Fie la benzina , fie la motorina , uleiul de motor contine si un fel de detergenti pentru motor , astfel , prin balbotare , se unge , se raceste si se curata partile statice , dar si cele in miscare . De aici rezulta si schimbarea culorii uleiului . Se schimba si dupa 100 km , nu neaparat dupa nu stiu cate mii . Conteaza mai mult mirosul si grandul de ungere , dar pentru ca nu iti poti da seama prea usor daca-i rau sau bine , ai grija sa-i bagi ulei de care trebuie si nu te zgarci la marca ca e sangele motorului ! In legatura cu antigelul ... la o temperatura medie de 20 grade trebuie sa stea la mijloc , la caldura mai creste , dar nu peste maxim , iar cu cat este mai frig , scade nivelul , dar nu mai mult de minim . Nu trebuie sa te ingrijorezi cat timp te incadrezi intre minim si maxim in conditiile date ( stii si tu cum e daca se tot schimba lichide pe acolo
). Daca e mai ciudata situatia , completeaza ( ai grija ce antigel ii bagi - ca nici tie nu ti-ar place o palinca de proasta calitate ) , si observa daca ai prelingeri sau scurgeri pe undeva . Despre treaba cu service-ul ... la medic si la mecanic cat mai rart si e ok . Nu uita ca trebuie sa fii tu observatorul si stapanul masinii si nu alte persoane care nu stiu cum mergi tu cu ea sau ce impresii iti faci tu cu privire la starea masinii ! BAFTA !