Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema cu injectia se intoarce
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
richie
S-a intors....e aici.... A patit-o cumnatul meu pe Symbolul lui de 80CP....saptamana trecuta. Acum masina e in service la Meridian (Serus si Ipso ...s-au ajuns....sunt prea ocupati...). Masina are un an si 2 luni si 31.000 km.
Cei din service nu s-au aratat de loc surprinsi....si au zis ca...nu e primul caz.

In concluzie, masina se va repara sper...saptamana asta....dupa care o vand. Si cu ocazia asta, am terminat-o complet cu masinile frantuzesti. In special cu Renault. Nu voi mai cumpara in viata mea aberatiile astea numite masini....
morph
Si cu primera ce faci? Ca e tot renault si tot motor conceptie renault are.
richie
Pai..primera i-o dau lu' cumnatu-miu deocamdata....
Si, oricum, aia are motorul de 1.9...care se pare ca nu face probleme de-astea. O mai tinem inca vreun an...un an jumatate, pentru ca aia nu merita s-o vand deocamdata.
diesel_power
O fi fost un caz izolat, pt mine e prima oara sa aud ca la un dci 80cp sa ii pice injectoarele. Oi fi si subiectiv fiindca am acest tip de motor, dar sa generalizezi luandu-te dupa un singur caz... nu mi se pare logic.
siporazvan
QUOTE(richie @ May 2 2006, 10:22 AM)
S-a intors....e aici.... A patit-o cumnatul meu pe Symbolul lui de 80CP....saptamana trecuta. Acum masina e in service la Meridian (Serus si Ipso ...s-au ajuns....sunt prea ocupati...). Masina are un an si 2 luni si 31.000 km.
Cei din service nu s-au aratat de loc surprinsi....si au zis ca...nu e primul caz.

*

Asta mai lipsea...de cand am vazut la prima revizie ca tot de la Delphi e injectia am ramas cu o temere...
richie
@diesel power: n-am generalizat luandu-ma dupa un singur caz. Cei de la Meridian Vest, au spus ca, de cand fac si service Renault....au facut vreo 15 bucati. Si cica Renault...nici macar nu se mai oboseste..isi da OK-ul din prima.

Nici eu n-am crezut ca asta e problema...si chiar nu ma asteptam sa apara si la motorul de 80CP. Dar, cand am auzit ce-au zis cei de la service, m-am convins.
Sa nu mai aud de Renault. Noroc ca e masina in garantie. Pentru ca reparatia costa....175 milioane.
rty745
am si eu un prieten care a schimbat un injector la Megane II sedan 80 dci, pe la 10000 km, tot pe garantie....dar e prima oara cand aud ca ar fi o problema mai raspandita.

de curiozitate, la a cumnatului tau ce e stricat? un injector? toate patru? sau e pompa de injectie?
richie
E span in instalatie, deci e pompa de injectie. Se schimba tot, incepand de la rezervor (inclusiv) conducte, pompa de motorina, pompa de injectie, circuite alimentare, injectoare...etc
morph
Si din ce an este masina, ca de problema asta se stia pe clio de ceva vreme. Problema care a fost rezolvata.

edit: doar de un an si 2 luni, e cam fishi problema.
richie
da...e din martie 2005. are aproape 32.000 km parcursi. Si....pe asta mizam si eu. Ca problema a fost rezolvata. Dar...se pare ca a recidivat.
Solon
Mai e chestie si de noroc!
Apropos,ziceai mai devreme de masinile Renault.Nissan-ul nu face parte din acelasi grup? blink.gif
richie
Ba da. Dar Renault e una...Nissan e alta treaba. Nu se compara la fiabilitate. si...la Nissan, am 3 ani garantie integrala, cu suspensii...cu tot.

Edit: Si pretul e altul...e adevarat wink.gif
rty745
la motoarele de 80 cp e prima oara cand aud....si cred ca daca intrebi la service majoritatea cazurilor pe care le stiu ei sunt probabil tot la motoare de 65.

ce mi se pare insa magarie la renault este ca oficial nu au recunoscut problema(cel putin in romania) si daca ti se intampla dupa ce ai iesit din garantie, pe ei ii doare in cot mad.gif . Dupa parere mea ar fi trebuie sa recunoasca ca exista o potentiala problema de fabricatie , si sa accepte sa inlocuiasca pe cheltuiala lor piesele astea chiar si dupa garantie. Din cate am mai citit pe forum probabil ca sunt vre-o 200-300 de cazuri in toata tara. La cate zeci de mii de masini au vandut ei in Romania in ultimii ani, nu mi se pare o cifra exagerata, si nici costul nu ar fi enorm pt ei. Insa prin faptul ca nu recunosc cred ca isi fac mai mult rau, si pana la urma o sa-i coste mai mult.

problema e ca nici ceilati producatori nu arata mai mult repect fata de clienti, dar poate in timp se mai schimba lucrurile....
padre
richie, intreaba-i te rog pe cei de la service daca la o verificare in service se poate gasi vreo problema... si care sunt simptomele problemei?
Eu mai am f putin timp si ies din garantie si ma gandeam sa-mi fac o programare pt o verificare amanuntita, dar tre sa stiu ce-i pun sa verifice. oricum pana acum nu am avut nici o problema dar 175 milioane te pun serios pe ganduri... ce naiba e mai mult de 1/3 din pretul masinii noi.
richie
Pai masina e "proaspat" iesita din revizia de 30.000. Si la aia n-a iesit nimic, desi ceva simptome avea si inainte. Cred ca, iti poti da seama doar cand....incepe sa faca figuri. Simptomele sunt: pornire foarte grea la cald si....se aprind martorii : STOP +Aprindere+temperatura apa simultan la accelerari mai puternice.
morph
Asta e simplu, se verifica motorina din filtru de motorina sa se vada daca are pilitura. Eu am verificat cand am schimbat filtrul la revizie. Injectoarele iar se pot verifica fara dialogysu lor. Se tureaza motorul treptat (din 100 in 100rpm daca se poate) pana pe la 3500rpm si se observa daca la vreo turatie masina se 'hatzana'. Asta inseamna in majoritatea cazurilor, ca unu dintre injectoare da semne de 'oboseala'.
dragos clio&astra
Am patit-o si eu la 5500km la Clio-ul din semnatura.Ziceau ca problema a fost doar la un lot,dar vad ca e chestiune de noroc.Asa ca eu am vandut-o.Sunt f curios cand vor incepe sa cada pompele de pe Logan.Atunci sa vedeti scandal.Daca problema se intampla in garantie,nu e chiar asa de dureros(desi intr-o masina noua ai toata increderea),dar daca nu mai esti in garantie atunci ai incurcat-o.
De bun simt ar fi ca Renault sa remedieze gratis aceasta defectiune si in afara garantiei,fiind vorba in mod clar de un defect de fabricatie.
Oricum, eu,diesel de la Renault nu mai cumpar in viata mea.E silentios,economic,vioi pt un diesel de 1.5.Dar sa se defecteze pompa(si asta duce la schimbarea rezervorului,conductelor,injectoarelor,filtrului si desigur a pompei)la sute de cumparatori si ei sa nu ia nici o masura in interval de 2 ani e nesimtire curata.Daca e asa cum zic ei,vina motorinei,atunci sa nu mai comercializeze aceasta versiune in Ro.
Stie cineva de probleme similare la Megane 1.5(din ce stiu 1.9 are pompa Bosch)?
themadman
si eu am avut probleme cu un injector.
la revizie la 30k mecanicul a constatat ca injectorul nr 1 nu functioneaza corespunzator.
a verificat acest lucru deoarece motorul avea un sunet ciudat si imi consuma cam cu 1l mai mult decat de obicei.
acum am 37 k si merge bine masina. mi-au recomandat sa folosesc numai motorina euro 5 si multa bafta.

dragos clio&astra
Problema ta nu are legatura cu pompa de motorina,pilitura etc.Defectarea unui singur injector nu e chiar asa de tragica si se intampla destul de frecvent in cazul majoritatii marcilor auto.Cand se intampla problema cu pilitura,motorul se opreste,se infunda toate injectoarele.Un cosmar pt cine nu e in garantie.
themadman
ok...
dar este tot ceva legat de injectie.
daca nu aveam garantie reparatia costa 10 mil cu manopera.

imi pare rau pt toti cei cu probleme.
dragos clio&astra
Mie mi-a spus un posesor de Symbol ca l-a costat 15mil schimbarea unui injector(40000).E de plans!
Laurentziu83
Cam asa auzeam si eu: daca pateai asa ceva atunci chiar nu se mai merita sa-ti iei diesel de la renault, dintr-un foc zburau toate avantajele economiei prin motorina. Inca de la reprezentanta ne-au recomandat "calduros" versiunile pe benzina.
stroe
Vesti super proaste pentru cei cu dci-uri symbol mai ales ca majoritatea traiesc cu impresia ca problemele astea au fost rezolvate de ceva vreme. In cazul asta poate chiar se merita garantia extinsa.
rty745
sa nu exageram totusi....e prima oara cand aud de un caz de pilitura la moroare de 80. iar injectoare care pica se intampla si la benzina, si la orice marca. Daca pica un injector (benzina sau motorina) e mai probabil sa fie intradevar calitatea combustibilului.

Pilitura insa e clar defect de fabricatie. Vestea buna e ca daca e sa se intample, asta se intampla pana in 40000- 50000 km, si e mai probabil sa fii un garantie. laugh.gif acum cred ca e mai clar de ce toata lumea recomanda sa iei diesel numai dac mergi minim 20000 km pe an, nu? laugh.gif

btw, am o colega care are 307 si la care a picat turbo la 20000 km. how about that? proaste rau pegeoturile astea, in special alea diesel, nu? laugh.gif eu zic ca e ceva ce se poate intampla la orice masina, totul e cum trateaza firma respectiva astfel de incidente, si din pacate la noi in tara nici unii nu te trateaza prea bine...
cj98czh
In mod sigur se intampla la toate marcile....
Cunosc caz concret Ford Mondeo Ghia la 60.000 de km au picat 2 injectoare si ....nu ii dadeau garantie din reprezentanta decat daca le schimba toate (costa 700 euro/buc.)
Skoda Octavia II 2.0 TDI pana la 30.000 de km a schimbat caseta de directie si o planetara...
Eu cred ca toate marcile au probleme...., personal cred ca motoarele Renault si in special dieselul sunt niste motoare super fiabile...
_182_

interesant ca ansamblul ala costa 175 mil, cand un Logan dci nou costa 260 mil biggrin.gif

si motorul dci la dacia e adus tot din afara
Laurentziu83
Stai putin, ai uitat sa adaugi manopera si adaosurile din reteaua Renault.
Eu cum scap de garantie ma mut la service-ul dacia pt punctele mai grele din revizii, restul le fac in regie proprie.

Cat despre injectoarele la benzina, daca pica, te costa cam 10 milioane sa le schimbi pe toate, nu 175. Asta daca pica, in general se infunda, si se curata cu aditiv 2+2, la mine a facut minuni la fosta masina, in cazuri mai grave se rezolva cu o curatare cu ultrasunete, cam 3-400 de mii/injector.
Asadar la benzinarul meu nu-mi bat capul ca voi avea probleme la motor care sa ma ingenuncheze la buzunar. De asta nici nu se merita in acest caz garantia extinsa.
richie
Asta cu manopera si cu piesele de schimb....cam asa e. Daca ar fi sa-ti construiesti tu masina din piese...cred c-ai iesi de vreo 10 ori mai scump decat s-o cumperi gata facuta.

Problema cu injectoarele, la diesel e ca, atunci cand apare genul de problema discutat aici, nu se schimba doar injectoarele, ci toata alimentarea. Pentru ca se umple de span...pilitura....whatever.

Cat despre service-ul post garantie....eu m-am hotarat sa nu tin nici o masina atata timp cat nu mai am garantie la ea. Cum iese din garantie...o dau. Si-mi iau alta. Prefer sa platesc rate la o masina noua decat reparatii la o masina mai veche. Si-n plus...mai rezolv si problema plictiselii. Nissanul nu-l am nici de un an ...si m-am cam plictisit de el tongue.gif
rty745
sa nu le amestecam, sunt 2 probleme diferite : una e pompa de injectie, de mare efect, care implica si schimbarea injectoarelor, rezervorului, etc, si alta se poate sa pice un injector, pur si simplu, si asta nu e asa spectaculos, dar desigur nu e o bucurie.

desigur un motor pe benzina nu are pompa pe injectie de mare presiune, cum nu are nici turbina, asa ca piesele astea doua(si scumbe) nu au cum sa se strice la un benzinar => benzinarul e mai fiabil.

Dar sunt de acord cu richie, asta e de fapt un avantaj pt diesel, ai un motiv sa schimbi masina o dat la 2 ani. biggrin.gif
cucumber
motoarele 1.5 dci de 65 si 80 de cai sunt identice diferenta consta in turbina turbo.La cele de 80 de caluti au intercoler.
mandelu
Parerea mea e ca pana nu desfaci 2 sa le vezi ca sa poti fii sigur, afirmatiile astea sunt putin cam hazardate, cum ca sunt identice.
Dar parca costa in jur de 100 mil reparatia la turbina, acum a ajuns la 175? Sau mint aia de pe la service-uri?
themadman
o turbina noua costa 1.600 e la motorul de 82 cp.

si injectoarele sunt diferite fata de motorul de 65 cp. asa am auzit la service cand mi l-au schimbat pe al meu.
richie
Pai nici nu m-ar mira sa fie diferite injectoarele....

Pretul e orientativ si mi l-a zis mecanicul de la Meridian Vest.
Acu...cat o fi reparatia de fapt...n-am de unde sa stiu si nici nu cred ca vreau sa aflu biggrin.gif
dcsiki
Intrebari pentru " richie " :
Ce motorina ai folosit la acel 1,5 dCI/80 CP si de unde ?
Si daca am inteles eu simptomele initiale au fost : aprindere becuri pe bord la acceleratii bruste ?
AM vazut si eu Clio care le schimbau toata alimentarea dar credeam ca s-a rezolvat problema la dCi......nasoala treaba oricum , eu am preferat un 1,9 dTi pentru mine cand auzisem de probleme de la dCi plus diferentele de preturi la piese ( filtru de motorina de ex. ) .
BASU
se pare ca si Logan DCI are aceiasi problema...
Logan "arestat" in service - injectoare infundate, posibil motorina de vina
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=36875
tragic sa ai masina in garantie... si sa te puna sa platesti sad.gif
Laurentziu83
QUOTE(mandelu @ May 5 2006, 12:25 PM)
Parerea mea e ca pana nu desfaci 2 sa le vezi ca sa poti fii sigur,  afirmatiile astea sunt putin cam hazardate, cum ca sunt identice.
Dar parca costa in jur de 100 mil reparatia la turbina, acum a ajuns la 175? Sau mint aia de pe la service-uri?
*



Stai putin ca sunt 2 probleme total diferite. Turbina e una, care se ocupa cu admisia amestecului in motor si care este responsabila de admisia fortata a acestuia in motor si de compresia marita, ce determina apoi cresterea puterii, si sistemul de injectie al motorinei e altceva, care se ocupa cu alimentarea motorului cu motorina. E si normal sa fie diferente de pret.
Fara turbina se poate merge, mai greu, e adevarat, dar fara sistemul de injectie nu.
ciprian burlacu
Pe forumul daciaclub, dupa cum a indicat clolegul nostru BASU, se fac referiri pertinente (mai ales de catre un moderator, DFA) la Legea 449/2003 privind vanzarile produselor si garantiile asociate acestora. Astfel, aceasta lege, la cap.2, art.5, 6, precizeaza in ce conditii produsele livrate sunt conforme cu contractul de vanzare-cumparare si, in cazul pb cu pilitura de fier care duce la stricarea pompei de injectie, este evident ca noi, consumatorii, nu putem cunoaste in mod rezonabil lipsa de conformitate a materialelor furnizate de Renault.
In acest caz este vorba despre un viciu/defect ascuns de fabricatie, care se remediaza pe cheltuiala producatorului, chiar daca produsul vandut nu se mai afla in perioada de garantie!
In conditiile in care reviziile au fost efectuate la service-uri Renault si pompa de injectie este cea originala, orice comisie tehnica de expertiza neutra va da dreptate consumatorului, reparatia urmand a fi suportata de Renault Romania.
dragos clio&astra
Oricum e rusinos ca dupa trei ani cei de la Renault nu au rezolvat problema.De geaba esti Campion mondial F1,daca ii tratezi cu indiferenta pe cei care sustin aceste performante(cumparatorii de Renault).
Exista persoane care si-au platit reparatiile.Chiar pe un forum(asta sau masini) se incerca formarea unui grup care sa ii actioneze in instanta pe cei de la Renault.
richie
QUOTE(dcsiki @ May 6 2006, 12:21 PM)
Intrebari  pentru  " richie "  :
Ce motorina ai folosit la acel 1,5 dCI/80 CP si de unde  ?
Si daca am inteles eu simptomele initiale au fost : aprindere becuri pe bord la acceleratii bruste ?
*




Nu utilizez eu masina....o utilizeaza cumnatul meu. (Eu doar i-am facut cadou ratele la leasing tongue.gif )

In general foloseste motorina de la petrom, pentru ca ii este cel mai la indemana.
Dar, l-a intrebat pe cel care i-a preluat masina daca exista posibilitatea sa fie din cauza combustibilului, iar respectivul a negat. A zis ca nu conteaza ce folosesti....problema apare independent de combustibilul folosit.

Simptomele initiale au fost porniri din ce in ce mai greoaie la cald. Abia pe urma au inceput sa se aprinda martorii la accelerari mai bruste.....
Laurentziu83
Ar fi chiar culmea sa-ti zica de motorina de la Petrom ca nu e buna.
Problema e de la pompa de injectie ca n-au facut-o ei calumea. Pana la urma si romanii fac pompe de injectie pentru tractoare si camioane si n-au mai fost atatea probleme. E drept, mult mai primitive fata de pompele pentru dci, dar daca nu esti in stare sa faci bine un lucru mai avansat mai bine ramai la ala primitiv si fiabil.
Si eu n-am auzit de tractoristi sa-si puna problema motorinei sau daca are sau nu pamant in ea.
padre
@richie

Ce darnic esti biggrin.gif biggrin.gif ! Mai ai vreo sora draguta si nemaritata?! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Glumesc off-topic.

Intrebarea mea este, motorul de pe Clio 1.5 dCi este acelasi cu cel de pe Megane? Dar pompa de injectie? E posibil sa apara aceeasi problema si la Megane?
hebron
Conteaza sa fie alta pompa de motorina. La Laguna este sigur alta pompa, la Megane nu stiu.
richie
@padre: smile.gif)smile.gif). Mai am o sora draguta, dar maritata biggrin.gif...si plecata in Canada. Dar, cumnatul in cauza, e fratele nevestei mele...care mai are o sora draguta si nemaritata =))

Ontopic....s-ar putea ca la megane sa fie totusi alta pompa. Motorul este identic, dar la Megane n-am auzit sa fi aparut vreodata problema.
Cand voi merge sa ridic Clio de la service (cu putin noroc vineri sau sambata) voi intreba, sa-mi satisfac curiozitatea. Si mie si voua.

@hebron: La Laguna e clar alta pompa, dar e si alt motor....pe cel de 1.9 nu am auzit pana acum sa apara acest gen de probleme cu alimentarea. Indiferent ca e montat pe Laguna, Megane sau Nissan....sau pe ce-o mai fi el montat.
dragos clio&astra
Motoarele de 1.9 au pompa Bosch,iar cele de 1.5 au Delphi.
richie
Se pare ca ...Meridian Vest nu se dezminte....

Astazi, dupa ce au facut o data constatarea......cica au constatat ca pompa n-are nimic. De vina sunt de fapt doar doua injectoare....
In concluzie...se curatza rezervorul, conductele si se inlocuieste filtrul de motorina (operatiuni care se fac contra cost, 3.5 mil) si se inlocuiesc cele doua injectoare pe garantie.

No comment
javaguru
QUOTE(richie @ May 9 2006, 05:46 PM)
Se pare ca ...Meridian Vest nu se dezminte....

Astazi, dupa ce au facut o data constatarea......cica au constatat ca pompa n-are nimic. De vina sunt de fapt doar doua injectoare....
In concluzie...se curatza rezervorul, conductele si se inlocuieste filtrul de motorina (operatiuni care se fac contra cost, 3.5 mil) si se inlocuiesc cele doua injectoare pe garantie.

No comment
*



Deci mult zgomot pentru nimic, nu trebuie sa va bazati pe ceea ce spune orice mecanic ce isi da importanta, inainte sa ii faca o diagnosticare completa. Mecanicii destepti sunt cei care spun ""cauzele ar putea fi multe, lasati masina pt o verificare si va informam imediat ce terminam ca sa nu vorbim doar pe baza unor presupuneri".
Oricum sunt multmit ca probema respectiva NU s-a intors wink.gif
richie
Pai...primul diagnostic mi l-au dat dupa diagnosticare!!! Cel putin asa se laudau. Si mai si ziceau ca....au mai avut probleme cu nu stiu cate....bla bla. Acu...nu stiu ce sa zic. Imi e putin teama ca...Renault Romania sa nu fi facut vreo smecherie cu service-ul...sau chiar service-ul in sine sa fi facut o smecherie....si sa faca doar...minimul necesar ca masina sa mai meearga....un timp.
Oare sa ne asteptam prin toamna sa o mai plimb prin service?
adryan
Aceste probleme exista si la clio bicorp II?Pentru ca eu am unul cumparat second hand din 2002 care are 115.000 km si merge perfect.
diesel_power
Nici mie nu prea imi venea sa cred ca a reaparut problema cu pompa de injectie de inalta presiune. Eu consider ca turbodieselurile din momentul asta sunt de fiabilitate comparabila intre marci (vw, renault, ford etc)
dragos clio&astra
Teoretic asa ar trebui sa fie,furnizurii fiind cam aceeasi pt pompe,turbine.Practica ne omoara(in ce priveste Renault,sigur):pompa la Clio,intercooler la Nissan Xtrail.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.