba cand o sa schimb si kitul de distributie.
Nu am simtit sa traga cu nimic mai bine dupa schimbarea filtrului de motorina.
De fapt dupa cuma a aratat filtrul de aer, cel de habitaclu nu cred ca u fost schimbate cu mult timp in urma.

L-am intrebat pe mecanicul de la Renault si a zis ca nu se poate sa creasca consumul de la filtrul de motorina indiferent cat de murdar ar fi, a zis ca nu mai trage bine dar nu creste consumul sub nici o forma, acuma ramane de vazut......
bh07xyk
Are si omu' dreptatea lui... In sensul ca un filtru de motorina murdar nu creste consumul de unu singur. Doar ca motorul nu trage ca lumea si tu ii dai talpa mai adanc ca sa o iei din loc si sa depasesti. Insist pentru ca mie la schimbul filtrelor si uleiului mi-a scazut consumul cu 1 litru la suta. Dar ale mele erau pamant cu varza.
softmaker
Salut pe toti membrii.
Am un Megane 1,9dCi, 2003
Am intrat pe forum deoarece am aceeasi problema ca si initiatorul topicului. La relanti motorul trepida un pic si se vedeau variatii de turatie pe turometru.La inceput mici apoi mari (vreo 4-5 sute de rot). Si incepuse sa faca si cu motorul cald si cu el rece. Am fost la service, mi-au zis ca e un regulator de presiune de la pompa nu stiu care. L-am schimbat si intr-adevar nu am mai facut. Dupa vreo 3 saptamani iar incep sa se vada mici variatii pe turometru (vreo 50-100 de rot). Am sunat la service si mi-au zis ca e posibil sa fie si un injector care nu merge ca lumea...
Nu stiu ce sa fac... Mi-au zis sa mai astept pana face tare ca acum oricum nu se vede nimic pe tester si nici nu isi da nimeni seama... Si daca tot am ajuns aici, stie cineva o metoda de curatat injectoare sigura? Adica fara sa ti le strice...
wacko.gif
Vali 1997
Am un Megane I 1.9 dCi din 2003 care pana la 68.000 km nu mi-a facut nici o problema .De doua luni a inceput sa "galopeza" la relanti indiferent daca motorul este cald sau rece. Am fost la Renault dar nu am rezolvat nimic. Mi-au demontat EGR-ul , l-au curatat , dar motorul tot "galopeaza". Pe tester nu iese nimic. Se vede doar fluctuatia de turatie. Pot fi injectoarele ? Pe calculator doua injectoare erau cu minus iar doua cu plus dar masina porneste fara probleme si nu scoate nici un pic de fum .
cipman
Vezi ca a mai "galopat" careva prin sectiunea Laguna/Scenic: Motorul Galopeaza la relanti.
Vali 1997
Am vazut dar nu ma ajuta cu nimic. El are Laguna iar eu am Megane. Motoarele seamana dar nu sunt la fel. O sa-l contactez oricum.
cipman
Nu mai cita mesajele cand raspunzi. Ca sa nu mai fii nevoit sa stergi citatul, foloseste butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY de mai jos, nu "REPLY.

Tu crezi ca nu stiam despre ce masini e vorba? Din punct de vedere al problemei tale motoarele sunt identice. Nu trebuie sa contactezi pe nimeni, ti-am indicat doar locul in care sa citesti.
Nu te ajuta cu nimic pentru n-ai citit cu atentie. Scrie clar, negru pe alb, ca e o problema de aer. Asta trebuie sa cauti.
Vali 1997
OK , am inteles ... dar nu gasesc "aerul" ala sub nici o forma . Oricum multumesc .
meganedeux
Si-al meu galopeaza, daca asa s-o chema. Dar numai in viteza 1 cand motorul e rece face hac hac pan-o bag intr-a doua (nici nu prea astept mult timp dupa el sa se incalzeasca, ca n-am).
M-am gandit ca o fi de la motorina (Petrom EU 3) si astept sa se termine sa pun de la OMV, dupa zgomot, motorina de la OMV imi da senzatia de un mai mare grad caloric.
Vali 1997
La mine face numai la relanti. In momentul in care l-am accelerat merge normal. Pana ieri facea aleator dar mi-au mai curatat inca o data EGR-ul iar acum face permanent. Din ce in ce mai aproape sunt de problema biggrin.gif
Vali 1997
Aceeasi problema o am si eu. Fiecare service imi spune altceva . EGR , injectoare etc. Pana acum nu i-am dat de cap . Mai incerc .
luca si matei
si eu am patit la fel asta iarna ... varia turometrul la relanti ... pana intr-o zi cand am incercat sa pornesc si nu mai a mai pornit ... era ca la dacie cand "motorul invarte dar nu da scanteie" ...

a venit un nene de la ei, a bagat mana pana la umar in fata dreapta, la motor si a zis ca da niste palme la nu stiu ce ... surprizator, palmele lui au avut efect dar mi-a spus ca nu o sa fie de durata

a avut dreptate ... cam peste doua saptamani s-a manifestat acelasi incident iar palmele omului nu au reusit sa rezolve situatia

am dus masina la service pe platforma si acolo mi-au schimbat pompa de alimentare combustibil (la motor in fata dreapta, pe dedesubt)

de atunci nu mai variaza turometrul la relanti.

Vali 1997
Gata , l-am rezolvat . Trebuia curatat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie . Se pare ca o sa faca iar fiindca in mod normal trebuie schimbat dar este 5 mil. lei si nu dau banii astia .
richie
Si eu patesc o chestie...oarecum asemanatoare pe nissan.
Daca merg constant in plaja de turatie 2000-2400 (oricum sub 2500rpm), de obicei mai aproape de 2000 decat de 2500, imi da cate o intrerupere scurta de tot. Cam jumatate de secunda estimez. Una, maxim doua. O patesc mai des daca merg constat in plaja asta si la un moment dat accelerez. In momentul ala imi da o "intrerupere" de-asta. Masina se zgaltaie scurt, ca si cand s-ar taia alimentarea motorului, dupa care accelereaza normal. Problema imi apare doar la drumuri mai lungi in afara si doar cu motorul cald.

Credeti c-ar trebui sa sap dupa aceleasi chestii?

P.S. Problema asta o are cam de cand am luat-o, dar nu i-am dat prea mare importanta....
svali
Aceeasi problema de variatie a turometrului la relanti (mai pronuntata variatia cand aveam si consumatori) am avut si eu si s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina si curatarea vanei EGR, sau chiar inlocuirea EGR daca supapele acestuia nu mai stau inchise.

Obs. Unele vane EGR prezinta un defect de constructie, una din cele doua supape ale EGR, poate sa se desfaca de pe ax si sa ramana pe blocat, timp in care masina nu mai trage deloc, foarte mult fum negru.
dlc
Mi s-a intamplat si mie, dupa ce am luat motorina de la un Petrom din Adjud. Nu am scapat de asta pana nu aproape s-a golit rezervorul si mi-am pus motorina de la OMV. Dupa aceea mi-am mai pus si de la Petrom (dar nu din Adjud) si n-am mai avut probleme. Oricum merita pusa cea mai buna dintre motorine.
teal_c
Si eu am patit acelasi lucru si pana nu am curatat ERG-ul si schimbat inca o chestie care da comanda pentru amestec (de vre-o 11 milioane lei la SERUS) nu am scapat. Apropo, am mai avut si un furtunel spart care vine pe la ERG.
Mia am o intrebare.............. cum se poate afla provenienta unui motor daca stii seria lui, adica daca am seria si nu am documente de provenienta a lui cum pot afla pe ce filiera a ajuns, cui a apartinut inainte, prostii de-astea. Ma gandesc ca este ,,piesa de schimb'' si daca vrei sa pui pe masina ta si nu ai documente de provenienta ......... trebuie sa fie o posibilitate ca sa fii in regula, nu?
svali
Unde se afla acea "chestie care da comanda pentru amestec"?
Cum iti merge acum masina? Iti consuma motorina cand aveai problema cu tremuratul la relanti?

Eu am aceeasi problema si inca nu i-am dat de cap. Multumesc
mariusperniu
Am si eu aceeasi problema: la relanti, am observat asta cand o pornesc si la stopuri, are un tremurat, creste si scade in turatii(50-100 rot). E mai pronuntat cand motorul este rece, da' am vazut ca uneori si cand e motorul cald face asa.
Am vazut ca cei de mai sus au enumerat mai multe cauze: filtrul de motorina, EGR, pompa de alimentare, etc.
Eu am luat masina sh in februarie si nu facea asa.
A inceput sa se manifeste problema asta cam de o luna de zile, si nu pot sa-mi dau seama ce ar putea fi.
Motorina e aceeasi, OMV euro4. Masina are 35k km la bord, i s-a facut revizia acum aproape 6k km.
Nu stiu ce sa fac, ca ma cam enerveaza tremuratul asta.
Ma cam inclin sa banuiesc problema enumerata mai sus, cu electrovalva de pe evacuare pe care s-a depus calamina datorita mersului subturat, eu schimb cam la 2000 rot/min si ma gandesc sa nu fie cam jos, dar nici nu prea-mi place s-o aud turata.
Poate recomanda cineva un service unde a rezolvat problema?
Mersi anticipat pt ajutor.
Io_mi_s
Salutari, tuturor!
Daca schimbarea motorinei, filtrului de combustibil nu a dat rezultate, as sugera o curatire a injectoarelor, pana la a demonta EGR, etc. Este o operatie simpla, dureaza cam 20 min. si costa cca 40 RON (in Galati). In esenta, se face alimentarea motorului cu o solutie concentrata de nu stiu ce (pe bidonu' ala scria 2+2), decuplandu-se de la rezervorul de combustibil. La un diesel simplu aspirat de vreo 120k (cu revizii stricte la fiecare 10k) a avut un efect extra. Cu siguranta se poate aplica si la benzine.
Acelasi motor, manifestandu-se dupa cum ati descris, a fost "adus la realitate" cu ocazia efectuarii I.T.P. (la cca 190k) - se stie cum este turat pt. a-i fi masurate emisiile.
mariusperniu
Stie cineva vreun service in Bucuresti unde a rezolvat problema?
teal_c
QUOTE(svali @ 19 Aug 2006, 17:18)
Unde se afla acea  "chestie care da comanda pentru amestec"?
Cum iti merge acum masina? Iti consuma motorina cand aveai problema cu tremuratul la relanti?

Eu am aceeasi problema si inca nu i-am dat de cap. Multumesc
*


Chestia de care vorbesti, care face amestecul aer-motorina, este la iesirea din filtrul de aer , o chestie din plastic care are 2 lamele si o componenta electronica ce seamana cu un condensator.
Cert este ca dupa schimbarea asteia, curatarea EGR si.......... schimbat un injector care nu mai mergea (asa dadea pe calculator) acum este rotund, fara intreruperi.
Injectorul si cu chestia de care vorbeam mi-au facut sa sara nasturii de la buzunare (21 de milioane).
teal_c
Io_mi_s are dreptate. La ITP turarea motorului se face cam pana la 5000 de te face sa plangi de mila motorului, asta din lipsa softului pentru masurarea emisiilor de gaze. Am fost acum 2 zile si s-a procedat identic. Ziceai ca sar pistoanele. Tipul de acolo spunea ca motoarele de tipul 1,9 dCI sunt cu turbo pe ele, ceea ce habar nu aveam. Asa o fi !
mariusperniu
Am pus un post mai sus, dar nu prea m-a lamurit nimeni.
Cand am inceput sa am acel tremurat la relanti(acum vreo 3 saptamani), am ascultat putin motorul cu capota ridicata si am observat ca se aude un “zbarnait” de la un dispozitiv de plastic negru, care se afla intre amortizorul stanga al masinii si o alta piesa, ca o cutiuta de aluminiu. Asta e conectat de motor printr-un conector cu cabluri(ies din partea superioara) si 2 furtunase(care ies din partea lui inferioara). Stie cineva sa-mi spun ace este? E cumva EGR-ul? Si e normal sa se auda acest “zbarnait” din interiorul lui(cel putin asa mi se pare mie…) sau chestia asta poate sa fie cauza variatiei de pe turometru la relanti?
Daca asta e problema, se schimba sau se poate curata in vreun fel?
Oricum, idea e ca de cand am inceput sa am acel tremurat la relanti si mai multa lume mi-a spus ca poate fi de la mersul subturat, am inceput sa nu mai schimb sub 2500 de ture, uneori ajung si in 3000. Acuma parca tremuratul s-a mai diminuat, variatia e mult mai mica.
Ce pot sa fac in continuare sa dispara de tot?
Mersi mult pt raspunsuri.
cj98czh
mariusperniu,

Motorul tau nu este cumva dTi....la mine bateria este sub parbriz in partea dreapta...la fel si vasul de expansiune...
mariusperniu
QUOTE(cj98czh @ 4 Sep 2006, 13:12)
mariusperniu,

Motorul tau nu este cumva dTi....la mine bateria este sub parbriz in partea dreapta...la fel si vasul de expansiune...
*



Nu, e 1.9 dCi, dupa cum scrie in talon si carte.....si pe usi.....mi se pare ca are putere 75KW, asta inseamna cam 102CP, nu? Adica cat are un dCi....

In alta ordine de idei, ma poti ajuta cu tremuratul la relanti, please?

Mersi mult!
cj98czh
Ciudat....si al meu este dCi...tot de 102cp sau 105 dupa cum da Renault....dar unele chestii sunt asezate altfel....

La mine s-a rezolvat problema tremuratului dupa schimbarea filtrelor de compustibil si aer....

Cand le-ai schimbat ultima oara?
mariusperniu
QUOTE(cj98czh @ 4 Sep 2006, 14:49)
Ciudat....si al meu este dCi...tot de 102cp sau 105 dupa cum da Renault....dar unele chestii sunt asezate altfel....

Ma mine s-a rezolvat problema trenuratului dupa schimbarea filtrelor de compustibil si aer....

Cand le-ai schimbat ultima oara?
*



Masina are acuma 35k, si filtrele s-au schimbat la revizia de 35k....

Chestia e ca, de cateva zile de cand am inceput sa merg cu ea mai turata, adica nu mai schimb sub 2500 ture, cel mai adesea in jur de 3000, tremuratul s-a mai linistit...Mi-a spus lume, ca de la mersul subturat poate varia turatia masinii, din cauza ca nu se curata ca lumea, nu se evacueaa gazele bine, cica se depune funingine, etc...
Acuma nu stiu, ca si nenea de la RAR, cand i-am facut ITP-ul, mi-a spus ca a scos oleaca cam mult fum cand a turat-o in 4500(dupa cum se face ITP-ul la noxe), si m-a intrebat dc merg cu ea subturata...cica atunci cand i-a dat el forja, s-a curatat....da' mie mi se pare ca de atunci a inceput sa varieze turatia, ca pana atunci nu se misca acul de relanti absolut deloc...
Tu cum schimbi vitezele la a ta, de curiozitate?
Apropo, chestia aia ce am fotografiat-o eu, stii ce ar putea fi, ca mi se pare ca aud un "zbarnait" din ea?!?
cj98czh
Se poate...incearca sa o ti peste 2000 rpm, eu schimb in oras pe la 2800 si inafara la 3000 rpm normal iar in depasiri se intampla destul de des sa vada 3500 - 4000 rpm ....
mariusperniu
QUOTE(cj98czh @ 4 Sep 2006, 15:09)
Se poate...incearca sa o ti peste 2000 rpm, eu schimb in oras pe la 2800 si inafara la 3000 rpm normal iar in depasiri se intampla destul de des sa vada 3500 - 4000 rpm ....
*



Vroiam sa te intreb la ce service ai fost cu masina si dc esti multumit cat de cat de prestatie, ca nici nu stiu incotro s-o apuc cu ea.............toata lumea se plange de service-uri, ca de rup la bani si nici nu-ti rezolva problema........
Mersi mult
Io_mi_s
Din cate stiu io, EGR = exhausted gas recycler - e o valva aflata pe la evacuare, actionata de un releu. Acesta o deschide fctie de turatia motorului (cred) si mai baga cate ceva in admisie. Nu stiu daca ajuta la cresterea puterii (?!) - cum faceau odinioara turbinele pe evacuare - e ceva ce tine mai mult de protectia mediului. Eu am avut defect asa ceva la un diesel simplu aspirat, dar nu se manifesta motorul asa cum descrii tu. Vorba vine "defect", era imbacsit de funingine - releul nu mai putea actiona supapa, intr-adevar din cauza subturarii. Dupa ce l-am curatat, masina scotea mai putin fum negru, si, la mom. respectiv, am apreciat ca-i mai vioaie. Sorry, nu-mi dau seama ce-i aia din pozele postate.
mariusperniu
QUOTE(Io_mi_s @ 4 Sep 2006, 20:54)
Din cate stiu io, EGR = exhausted gas recycler - e o valva aflata pe la evacuare, actionata de un releu. Acesta o deschide fctie de turatia motorului (cred) si mai baga cate ceva in admisie. Nu stiu daca ajuta la cresterea puterii (?!) - cum faceau odinioara turbinele pe evacuare - e ceva ce tine mai mult de protectia mediului. Eu am avut defect asa ceva la un diesel simplu aspirat, dar nu se manifesta motorul asa cum descrii tu. Vorba vine "defect", era imbacsit de funingine - releul nu mai putea actiona supapa, intr-adevar din cauza subturarii. Dupa ce l-am curatat, masina scotea mai putin fum negru, si, la mom. respectiv, am apreciat ca-i mai vioaie. Sorry, nu-mi dau seama ce-i aia din pozele postate.
*



Si ce sfat imi dai, sa merg cu ea la un service pt variatia la relanti? Dar care service? Sau se poate face altceva? Acuma m-am gandit sa astept pana termin motorina asta, ca am inteles ca e posibil si de la motorina proasta, si sa bag alta, sa vedem cum se manifesta.....
teal_c
tremuratul de care vorbesti l-am avut si eu si acum am cam scapat de el. EGR-rul a fost foarte imbacsit. Un frutunel care vine la EGR a fost crapat (l-am inlocuit). Intre timp am mai inlocuit si un infector dar si un dispozitiv de amestec aer care era nasolit. Una peste alta toate au dus la disparitia tremuratului. Nu pot spune exact care dintre ele a fost ,,vinovata'' (ma refer la piese). Eu am rezolvat la Serus schimbarile, curatatul EGR l-am facut singur. Din discutiile de prin topicuri am vazut ca unii au fost la serivice Mach 1 (pe langa complexul expozitional).
Cat despre bazaitul chestiei aleia din poza ta si la mine se aude si este normal asa. Nu ma intreba ce este dar cred ca este o electrovalva ceva. Am atasat poza ta cu o mica indicatie (sageata) in care iti aratam furtunelul rupt (sper sa se vada pentru ca am facut modificarea in powerpoint). El intra in EGR, de fapt in partea de care se prtinde EGR-ul. Daca vei da capacul de plastic de deasupra motorului il vei vedea, este prins in 3 suruburi. L-am curatat cu niste aditiv pentru curatat injectoarele (asta am avut la indemana). O poti face si tu acasa treaba asta.
Bafta.
teal_c
Scuze, se pare ca nu se vede ceea ce spuneam eu (in poza). Atasez alta si sper sa se vada.
mariusperniu
QUOTE(teal_c @ 5 Sep 2006, 11:35)
tremuratul de care vorbesti l-am avut si eu si acum am  cam scapat de el. EGR-rul a fost foarte imbacsit. Un frutunel care vine la EGR a fost crapat (l-am inlocuit). Intre timp am mai inlocuit si un infector dar si un dispozitiv de amestec aer care era nasolit. Una peste alta toate au dus la disparitia tremuratului. Nu pot spune exact care dintre ele a fost ,,vinovata'' (ma refer la piese). Eu am rezolvat la Serus schimbarile, curatatul EGR l-am facut singur. Din discutiile de prin topicuri am vazut ca unii au fost la serivice Mach 1 (pe langa complexul expozitional).
Cat despre bazaitul chestiei aleia din poza ta si la mine se aude si este normal asa. Nu ma intreba ce este dar cred ca este o electrovalva ceva. Am atasat poza ta cu o mica indicatie (sageata) in care iti aratam furtunelul rupt (sper sa se vada pentru ca am facut modificarea in powerpoint). El intra in EGR, de fapt in partea de care se prtinde EGR-ul. Daca vei da capacul de plastic de deasupra motorului il vei vedea, este prins in 3 suruburi. L-am curatat cu niste aditiv pentru curatat injectoarele (asta am avut la indemana). O poti face si tu acasa treaba asta.
Bafta.
*



OK, mersi mult, deci chestia aia asa trebuie sa bazaie....
Deci, ca sa fiu sigur ca am inteles: EGR-ul este sub capacul de la motor, cel de deasupra, pe care scrie "Renault 1.9 dCi". Desfac capacul din suruburile cu care e prins, si in partea superioara, acolo unde intra furtunul indicat de tine, ar trebui sa gasesc EGR-ul (un cilindru prins cu 3 suruburi, ok?).
Il desfac si pe asta, sau il curat fara sa-l dau jos? Si cu ce sa-l curat, imi trebuie o solutie spray degresanta? Sau recomanzi altceva?
Mersi mult de ajutor.
teal_c
EGR-ul se demonteaza (de-aia ti-am si spus ca are 3 suruburi), o poti face chiar tu, doar am spus-o. Il poti curata cu o solutie degresanta. Eu l-am curatat cu aditiv pentru curatat injectoare (cea care se pune in motorina). Le gasesti la benzinarii intre 100.000 si 200.000 lei.
mariusperniu
QUOTE(teal_c @ 5 Sep 2006, 13:53)
EGR-ul se demonteaza (de-aia ti-am si spus ca are 3 suruburi), o poti face chiar tu, doar am spus-o. Il poti curata cu o solutie degresanta. Eu l-am curatat cu aditiv pentru curatat injectoare (cea care se pune in motorina). Le gasesti la benzinarii intre 100.000 si 200.000 lei.
*



OK, mersi. Deci imi trebuie o solutie degresanta sa curete mizeria ce e acolo.
Asta se imbacseste cumva de la mersul subturat, adica poate fi o cauza sa se acumuleze in el funingine, chestii de-astea?
teal_c
Da prietene, daca mergi cu motorul subturat se tot aduna mizerii acolo si face un fel de amestec de pamant cu ulei (asta ca sa-ti inchipui cam cum arata). Este o electrovalva cu 2 supape care sunt actionate electric. Demontezi si cureti acolo toata mizeria, supapele se deschid amandoua (sunt prinse pe o tija impreuna), le poti deschide si tu cu mana sa sa poti curata gulerul.
Bafta multa !!!
mariusperniu
Mersi mult de ajutor!
Salutare!
cj98czh
Din pacate mi-a reaparut problema cu fluctuatul turatiei la relanti...
Am schimbat filtrul de motorina (aveam 13.000 km de cand a fost schimbat ultima data) si m-am gandit ca de acolo o fi problema...dar degeaba..
Filtrul de aer este schimbat de 3000 km...
Am curatat EGR...tot nimic...
Mentionez ca ralantiul fluctueaza si cu motorul cald si cu el rece...masina trege in sarcina bine, nu scoate fum deloc...
Consumul a crescut in oras cu aprox. 1 litru este undeva in jur de 9 acuma, iar inafara cu 0,7litri fiind in jur de 6...

Ceva sugestii???


cj98czh
Am fost ieri la un atelier specializat pentru pompe de injectie si injectoare pt. a vedea o posibila cauza a trepidatiilor de la relanti care devin din ce in ce mai accentuate.
S-a pus testerul pe masina si mi-a iesit "presiune slaba la injectorul 1 si 4", s-a sters eroarea dupa care a trebuit sa ma plimb vreo 20 de min. cu masina in toate plajele de turatii adica de ka 1000 la 4000, dupa care s-a pus testrul din nou, eroarea nu a mai aparut.
Solutia lor este montarea unei valve regulatoare de presiune care costa 6ooRON... credeti ca ar putea rezolva aceasta valva problema mea?
Meganer
Mi se pare ciudat. De ce sa montezi ceva care nu a fost prevazut initial de constructor? Nu se poate rezolva prin repararea/inlocuirea reperelor defecte? Care este cauza presiunii sczute la injectoare? Cum poate valva sa creasca presiunea (sau o scade si la celelalte injectoare)? Unde se monteaza?
cj98czh
Asa m-am gandit si eu..de ce sa pui ceva ce nu a avut motorul din fabricatie...
Se pune la iesirea din pompa...deci intre pompa si rampa...
Ei zic ca au montat aceasta valva pe mai multe motoare de acest fel si a rezolvat problema de fiecare data...
Oricum o sa testez si fiecare injector sa vad cum stau (au banc de teste)...
Acuma o sa pun si un injectorcleaner in rezervor sa vedem ... nu sunt adeptul acestor produse..dar...
Firma la care am fost mi-a fost recomandata niste prieteni care lucreaza in "lumea" auto ca fiind cei mai buni din Cluj...si oricum la ce masini am vazut la ei la reparat... cred ca se pricep putin..
O sa va tin la curent...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.