Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Toba esapament Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
cibernuts
Salutare,
Am unele "probleme" cu toba de esapament se pare ca intra intr-o vibratie ciudata cand o acelerez un pic peste 1000 de turatii si pe la 1900,si scoate un sunet ca si cand toba ar fi sparta.
Am verificat toba si nu pare a fi sparta ba chiar cand tii mana pe teava care vine de la motor si se duce spre toba sunetul parca se diminueaza.
Am intrebat pe la service si majoritatea nu prea au stiu ce se intampla ba chiar unii mi-au zis ca ar fi catalizatorul iar alti ca ar avea bucati de ceramica de la catalizator pe teava.
A mai intampinat cineva asemenea probleme?
Sau mi puteti recomanda un service bun? Tin sa precizez ca a inceput sa scoata sunetul acesta dupa ce a fost facuta verificare RAR inainte nu am avut probleme cu ea.

Va multumesc!
puk
si la mine parca vibreaza un pic mai nou......si chiar cand pornesc parca suna mai tare...poate fi de la vreun tamon slabit..du-te intai la un service de esapamente..parerea mea...se aude tare sunetu?
Dan_laguna
s-au spart sitele din interior ,sau s-au ruginit
puk
si alea se pot schimba?
cibernuts
Nu se aude prea tare dar acuma cand este mai frig afara relantiul este exact la punctul unde se aude zgomotul ala,si este un pic c-am enervant.
Am sa incerc acum sa imi schimb tampoanele le-am luat din Madrid cu 40€ amandoua direct de la reprezentata Renault pe cand in Romania ma costau 1,7 mil fiecare.
Sper ca are sa se rezolve prin asta.
Va multumesc pentru raspuns!
sexyrat
Salut.Si la mine se aude la fel mai nou cred ca din cauza gropilor foarte multe care sunt la noi s-a destrans ceva pe acolo, dar mie imi place zgomotu ala, ii da ceva sportivitate in plus.
Solon
QUOTE(puk @ Jan 9 2006, 02:45 PM)
si alea se pot schimba?
*


Din pacate,nu.Se schimba direct toba.
hellcat
QUOTE(cibernuts @ Jan 7 2006, 08:46 PM)
Tin sa precizez ca a inceput sa scoata sunetul acesta dupa ce a fost facuta verificare RAR inainte nu am avut probleme cu ea.
*


Le ambaleaza la RAR de te-nteapa la inima si mai ales pt diesel-uri e mana cereasca!
Tot ce pot sa-ti recomand e sa demontezi tot traseul si sa vezi la fata locului, pt ca e posibil sa se fi intamplat cum spui tu: vreo bucata de ceramica, o sita desprinsa...
semit
mana cereasca?
hellcat
Ei, trebuia sa pun ghilimele. Se fac vreo 3 accelerari lungi si succesive pana aproape de limitare, in dorinta de a-ti scoate noxele.
BASU
si la mine se aude un zdrabganit sub masina ( cred ca vibreaza toba ) asta se intampla doar la relanti... sau la turati mici... zgomotul nu este sesizabil in masina... dar afara se aude... luni o urc pe rampa sa vad ce si cum... rolleyes.gif
piele_bps
Si la mine se aude un zanganit fin sub masina imediat ce o pornesc. Parca ar fii o piulita in toba. Dupa aceea se diminueaza. Cred ca e catalizatorul, s-a desprins o bucata de ceramica din el.
Need for speed
La mine se auzea o vibratie la relanti foarte enervanta,am pus-o pe canal si am observat ca atunci cand trag de esapament in jos nu se mai auzea.Atunci am introdus un profil patrat cu latura de 1 cm intre sasiu si tamponul din partea dreapta cum stai sub masina cu fata spre fata.
Acum nu se mai aude.
cibernuts
Am incercat si eu chestia cu profilul si intradevar nu se mai aude dar la gropi si denivelari am observat ca se loveste toba de profil si nu prea imi place.

Multumesc pt raspuns!
TheAlphonso
@cibernuts

Ceva noutati ai? S-a rezolvat?
Si mie imi scoate acelasi zgomot la relanti: parca e un sarpe cu clopotei. Am observat insa ca numai la prima pornire face asa; dupa ce se incalzeste scap de zgomotul ala.
cibernuts
S-a mai atenuat zgomotul cel putin nu se mai aude asa de tare.
imagecam
Cel mai probabil sunt filtrele din toba sau poate, un tampon uzat. Problema se poate remedia doar schimband toba. Roaga-te sa nu fie catalizatorul, pt ca e mai scump.
Celor din Cluj le pot recomanda un service specializat numai in tobe si unde membrii de pe forum au 5% reducere.
Pe PM...
tavian
salutare
si la mine face asa si am fost la reprezentanta si mi-au spus ca am bucatele de ceramica in toba . au incercat sa le scoata dar trebuiau sa demonteze toata toba si am renuntat.
Toto - BOD
eu ma confrunt cu problema asta de cateva luni si e enervant! S-au desprins niste site in teava! Am mai avut problema asta acum juma de an si s-a rezolvat repede!
Am observat ca la toate Renault-urile mai forjate se aude asta!
sexyrat
Am fost la un service esapamente si mi-au zis ca trebuie schimbat tubul flexibil.Acela cica costa un milion sapte sute si manopera un milion opt sute, trebuie sa o urc pe rampa sa vad.Daca stie careva ceva rampa in oradea unde nu trebuie sa platesc.
daniel11
cu ati rezolvat problema cu sitele?
Rider_BR
Buna,
E prima oara cand postez aici, habar n-aveam de site-ul asta dar tot e bine mai tarziu decat niciodata.
Sunt posesorul unei Laguna II din 2001, 1.9 DCI, adusa din Germania anul trecut.
Problemele pe care le-am intampinat sunt multiple si la unele am gasit "indicatii" pe acest site drept ptr. care va adresez un respectuos "MULTUMESC FRUMOS" smile.gif

Sa incep... zgomotul de la toba de esapament...am acest zgomot, numai cand masina e in relanti, am fost la diferite service-uri, la repr. Renault chiar mi-au dat toba jos sa gaseasca bucatelele de ceramica din catalizator. Rezultatul...nu exista asa ceva, teava e complet curata. Intr-un final si-au dat seama ca e de la un manson exact langa catalizator, ce trebuie schimbat si care costa destul de mult in RO, din cauza ca ca nu se poate schimba numai mansonul acela, trebuie schimbata si teava, adica taiata cea veche si sudata cea noua, intrucat acel manson vine cu tot cu teava.
Intrebarea ar fi, stie cineva cum se poate rezolva altfel problema?
Aaaa...era sa uit, am dar si sitele jos, le-am curatat, nu era desprinsa nici una, sunt rare cazurile in care se desprind sitele, le-am vazut cu ochii mei, sunt bine sudate.
cj98czh
Ai incercat la cei care se ocupa cu repararea sistemelor de esapament??
Rider_BR
Nu, n-am incercat, dar banuiesc ca si ei imi vor spune cam acelasi lucru
corvinarh
zgomotul de zdranganit sub masina este de la bucati de ceramica desprinse din catalizator si care sunt pe galeria de evacuare, inainte de toba finala... nu prea aveti ce afce... asta aeste... mai ales la masinile cu multi km... am avut si eu aceeasi problema la LAGUNA din 2002...
Rider_BR
Imi pare rau, da' mie mi-au dat totul jos si nu era absolut nimic si am inca acelasi zgomot suparator. Deci nu este neaparat din cauza ceramicii desprinse din catalizator
andu911
Am gasit solutia biggrin.gif
Se ridica masina pe elevator si se taie putin toba pe burta. Ca sa cada tablele alea. Dupa care se sudeaza la loc. Apoi se da cu niste grund rezistent la temperaturi inalte si gata. Nu mai mergem cu clopoteii dupa noi.
O sa fac si eu treaba asta curand.
mtdragos
si la mine se intampla acelasi lucru TheAlphonso...mai astept si eu sa vad...o sa merg la PILOT Pitesti unde am schimbat toba finala cu una sport...sper sa rezolv problema acolo
flanjea
Nu stiu daca s-a mai discutat.
A mea face un zgomot ciudat la esapament chiar sub motor, mai ales la denivelari si cand o opresc, ca si cand ar lovi teava de ceva. Stie cineva ceva?

bh07xyk
Uite, ca sa nu crezi ca nu te baga nimeni in seama, recunosc: eu ti-am zgariat masina cand am luat stanga sa evit tractorul verde. smile.gif

Ai rabdare, probabil problema ta e rara si nu a mai avut-o nimeni din cati au citit postul tau initial.
flanjea
Mersi, apreciez. Oricum e ceva minor, nu e atat de deranjant zgomotul.
Ne auzim cualte probleme.
Malone502
Salut,

Imi poate spune cineva va rog, ce anume sa cer in magazin, eu avand nevoie de elementele de sustinere ale tobei ( cele din cauciuc ). problema e ca nu stiu cum arata, cineva mi-a oferit o piesa de cauciuc dar nu sunt sigur ca e ce-mi trebuie, mai ales ca era si f ieftin ( 9 RON ).
Ma gandesc ca astfel rezolv problema unui zgomot ( un zgaltait metalic la spatele masinii ) ce apare la oprirea motorului.

Va multumesc,

Madalin
cibernuts
Iti dau eu codurile maine daca nu este prea tarziu acum sunt la munca si nu le stiu.
andu911
pai cat vrei sa coste 2 amarate de coliere
Malone502
Salut.

@cibernuts - merci, te astept cu codurile.

@andu911 - pretul imi convine, nu zic nu, dar obisnuit fiind cu preturi mari pentru orice chestie cat de mica la masina asta am devenit suspicios ( daca nu e ce-mi trebuie si mai e nevoie si de altceva, daca e dintr-un material prost si nu ma va tine, daca daca.... ). Coliere se numesc, merci.

Inca ceva, de cate am nevoie, de 2 doar?
Eu am gasit ceva pe un site francez, astea sunt ce-mi trebuie?

http://www.oscaro.com/s875970-Kit+d%27asse...-15774-519-.htm


Multumesc.
andu911
nu cred, eu am vazut ca e prinsa in 2 inele de cauciuc.
diaconasu2213
am si eu probleme cu sunetul acela ..cand o accelerez putin peste 1000 si dimineata,am urcat masina pe elevator si am gasit ca protectia care este intre podea si teava de esapament este prinsa in 3 cleme si nu le mai avea .. la mine asa se producea sunetul...si zornaia destul de tare,atingeam tabla de caroserie..dupa ce am pus clemele e totul ok
Malone502
Salut.

@diaconasu2213 - din ce ai spus inteleg ca pe langa cele 2 coliere care tin teava de esapament, mai sunt 3 cleme in care e prinsa protectia aia dintr-un fel de tabla sau ce-o fi. Asa e?

A mai fost cineva la Lamus Tobe Sistems? Sa incerc la ei?

Multumesc
t-e-o
Salut, eu am lag.1 pe benzina si am avut si eu probleme cu zdranganitu sub masina imediat dupa ce am luat-o. Am "coborat" sub masina si am cercetat. La mine s-a rezolvat imediat si gratis. Scutul de aluminiu de deasupra tobei finale era mancat in dreptul prinderilor. Am pus niste saibe foarte late si am scapat. Ar putea fi aceeasi chestie si la voi. Aluminiul acela e foarte subtire si se poate reteza la strangere.
cibernuts
Salutare scuzati intarzierea ,astea sunt codurile tampoanelor ce tin toba :82 00 017 025
Ambele sunt la fel sau cel putin asa cred sper sa nu sa se fi inselat cel care mi le-a vandut biggrin.gif
Malone502
Multumim.
andu911
La mine parca vibreaza in caroserie dupa ce trec de vre 2200 rpm .....cam intre 2200 si 2800. E un fel de rezonanta. Probabil de cand m-a lovit o masina in spate, cine stie ce trebuia sa mai schimbe aia de la Cobalcescu si n-au schimbat.
Dar nu-mi dau seama ce-ar putea face asa.
boozywoozy
Imi cer scuze ca am deschis alt topic legat de aceeasi problema...Promit solemn sa nu mai fac!
Acum sa dau un paste la problema mea :
Revin cu o intrebare pentru cei care v-ati mai lovit de asa ceva.Dupa ce am schimbat turbina si am montat totul la loc am prins un drum mai lung in care n-am iertat motorul si l-am tinut turat sa mai curat de ulei intercoolerul.Intors dupa 1000 km acasa,dimineata constat un zanganit ciudat provocat de vibratiile motorului undeva usor peste 1000 ture.Am ridicat masina pe rampa iar zgomotul se aude cat e teava aia de lunga,seamana ca o pietricica sau o piulita "uitata" in galerie.Problema proasta e ca nu pot localiza exact unde bate sa incerc cu un magnet daca e ceva metalic ptr ca nu vreau sa dau toata avacuarea jos sa o iau la scuturat.
Un mecanic mi-a zis ca a intalnit cazuri in care teava avea site in ea si e posibil ca si asta sa aiba asa ceva.
Intrebarea de 100 puncte e daca stie careva daca exista aceste site in teava.
Pe langa asta,un sfat legat de ce as putea sa fac poate m-ar ajuta.
Multumesc!
Legat de solutiile date in topicul asta,voi incerca zilele astea sa scot esapamentul tot...
laguna_2_interceptor
- pai daca ai schimbat turbina de ce nu ti-au curatat mecanicii intercoolerul si tubulatura???... sincer in locul tau as da jos imediat si as face treaba asta... ca o ideie... orice producator de turbine mentioneaza in mod expres sa se faca curatirea altfel se pierde garantia la turbina... motivul e simplu... mizerie, span de la paletele defunctei turbine vor fi aspirate de cea noua si restul iti poti imagina si singur... pacat de turbina si bani... timp
boozywoozy
Mi-a fost curatat tot ce inseamna admisie insa radiatorul de intercooler tinand cont ca era nou au zis mecanicii ca nu are rost sa-l dea jos sa-l curete ptr ca e curat.Pe "raspunderea" lor,garantia oricum la ei o am pentru turbina iar daca patesc ceva din cauza ei fii sigur ca le-o dau de cap.La propiu!Oricum,fum prea mult cum am vazut la una la care nu i-au curatat admisia,nu am vazut sau nu a scos,insa la o accelerare mai pronuntata am observat ca imi scotea un pic asa ca am zis sa-i dau mai tare sa scot uleiul ramas pe admisie dar uite ca m-am procopsit cu un zgomot enervant smile.gif nu ptr mine ci ptr cei de afara...smile.gif
Scuze de offtopic dar am vrut sa-i dau un raspuns omului...
boozywoozy
Uitam...pana la urma teava ce leaga catalizatorul de toba de esapament are sau nu are acele site de care pomeneam mai sus?Eu personal nu am mai auzit de asa ceva iar ca sa bagi niste site intr-o teava turnata nu stiu ce tehnologie se poate aplica...
cibernuts
Da,esapamentul are site,problema este ca daca le dai jos are sa faca si mai urat rolul lor fiind sa atenueze zgomotul.Asta este explicatia pe care am primit-o la service.Pe de alta parte solutia data de ei a fost schimbat teava ,asa ca am lasat-o in pace.
ghetau dan
Toate tobele au site care atenueaza zgomotul...de aceea evacuarile sport au diametru ceva mai mare si site lipsa sau cu diametru mai mare al orificiilor(nu stiu)...evacuarea se face mai usor,motorul merge mai usor.
boozywoozy
Nu m-am referit la tobe si nici la asapament ca parte componenta ci la acea teava care uneste catalizatorul de toba finala si trece pe sub masina.M-am uitat si azi la ea si pare teava trasa,nu are acea linie continua de sudura pe toata lungimea ei ca sa zici ca mai intai s-au bagat acele site si pe urma s-a sudat teava deci implicit pare teava goala,toba avand rolul de a atenua zgomotul...
Nu stiu ce sa cred pana nu o voi da jos chiar maine sa ma uit in si la ea,sa o scutur bine sa vedem ce si cat cade de acolo.
Multumesc si va tin la curent!
GARDIANUL PUBLIC
QUOTE(diaconasu2213 @ 15 Feb 2007, 20:13)
am si eu probleme cu sunetul acela ..cand o accelerez putin peste 1000 si dimineata,am urcat masina pe elevator si am gasit ca protectia care este intre podea si teava de esapament este prinsa in 3 cleme si nu le mai avea .. la mine asa se producea sunetul...si zornaia destul de tare,atingeam tabla de caroserie..dupa ce am pus clemele e totul ok
*



Salut.

Problema identica si la mine.
Clemele rupte provoaca trepidatii ale izolatiei termice de la toba de esapament pe toata lungimea tevii pana spre puntea spate. Si doar la relanti.

Se rezolva simplu prin schimbarea clemelor.

Asta daca intr-adevar este cauza reala.

La mine asta este. Inca nu le-m cumparat dar o sa fac acest lucru cat de curand.

Sa fiti iubiti, si sa nu aveti nevoie de reparatii... excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.