@raszvan
Becul ala se stinge doar cand senzorul lui "simte" presiune la ulei peste o anumita valoare, intre 0.8-0.9-1 atm (minimul necesar), pana atunci ramane aprins. Asta depinde de timpul pana cand ajunge uleiul acolo. Daca se stinge, atunci nu ai probleme. E normal sa stea aprins mai mult cand e motorul rece, deoarece tot uleiul din instalatie s-a scurs in baie.
Becul de baterie se stinge mai repede deoarece alternatorul produce curent electric mult mai repede decat circula uleiul prin motor, simplu
. Becul de STOP ramane aprins numai atat cat unul din celelalte becuri ROSII, asa ca nu-l lua in seama, e un bec pus suplimentar pentru blonde
care in mod normal nu sunt impresionate negativ de culoarea rosie
La fel e si cu becul galben de SERV.
La becuri e simplu:
-daca e rosu atunci e semn de intreruperea drumului, sau daca e galben atunci trebuie verificate eventualele avarii sau atentioneaza ca se pot produce unele in curand, dar se permite continuarea drumului cu atentie (placute de frana uzate, se termina benzina, etc)
-daca e verde arata ca sunt pornite anumite sisteme de care poti sa uiti (pozitii, faruri de ceata, etc)
-daca e albastru inseamna ca sunt pornite anumite sisteme speciale, care pot jena pe altii (faza mare)
Acest cod este universal valabil la toate masinile.