Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: clio bicorp 1.2 16v versus clio symbol 1,5dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Kata
Salutare!

Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati sa iau o hotarire caci in cateva zile as vrea sa-mi iau un Clio in leasing. La bugetul care dispun momentan am 2 variante:

1. Clio bicorp Campus 1.2 16v la care pun ABS ~ 8400euro cip

2. Clio symbol fidji 1,5dci 65cp ~ 8500euro cip

Masina o voi folosi cu precadere in orash pentru o familie nu foarte numeroasa (2persoane)

Ma incinta Symbolul ca dotari si consum dar nu-mi foloseste portbagajul de 500 litri. Bicorpul e mai spartan la dotari (nu are oglinzi electrice, etc) dar imi place mai mult ca design si e apropiat de ce as vreau sa fac cu el...

Ce dealer imi recomandati si mai ales ce societate de leasing cu taxe cat mai mici?

Am fost doar la Serus unde m-au tratat politicos si am facut si un calcul de leasing(volksbank leasing) dar acasa am constatat ca-i ceva in neregula.

De asemenea am inteles ca Symbolul e mai adaptat pt Romanika (garda mai sus si amortizoare mai bune, cauciucuri Goodyear, etc). nu stiu la Bicorp daca are cel putin scut...

Alarma am inteles la Serus ca ar fi 178euro. nu o pot pune din alta parte?

Astept sfaturile/parerile voastre urgent...
CGB
symbolu e intr-adevar mai adaptat la drumurile noastre. are aparatori de noroi pe sub aripi, e ceva mai inalta garda. are portbagaju ala mare care nu stiu cat e de util ptr tine. daca vrei vreodata spatiu poti sa-ti iei portbagaj d-ala de-l montezi deasupra. e super. dci-ul consuma foarte putin.
chestia cu oglinzi si geamuri electrice e o labareala. eu am si le-am folosit doar de cateva ori. ca doar nu stai toata ziua sa te joci cu butoanele alea.

bicorpul arata mai bine ca aspect. mai sportiv. are si alt bord, mai frumos. si materialele mai de calitate. in rest ce sa-ti zic.
intre symbol dci si bicorp 1.2 eu as alege....bicorp dci de 80 caluti biggrin.gif biggrin.gif
tzunoi
Symbolul are in plus cd player cu 4 boxe fata de 2, proiectoare de ceata si oglinzi electrice. Si motorul diesel.....care e foarte bun in oras unde maninca mai putin. A..sa nu uit...cred ca si portbagajul e un atu (cind pleci in concediu sa vezi ce mai inghesui in el)
Bicorpul - are AFU (asta daca ii pui ABS biggrin.gif ), geam cu tenta si si geamuri electrice cu impuls. Si motorasul care e pe benzina.
Parerea mea e ca pentru orasa se merita mai mult un diesel datorita consumului. Restul tine de gusturi (care iti place mai mult ca si forma) diferente majore nefiind intre ele (daca nu iti trebuie portbagaj).
La dealeri - eu am luat de la Serus si am fost multumit de ei - am obtinut moca alarma si un breloc :-) - deci daca negociezi, se poate.
Vezi ca o sa fie SIAB curind si se lanseaza mai multe masinute noi de orase (suzuki swift - interesant ca pret) iar cele care sunt fie au reduceri, fie au oferte bune de finantare - oricum poti negocia altfel cu ei acolo.
Race
Kata am impresia ca tu iti bati joc de noi.
Adica tu chiar vrei sa te cred ca te gandesti serios intre bicorp cu dotari slabe pe benzina si Symbol cu dotari bune Diesel ? Si neaparat in combinatiile astea doua ?
MihaiS
Mai pune ceva si ia un Bicorp Diesel. Ia cu oglinzi electrice si incalzite, o sa vezi la iarna de ce... Bicorpul are scut metalic sub motor...
Kata
ar fi frumos sa iau un diesel dar n-am bani pt asta...

probabil ca ma voi orienta spre seria Extreme si nu cea Campus... am vazut ca are computer de bord. e bun la ceva?
eddie33
Are mai multe decat iti poti inchipui ,nu numai computer de bord....eu zic ca merita
CGB
@Kata
man....parerea mea ca la o masina sint cam inutile urmatoarele (si o spun din propria experienta):
-geamuri electrice, oglinzi electrice, proiectoare, comp bord.

din toate astea eu nu am comp de bord dar nici nu-i simt lipsa. geamurile el si oglinzile el dupa cum am mai zis m-am jucat putin cu ele la inceput si apoi au ramas asa cum le-am lasat. proiectoarele iar sint de kko. bat la vreo 2 metrii in fata. eu unul le-am aprins de cateva ori de cand am masina si tot de curiozitate.
comp de bord iti arata doar consumul instantaneu in plus fata de cele care nu au comp d-asta.

eu as renunta la toate astea in favoarea unui abs si a unor airbaguri laterale.sau a unui mp3 meserias wink.gif

proiectoarele alea dupa ce ca-s cam inutile costa si-o gramada de bani daca le spargi. la fel si oglinzile electrice (o oglinda de logan-numai sticla-este 1,2 mil lei).

parerea mea
laur_dci
@Kata
ciudat ! n-ai bani de diesel dar ai bani de serie Extreme la bicorp ?

daca tot te orientezi catre Extreme ia uite niste preturi de catalog :
-1.2 16V : 11568 eur
-1.5dci 65cp : 12476 eur

in cazul tau de leasing dieselul iti mareste avansul cu 100 eur si rata cu 10 eur
eu as merge pe dci 65 cp cu Extreme si e perfect de 2 persoane (vezi masina din semnatura)
computerul iti da cateva informatii despre masina

ce e in neregula in contractul volksbank ?
Race
Geamurile electrice fata sunt vitale,la fel ca si comenzile radio pe volan,pentru ca nu iti distrag atentia de la condus.
Oglinzile electrice sunt bune doar daca masina o vor conduce mai multe persoane (eu le-am reglat o data si asa au ramas),insa daca sunt manuale nu sunt incalzite,ceea ce nu e tocmai bine.
Proiectoarele te ajuta foarte mult in sensul ca te vad mult mai usor celelalte masini.
Computerul de bord intr-adevar nu-ti trebuie.
Chestii cu adevarat inutile sunt senzorii de ploaie si lumina.
http://www.serus.ro/oferta.htm pentru preturile reale,exista reduceri fata de cele afisate pe site-ul Renault.
pablo
Kata e musai leasing? ... un credit la banca pe mai multi ani nu merge?
sau sa maresti perioada de leasing.
Vezi ca sint si reduceri (750 Euro pret CIP).Ti-a dat Race linkul
mandelu
Parerea mea e ca a doua masina fara computer de bord nu imi mai cumpar. Cu atat mai mult cu cat am vazut la bicorp ca ar costa 50 euro sa il pun. La symbol din nefericire nu e valabil. La cat dai pe masina e chiar util compul ala de bord. Cel putin la loganul de servici il folosesc continuu. Nu te calici la chestii ieftine.
laur_dci
proiectoarele sunt concepute, si utile, pentru ceata

si mai sunt bune noaptea pe drumuri cu gropi ca lumineaza la nivelul asfaltului
si in tunele biggrin.gif
blus113
proiectoarele alea de ceata chiar functioneaza: am prins o ceata s-o tai cu cutitu', noaptea. Cu faza scurta, data cel mai jos, nu vedeam nimic. Am mers doar cu farurile de ceata, incet, dar am mers. unsure.gif
Si daca vrei sa-i enervezi pe cei din fata...ai cu ce ph34r.gif
Oglinzile electrice: hai ca-s faine, nu te mai tot intanzi sa o fixezi pe cea din dreapta. Totusi, daca e doar un sofer, poate ca nu merita banii...
Mi-ar placea un computer de bord, dar merge si fara.
Iar geamurile electrice: dupa ce ai 6 ani o masina cu geamuri electrice(Cielo), parca nu iti mai vine sa invarti la manivela.
Have fun.
Kata
QUOTE(laur_dci @ Sep 14 2005, 08:52 AM)


ce e in neregula  in contractul volksbank ?

nu e propriu-zis de contractul de leasing ci de faptul ca exista o diferenta intre pretul CIP discutat si pretul (ar trebui tot CIP sa fie) la care dealerul a facut calculatia de leasing.

intrebind in stinga si dreapta am inteles ca se mai pune 1% acciza si apoi se calculeaza leasingul (adica de la 8500 cip ajungi la 8585). dar e normal asa? nu m-ar deranja sa dau 100euro in plus dar nu trebuiau sa-mi spuna...
Kata
Intre seria Campus si seria Extreme exista intr-adevar diferente la dotari..

Cele mai interesante pt mine is: oglinzile electrice si mai ales si incalzite, airbagurile laterale... Oglinzile cu degivrare is bune iarna, stiu ca am avut si la vechea masina

Ce nu-mi place sau mai bine zis ce e mai scump de intretinut la seria Extreme is jantele de aliaj dupa care toate lumea ofteaza... Personal am avut si la vechea masina si erau la 15' cu 195/55 iar iarna parca eram sanie; iar cauciurile is mai scumpe cu vreo 500mii-1mil fata de cele pe 14'

De oferta de la Serus stiu ca acolo ma duc sa vad ce pot lua... Apropos de Serus, am inteles ca alarma la ei costa cam 170euro si ca e d'aia 'orginala' pe cheie. Se merita?

Si in ca o intrebare pentru cei mai ales cu benzinare: cat de grave au fost problemele aparute la masina in primii 2 ani de garantie si apoi dupa? In fond, din punctul vostru de vedere se merita banii dati pe ea?

Multumesc.
laur_dci
QUOTE(Kata @ Sep 14 2005, 01:17 PM)
nu e propriu-zis de contractul de leasing ci de faptul ca exista o diferenta intre pretul CIP discutat si pretul (ar trebui tot CIP sa fie) la care dealerul a facut calculatia de leasing.

intrebind in stinga si dreapta am inteles ca se mai pune 1% acciza si apoi se calculeaza leasingul (adica de la 8500 cip ajungi la 8585). dar e normal asa? nu m-ar deranja sa dau 100euro in plus dar nu trebuiau sa-mi spuna...

calculul e corect :

CIP +1% + TVA (care se aplica la cip+1%)=DDP pretul final si real la care tu platesti masina
acciza (1%) e mai mare in funcie de capacitatea cilindrica (cica se impoziteaza luxul)

masinile fabricate in afara UE mai au si taxe vamale

((CIP+ACCIZA)+TAXA VAMALA)+TVA

taxa vamala se aplica la cip+acciza, tva se aplica la suma celor trei
Kata
ok. intrebasem pentru cazul meu concret: clio bicorp de 1.2

e ok sa se aplice CIP + 1% si apoi sa se faca leasingul?

si alta intrebare: cati din voi ati avut probleme cu vopseaua? am auzit ca e destul de sensibila si se pateaza ushor... e adevarat? e mai buna aia metalizata sau nu?
sagetator
Kata, legat de vopsea îţi spun (si tie) ce mi-a spus finul meu (care-i mecanic auto valabil - apropo, când îmi vine masina, cu el merg s-o ridic... vă dati seama ce show va fi cool.gif) : pentru 100 ml vopsea metalizată tre' să plătesti aprox. 3 mil. lei, întrucât la serviceurile specializate acest gen de vopsele se fac pe computer (tehnologia fiind aiurea de scumpă). Aşadar mi-a recomandat ca indiferent de cât de arătoase ar fi cele metalizate, să-mi comand o masină cu vopsea nemetalizată. În cazul unei lovituri, ciocniri mai usoare, frecări, etc., să nu mă coste muuult prea mult reparatiile.
Mă refer dacă esti nevoit să-ti plătesti tu reparatiile.

Asadar.... mai gandeste-te !
snake
1 bicorpul nu are scut metalic
2 bicorpul e facut in franta symbolul la turci
3 de ce oare in germania de exemplu nu exista clio symbol
4 un injector de diesel costa 300 euro unul de benzina 60 euro si la diesel pica mult mai repede
as mai avea xxx motive pt a va convinge ca un bicorp e mai adevarat
incercati doar servodirectia la un bicorp 1.2 si un symbol 1.5
galileo
cred ca ai vrut sa spui ca bicorp ARE scut metalic. cel putin al meu, are
google
1. bicorpul are scut metalic
2. bicorpul e facut in Slovenia (mai rar prinzi unul din Franta poate doar daca e dynamique full option biggrin.gif )
3. clio saloon (symbol) e pt. "outside western europe"
laur_dci
QUOTE(Kata @ Sep 14 2005, 06:35 PM)

e ok sa se aplice CIP + 1% si apoi sa se faca leasingul?


da, e ok

pretul se calculeaza la fel, indiferent de varianta de plata: rate, leasing, cash sau ordin de plata

dieselul e mai scump si la cumparare si la intretinere dar daca iti place.....
rkillera
@sagetator
Dar nu ti-a spus si ca cele nemetalizate se decoloreaza mai usor de la soare si peste ceva timp daca-i vopsesti o usa cu aceeasi vopsea o sa se vada diferenta.
Race
Atata timp cat omul face leasing o sa aiba oricum Casco,asa ca nu conteaza cat de scumpa e vopseaua metalizata.Mie mi se pare normal s-o iei la orice masina.
Kata
Adjudecat!

Am dat comanda la un Extreme 1.2 16v Gris Platine (adica metalizat)!

Sa-mi traiasca! adica pe la sf lui octombrie cand va veni...
google
Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente si sa te bucuri de el!
sorin
Sa te bucuresti de el!!!
laur_dci
brava

sa-l stapanesti sanatos
Tudor
Sa fie intr-un ceas bun! Sa-l stapanesti sanatos!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.