Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TEST DRIVE Logan Diesel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
semit
Fratilor eu sunt incepator dar azi dimineata am avut ocazia sa conduc un Logan diesel la Porti deschise,
Parerea mea:
-merge excelent
-motorul se comporta foarte bine
-putin zgomot0s dar te obisnuiesti
-i-am dat imediat 120 dar nu mai permitea drumul- Pantelimon spre Branesti
-pozitia la volan e cam inalta da te obisnuiesti,
-directia e prea moale, la al meu Megane se intareste pe masura ce creste viteza, la Logan e la fel la 100, ceea ce nu e prea linistitor
-in viteza 1 trebuie turata putin altfel "tremura" putin
- vitezele se schimba cam greu sau nu eram eu obisnuit cu masina(mentionez ca e prima oara cand conduc un Logan)
- oricum masina e stabila pana in 100-110 mai departe nu am incercat
IN CONCLUZIE EU ABIA IMI ASTEPT LOGANUL PREFERENCE CARE VINE PE 24 OCT
semit
detaliez prin "incepator" a se intelege incepator pe acest site nu in ale condusului
sorin
QUOTE(semit @ Sep 30 2005, 12:03 PM)

-directia e prea moale, la al meu Megane se intareste pe masura ce creste viteza, la Logan e la fel la 100, ceea ce nu e prea linistitor

IN CONCLUZIE EU ABIA IMI ASTEPT LOGANUL PREFERENCE CARE VINE PE 24 OCT

Un lucru nu inteleg,cand ai Megane,abia astepti Loganul?????!!!!!!! unsure.gif
___________
1.9 dCi+
semit
da ca a doua masina a familiei, Megane e masina buna, Loganu va fi ca Dacia Berlina, pentru la tara, cartofi, varza, porc, familie....etc etc, motivul e spatiul mare la interior, costuri de exploatare scazute si nevoia de schimbare a masinii
Laurentziu83
Iaca tocmai m-am intors de la drive test-ul cu Loganul diesel . Drive test-ul l-am sustinut la dealerul Prisma din Galati. Am completat un formular si apoi am asteptat cca o ora pana mi-a venit randul. M-am suit in masina alaturi de alti 3 soferi si un vizitator. Ce am constatat: motorul nu se aude ca un diesel clasic (adica nu auzi inauntru dagdagadagadagadaga) ci zici ca e pe benzina. Acceleratia e acceptabila, oricum nu mi-am permis sa o vad full cum merge, ca nu era masina mea, mai mult de 2500 de ture n-a vazut, asta in conditiile in care ceilalti schimbau la 2000 maxim . Cutia de viteze era scurta, la 80 deja cam cerea a 5-a, ca iar trecea de 2500 de ture, diferentele erau cam intre 500-700 de ture intre trepte (la Passat am cam 1000 de ture). Stabilitatea era acceptabila, dar nu laudabila, in curba de la faleza am intrat cu 50 la ora in frana de motor (a 3-a) si m-am gandit o secunda ca mai am si oameni in masina, nu-s singur. Schimbatorul de viteze era bun, cu cursele scurte, asemanator Symbol-ului meu. Pedala de ambreiaj e foarte moale, desi e prin cablu. Ce nu mi-a placut a fost zgomotul cam mare la trecerea peste bulinele din asfalt la puntea spate, asta desi am trecut cat am putut de incet. Franele n-am apucat sa le testez, dar mi s-au parut destul de bune cand am oprit masina, nimic de zis. In rest n-are rost sa mai comentez interiorul si materialele din care e facut, ca-s aceleasi. La motor am observat ca au montat blana la capota si pe peretele despartitor motor-bord au montat un material termoizolant, in rest alte materiale fonoizolante lipsesc. Intr-adevar zgomotul interior e ceva mai mare, dar poate si pentru ca e diesel. Zgomotul insa e de motor aspirat, dieselul se tradeaza doar prin un nivel putin mai ridicat al vibratiilor si la accelerare cu motorul subturat.
Concluzie: VREAU MOTORUL DE PE EA , 4.3% afara si 5.8% urban. As da Symbol-ul pe un Logan diesel, dar pt unul pe benzina never. Eu unul preconizez un succes mai mare la diesel decat la benzina.
Sa mai adaug ca la partea de relatii cu clientii s-au prezentat ireprosabil. FELICITARI. cool.gif
dadu
o intrebare: 2500 de ture pe cadran de diesel sau de banzina?
si izolatiile alea nu sunt termo, sunt antifonice
Laurentziu83
cadranul era gradat pana la 7000 de ture, deci e clar ca-i cadran de benzina. economie, n-ai ce face.
izolatiile cred ca erau termo, deoarece pe partea cu motorul aveau o folie argintie, antifonica era doar blana de la capota. daca avea izolatii antifonice atunci alea trebuiau puse pe toata tabla dinspre bord/habitaclu, nu numai intr-o singura zona. asa eu nu le vad decat singurul rol de a proteja vopseaua de pe tabla din zona aia sa nu se coaca.
sorin
Termoizolantul acela este chiar in dreptul turbinei daca te uiti bine.Tocmai din cauza temperaturilor care se dezvolta acolo.
________________
1.9 dCi+
alx
izolatia aia termo (cu Al) avea pe spate si putina pasla. Dar, intr-adevar, nu era pe toata suprafata... Pasla de pe capota sunt convins ca e de rahat... Eu la Modus nu am nici-o pasla pe semicapota mea si nu se aude nimic deranjant.
Fusei si eu la test drive si am constatat ca nu seamana cu clio. Cutia e net diferita, la clio are un aer de sportivitate, masina e mai turata... La logan mi s-a parut ca se schimba vitezele ca la un diesel clasic dar, in acelasi timp, mi s-a parut si neasteptat de vioaie. Eu am prins pe preciziei 120km/h pe o distanta de cateva sute de metrii fara sa- dau talpa... Mi-a placut!
SorinV
nu se merita dieselul asta in comparatie cu benzinarul de 1.4 !
este adevarat ca merge bine dieselul dar nu meritan nici un caz atata lauda ! este o masina pentru firme de distributie care trebuie sa acumuleze multi km ! io unu nu m-as risca !
plus de asta motorul de 1.4 benzina este mult mai elastic si mai placut si nu consumna cu mult mai mult !
sorin
Hai ca esti tare,daca nu iti foloseste tie atunci este doar pentru firmele de distributie,nu?Dar daca faci ca mine 60k km pe an?
_______________
1.9 dCi+
padre
Am facut si eu drive-test cu Logan diesel.
Am fost mai mult decat placut impresionat. Daca pretul nu ar fi asa de mare si daca s-ar oferi si ABS ca dotare as alege o asemenea masina pentru mersul prin Bucuresti, mai ales. Motorul este foarte economic si contrar celor afirmate prin presa mie mi s-a parut destul de silentios. In nici un caz ca un diesel clasic sau ca un TDI. Este adevarat ca afara erau 20 de grade si nici motorul nu era rece cand am plecat in test.
Am fost numai eu cu dealer-ul la test si am avut la dispozitie Sos. Kisellef ca sa-i dau o forja, chiar la indicatia dealer-ului, ca sa pot compara cu Megane-ul meu. Acum ce sa zic, nu se compara cu Megane, dar mie mi-a placut si la forja, s-a infipt destul de tare si a urcat lejer in ture si viteza. Desigur, cei 65 CP isi arata limitele, dar sa nu uitam ca are 160 Nm cuplu si asta se simte in oras, stilul de conducere este foarte relaxat.
Am condus si Logan 1.4 Mpi tot la drive-test, mai demult, asa ca pot face o comparatie, si as alege fara ezitare diesel-ul daca nu ar exista problema banilor: pret mare la cumparare si costuri mai mari la intretinere.
Ca o concluzie, pentru cei 8600 euro (si ma refer aici ca segment de piata, nu despre suma in special) masina este intre buna si foarte buna, iar ca parere personala mie mi-a placut, desi e clar ca sunt multe lucrurile care ar putea fi imbunatatite. Sa nu uitam ca vorbim de o masina noua, cu garantie, etc.
Iar pentru cei care spun ca Logan e o carutza, duba, etc. ii invit sa faca un drive-test si sa-si dea dupa asta cu parerea, iar aprecierile fata de design oricum vor fi mereu subiective.
osirus
Dupa drive-test-ul cu loganul dci,pot sa spun ca merita din plin alegerea in favoarea motorizarii 1.4!Am mers maxim cu 120(mai mult nu am putut,ca as fi fost curios)dar am fost extrem de surprins de voiosia si silentiozitatea arata,pentru un motor diesel!Sper ca pana prin vara anului viitor sa fie ABS-ul optional,ca e cam singurul lucru important care ii lipseste,ca tare i-mi doresc o astfel de masina pentru drumurile zilnice prin oras si nu numai,pentru ca i-si cam merita banii.
Laurentziu83
QUOTE(SorinV @ Oct 2 2005, 07:34 PM)
nu se merita dieselul asta in comparatie cu benzinarul de 1.4 !
este adevarat ca merge bine dieselul dar nu meritan nici un caz atata lauda ! este o masina pentru firme de distributie care trebuie sa acumuleze multi km ! io unu nu m-as risca !
plus de asta motorul de 1.4 benzina este mult mai elastic si mai placut si nu consumna cu mult mai mult  !

mai, eu unul as da cei 1000 de euro in plus diferenta. banii ti-i scoti pana la urma din diferenta. nu te pune nimeni sa faci reviziile la service, poti sa ti le faci si tu, ca nu-i mare scofala. de multe ori platesti la service diferenta de bani pe care nu ai dat-o cand ai cumparat masina.
mai e o faza, si anume impactul psihologic, atunci cand vezi ca indicatorul de carburant merge mai greu in directia "jos", pe mine ma strezeaza cum coboara la benzinar.
si n-ai ce sa te risti, ca eu nu prea am vazut posesori de dci-uri sa se planga de defecte de fabricatie la motor dupa ce fabrica a solutionat problema pompei de inalta presiune.
si depinde cum te obisnuiesti cu motorul. eu dupa 2 saptamani de pauza la benzinar si de mers cu dieselu' parca imi lipsea senzatia aia de a merge tot timpul in cuplu maxim. depinde cum iti place sa conduci. si pentru unii chiar este o problema consumul.
Loganul a fost facut sa fie ieftin si sa-ti faci treaba cu el, nu sa mergi la raliuri. Acum intr-adevar (daca s-ar respecta legile pietei si n-ar mai scumpi de-aiurea motorina) este facuta intr-adevar pt romani.
teoretic cand costurile reduse primeaza cam trebuie sa primeze si consumul mic in dauna performantelor. iar cu consumul mare a loganului pe benzina eu n-am fost niciodata de acord, contrazicea ideea de masina ieftina.
BOG
Simbata asta am facut si eu un test drive cu diesel-ul cit asteptam sa lucreze la benzinar....si pt ca dispund de Logan-ul cu motorul de 1.4 am facut asa o comparatie....mie mi-a placut la condus, chiar as putea spune ca accelereaza mai bine decit motorul pe benzina..dar e posibil sa ma insel pt ca eu venisem la service sa inlocuiesc cablul de acceleratie... biggrin.gif ....in rest e la fel ca si 1.4 dar ceva mai zgomotos....masina pentru test nu avea computer de bord ca sa fi aruncat un ochi la consumul instantaneu asa ca nu ma pronunt.....Cu benzinarul am scos media la urban-mixt de 7.5 l.....dar nu prea am circulat cu ea.....Eu zic ca e o masina buna la banii astia......
xexe
salutare,
vad ca lumea il cam lauda pe golanul tractorist. si eu la fel.
eu am un tractoras symbol.
finul meu si-a luat golan diesel si am avut ocazia sa merg cu el. Concluzia: SUPER
Sincer.
Mie mi s-a parut mai putin zgomotos inauntru ca a mea.
m-am uitat sub capota si nu am vazut pasla de izolare fonica intre comp. motor si cel al pasagerilor
acceleratie buna si as zice mai vioaie ca a mea
troncaneli, greieri: nema (sa zicem ca e masina noua are 900 KM)
poz. buna de condus
ce nu-mi plac (da' deloc) : oglinzile blink.gif
sa fiu sincer parca parca m-as risca sa-mi iau golan diesel in loc de symbol diesel daca ar fi sa nu am masina acum.

mikipet
si eu am simbol diesel(din semnatura) si cumnatumeu logan diesel si parca mi se pare ca la 130 si peste al meu e mai zgomotos,diferenta intre putere este data de prezenta intercoolerului si presiunea de supraalimentare a turbinei de 1,2 fata de1.05 atm.concluzie:eu daca vreau sa plec repede apai plec...am scos 11.7 sec,cu loganul 15sec..mai greu cand ai nevoie de .."dispari rapid" in rest e ok,iar daca exista pe logan versiunea de 60kw-82cp,ma mai gandeam...si eu si sunt sigur ca si multi altii.
diesel_power
Dar vai, timpii aia presupun ca i-ai considerat de la 0 la 100km/h? Pt symbol dci-80 timpul este 12.2s. Wow, cum de ai reusit mai putin, erai la vale? sau ai oprit cronometrul mai repede ?
Aaa, si nu uita, 100km/h pe vitezometrul de pe bord sunt de fapt 94-95.
mikipet
stiam ca intre vit la bord si viteza reala exista o diferenta care dealtfel creste odata cu marirea vitezei de deplasare,poate chiar de asta am scos timpul asta si crede-ma n-a fost nici vant din spate nici panta,si pot sa ti-o mai arat si tie daca vrei smile.gif doar am avut o pers (de 42kg)c.are a manevrat cronometrul de la celular.oricum diferenta de 3 sec. pana la 100km\h e foarte mare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.