Le Boulet - comedie frantuzeasca, misto 8/10 (@eminescu-are si negri, care au un reno 12
; in film mai apare si meganu' de dakar - schlesser, sau cum se cheama )
Friday; Next friday - tot cu negri, comedie
8/10
Friday after next - 2/10
Enemy of the state - 7/10 - actiune, NSA, urmariri, interesant
Paycheck - 7/10 conspiratii, urmariri, rasturnari de situatie.... interesant. Ben....
Blue Streak - comedie, caterinca 9/10 (cu negru ala din Bad Boys, nu ala care canta
)
My baby's daddy - comedie cu negrii - 8/10
Subscriu la Gothica, "nasu' "
, Casino, Scarface, Heat si daca s-a mai zis .... Dogg day afternoon .
Anaconda 1&2 - 8/10
Jason vs. Freddy - 8/10 interesanta conceptie Jason X (kill...kill...killl... stiti voi...ala cu masca alba de hochei care nu mai moare) versus Freddy si nu mai stiu cum (sau invers - ala cu Elm Street, care te omoara in somn/vis)
Cube & Hypercube - 9/10
Flightplan - 5/10 nu recomand decat daca e plictiseala mare.
I am Sam - 9/10 - lacrimogen dar misto
Freddie got fingered (sper ca am scris bine
) rating - 5/10 sau 8/10
American Beauty - daca mai e cineva care nu l-a vazut, merita vazut. Chiar si asa, e "in top" .
Boyz in the hood - originalul e cam plictisitor dar misto, iar comedia cu Gooding jr. e de zile mari
6/10 respectiv 9/10
Joyride - 9/10 : nu va puneti cu soferii de tir
(
)
Wrong turn (parca) - 8/10 - horror
Vanilla Sky - 10/10 (mi-am adus aminte ca l-am mai vazut de curand)
All about the benjamins - comedie de serie, cu negrii, merita vazuta. 7/10
Recviem for a dream
- kids...... don't do drugs !
9/10 (melodia de la final e de senzatie)
Human traffic - 8/10 -misto
"documentar" (nu-i nici comedie, nici horror, poate psihic putin.....
)
Exit wounds - 6/10 - cu DMX, & ala cu paru' lung care nu moare nici o data si salveaza lumea - Steven Segal; merge la plictiseala si daca nu s-a mai vazut o data
Are we there yet - Ice Cube, de duzina, 5/10, merge la plictiseala - comedie
Sa moara Romeo
(Romeo must die) - misto el asa..... 7/10
mai sunt, ma mai scarpin, mai pun
deocamdata sunt blank