Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ulei la dci ...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
sosolino
cind am luat masina clio 1.5dci 65cp uleiul era lacrima. acum dupa aprox 4500km uleiul este negru de parca as avea masina de 15 ani si ea nu are decit 2-3 luni. si inca ceva......lichidul din vasul de expansiune este aproape de minim. credeti ca ar trebui sa trec urgent pe la ei la service?????????????
Vanzatorul de Iluzii
La ulei este normal, de... diesel.
La lichidul de racire uita-te in aceleasi conditii de temperatura. In mod normal trebuie sa fie intre repere cand este cald. Verifica totusi capacul de la vasul de expansiune sa fie bine strans.
Daca vezi o variatie a nivelului observat in aceleasi conditii, atunci du-te in service. Vezi ca pentru completare trebuie sa platesti antigelul - fluidele nu intra pe garantie.
ess1902
Faza cu uleiul este deci absolut normala la diesel.Trebuie sa ai doar grija sa nu scada..dc scade(mai mult) atunci treci pe la service.
In legatura cu antigelul, nu prea stiu ce sa zic...la prima revizie, (15000) si la mine l-au gasit la minim si stiu ca au completat...dupa aia nu a mai scazut...parerea mea e sa il completezi (antigel elf) si sa urmaresti sa vezi ce se mai intimpla...
Laurentziu83
cu uleiu e normal si la cele pe benzina sa se innegreasca, asa ca stai linistit.
la antigel mai bine cumpara-ti tu antigelul, care e bine sa fie de aceeasi marca si completeazati-l. la service s-ar putea sa fie mai scump si mai stai si p-acolo degeaba. destul de rar masina pierde antigel. urmareste oricum nivelul o perioada. si mie mi-a scazut nivelul de cand am cumparat-o.
eugen_foxy
Fie la benzina , fie la motorina , uleiul de motor contine si un fel de detergenti pentru motor , astfel , prin balbotare , se unge , se raceste si se curata partile statice , dar si cele in miscare . De aici rezulta si schimbarea culorii uleiului . Se schimba si dupa 100 km , nu neaparat dupa nu stiu cate mii . Conteaza mai mult mirosul si grandul de ungere , dar pentru ca nu iti poti da seama prea usor daca-i rau sau bine , ai grija sa-i bagi ulei de care trebuie si nu te zgarci la marca ca e sangele motorului ! In legatura cu antigelul ... la o temperatura medie de 20 grade trebuie sa stea la mijloc , la caldura mai creste , dar nu peste maxim , iar cu cat este mai frig , scade nivelul , dar nu mai mult de minim . Nu trebuie sa te ingrijorezi cat timp te incadrezi intre minim si maxim in conditiile date ( stii si tu cum e daca se tot schimba lichide pe acolo smile.gif ). Daca e mai ciudata situatia , completeaza ( ai grija ce antigel ii bagi - ca nici tie nu ti-ar place o palinca de proasta calitate ) , si observa daca ai prelingeri sau scurgeri pe undeva . Despre treaba cu service-ul ... la medic si la mecanic cat mai rart si e ok . Nu uita ca trebuie sa fii tu observatorul si stapanul masinii si nu alte persoane care nu stiu cum mergi tu cu ea sau ce impresii iti faci tu cu privire la starea masinii ! BAFTA !
bogdan20
Absolut normal. Uleiul nu are are nimic si nici motorul tau.Cu antigelul asa am patit si eu cumpara din comert niste antigel de calitate dilueaza-l 50% cu apa distilata si completeaza pana la maxim.Cel putin asa mi s-a recomandat mie din service. biggrin.gif Bafta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.