Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fisa De Verificare La Receptia Autovehicului
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
k0b3
Salut,

Nu prea ma pricep, asa ca va cer ajutorul: ce trebuie verificat la ridicarea masinii de la dealer? Intreb acest lucru pentru ca din cate am vazut eu tendinta generala este sa scape cat mai repede de tine si eventual sa aiba de raspuns la cat mai putine intrebari...

Masina vine dotata cu trusa de scule? Varianta achizitionata de mine este cu jante de aliaj - roata de rezerva trebuie sa fie la fel sau cu janta de tabla? Presupun ca triunghi reflectorizant si alte asemenea dracii trebuie cumparate suplimentar...

Orice detaliu suplimentar e binevenit rolleyes.gif

PS. Este vorba de un Clio Symbol dCI 80CP full option.

Multumesc,

Kobe.
cmandrei
cred ca ar trebui sa iei lista de obiecte pe care masina ta ar trebui sa le aiba ... din lista/oferta pe care ai discutat cu dealer-ul si sa verifici daca lucrurile sunt ok ... roata de rezerva eu stiu ca este de tabla ... trusa de scule nu cred ca vei avea de la ei ... triunghi reflectorizant ar trebui sa ai ... cam atat stiu ... bafta (sau te duci si cauti modelul tau pe site la renault.ro iti imprimi lista de optiuni si alte alea si te duci cu ea la ridicarea masinii)
Racky
Trusa de scule nu iti dau astia,triunghi nici atat,pana nici covorase nu iti dau(cel putin asa a fost la mine).Dar vorba lu' cmandrei uitate pe net si vezi ce iti dau si ce nu iti dau.
Roata de rezerva sigur ti-o da tongue.gif .

A,si verifica masina inainte sa o iei,sa nu aiba vreun tefect la tablarie,etc.

Bafta
k0b3
O intrebare: in partea din fata are sau nu scut?
premiumfaraplumb
are scut. Verifica totusi cu o mare insistenta daca ai filtru de polen. Nu pleci pana nu ii pui sa-ti arate.
rttt_gia
TRUSA DE PRIM AJUTOR -> mie unu mi-au dat de la dealer
itharangus
Iata ce trebuie verificat (in cazul meu asa a fost):
1. trusa medicala si triunghi trebuie sa iti dea;
2. trusa de scule nu;
3. cric, manivela (in portbagaj pe stanga), roata de rezerva cu janta de otel(sub mocheta), ghid in romana/franceza, carnet de garantie si celelalte acte (facturi, act vamal, necesar la inmatriculare, chitanta, RCA, taxa de drum etc);
4. verifica semnalizarile, farurile sa nu aiba becuri arse, CD/cas (cere codul radio), caroserie, interiorul (de zgarieturi si alte mici defecte), oglinzile electrice, geamurile electrice, dezaburirea, AC, ventilatia, tot ce e buton , beculetul de centuri, scrumiera, faruri de ceata fata/spate;
5. verifica franele/ABS (frana brusca pe nisip, pietris, suprafata alunecoasa), frana de mana;
6. filtru de polen (daca e cazul);
7. verifica suspensiile (mergand incet, da un pic cu ea prin gropi sa vezi daca nu se aud zgomote suspecte).
Sa ceri sa iti explice sumar cum se manevreaza masina (fiecare buton ce rol are), daca nu esti familiarizat cu ea (totusi trebuie sa o conduci de la ei pana acasa sau la benzinarie). De obicei is cam grabiti sa scape de tine dupa ce le-ai dat banii.
nikoro
Nici eu n-am primit trusa medicala si triunghi la Clio, dar am primit la Megane anul trecut... Se pare ca nu mai e obligatoriu sa ti-o dea => 5-600 la Metro... mad.gif
dorin00
+
In afara de astea mai e carligul de remorcare, sta pe langa cric, in stanga.
Perseu
Si eu am avut aceeasi problema, si m-au ajutat baietii, uite aici o lista completa, iar aici una sumarizata.

Nu uita de set becuri si sigurante, si (daca mai poti) incearca sa negociezi cu ei anumite aditionale gen alarma, presuri, trusa sanitara, extinctor, capace, etc... Am observat ca sunt reticenti la inceput, dar daca insisti iti dau mai mult...
k0b3
Carligul de remorcare se monteaza numai la nevoie?
k0b3
Multumesc pentru sfaturi. Eu cautasem tot ce tine de verificare strict in seria de thread-uri care tine de Clio, nu m-am gandit sa ma uit si la Megane rolleyes.gif
Legat de "negocierile" suplimentare, ideea este ca nu stiu exact ce vine default pe masina si ce nu... ca sa stiu cat de tare urlu sau nu cool.gif
dorin00
Carligul de remorcare se infileteaza in barele de protectie numai cand e cazul. In fata gaura e vizibila undeva intr-o fanta a barei de protectie (pe langa lampa ceata stanga (sau dreapta, nu-mi aduc aminte). In spate, gaura filetata e acoperita de un capacel dreptunghiular rotunjit de culoarea masinii. Iti explica ei daca ii intrebi.
Perseu are dreptate, trebuie sa fii insistent. E posibil sa ai surprize placute, mai ales ca nici ei nu prea stiu ce se da moca si ce se plateste, si pleaca implicit cu minimum (fara presuri, trusa, triunghi, etc).
k0b3
OK, va multumesc mult pentru sfaturi. Mai am de asteptat 3 saptamani mad.gif si vine si masina. Am sa scriu pe forum cum a mers receptia...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.