Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TEST DRIVE Logan Diesel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
semit
Fratilor eu sunt incepator dar azi dimineata am avut ocazia sa conduc un Logan diesel la Porti deschise,
Parerea mea:
-merge excelent
-motorul se comporta foarte bine
-putin zgomot0s dar te obisnuiesti
-i-am dat imediat 120 dar nu mai permitea drumul- Pantelimon spre Branesti
-pozitia la volan e cam inalta da te obisnuiesti,
-directia e prea moale, la al meu Megane se intareste pe masura ce creste viteza, la Logan e la fel la 100, ceea ce nu e prea linistitor
-in viteza 1 trebuie turata putin altfel "tremura" putin
- vitezele se schimba cam greu sau nu eram eu obisnuit cu masina(mentionez ca e prima oara cand conduc un Logan)
- oricum masina e stabila pana in 100-110 mai departe nu am incercat
IN CONCLUZIE EU ABIA IMI ASTEPT LOGANUL PREFERENCE CARE VINE PE 24 OCT
semit
detaliez prin "incepator" a se intelege incepator pe acest site nu in ale condusului
sorin
QUOTE(semit @ Sep 30 2005, 12:03 PM)

-directia e prea moale, la al meu Megane se intareste pe masura ce creste viteza, la Logan e la fel la 100, ceea ce nu e prea linistitor

IN CONCLUZIE EU ABIA IMI ASTEPT LOGANUL PREFERENCE CARE VINE PE 24 OCT

Un lucru nu inteleg,cand ai Megane,abia astepti Loganul?????!!!!!!! unsure.gif
___________
1.9 dCi+
semit
da ca a doua masina a familiei, Megane e masina buna, Loganu va fi ca Dacia Berlina, pentru la tara, cartofi, varza, porc, familie....etc etc, motivul e spatiul mare la interior, costuri de exploatare scazute si nevoia de schimbare a masinii
Laurentziu83