premiumfaraplumb
12 May 2005, 01:35
Asta seara a plouat, si am vrut sa vad daca ia si a mea scartz in a 2-a. Ei bine, am dat peste o chestie care m-a speriat.
Am accelerat pana in 4500rpm si am dat drumul la ambreiaj. Schimbatorul a inceput sa vibreze foarte violent, cred ca impreuna cu cutia. Deci violent la modul, tineam mana pe el si se zbatea de nu mai putea. Cred ca vibra toata cutia, sa nu mai zic ca mai am si zgomotu ala metalic la motor. fratzilor masina are 5000km. Cum va explicatzi faza cu schimbatorul, va rog incercatzi si voi si spunetzi-mi ca si la voi o ia razna schimbatorul la scartz. Pls.
noroc
Radu718
12 May 2005, 07:42
La fel patesc si eu. Trosneste, iar schimbatorul si cutia zici ca decoleaza. Efectiv imi da peste genunchi maneta de viteze. Nu stiu, eu banuiesc tampoanele.
VladSoare
12 May 2005, 08:03
E normal. Patinarea rotilor forteaza transmisia. Cei care fac burn-out-uri, de exemplu, stiu ca trebuie sa aiba intotdeauna la indemina o cutie de viteze de schimb, just in case.
Radu718
12 May 2005, 08:10
Nu vreau sa par carcotas, dar e singura masina unde schimbatorul si cutia fac in halul asta, la o banala plecare in forta. Si nu este din timonerie (desi Clio nu are asa ceva, dar sa-i zicem timonerie), fiindca , daca stai cu mana pe schimbator, iti pleaca cu mana cu tot, deci se misca tot ansamblul cutie/motor. In continuare banuiesc, tampoane prea moi, sau cu joc.
R19/16v
12 May 2005, 09:14
Eu sunt cam de acord cu Radu718. E diesel si vibreaza ca naiba, deci are tampoane moi. La Mercedesu' bunicului meu se misca ~1-2cm in orice directie daca-l impingi cu degeteul. In schimb la ambele masini pe care le am pe benzina, impingi cu ura in motor si nu prea se misca.
Eu asa mi-am explicat...(ca si Scenicu` meu face la fel
)
Radu718
12 May 2005, 09:19
Am putea face ceva? De exemplu, la Clio, unul din tampoanele motorului este in partea stanga, cum te uiti la motor. Mie mi se parea ca are joc cam mare (acum sa nu va asteptati la cm, ci mm). Ma gandesc , ca sa nu schimb tamponul, sa mai apropii marginile locasaului in care se afla tamponul. As putea sa stric ceva?
cmandrei
12 May 2005, 09:32
Nu dar daca tu poti indoi marginile fi sigur ca ele se vor duce la loc cu prima ocazie ... iar asta cu vibrabut puternic ... e o treaba ciudata ... dar ca idee nu trebuie turata masina la 4500 ca sa pleci cu scart ... Tu ai vrut sa pleci de pe loc cu scart in treapta 2 ????
Radu718
12 May 2005, 09:45
Mai mult, la mine se manifesta si cand dau intr-o groapa, denivelare, etc. Se misca foarte tare atunci, si , daca ma prinde cand schimba viteza, agata!
cmandrei
12 May 2005, 09:54
Eu asa ceva inca nu am patit ... vibreaza schimbatorul dar dupa mine este in limita rezonabilului ... nu am avut inca probleme cum spuneti voi ... poate ca e dus/slabit arculetul care il prinde in parte de jos ? (daca are asa ceva)
Pai in primul rand nu se face asa
...aia nu e plecare sportiva in nici un caz.Mi-a facut si mie o data si m-am prins.In prima faza turez putin peste o mie de ture, (fara sa dau drumul brusc la abreiaj !! ) dupa ce a parcurs max juma de metru atunci scot pedala de acceleratie prin podea (ambreiajul lasat complet! ) :1-a 4500-4800rpm...vine a doua
(neparat ca un fulger!! ) pana la 5500-6000 si...mai departe e simplu
.AM facut asta de zeci de ori si n-a mai topait sau vibrat in vreun fel.In plus , la o linie de exmplu, daca a apucat sa-ti patineze sau sa topaie adio...ai pierdut!...(Modest , ... ca firma Ferrari
)
google
12 May 2005, 11:03
QUOTE
In plus , la o linie de exmplu, daca a apucat sa-ti patineze sau sa topaie adio...ai pierdut!...
Din cate am inteles eu, el tocmai asta a vrut sa faca, sa rupa aderenta si sa-i scartaie, nu sa obtina performanta.
cmandrei
12 May 2005, 11:06
Eu sunt cam de acord cu venom ... asa scoti fumul si aerele din masina ... atat timp cat nu e ceva super sportiv.
premiumfaraplumb
12 May 2005, 12:49
cmandrei am vrut sa plec cu scartz cu a1-a nu cu a 2-a.
deci e normal.... sa faca in halu asta.
Acum ma duc sa exersez faza cu 1000rpm si dup aia accelerat
noroc
cmandrei
12 May 2005, 12:51
Super ... trebuie sa mearga asa ca eu am reusit cu diesel ... succes.
sosoenduristu
12 May 2005, 15:15
ce pot sa va zic este ca
1) premiumfaraplumb, incearca sa accepti ideea ca nu ai o masina cu valente sportive
2)pe vremea cand eram ca premium, incercand sa fac un burnout pe care sa l masaor in lungime, am procedat la fel.turata la 5000, eliberat ambreiajul nu prin ridicarea piciorului, ci prin deplasarea lui in lateral pt o cuplare mai rapida, dupa care....surpriza, aveam o planetara dintr-o bucata si una din 2 bucati
ess1902
12 May 2005, 21:58
In primul rand sa faci la un diesel o plecare cu fum e o PROSTIE...!!!..dar ma rog..evident ca am incercat si eu
...cu masina din semnatura....turata la 4500 ,a1-a ridicat ambreiajul brusc..la mine nu are cine stie ce trepidatii (dar oricum erau)...scoate o urma de vreo 3 m..o singura data am facut din curiozitate si dupa aia m-am mirat singur de cit de prost pot sa fiu
...
altceva e intersant la dci ..felul cum pierde destul de usor aderenta cind e ud/mazga in acceleratii puternice intr-a 2-a...
premiumfaraplumb
12 May 2005, 22:17
nu stiu, mie nu prea imi place faza cu schimbatorul. chiar, deloc. adica la nici o alta marca nu face asa. trebuia sa ma gandesc mai bine inainte sa o iau, probabil ca nu degeaba s-a unit dacia cu renault... se aseamana. Logan...Clio... same thing. numai ca loganu e mai puternic si mai ieftin.
VladSoare
13 May 2005, 07:42
QUOTE
altceva e intersant la dci ..felul cum pierde destul de usor aderenta cind e ud/mazga in acceleratii puternice intr-a 2-a...
Asta o face si golanul. Am facut-o eu la 60 intr-a doua pe piatra cubica (uscata insa).
Dar ala o face din alt motiv; unul de-i zice Montana...
mandelu
13 May 2005, 09:24
@premiumfaraplumb
Daca tu vrei cine stie ce masina suparata platesti in consecinta.
Nu vad la ce e mai puternica loganul. Am mers cu aia de 1,6. Slaba fata de clio al meu. Sa nu iti para rau. Loganul chiar nu mi-a placut cum fuge. Degeaba pe la 5000 ture fuge ca zgomotul te scoate din masina.
vai, premiumfaraplumb, sa incepi sa te dai cu s"loganele" !! urit ... stay with us, reno members
nu regreta, ti-ai luat masina totusi, nu tractor
Toto - BOD
13 May 2005, 19:08
eu dau demaraje in ea de moare... schimb destul de des la 6000 (6100 plafoneaza) si nu imi face nicicum schimbatorul... dar a mea e 1.4 E ... poate d-aia nu face!
Oricum eu zic sa faci o verificare la serviceul renault... nu te costa nimic avand maisna in garantie! (
a mea nu mai e in garantie si am dat azi 4,1 milioane ca sa-mi schimbe 'Presostatul de ulei de la asistenta' <parca asa se numea>... adica o 'bujie' mica si kkcioasa...)
premiumfaraplumb
14 May 2005, 11:26
Aseara am facut un golf 3 de 75cp
Hai ca totusi nu-mi pare rau.
)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.