Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio nu mai porneste
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
rttt_gia
Nu o mai suport. Asta e cam singura problema pe care mi-a facut-o masina de cand am luat-o. Am cumparat-o prin iunie - iulie 2001 parca.. in iarna nu a pornit (cica frig, cica baterie bla bla), asta s-a intamplat in fiecare iarna.. sa zicem ca se intampla des ca e de la frig. Acum cca. 2 luni am fost la revizie la Serus pt schimb ulei, filtre, frane bla bla si mi-au fost schimbate si bujiile, ca dupa ceva timp sa am surpriza sa nu mai porneasca. Face exact ca o dacie care nu are benzina, incearca sa invarta da' parca nu da scanteie sau ceva de genu... poate sa imi zica cineva ce are...? Multumesc anticipat
Tudor
Ce inseamna incearca sa invarta? Invarte sau nu?
rttt_gia
invarte... da' nu vrea sa porneasca
Tudor
Foarte probabil (nu garantat) captorul de pe fulie murdar cu pilitura. Trebuie mers in service Renault, curatarea dureaza 10 min. max. La mine, la Clio vechi, a fost nevoie de 4 curatari in 75k km. Rezolvarea de moment este sa impingi putin masina in viteza, cat sa misti un pic fulia (la mine mergea miscarea asta, dupa 2-3 incercari).
Alex04
Incearca si cealalta cheie. Eu am patit-o la SLZ cu sistemul antifurt din cheie si din bord. Simptomele erau aceleasi, adica invirtea electromotorul dar nu se alimenta cu benzina si nu avea scanteie la bujii.

E doar o parare.
Toto - BOD
pai si astia de la service ce au zis? sa nu fie cumva de la pompa de benzina... Ai ramas cumva vre`o data fara benzina?

oricum ar fi bine sa skimbi cheile cum a zis si Alex04, sau sa incerci macar... este foarte probabil sa se fi dus chipul din cheia ta, asa cum se intampla foarte des pe la SLZe ! Bafta!
rttt_gia
n-am ramas niciodata in pana de benzina... v-am zis, chestia asta (poate e doar coincidenta) se intampla de cand am fost la revizie
rttt_gia
mentionez ca dupa cateva incercari porneste... de obicei a doua, a treia oara porneste... DAR am fost intr-o situatie cand am incercat de vreo 10-15 ori pana s-a terminat bateria sad.gif
Tudor
Exact asa pateam si eu... prima data cand a inceput sa faca asa m-am speriat un pic, mai apoi am invatat care era problema si dadeam o fuga pana in service pe la ora inchiderii si ma "rugam" de cate un mecanic si se rezolva pe loc.
rttt_gia
adica "captorul de pe fulie murdar cu pilitura"... multumesc. Iti mai aduci aminte cat te-a costat curatarea asta? (in caz ca e aceeasi chestie si la mine)
Tudor
Te descurci la fata locului... oficial habar n'am. Da' oficial trebuie sa-ti faci programare si dureaza.
rttt_gia
pai te intrebam pt ca nu prea poti sa te descurci la fata locului (de serus zic)... eh oricum... va multumesc mult pt ajutor.
Tudor
pai tu de ce crezi ca mergeam la sfarsit de program ... ca sa fie mai putina aglomeratie si loc de inteles. "rugamintea" e usoara ca nici treaba nu e complicata sau lunga.
MihaiS
Am curatat eu la Serus, costa cam 700.000 lei cu factura. N-am facut-o decat o singura data si dupa aceea nu a mai facut figuri.
rttt_gia
mad.gif 700 frate... si vorba ta nu e treaba mare de facut acolo... deh asta e. va multumesc. imi aduc aminte ca am schimbat cand era masina in garantie captorul de la volanta sau ceva de genu asta (atunci aceeasi problema o aveam) si ei au zis ca nu ar trebui sa mai am belele cu ea... va multumesc pt sfaturi/sprijin
vali79m
eu am patit-o la supernova( cu motor de 1.4 de reno), nu pornea deloc nici dupa 30 de incercari....pana la urma am vandut-o si am scapat de ea.
salutare clio wink.gif
alx1
Salut, de ceva vreme incoace am si eu o problema cu pornirea. Este destul de ciudat. In momentul in care se aprinde becul de bujii porneste, pina atunci invirte in gol, dar nu prea mult. Acelasi senzor sa fie beleaua?
cmandrei
ce bec de bujii ?
adso
e probabil un diesel si se aprinde martorul de bujii incandescente.
Toto - BOD
de ieri imi face si mie faza asta... dau o cheie si nu porneste (se invarte electromotorul dar nu porneste)... in schim la a doua cheie o ia din prima... Mi-a facut faza de vre`o 5 ori de ieri pana azi...
cmandrei
Curatire senzor scrie pe ea ... sad.gif
cornel_t
Din cate vad asta e o buba generalizata a motoarelor pe benzina la Renault, am fost si eu patit cu senzorul asta de punct mort, dar la resuscitat cu apa, adica am luat furtunul sub presiune ca cele de la spalatorii si l-am pus pe senzor vreo 5 minute dupa care n-a mai zis nimic, pornea de cum ii aratam cheia biggrin.gif
SorinN
Dar unde e minunatul senzor despre care se vorbeste atat? Chiar nu-i poate face nimeni o poza?
Toto - BOD
fac ei ce fac si tot la service tre sa ajungi cu masina! ce nemernici! ce ticalosi! Data viitoare imi iau un Volvo!
Tudor
Contactorul ce trebuie curatat este cel ce apare in planul 2 al imaginii de mai jos. Nu scuturati de senzorul ce apare in imagine in plan vertical (imediat deasupra contactorului), el este senzorul de temperatura al apei din motor, se defecteaza usor si functionarea incorecta poate duce la calarea motorului.
Tudor
Poate se vede mai bine in imaginea de mai jos. Daca nu porneste, rezolvarea temporara este un bobarnac aplicat contactorului. Din experienta proprie asta va permite pornirea motorului, dar numai curatarea contactorului rezolva problema pe termen mai lung.
rttt_gia
Tudor cred ca ai scos pe foarta multa lume din ceata cu pozele astea. Eu unu' iti multumesc pt ele... cmandrei spor la treaba tongue.gif

Bafta
rttt_gia
Tudor... acum am venit de jos, am fost sa ma uit si io dupa "dansul" biggrin.gif ... nu l-am gasit. Mentionez ca am 16v... o fi vreo diferenta de pozitie? e super inghesuit motorasu la 16v.

Bafta
Tudor
Se poate ca la 1.4 16v sa fie pozitionat altfel. Pozele sunt de la 1.4 8v. Oricum, deoarece are stransa legatura cu fulia, sunt 100% sigur ca se afla tot in zona de intalnire intre motor si cutie (evident, acolo se afla fulia), undeva in partea de sus (pentru a fi protejat de stropire directa cu apa de pe drum), banuiesc ca arata cam la fel, ramane sa identifici zona si sa ai spor la cautat si gasit.

Utile sunt indicatiile si explicatiile date de Dan Boala in post-ul: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=41721
Tudor
QUOTE(Toto - BOD @ Aug 9 2005, 05:12 PM)
fac ei ce fac si tot la service tre sa ajungi cu masina! ce nemernici! ce ticalosi! Data viitoare imi iau un Volvo!

Nu face greseala asta in Bucuresti! Aia de la Volvo sunt de o nesimtire si impertinenta crasa. Am fost cu masina de la firma si te trateaza de parca s-au nascut in Maybach, repara numai Maybach si tu "un mucos" vii sa-i deranjezi/jignesti cu un amarat de Volvo de numai 30.000 euro.
Toto - BOD
QUOTE(Tudor @ Aug 9 2005, 08:29 PM)
Nu face greseala asta in Bucuresti! Aia de la Volvo sunt de o nesimtire si impertinenta crasa. Am fost cu masina de la firma si te trateaza de parca s-au nascut in Maybach, repara numai Maybach si tu "un mucos" vii sa-i deranjezi/jignesti cu un amarat de Volvo de numai 30.000 euro.

pai daca mi-as lua Volvo... as avea de gand sa nu ajung cu el la service... fiind vazute cele mai fiabile masini din lume...
cmandrei
QUOTE(rttt_gia @ Aug 9 2005, 08:16 PM)
Tudor... acum am venit de jos, am fost sa ma uit si io dupa "dansul"  biggrin.gif ... nu l-am gasit. Mentionez ca am 16v... o fi vreo diferenta de pozitie? e super inghesuit motorasu la 16v.

Bafta

Cacao ... la 16V din cate am inteles de la colegul care a avut aceasta problema ... este ceva mai "jos" inspre radiator sau inspre bord ... asta nu mai stiu ... dar stiu precis ca nu e in aceelasi loc ca si la 8V ...
alx1
Cred ca si la mine face figuri tot din cauza acestui minunat senzor. Sincer nu stiam ca si diesel-urile au asa ceva. Acum m-ar interesa cu ce cheie il pot demonta. Cineva mi-ar fi zis de cheie de 10. Daca stiti va rog sa imi confirmati si mie. Mercic
rttt_gia
Nimic nu se vede la 16v mad.gif mad.gif ... Nici la joja nu ajung la 16v biggrin.gif FOARTE INGHESUIT.

Andrei, cum merge treaba? reusita/esec? (la senzor ma refer)
cmandrei
O fac in week-end (cel putin incerc) ... daca reusesc depun poze cu pasi ... sper sa reusesc ... si sa mai porneasca dupa ce-mi bag eu mainile pe acolo
rttt_gia
laugh.gif Bafta domnule. Poate ai timp si de poze tongue.gif
valiusbug
am patit-o si eu - toata saptamana n-a vrut sa porneasca decat dupa 15-20 de chei, sambata am ajuns la service, unde, cu ajutorul unei surubelnite si a unui spray de curatat contacte am fost "rezolvat" cu precizarea ca ma mai tine 2-3 luni dar la un moment dat va trebui sa schimb respectivul senzor care costa ~ 2 milioane. operatia a costat "o bere" si mi s-a si aratat ce si cum trebuie facut daca mai patesc la fel biggrin.gif
Toto - BOD
pai invata`ne si pe noi! smile.gif
cmandrei
valiusbug ... ar fi bine sa ne spui ... macar tu ... ca eu nu am avut timp sa ma ocup de problema asta ... sad.gif
Toto - BOD
Auziti??? dar la ce serveste acest captor de pe fulie?? ca eu mi-am bagat azi masina in service pentru revizie si printre altele i-am zis sa se uite si la chestia asta (ca am probleme la pornire)
cmandrei
sa zica cred eu cand sa dea prima scanteie la pornire ...
valiusbug
QUOTE(cmandrei @ Aug 15 2005, 11:30 AM)
valiusbug ... ar fi bine sa ne spui ... macar tu ... ca eu nu am avut timp sa ma ocup de problema asta ...  sad.gif

fac poze in weekend si le postez - pana atunci nu prea am timp din pacate... sad.gif
Toto - BOD
QUOTE
sa zica cred eu cand sa dea prima scanteie la pornire ...


L`am intrebat eu la service pe mecanic si mi-a zis ca acest senzor capteaza turatia motorului, iar cand e murdar capteaza 0 (adica turatia 0 = motor oprit si de aceea tot incearca, incearca...)

In fine... m-a costat 200 de mii pe factura curatarea lui, 200 de mii reglarea usii din dreapta/fata (deschisasem eu un topic mai demult cu problema asta, adica era usa ridicata) si 300 de mii ca sa scap de sunetul bizar la 3500 de ture (era ceva crapat... n-am prea inteles ce... in fine deschisasem eu un subiect si despre asta mai demult)...
cmandrei
cine l-a curatat cu 200.000 lei unde ai fost ?
Toto - BOD
la service`u Renault (Redac Craiova)
cmandrei
ce treaba urata ... la cobalcescu mi-a cerut 650.000 lei pentru asa ceva sad.gif
Toto - BOD
inseamna ca au manopera foarte scumpa... ca aici e vorba numai si numai de manopera...
cmandrei
Aici gasiti si faimosul captor ...

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=39840&p=40345

la 1.4 8V este chiar cetral asezat sus ... intre cutie viteza si motor
alx1
Informatiile din acest topic si nu numai au fost arhisuficiente pt a curata de unul singur acel senzor vestit.
Insa dupa vreo 4 zile imi face iar figuri masinuta la pornire. Nu vrea sub nici o forma sa porneasca fara becul de bujii din bord aprins in momentul in care pun contactul. Se aprinde numai dupa ce invart cheia in contact de cel putin 10 ori. Inclin sa cred ca e vorba de bujii. Voi ce credeti? A mai patit cineva o situatie similara?
Alex
reno-escobar
Din nefericire acest senzor de volanta este o boala veche la reno. Eu l-am schimbat la Auto Europa din Timisoara si a costat cu manopera cu tot 170 RON. Cand i-am spus simtomele mecanicului a stiut despre ce-i vorba fara sa vada masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.