Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitatea Renault Symbol diesel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Hannibal
Am urmarit cu mare atentie cam tot ce s-a scris pe forum, despre Clio in general. Din cate am observat foarte putini detinatori de Clio Symbol in genere, au avut pareri pozitive. Mie sincer, nici nu mi-a sosit masina si deja sunt desumflat de alegerea facuta, dupa tot ce am citit (mai ales ca am luat-o in leasing, pt. ca altfel imi era cam greu..). A-si dorii ca posesorii de Symbol, aici ma refer in special la cei cu motoare diesel, sa isi spuna pareriile despre fiabilitate masinii si problemele( daca este cazul!!) cele mai frecvente intalnite la aceasta masina. Salutare si sa auzim numai de bine!
radari
este cea mai buna masina avand in vedere raportul pret-calitate. stai linistit, ai facut o alegere buna. io nu am bagat bani decat in consumabile.
Hannibal
Sper, sincer de cand am citit atatea, stau in fiecare zii si ma gandesc ca nu trebuia sa ma grabesc, dar deh..
padre
Hannibal, trebuie sa intelegi ca aici este un forum pe care lumea isi exprima pareri, nemultumiri, intrebari, etc. Daca 1, 2, 3 sau 10 posesori de Symbol, sa zicem, au o problema asta nu inseamna ca masina e proasta sau ca toate sunt la fel.
Si eu am descoperit forumul la foarte putin timp inainte sa-mi cumpar masina si eram chiar in perioada de hotarare, si la fel am citit despre o groaza de probleme, mai mici sau mai mari. Nu sunt niste probleme generale si, ca o concluzie, Renault (indiferent de model) ofera masini bune raportate la pret. Adica nu-ti iei calitatea BMW sau Toyota sau Subaru sau mai stiu eu ce, dar nici nu dai banii respectivi.
Una peste alta mai citeste si topicuri de genul "Ce imi place la masina mea" si ai sa vezi ca exista si pareri pozitive, chiar foarte multe.
Eu unul sunt multumit de alegerea facuta si daca acum, dupa 10 luni de la cumparare si 24.000 km parcursi ar trebui sa aleg din nou as alege tot Megane 2. Asta daca, bineinteles, am discuta de aceleasi resurse financiare.
radari
QUOTE(Hannibal @ Oct 20 2005, 01:39 PM)
Sper, sincer de cand am citit atatea, stau in fiecare zii si ma gandesc ca nu trebuia sa ma grabesc, dar deh..

eu personal m-am plans si ma plang incontinuare doar de service-uri.
daca ar fi sa-mi schimb masina, mi-as luat tot reno. e adevarat ca acum pot sa "sar" la megane, dar clio difera doar ca marime si ceva gadgeturi pentru confort (care pot fi considerate mofturi, exagerand un pic).
alx
pai si ce ai fi luat in loc? aveai bani de bmw si nu l-ai luat? sau ce?
CGB
e buna mai. si io tot numa in consumabile am bagat bani.
ce probleme majore ai vazut tu p-aici. i s-a rupt cuiva masina-n doua?
acu depinde si cum conduci...
io zic c-ai facut alegere buna. probleme apar la toate masinile. daca intri pe forumuri de la diferite marci auto o sa vezi ca peste tot is probleme. ma refer la masini gen clio (206, fabia, polo...etc)

sa vezi si pe la peugeot 206 ce de problemutze au aia. ca si la clio.
la fabia la fel...ala ca-i troncane, ala ca-i pacane, ala ca nush ce are pe la frane...etc

dac-ar fi sa te iei numai dupa ce scrie pe forum nu ti-ai mai lua nici o masina. ai trece la bicicleta. d-aia-i forum...ca omu sa-si spuna in principal problemele. cati sintem pe forum??? 50,100. din astia cati au probleme.hai sa zic ca toti.
dar in romania is mii de symboluri...pricepi.

acu io daca scriu pe forum ca nu-mi merge nush ce...gata tu nu-ti mai iei symbol.
ia-ti ca-i bun, iti zic io. cel putin al meu asa e. daaaaar...al tau s-ar putea sa se strice si sa bagi bani cacalau in el smile.gif smile.gif s-ar putea sa ai un asa ghinion incat sa stai numai prin serviceuri. dar s-ar putea sa ai si noroc. sau nu.... laugh.gif ce zici...acu mai regreti alegerea facuta? smile.gif
radari
QUOTE(padre @ Oct 20 2005, 01:46 PM)
Adica nu-ti iei calitatea BMW sau Toyota sau Subaru sau mai stiu eu ce, dar nici nu dai banii respectivi.

n-are legatura dar am fost la SIAB si pentru BMW seria 3.noul. dezamagit total. ma uitam la finisajele din interior, la modul in care se inchid usile si imi spuneam ca nu as da un megan (sau ma rog, vreo trei) pe el.
padre
Tot fara mare legatura, cei de la Top Gear au facut harcea parcea BMW atat pentru seria 3 cat si pentru seria 1. Sincer nici mie nu imi place deloc cum arata noua serie 3, in schimb ma dau in vant dupa seria 5 si bineinteles dupa orice M. Si-mi place si seria 7, na, ca sa ma injure cei care nu agreeaza designul Chris Bangle, parca.
Si cu mai mare legatura, dintr-un test comparativ Renault Megane RS, Opel Astra ZR (parca) si VW Golf GTI, Megane-ul a iesit destul de bine, si cu cele mai multe puncte bune si aspecte imbunatatite.
Si ca sa fiu si un pic on-topic, urmatoarea masina in familie s-ar putea sa fie un Clio, posibil bicorp, insa, pentru ca ei nu-i place symbol...
siporazvan
Daca mai asteptai pana in martie, putei sa iti iei clio III. Am fost informat la SIAB ca atunci va fi pus in vanzare in Romania. M-am tolanit putin intr-un model expus si am regretat amarnic ca nu am mai avut rabdare 10 luni! E bestial in comparatie cu modelele clio actuale!
Laurentziu83
da, dar se poate compensa prin pret. asa am si eu passat in firma luat in 2004 iar acum nu regret ca nu s-a mai asteptat un an pentru noul Passat, care costa mult mai mult si era si mai nasol.
sagetator
Băieţi!

M-aş numi "cel mai curajos forumist de aici" având în vedere că m-am hotărât asupra unui Symbol Fidji dCi 80 CP, înainte de a da de acest forum.... înainte de a citi prea multe despre această maşină.

Însă acum, când am răsfoit adânc după informaţii despre Symbol, şi le cam ştiu "problemele", vă pot spune că nu mi-am schimbat alegerea/părerea (spuneţi-i cum vreţi). Rămân la Symbol, în primul rând pt. raportul preţ/calitate. Chiar sunt încântat ce confortul oferit în banii care-i dai.

Părerea mea e că-şi face toţi banii.
siporazvan
Parerea ta (pentru Passat) dar in ce priveste Clio III crede-ma ca as fi asteptat si mai mult. Apropo mi-au spus si pretul aproximativ - diferenta de vreo 1000 euroi.
siporazvan
Sa va spun ce am patit cu a mea. N-au trecut 3 luni (si vreo 2000 km.) si simteam cum imi agata cand o bagam in a doua. M-am prezentat frumos la Service - Serus si dupa vreo luna au verificat-o si mi-au spus ca e vorba de "o anomalie de functionare"- ca e inelul de franare si un sincron. Drept urmare mi-au schimbat tot sistemul de asamblare, si pentru treapta a 2-a dar si pentru a 1-a. Ce-i drept au facut treaba buna ca nu am mai avut probleme de atunci si intra in viteza ca unsa. I-am intrebat daca au mai avut probleme cu asa ceva si mi-au raspuns ca sunt unicat?!
Kata
@Hannibal

www.clubopel.com
www.vwforum.ro
www.pejo.ro
www.daewooclub.ro

etc, etc...

clio e o masina vinduta si e si normal sa vezi mai multe posturi cu pb...statistic...

crede-ma si eu am oscilat intre a-mi lua opel corsa (ca tot de opel veneam) si clio bicorp...

in final m-a convins raportul pret/dotari si sper eu...si fiabilitate...

oricum stai linistit ca tot componente Valeo, Bosch, etc o sa ai si la renault si la opel si la altele...
bunelu
Cum se manifesta "agatarea" in treapta a doua de viteza?.
Am facut cu a mea 1000 km si am impresia ca agata un pic si la mine.
Oricum eu nu regret alegerea facuta (evident inainte de a ma uita pe acest forum) mai ales ca inainte am avut DSN pe care trebuia sa o parchez cu rotile din fata pe bordura ca altfel o faceam acvariu.
rty745
La banii astia e cea mai buna alegere pe care puteai sa o faci.

Eu tocmai l-am vandut pe al meu, si in 58,000 km am schimbat un pivot la 29000km, un tampon la motor 52,000km, si o bujie incandescenta acum 1 luna. Plus 2 becuri de faza scurta. In rest numai consumabile. Consumul era excelent.

Per ansamblu am fost foarte multumit, si daca as avea din nou de ales cu acelasi buget tot pe symbol as merge. Am dat-o ca se aprobia revizia de 60k, care se pare ca e vre-o 20 bulioane, si sincer ma asteptam ca dupa asta sa mai fie cate ceva de schimbat (pe la suspensii, probabil celelate bujii, cauciucurile cu siguranta, si probabil si altele). Asa ca decat sa mai bag o palarie de bani in ea, am zis ca mai bine bag niste bani in una noua.

Dar inca o data, cat am tinut-o a fost o masina super.
siporazvan
@bunelu
fii atent! Cand acceleram usor in treapta I si schimbam la turatie mica nu era nici o problema sau agata foarte putin, in schimb daca acceleram mai mult trebuia sa tin piciorul pe ambreiaj vreo doua secunde dupa ce sccimbam si sa-i dau drumu foarte usor in timp se acceleram ca altfel simteam in schimbator trepidatii puternice-ca atunci cand franezi brusc si intra in actiune ABS-ul iar pedala tremura. Am incercat sa-ti descriu cat de cat senzatia...De asemenea daca schimbam din a III in a II aceeasi problema.
bunelu
Multumesc - siporazvan- .
Se pare ca la mine nu este chiar asa. Am impresia ca agata chiar cind tin ambreiajul la pamint.
Off topic - se pare ca in afara de numar avem masini identice.
Hannibal
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Stiam ca sunt doar pareri si diferite stiluri de interpretare a problemelor intalnite pana acum. Intradevar, ar trebui sa astept sa imi vina masina, sa merg cu ea si dupa sa trag concluzii! Bafta
razvici
Desi unii o sa rada pe-nfundate pot spune ca, dupa ce am iesit din rodaj, se manifesta ca o mica bestie. Unii ziceau ca dupa 4000 rpm se taie injectie. Fals. Eram intr-a II-a si aveam 4500 rpm, iar raspunsul a fost super multumitor. Totodata pot spune ca desi am mai condus diesel, este prima masina diesel pe care o cumpar. De fapt asta a fost cea mai mare dilema a mea. Ridea si nevasta-mea de mine cand vedea ca pic pe ganduri si privesc in gol : "Dorele ..... I-a mai fa tata ca dieselul "
Bafta !
cata70
pt.Hannibal:
Nu cred ca ai facut o alegere rea,tinand cont de pretul masinii si de dotarile ei.Cand am luat masina (cea din semnatura)nu stiam prea multe despre ea,mai exact despre problemele semnalate pe acest forum...Oricum ,ce interes ar mai avea un forum in care toata lumea si-ar elogia masina si nu s-ar scrie despre problemele existente?
Probleme sunt la toate marcile si n-am motive sa cred ca Renault ar avea mai multe...
evident raportat la nr.mare al masinilor de aceasta marca, ce au fost importate.
Nu toate problemele de pe acest forum sunt atat de grave incat sa crezi ca nu merita
o astfel de masina...
Ce altceva ai fi putut lua la acelasi pret si aceleasi dotari?
siporazvan
QUOTE(bunelu @ Oct 20 2005, 07:33 PM)
Off topic - se pare ca in afara de numar avem masini identice.

Sper sa nu avem si aceleasi probleme... Oricum cred ca o sa fii supermultumit de ea, mai ales cand o sa iesi din rodaj si o sa incepi sa o calci! Te sfatuiesc sa porti centura si tu si ceilalti pasageri ca e belea daca pui o frana brusca! cool.gif
blus113
QUOTE(siporazvan @ Oct 20 2005, 02:17 PM)
Parerea ta (pentru Passat) dar in ce priveste Clio III crede-ma ca as fi asteptat si mai mult. Apropo mi-au spus si pretul aproximativ - diferenta de vreo 1000 euroi.

Cred ca diferenta e ceva mai mare. M-am uitat putin pe www.renault.com. Am gasit preturi doar in lire sterline (acum vreo 2 sapt). Preturile variau de la 8.500 - 12.500 lire (aproximativ la partea de sute, nu mai retin). Din pacate nu am reusit sa gasesc iar preturile mad.gif, ca sa le pun aici exact, dar cam asa erau.
Daca le gaseste cineva si in euro, va rog a le posta rolleyes.gif
mandelu
www.renault.fr si ai in euro. Am configurat eu unul la maxim. 24.000 Euro!!!. Si nu stiu daca avea si TVA (nu mai stiu mai deloc franceza).
Eu pusesem si piele sistem de navigatie prin satelit cred ca si plafon din sticla, ma rog totul la maxim, dci de 106 cp. Se poate configura si unul pe la 13.000-14.000 (eu nu ma uit decat la motoarele pe motorina) insa mai jos nu prea.
Laurentziu83
Passat-ul de care zic a costat 21000 de euro CIP si, in afara de motorul diesel de 100 cp aveam tapiterie din piele, proiectoare, climatronic, radio Gamma. Si e o masina mult mai mare, facuta de nemti, nu de francezi sau cine stie ce neam. Noul costa acum cateva mii de euro mai mult fara sa-mi ofere ceva semnificativ in plus, in afara de un aspect oribil. Asadar mai bine o masina la sfarsit de gama decat una de inceput.

Asadar in Ro daca nu se va putea mai jos de 13000-14000 isi va pierde o mare parte din clienti. Romanul e dispus sa renunte la multe gadget-uri, masina e inca un lux la noi si va fi din ce in ce mai mult.
alx
crezi tu laure... pai uitete la oratania aia de getz... cine si-ar inchipui ca ar da cineva 9-10k pe una d-aia?
romanu cumpara orice, de la logan la maybach.
iar masini sunt din ce in ce mai multe, mai noi! Romanu nu baga in gura dar merje cu bemveu din omienouasutetoamna.

Iar clio3, chiar si la 13-14k euro se va vinde in draci. Pt ca e o masina extraordinar de frumoasa.
ncristi
Si eu cred ca Clio III va fi un mare succes comercial...masina arat f bine si mi-au mai placut materialel din interior, parerea mea este ca sunt peste cele din megane... smile.gif
octav_
Hannibal, eu sunt foarte incantat de masina mea. Are aproape un an, 17k km fara probleme, sper sa o tina tot asa. Daca o vei folosi intensiv in oras vei fi foarte fericit de consumul mic. Probleme apar la multe marci asa ca sa nu regreti alegerea facuta. Oricum asteapta sa vina masina si te vei convinge.
Hannibal
M-au anuntat ca marti 25 oct. sa ma duc sa ridic masina. Doamna cu care am vb cand m-am hotarat sa iau masina( fff. draguta), mi-a zis ca in afara de covorasele care le-a promis la incept cadou, mai imi face cadou si alarma( cea de 180, de fapt singura care o au). Sper sa se tina de cuvant si sa fie totul ok. V a tin la curent cu primele impresii dupa iau mashinutza. Numai bine.
octav_
QUOTE
M-au anuntat ca marti 25 oct. sa ma duc sa ridic masina. Doamna cu care am vb cand m-am hotarat sa iau masina( fff. draguta), mi-a zis ca in afara de covorasele care le-a promis la incept cadou, mai imi face cadou si alarma( cea de 180, de fapt singura care o au). Sper sa se tina de cuvant si sa fie totul ok. V a tin la curent cu primele impresii dupa iau mashinutza. Numai bine.


Ai comandat-o de la Serus? Acolo a fost o doamna f draguta si cu mine care a reusit sa-mi dea masina in 6 zile, in conditiile in care in momentul achitarii avansului masina era trecuta ca fiind pe transport spre vama.
Hannibal
Ai comandat-o de la Serus? Acolo a fost o doamna f draguta si cu mine care a reusit sa-mi dea masina in 6 zile, in conditiile in care in momentul achitarii avansului masina era trecuta ca fiind pe transport spre vama.


Da, de la Serus o iau. E o d-na pe la 40 de ani f. amabila. Ce mi-a parut dubios este ca intai m-a sunat sa imi zica de masina sa merg sa platesc casco si RCA si apoi m-a intrebat daca vreau sa imi monteze alarma de 180 euro. Eu i-am raspuns ca nu si a ramas sa ma sune cand sa iau masina. Apoi m-a sunat din nou marti sa ma intrebe daca am platit casco( cica sa ii confirm eu intai?!?) si apoi, ca in afara de covorase cadou, imi mai da si alarma moca!! Cam ciudat! Intai m-a intrebat daca vreau cu bani si apoi mi-o da gratis. Cred ca o fi stricata! Sau o astepta o spaga??? In fine, din partea mea e super si am fost super multumit de cum m-a servit.
dya
Sa fi convins Hannibal ca alarma pe care ti-o da fara bani nu e cea de 180 de euro. biggrin.gif
Ia intreab-o asa de curiozitate ce marca e alarma aia gratis wink.gif ?
In ce priveste spaga... daca astepta te prindeai tu wink.gif
octav_
Cred ca de doamna Liliana este vorba. Este cred cea mai amabila dintre toti agentii de vanzari la care am fost. A incercat sa obtina de la director alarma gratis insa a reusit sa obtina decat un discount. In plus m-a ajutat sa obtin masina in timp record, deoarece aveam nevoie pt tatal meu care a fost ranit intr-un accident.
Hannibal
O sa intreb ce marca este alarma, dar nu cred ca are vreo importanta prea mare, din moment ce i-am zis ca sunt de acord si cand o iau deja este montata. Imi dau seama ca nu este cea de 180 euro, dar sper sa nu fie nici cea mai proasta care o au, si mai rau sa ma enerveze. Banuiesc ca acum trebuie sa ma duc si la aigurari sa mi-o treaca pe fisa, ca in momentul incheierii contractului habar nu aveam ca o sa am si alarma si deci nu am declarat ca am echipamente suplimentare.
Hannibal
Da Octav, despre d.na Liliana este vorba. Ce bine ar fi daca s-ar purta toti, indiferent de ramura meseriei, ca dansa!!
Hannibal
Salutare. Gata, in sfarsit am luat masina tongue.gif!! E putin ciudata trecerea de la mers exclusiv pe benzina 8 ani, la motorina (ieri cand am luat masina m-am cam facut de cacao pe la semafoare ca imi murea motorul), dar ma obisnuiesc eu repede!?!?. Imi cam vine sa trec de alea 2500 de ture si trebuie sa stau cu ochii tot timpul pe bord sa vad cand sa schimb viteza. In rest pentru primele intalniri, parerea este super buna. Multumesc tuturor celor care au scris in acest post. Ne mai auzim, bafta!
sosoenduristu
sa o porti cu placere, si incearca sa respecti rodajul, credd ca e numai in avantajul tau
Kata
@Hannibal

ce alarma ti-au pus? e cumva pe cheia masinii?
burliu
asta ma intereseaza si pe mine este mai comod cu cheia , o sa vad ce i-mi ofera cei de la serus
Hannibal
Alarma evident ca nu era cea de 180 euro, cea care au vrut sa mi-o vanda. Este "K9", model classic si este cam 350 RON. Inchiderea si deschiderea o fac acum din telecomanda alarmei, cea de pe cheie functioneaza si ea, dar daca inchid usile cu alarma si le deschid cu cheiea, incepe sa sune. Oricum, vb aia "Calul de dar nu se cauta la dinti", asa ca sunt multumit.
cipman
Si asa, in pagina asta, mai mult de jumatate din posturi sunt offtopic. Va rog, n-o mai inflorati si cu alarme sau alte balarii.
@Hannibal: s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
raszvan
ai dreptate cipman...sa vorbim despre fiabilitate
azi am studiat mai mult ce se afla sub capota. Am dat capacul de pe motor jos si am constatat ca pe acolo se afla o multime de piese din plastic, furtune de motorina f. subtiri si cablaj destul de mult..Tija de care tragi sa ridici capota este tot din plastic, geamul de la faruri la fel..M-a impresionat si pompita manuala de motorina, radeam de unul singur.
Sunt ele silentioase, confortabile si performante, insa cred ca la capitolul fiabilitate nu se pot compara cu masini precum golf II sau cobra. Si nu vorbesc numai de autoturisme renault, asta se intampla la toate masinile noi. Producatorul merge pe profit minim la vanzarea autoturismului si isi trage la costuri intretinere, si destul de mult.
Ca o paranteza, credeti ca bmw x5 sau tuareg sunt masini de teren? Sunt doar cu aspectul, atat.

P.S. Inainte de renault am avut o dacie veche, cu care am apucat sa ma plimb cand era bucurestiul inundat... Acum o sa las masina acasa
raszvan
si ca o continuare, ca mi-am adus aminte. Eram in service sa-mi montez alarma si un nene electrician a desfacut toata fata la un megan (apoiler, radiatoare) pt. a-i umbla la alternator.
Laurentziu83
Piesele din plastic de care zici tu produc mai putine probleme decat cele din fier ce se puneau pe dacie inainte. Sunt facute cu cap si materialele sunt studiate in functie de comportamentul al diferite regimuri de temperatura, uzura, etc.
Zetu
Poate e cam tarziu...si poate nu e locul acestui subiect aici dar am vazut ca ceva mai devreme cineva vorbea de preturile de la clio III. Am facut o mica ancheta cu ajutorul siteului renault de la francezi si am observat ca clio III este mai ieftin decat modus cu ~500 de euro la aceleasi dotari. Iar preturile de la francezi sunt cu ~2000 euro mai mari decat la noi (Comparatia am facut-o pe preturile de la modus). So...eu sunt optimist si tind sa cred ca un clio III confort dinamique cu motor de 1.4 16v (care ma intereseaza pe mine tongue.gif ) va costa ~ 11900 euro TTC
michirec
La Clio bicorp-ul meu , ma deranjeaza greierashii din usile de pe stanga....in rest se infinge bine la drum , la semafor putini se tin dupa mine(1,9 dti), consuma in jur de 5,5-6 in functie de cum bag piciorul in ea....
Floppy
Draga Hannibal, sa-ti traiasca si s-o stapanesti sanatos. Desi a trecut ceva vreme de cand ai deschis topicul si de cand ai primit masina, vreau si eu sa te asigur ca alegerea e foarte buna!!!

Asculta-ma pe mine care sunt "recidivist": in noiembrie 2001 mi-a venit primul Symbol 1.4-75CV (numai din alea erau la vremea respectiva). Am fost foarte-foarte multumit de ea.

Ne-am despartit in iulie la 70.000 km si vreau sa-ti spun ca am fost atat de multumit de ea incat mi-a luat tot Clio, de data asta Bicorp Extreme 1.5 dCi - 80CP. Pentru ca vroiam un pic mai multa putere (dar din pacate nu aveau diesel de 100 CP pe Bicorp) si pentru ca vroiam diesel, pentru consumul mic (mai ales in Bucuresti).

Nu regret nici o clipa alegerea, in nici unul din cazuri. Am batut si Europa cu ele si am fost foarte-foarte multumit.

Ar mai fi de zis doar ca mie imi e mila de ele din cauza drumurilor di Romania. Sunt prea bune pentru Romania!!!

Si inca ceva, cred ca peste vreo 2 ani imi iau si Clio III. E super faina!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.