Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mi-a sosit masina! (bicorp 1.2)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Kata
Vineri seara, in ultimul momement am luat masina de la dealer. Zic in ultimul moment, caci il rugasem sa o am inainte de wkendul asta.

Acum m-amintors dupa un drum de 500km dus-intors si iata primele impresii:

1. Finisajele is super, mult peste ce ma asteptam. Are inclusiv satelit de comanda pentru radioCD (comenzi pe volan)

2. Culoarea e misto, asa cum mi-am dorit (poate pun niste poze aici)

3. Motorul e super, toarce foarte frumos, pare destul de elastic, dar in prima 1000km nu trebe sa depasesc 3000rpm

4. Mi s-a montat si o alarma (nu pe cheie) dar pare a fi ok...

5. Masina la drum se aseaza frumos, servo e intra-devar progresiva, se intareste la viteze mari. Prin orash e super ushor de manevrat....


Acum am si doua probleme, poate ma lamuriti/ajutati si pe mine:

6. Luind masina noaptea, simbata dimineata am obersvat o chestie ciudata. La oglinda din stinga, in locul unde trebuia sa fie timburusul care-ti permite plierea oglinzii e un gol... Adica nu am acelasi timburush?!! Pe dreapta e. L-oi fi pierdut pe drum, a venit masina fara, sau mi l-a furat careva...??

7. Cind tin mina pe maneta de viteza, se simte un tremurat usor. De asemenea cind ridic picorul de pe ambreiaj sa intre in viteza, maneta parca se misca un pic. Asa e normal sa faca la Clio, sau doar la inceput...??


Masina oricum e suuuuuuuuuuuuper!!
ncristi
S-o stapanesti cu sanatate smile.gif

Tremuratul este normal ca din cate stiu clio nu are sistemul ala prin cabluri cala megane..da nu inteleg ce tamburus....poate te referi la senzorul de temperatura?

Daca "da" este unul singur smile.gif
Kata
QUOTE(ncristi @ Nov 6 2005, 07:34 PM)
da nu inteleg ce tamburus....

pai ca sa pliati oglinzile(sa le lipiti de masina) nu trebe sa apasati pe tamburusul negru de sub fiecare oglinda? ca eu n-am decit unu, la oglinda dreapta....
hellcat
Nici o problema in legatura cu schimbatorul de viteza. Timoneria are in componenta o bieleta cu 2 bucsi la capete menite sa mai atenueze din oscilatiile motorului si implicit ale cutiei. Oricum se recomanda schimbarea ei periodic.
Plus ca motoarele in 16valve dau smucituri mai pronuntate. E vorba pana la urma de obisnuinta.
Tumburusul de sub oglinda din dreapta e senzorul de temperatura exterioara. Sub oglinda din stanga nu trebuie sa fie nimic.
Ca sa pliezi oglinzile nu trebuie sa apesi pe tumburus!
google
Kata, sa o stapanesti sanatos fara probleme. Citeste manualul de utilizare! Vezi ca nu trebuie sa apesi pe nimic ca sa pliezi oglinzile. La oglinda din dreapta este senzorul de temperatura. Nu apasa pe el ca sa pliezi oglinda ca risti sa-l strici si e pacat. Nu are nici o legatura cu pliatul oglinzilor, ca sa le pliezi pur si simplu rotesti de ele.
Kata
gata, fratilor m-am facut de rusine. m-am prins ca ala-i senzorul de temp exterioara. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

mult succes, si daca vreti sa pun poze sau sa ma intrebati altceva sa spuneti.
cmandrei
daca vrem ? pune poze nu mai sta ... wink.gif ... bravos pentru masinuta si ... sa te duca cat vrei tu ...
vali79m
Sa o stapanesti sanatos si sa te duca pe unde vrei tu fara probleme majore...bine ai venit in randul reno-istilor wink.gif
pablo
Kata cind ai comandat masinuta ... unii se plingeau prin vara ca la bicorp varianta Extreme nu se mai fabrica

PS:sa o stapinesti sanatos pe cit posibil fara evenimente
Kata
fratilor, multumesc de urari si va doresc si voua la fel (drum intins!)

o sa pun si poze atunci, dar mai stati o zi doua sa le fac...biggrin.gif:D

@pablo: masina am comadat-o pe 17septembrie, achitat avansul la leasing pe 19, venita in tara pe 28octombrie, ridicata vineri pe 4noiembrie ca i-am rugat sa urgenteze. total, vreo 7 saptamini zic eu...
zicuzen
de la ce dealar ai luat masina?
CGB
s-o stapanesti sanatos man. legat de tzumburucu' ala buclucas...daca te deranjeaza ca nu e si la oglinda din stanga, poti sa faci dintr-o bucatica de cauciuc un alt tumburuc si sa-l lipesti si acolo. ca sa fie simetric laugh.gif laugh.gif
eddie33
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente ! Gaurica aia las-o asa,poate o fi si ea buna la ceva... laugh.gif De fapt toti o avem...
Kata
apropos de oglinzi: mi-am facut curaj si am pliat-o si pe aia din stinga (fara tamburush biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ). e normal sa troscane, paraie de parca s-ar rupe ceva??!! ca aia din dreapta nu face, e super silentioasa..

@zicuzen
de la Serus am luat masina. in final am fost multumit de ei(acu ca mi-a venit masina) laugh.gif
CGB
si ce daca troscane? pliaz-o pina isi "da drumu" si n-o sa mai troscane. zi merci ca nu troscane nimic la motor sau pe la cutie.
EL_BGD
Nu o spala la benzinarii (perii)!
Pliaza oglinda cand o parchezi (sofer sau pasager, depinde de caz)!
Schimba-i rotile (daca sunt cele cu 5 spite fara alte ornamente pe ele)!
Nu o incarca, nu se merita ca nu platesc pasagerii service-ul !
Nu te du la service la AMG! Daca vrei neaparat service Renault - Mach 1 - foisor si parcare subterana Sofitel. (nu se intampla nimic daca nu te duci sa faci reviziile la service-ul de unde ai luat-o)
Nu incerca sa urci cu ea borduri inalte, buza de plastic negru e plinsa acolo "de ochii lumii". (daca nu ai de ales, incearca sa o parchezi cu spatele in acelasi loc).
Vezi ca dopul la rezervor are o chestie la capac de care se agata cand alimentezi (am descoperit ceva mai tarziu biggrin.gif )
In rest, sa o stapanesti sanatos si sa faci zeci de mii de drumuri fara probleme. Cam astea sunt sfaturile care-mi trec prin cap.
Kata
@EL_BGD

mersi mult pe sfaturi. super utile.
chestia cu dopul de la rezervor mi-au aratat-o...

Schimba-i rotile (daca sunt cele cu 5 spite fara alte ornamente pe ele)!
Te referi la jantele default de Al care vin pe Extreme?

PS: de care benzina sa pun si de unde? de la MOL de 95 fara PB e ok?
_182_
1. Care-i treaba cu rotile alea ?

2. De Mach 1 de la Foisor eu nu vreau sa mai aud, deci Kata daca vrei sa-ti faci o parere despre service-uri reno da un search pe forum cu numele fiecaruia

3. buza aia e destul de flexibila, nici eu nu ma infig la borduri din cauza ei, dar tzine bine la tavaleala cand e sa fie
EL_BGD
ca sa le iau pe rand (si sa se tina cont ca astea sunt parerile mele in functie de evenimente):
-rotile mi s-au parut foaaarte moi, si anume, se stramba/zgarie foarte usor, si daca nu sunt "rotunde" vor afecta si cauciucul, care va face galme, s.a.m.d (in cazul meu, am schimbat foarte repede continentalurile si poate ca s-au terminat si rotile din cauza ca am pus cauciucuri mai ieftine+gropi)
-eu m-am dus pe la mai multe service-uri reno la inceput, si dintre toate astea, cel mai normal s-au purtat acolo. Asta in cazul meu.
-Buza aia mi-a cazut de enspe ori cand era masina mai noua si din motivul asta m-am gandit sa dau un sfat util.
In rest.. toate cele bune smile.gif
Am uitat sa scriu; am facut de curand un top legat de calitatea carburantilor si a reiesit ca cea mai proasta e la agip, urmata de petrom pe 3, Mol pe 2 si omv pe 1. Am folosit numai "de 95".
dya
@EL_BGD, scuze de offtopic, dar sunt curios cum de a iesit Mol pe 2 in conditiile in care a preluat statiile Shell si stim cu totii ca benzina cea mai "botezata" la Shell a fost si sunt convins ca va mai fi?!
EL_BGD
ma scuz si eu de off topic ca sa iti spun ca nu inteleg exact ce vrei sa spui, dar ca sa fiu mai explicit iti voi spune ca, plictisit sa tot pun de la Agip, acum vreo 7 luni am inceput sa pun si de prin alte locuri, si anume, Shell ca suna bine biggrin.gif...am observat instantaneu ca fac ceva mai multi km cu benzina de acolo. Intre timp s-a transformat in Mol, iar situatia e aceiasi. Pe parcurs am pus si de la petrom iar spre sfarsit si de la omv de care am fost cel mai multumit. Oricum, nu e foarte exacta chestia, ca de la Petrom am pus de vreo 4-5 ori, dar tot timpul puneam aceeasi cantitate in acelasi moment (la aprinderea becului, cautam benzinaria, si nu faceam mai mult de 3-4 km cu becul aprins). Tot legat de petrom; am un prieten care numai de acolo alimenteaza, si a gasit PAMANT in filtrul de benzina. Acum, mai depinde si in functie de pret care e mai rentabila, stiu ca la mol, 95-u e 33500 parca, la omv e 34200, la petrom am inteles ca acum e 32000 ?! dar nu cred, nu am mai bagat de la petrom. Oricum, sper ca am fost mai explicit. Gata cu off topicu'. Scuze.
Kata
Stati linistit ca nu sunteti asa offtopic. eu am intrebat de unde sa pun caci dilarul m-a pus sa semnez ca alimentez doar cu euro3 (de 95 sau 98).

am fost la OMV si au zis ca aia de 95 fara pb e euro3 (oare??). am fost la MOL si am intrebat de aia de 95 fara pb si au zis ca nu e euro3, doar aia de 98 era.
apropos de MOL, au scos o benzina euro5 (??!!), dar nu zic cifra octanica...

gata cu offtopicul.
bluecat
in sfarsit am primit si eu masina ieri, 8.11.2005 un symbol fidji 1.4 8v. nu e bicorp asa ca rog moderatorii inca de la inceput sa mute post ul dupa caz (daca e nevoie). masina e super ok. antifonata fonic si motorul e f. silentios. fuge de nu o pot opri biggrin.gif
directia precisa franele super. nu am nik de reprosat (deocamdata).
la servici am condus un megane 1 si e mai greoi, plecarea mai lenta. in service am vazut cateva clio rau lovite (cupola varza) si am inteles ca datorita faptului ca sunt usoare in viraje au dendinta de derapare si implicit rasturnare. nu am facut nici un drum in afara localitatii (Iasi) sper sa o scot in week end .
astept pareri la aspectul acesta. cei care au condus la drum lung ce parere au de stabilitatea masinii in viraje la curbe stranse ? blink.gif
radari
mie nu mi s-a intamplat sa am probleme in curbe. imi place mult pentru ca nu pierde aderenta, nu topaie de fund si nici nu are acel caracter subvirator. evident ca viteza trebuie adaptata, in functie de drum si vreme.
ce nu imi place este ca la peste 130 nu prezinta incredere. parerea mea este ca la o franare de urgenta la viteza asta ma va da peste cap. nu vorbesc de ce se intampla daca iei o denivelare sau o groapa...
a(mic)
Salutare!

Intrucat in urmatoarele doua-trei zile (spun dealerii) urmeaza sa primesc un Clio Fidji 1,4 8V, de vreo doua zile studiez cam ce se scrie pe acest forum si am gasit multe "tips"-uri interesante legate de "masinuta". Nu am gasit inca (dar dau un search) nimic legat de dealerul meu (unicul din Constanta, de aia imi este putin teama ...) Total Service International. Poate ma ajutati. Multumesc anticipat!

Pana una alta, am intrat in club!

salutare tuturor!

a
Kata
pai sa va traiasca daca tocmai ati primit masina!

Acum am sa dau niste informatii si impresii despre bicorp ca fac deja o saptamina cu el:

Plusuri:
- usor de manevrat in oras, excelent de mers si afara, se aseaza bine la drum; nu am avut pb in curbe (stiu ca are agarda la sol maijosa ca Symbolul)
- vizibilitate buna in orash pentru sofer (stilpii fatza plasati inteligent)
- motor silentios si bine antifonat, Ac-ul nu ia deloc din putere
- instalatia de sunet e destul de buna, radio-ul si ala ok
- faruri excelente, lumineaza adevarat
- antifonaj bun, chiar si la viteze mari pe autostrada
- roata de rezerva tot pe 15', deci pot fi interschimbate cauciucurile

Minusuri:
- as fi vrut ca motorul de 1.2 sa fie mai sprinten, dar de tors toarce frumos...
- nu am manere deasupra usilor din spate, cred ca se pot pune ulterior
- parca locul din spate e incomod pentru 3 persoane la drum lung
pablo
Kata daca iti ia AC din putere sau nu vei vedea mai pe vara cind afara vor fi mai multe grade ca sa-l pui sa lucreze din plin.
"roata de rezerva tot pe 15', deci pot fi interschimbate cauciucurile" ... normal ca se poate pune rezerva dar vezi ca scrie im manualul masinii sa nu mergi cu viteza mai mare de 130 km/h daca ai rezerva pusa
galileo
QUOTE
- as fi vrut ca motorul de 1.2 sa fie mai sprinten, dar de tors toarce frumos...

stai linistit, cand atingi 3000 km isi mai da drumul, scrie si in carte. la mine chiar s-a simtit diferenta.

QUOTE
- nu am manere deasupra usilor din spate, cred ca se pot pune ulterior

ohmy.gif cum naiba, au facut reducere de costuri?!
Race
QUOTE
mie nu mi s-a intamplat sa am probleme in curbe. imi place mult pentru ca nu pierde aderenta, nu topaie de fund si nici nu are acel caracter subvirator. evident ca viteza trebuie adaptata, in functie de drum si vreme

Eu zic sa nu te bazezi pe asta.Clio are mare parte din masa pe puntea fata,deci subvireaza in draci.Daca o provoci,va supravira,pentru ca puntea spate e prea putin incarcata.

QUOTE
motor silentios si bine antifonat, Ac-ul nu ia deloc din putere

Daca vrei un test relevant cu asta,mergi la viteza maxima si opreste/porneste AC-ul.O sa vezi cum viteza creste/scade (putin,dar se observa).

Sa le stapaniti sanatosi !
MrPain
Salut,
Am si eu un Clio Bicorp Extreme 1.4 16V. Masina mi se pare Ok pentru banii pe care i-am dat...se vede totusi ca e o mashina low end de ex: lipsa luminii din torpedou. Masina se conduce foarte usor..e usor de parcat de manevrat si motorul pot sa spun ca eu un vis, asta daca e valorificat cum trebuie. Cutia de viteze mi se pare sublima, intra super usor si nu "agatza" cum am mai citit pe forum si are doar 500 km. Am mai condus o Skoda Octavia 2 si cutia mi se pare un pic cam greoaie fata de asta, motorul de pe Octavie era diesel. Consumul mi s-a parut bunicel am obtinut si 10 in orash (Constanta), putin alergata si in aglomeratie....cu motorul asta greu te abtii sa nu-l calci, mai ales ca sistemul audio nu te prea lasa sa auzi motorul . De reprosat nu am ce sa ii reprosez pana acum, dar cu siguranta voi gasi ceva...inca nu o conduc de mult timp.
pablo
So MrPain s-a gasit un Extreme si pentru tine ... felicitari si multi km fara probleme
EL_BGD
vreau si eu extreeeeeeeeemeee sad.gif il dau la schimb pe al meu cu tot cu imbunatatiri. ph34r.gif
Kata
@MrPain
Constantean la origini sunt si eu, si chiar wkendul trecut am fost pe acolo...

Sa-ti traiasca oricum masina!!

Ps: Suferiti la greu ca soferi in orasul ala, vorba melodiei 'radu m-a zarit' nu? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
MrPain
Drumurile sunt super bune fata de cum erau....nu sunt fan raducu, dar ptr drumuri tot respectul... Sa va spun ce modificari au aparul la extreme...barele de protectie sunt vopsite in totalitate, centurile nu mai sunt argintii, sunt negre, tapiteria este albastra ca si fundalul de la ceasurile de la turometru si kilometraj. Tot aveam dilema care e mai buna mai usor de condus Fabia sau Clio, dar Clio m-a acaparat cu scaunele sport si manevrabilitatea super...de mentionat ca Fabia nu am condus decat f f f putin. Voi ce stiti de Fabia..? posesorii pls. Si mai aveam de ales si intre Peugeout 206, dar nu m-a impresionat cu f. multe, mi s-a parut simpla si mult prea scumpa pentru ce oferea. ABS-ul si airbag-ul pasager erau optionale mad.gif . Si ABS-ul la Clio mai are deasupra si AFU-ul si daca nu ma insel si EBD. Scuzati ptr topicul asta maricel...sa aveti grija de ele, sa le conduceti cu placere!
bluecat
kiar la 9.000 eur nu stiu ce mai puteai gasi. e si "full options" ca sa zic asa pt un bicorp. merita banii zic eu. dar s-o vedea in timp. rolleyes.gif am 76 km cu ea (2 zile). normal ca nu am ce reprosa si de abia invat comenzile si butoanele pe unde sunt puse. din cate am citit pe forum-ul acesta pana in 60.000 km nu prea ai ce sa i skimbi (cateva exceptii) si oricum reviziile sunt la 15.000 nu ca alte firme la 10.000. wink.gif din surse sigure pot spune ca prima revizie la opel corsa care e din aceeasi clasa ajunge cel putin 500 ron pe cand la clio bicorp e pe la 300 ron max. singura concurenta in ceea ce priveste revizia e din partea fiat albea care ajunge 180 ron. blink.gif
EL_BGD
apropo de de schimbat piese pana in 60.000; nu vreau sa va daram entuziasmul, dar amortizoarele au garantie 20k km, si nu e data aiurea, in plus sunt varza oricum alea originale... trebe gaz, in functie de cerinte bine'nteles, iar eu personal am mai schimbat discuri frana si tampoane la motor...daca s-ar putea, as suda motorul de sasiu..dar nu prea cred ca se poate biggrin.gif ... in rest ... bielete si d'astea obisnuite. Va doresc drum bun biggrin.gif .
_182_
si mie mi-au zis la ITP ca am amortizoarele pe spate varza, la numai 20 000 km

alea pe fata erau in parametri

inca nu am schimbat nici pe spate pt ca eu nu simt nimic, dar cand am bani o fac...
EL_BGD
la mine facea ca Titanicu' pe furtuna la frane, plecari mai rapide de pe loc, curbe...
MrPain
Si cat v=a costat sa schimbati amortizoarele...dar 20.000 de km mi se pare super putin.
cmandrei
QUOTE(_182_ @ Nov 11 2005, 01:46 PM)
si mie mi-au zis la ITP ca am amortizoarele pe spate varza, la numai 20 000 km

cum adica varza ? ce inseamna amortizoare varza ? sau mai bine spus ce inteleg ei prin chestia asta ?
_182_
la testul ala de vibreaza platforma pe care sta roata, computerul a aratat in jur de 65 la cele din fata, si in jur de 20-25 la cele din spate. Banuiesc ca astea sunt procente (deci 65 din 100), si aia au zis ca trebuie sa fie peste 60 ca sa fie bine, mai mult nu mi-au explicat ce si cum. Testul a fost facut de 2 ori pt certitudine iar aparatura era noua. Mi-au dat itp-ul in schimbul promisiunii ca le voi schimba f. repede
EL_BGD
iar pe mine m-au costat ~1400 ron cu tot cu manopera acum eheeee..nici nu mai tin minte. (deh, calitate reno biggrin.gif - mentionez ca sunt alta firma, pe gaz si sunt "sport")
bluecat
astea pe gaz sunt mai bune? originalele pe ce baza functioneaza ?
ma speriati de tot daca mi ziceti ca tin doar 20.000 sad.gif
se merita sa pui "sport" pe symbol?
bluecat
el_bgd am citit pe undeva pe forum aici ca se potrivesc tampoanele de la solenza pe clio. sunt mai ieftine. da un search si vezi poate te ajuta cu ceva. bafta
EL_BGD
dupa ce am avut nevoie prima oara, m-am mai calmat si incerc sa nu mai am nevoie smile.gif . Multumesc de sfat biggrin.gif
Apropo, bluecat, nu trebuie neaparat "sport", ci pe gaz in loc de ulei. Cele originale sunt pe ulei. Oricum, exista plusuri si minusuri.In functie de amortizoare, cele pe ulei au un confort sporit (nu cu mult si neimportant in OPINIA MEA), iar alt aspect e ca cele pe gaz "imping roata in groapa mai violent", fapt ce poate duce la deformari sau galme, dar nu este regula ca daca ai amortizoare pe gaz si ai luat cea mai mica groapa, trebe' vizita la vulcanizare.
Kata
revin si eu cu niste intrebari legate de motor, rodaj, etc:

1. am senzatia ca am invatat motorul prost; adica, mi s-a spus sa merg cu maxim 3000rpm in primii 1000km. ma apropii deja de 800km facuti, dar am observat ca cum ajung la 3000rpm motorul e deja mai zgomotos (parca s-a format un prag acolo?)

2. is un pic ingrijorat de consum, sper sa mai scada si vroiam sa va intreb daca sa ma iau dupa comp-ul de bord sau sa fac calculul de la plin la plin?

3. in primii 1000km o sa pun benzina de 98 euro 3 de la MOL. Apoi o sa trec tot pe MOL dar de 95. S-a observat vreo schimbare in comportamentul motorului la voi...?
cmandrei
QUOTE(Kata @ Nov 16 2005, 05:20 PM)



QUOTE
1. am senzatia ca am invatat motorul prost; adica, mi s-a spus sa merg cu maxim 3000rpm in primii 1000km. ma apropii deja de 800km facuti, dar am observat ca cum ajung la 3000rpm motorul e deja mai zgomotos (parca s-a format un prag acolo?)


Din cate stiu eu nu ai de ce sa iti faci griji ... dupa 4250 suna frumos ... poti sa mai cauti pe la clio ca mai sunt topic-uri de acest gen (si eu am fost stresat de zgomoteca motorului dar acum mi-a mai trecut)

QUOTE
2. is un pic ingrijorat de consum, sper sa mai scada si vroiam sa va intreb daca sa ma iau dupa comp-ul de bord sau sa fac calculul de la plin la plin?


Parerile sunt impartite ... cel mai bine fa calculul de la plin la plin si vezi ce zice si coputerul ...

QUOTE
3. in primii 1000km o sa pun benzina de 98 euro 3 de la MOL. Apoi o sa trec tot pe MOL dar de 95. S-a observat vreo schimbare in comportamentul motorului la voi...?


De cand am masina (nu numai asta) am pus benzina numai de la Shell/Mol (acum) [mai putin in afara tarii unde la nimereala] ... si eu nu am observat absolut nici o diferenta intre cele doua (singura care a spus ceva era VPower-ul care acum nu mai este) {cipman explica pe undeva "diferentele" dintre benzine ... euro2 si euro3 ... care nu prea exista ... cel putin asa spune el eu nu ma pricep asa bine}
EL_BGD
1 nu te ingrijora in privinta zgomotului. Acolo e pragul consumului dat in carte.
2. Consumul va fi cum e dat daca se merge in limite normale. (in oras se schimba pe la 2000-eu, iar afara nu mai mult de 3000rpm); iar cel mai bun calcul il faci de la plin la plin, sau cu plinul facut, dupa 100 km completezi rezervorul si vezi cat intra.
3. In primii si urmatorii km poti pune benzina de care vrei tu. In functie de calitatea ei, motorul va merge mai bine sau va consuma mai putin, dar nu cred ca are o importanta asa de mare.
drum bun biggrin.gif
adyt
Zgomot - Pe la 3000 devine mai zgomotos...Dar cred ca toate masinile devin zgomotoase la 3000. Dupa 4000 suna ...mai barbateste. Nu mai are zgomotul de tantar care il are pe la 3000. Mie chiar imi place.

Atot la capitolul zgomot - cred ca trebuie antifonata mai bine masina, pt ca pt un motor mic face destul scandal.

Consum - ce sa zic. In oras (adica mizeriad de bucuresti) imi ia 9 la o viteza medie de 10-15 km/h...Asta vara am facut un tur mai lung cu ea (~5000 km)...La 120, la drum intins, fara AC (2 persoane in masina) 5.1 (calculat din plin in plin)...Cu AC - 5.5...Deci eu zic ca e super-bine. Daca treceam de 130, se schimba situatia - 7-8, pe la 150 ia 11...

Cam atat din experientele unui alt posesor de 1.2 16V

PS. Pompa de benzina e cam 15 buli...
EL_BGD
Mie, la 1.4 16v, cum am sarit afara de 100/3000rpm, nu mai am consumul de 5.6 (cred ca ajunge si la 7 la 120 la ora), dar de nu... biggrin.gif In oras cu benzina de la OMV (95) si daca dau in ea, tot ~100 km fac cu 10 litri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.