reglatul cablului de ambreiaj il faceam la maty de la prinderea de la cutie, asa era si la dacie, pur si simplum se muta cateva ture surubul de colo (reglajul il faceam cu mana cu roata la maxim stanga, bagam mana p-acolo si strangeam). La clio cred ca e mai usor, ca se vede cablul de ambreiaj, dar o sa ma uit mai atent sa vad cum se strange. Atentie sa nu strangi prea tare, strange cel mult pana unde e perfect intins dar sa poata fi deformat cu mana putin fara sa se miste furca ce intra in cutie.
Daca nu-l gasesti, atunci pui pe cineva sa apese ambreiajul iar tu te uiti ce se misca pe acolo. Ala e cablul
si de la prinderea in furca se regleaza.
Nu ne-ai spus ce motor ai, ca sa stim ce sfaturi sa-ti dam, ca mai difera amplasarea lui.
@mandelu: incearca si la alte masini identice si vezi daca e la fel. Daca nu e, atunci de vina poate fi cablul de ambreiaj care ori se unge ori se schimba. In la ambreiaj mai rar sa mearga greu pedala fara sa apara alte probleme. Daca e la fel atunci n-ai ce sa faci. Cel mult sa-ti adaptezi un ambreiaj hidraulic sau cutie automata.