Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: la cuplarea in viteza I
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Dem
O problema pe care voiam s-o pun mai demult pe forum dar mi-era ca e aberanta
Am observat ca in viteza I imi cupleaza de fapt cu o mica rezistenta la manevrarea schimbatorului cu care ma obisnuisem si pe care o credeam normala
Totusi, imi intra si fara acea mica "opreliste" cind duc maneta presata stinga la maxim inainte de impingere.
nu pot trage o concluzie insa cita vreme nu intotdeauna intra lin asa cu maneta presata maxim stinga adica aparind aceeasi mica "opreala".
Merg de 2 ani cu ea si nu inteleg acest mister. Daca a inteles cineva problema din exprimarea rudimentara va rog sa-mi explice fenomenul.
CGB
invaluite in mister sunt caile Domnului...
daca merge asa de doi ani, sa deie Domnu sa mai mearga inca 20... smile.gif
EL_BGD
Daca face asa doar cand e rece, a 2-a si din ea, 1-a. S-a mai discutat. Daca nu, nu stiu ce sa spun. Traiasca search-u'.
Dem
scuze. sa nu iti inchipui ca n-am cautat pe forum. apropo cind o bag din mers usor intr-ntaia intra si mai greu. de multe ori a 2-a e subturata la diesel cind te misti putin cite putin la stop. pe mine nu ma deranjeaza acea "rezistentza" vreau doar sa stiu daca e normala sau conduc eu prost sau poate masina e proasta. nu cred ca are importanta daca e rece sau calda e vorba doar de cutie si nu de motor.
Tudor
Pe scurt, e normala, deoarece trapta I nu e sincronizata. Nu stiu prea multe despre mecanica dintr-o cutie de vizete, dar stiu ca treptele sincronizate intra usor, iar cele nesincronizate intra mai greu. Sincronizarea are loc atunci cand in mers se scoate dintr-o viteza pentru a se selecta alta. Poate ne ajuta cineva cu mai multe cunostinte...
EL_BGD
Eu nu am mai multe cunostinte, dar din ce s-a mai scris, mai concretizat ar fi:
-are importanta daca e masina rece sau calda-daca e rece, uleiul nu face ungerea bine in cutie si in concluzie, nu intra bine in 1-a, daca e calda, poate fi o problema (dar nu stiu, nu cunosc cutia de pe symbol dci)
-rezistenta aia se mai poate numi si piedica, care nu te lasa sa bagi 1-a in timpul mersului, ca poate vrei sa o bagi direct din a 5-a. Cutia stie doar ca masina merge... Treaba asta se intalneste cam la toate masinile, doar la unele intra mai suor, la altele mai greu, si la altele-altele deloc. Mai mult, ea poate fi acolo si ca sa nu gresesti din a 5-a sa bagi 1-a in loc de a 3-a. Ce e similar la cutia ta cu a mea in schimb e ca la a mea, daca o fortez si eu de tot, si o imping dupa model acolo, intra foarte usor si nu atinge nimic. Eu nu as crede ca e vreo problema.
SorinV
este sincronizata si treapta 1 dar si sincronul are limite ! retrogradarea e periculoasa pe trepta 1 pt ca daca din 4 dai 1 poti sa rupi cutia !daia treapta unu intra greu !
zeze
Dem, aceeasi problema cu treapta intai o am si eu.... eu o birjaresc pe a mea de trei ani si parca in anul asta simt mai acut (nu cred ca s-a "agravat") schimbarea intr-a-ntaia... pedala de ambreiaj care-mi pare din ce in ce mai greu de apasat (dupa ce am urcat in masini mai dichisite)...
tin la masina mea...dar nu-mi mai fac prea multe griji pentru zgomote... greieri.
mergi cu ea in service cand e timpul pentru asta... pune-i gaz cand are nevoie...mai verifica-i una alta...
ma repet: exact aceleasi simptome le am si eu la Clio-ul meu.
daca cineva-ti gaseste vreun defect, da-mi de stire... eu mai am putin si-o duc la revizia de 60 k...
baftalo!
sandman_
Ati incercat si cu dubla debriere intre t2 si t1?
zeze
speram ca e masina sub sigla Renault.. cam de prin anii 2000...ca si concept...si nu Dacie... la care inca merge dubla debraiere...
ce naiba.
danke oricum
sandman_
la viteza aia nu ar tb sa te deranjeze dubla debreiere
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.