Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan Se Produce Si In Rusia.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
Pages: 1, 2
cmandrei
La Avtoframos in Rusia, Logan se fabrica sub sigla Renault

Renault a demarat zilele trecute productia de autoturisme Logan in Rusia, a doua tara, dupa Romania, in care va fi produs cel mai ieftin model auto din Europa.
Avtoframos, filiala rusa a grupului Renault, a inaugurat martea trecuta uzina din Rusia in care va fi produs modelul Logan, eveniment la care a participat si directorul executiv al Renault, Louis Schweitzer. Uzina rusa va avea o capacitate de productie initiala de 60.000 de autoturisme Logan pe an, masini care vor fi comercializate sub marca Renault din vara acestui an. “Daca va fi nevoie este posibil sa dublam capacitatea de productie a uzinei, dupa ce vom obtine autorizatiile necesare�, a declarat Louis Schweitzer. Pretul de vinzare a autoturismului Logan in Rusia va fi cuprins intre 6.150 si 9.230 euro. Varianta de top are aceleasi caracteristici si echipamente care se regasesc pe Logan Ambition, model care, in tara noastra, se vinde la un pret de 8.282 de euro. Se estimeaza ca masinile al caror pret este cuprins intre 6.000 si 8.000 euro vor constitui, in urmatorii ani, cel mai important segment al pietei auto rusesti.
Renault spera ca pina in 2010 vor fi vindute aproximativ un milion de Loganuri in intreaga lume. Avtoframos este o societate mixta detinuta in proportie de 62 procente de grupul francez, restul actiunilor aflindu-se in proprietatea Primariei Moscovei.
reno-Frank SF
Iata cum Logan-ul incepe sa devina masina mondiala...
CGB
logan masina mondiala...ha ha ha ha.
mi-e rusina ca logan e produs de renault. loganu asta e ca o pata pe obrazu renault. parca ii scade din prestanta.
mai ales daca o sa fie produs chiar sub numele de renault. sa-l lase macar "dacia".

pai renault se remarca mai ales prin design (mie personal toate modelelerenault mi s-au parut frumoase la vremea lor). iar modelele de azi din pct de vedere al designului sint cu mult deasupra celor nemtesti, italienesti, suedeze...care sint prea simple. Si nu numai cei de la renault au design inovator ci si citroenu. francezii intodeauna au fost tari pe partea asta.

iar prin loganu asta au facut un pas inapoi. sint curios cate loganuri o sa vedem in tari ca germania, franta, belgia....ca asa ziceau astia de la dacia.
Xcess
Masina mondiala nu inseamna neaparat sa o vezi in vestul Europei. Rusia reprezinta o piata de desfacere fantastica (in general spatiul CSI) si nu m-ar mira ca per total vanzarile de Logan-uri le depaseasca pe cele ale intregii game Renault. Sa recunoastem ca exista destui oameni care nu isi permit sa achizitioneze un autoturism nou mai scump de 8000 EURO, iar Logan-ul intampina nevoile acestei categorii. In definitiv e o masina de 5000 EURO pe care mai pui cate un motoras la geamuri sau un AC si de aici i se va trage succesul, nu de la design, accesorii etc. ci de la pret!

Si sincer design-ul la Renault nu a fost mereu de succes. Pentru mine Clio Symbol reprezinta cea mai buna dovada de rateu. Dar astea sunt deja pareri subiective...
CGB
clio symbol nu e chiar o frumusete. dar fata de logan e net superior. se vede ca e o masina gandita altfel. eu am symbol dar nu-l ridic in slavi . se putea sa fie si mai frumos (206 de la peugeot si c3 de la citroen sint mai frumoase decat symbolul). dar se gasesc destui care sa spuna ca symbolul e mai frumos. stii vorba aia: "nu te c...i in gustul omului".
si referitor la logan...pentru mine nu-i nici o mandrie ca o sa fie vandut in milioane de exemplare...daca cei care-l cumpara sint congolezii, somalezii, gagauzii sau mai stiu eu ce tarii d-astea terminate.
cand o sa vad loganuri pe strazile din tari dezvoltate, iar proprietarii or sa fie cat de cat multumiti de ele atunci o sa fiu mandru ca-s nascut in tara in care s-a nascut loganul.
andreib
Pentru Reno Loganul este un succes: se vinde bine, intra in noi piete cu potential foarte ridicat si aduce profituri bune.
Loganul nu este o masina in care sa se fi investit foarte mult, are la baza motoare vechi renault, un sasiu si o caroserie neimpresionante. Nu s-a investit in design ci doar in functionalitate pentru ca s-a dorit obtinerea unei masini ieftine, ceea ce pe pietele unde se va vinde conteaza mult mai mult. Reno merita felicitata pentru proiectul lor, vor obtine profituri mari cu investitii putine ceea ce conteaza mai mult decat faptul ca vand o masina urata, care pare a fi fost desenata de ingineri (in stare de ebrietate tongue.gif ) nu de designeri. pentru cei ce cumpara Logan nu conteaza CX-ul de perete in miscare, nici calitatea nu tocmai impecabila a montajului si materialelor, nici motoarele cam ,,sterse''ci portbagajul mare, spatiu mare interior, AC, garda la sol ridicata, computerul de bord etc. Nu este o masina cu pretentii si cei ce o vor cumpara o iau pentru functionalitate si se pot lipsi de anumite gadgeturi pe care vesticii le vad esentiale. rolleyes.gif
CGB
Aici sint de acord. Din pct de vedere al vanzarilor e un succes. Ramane de vazut daca o sa fie un succes si din alte pcte de vedere. Oricum loganu are o tehnologie depasita, design facut in graba, materiale de proasta calitate (uitati-va la captuseala aia de pe plafon, unde se imbina cu parbrizu si luneta.are neste muchii ascutite acolo de te tai in ele). n-au putut si ei sa le imbine mai ca lumea. sau chederele de la usa spate se termina brusc de zici ca acolo li s-a terminat materialu. nu mai zic de plasticul de 2 lei din interior. oricum la 5800-8300 euro nu tre sa ai pretentii de nici o natura. iar pe nea gheorghe ,faptul ca are si el in sfarsit computer de bord il face sa creada ca-i in avion.
eu un lucru nu inteleg: de ce posesorii de logan il tot lauda atata. in loc sa recunoasca ca (scuze de cacafonie, dar vb de logan doar) nu-i decat un compromis de masina. si ce ma amuza: comparatiile pe care le tot fac cu masinile vestice (gen logan vs golf, logan vs megane...etc). sa fim seriosi smile.gif
raducu68
interiorul e intr-adevar obscen de urit. pe dinafara e ca o cutie pe roti. pretul e insa imbatabil.
cmandrei
Comparatii pot sa fac cu cine vor ei de cate ori vor ei ... rezultatul e aceelasi. (nasol pentru Logan)
sorin
QUOTE(cristib @ May 10 2005, 07:39 AM)
cand o sa vad loganuri pe strazile din tari dezvoltate, iar proprietarii or sa fie cat de cat multumiti de ele atunci o sa fiu mandru ca-s nascut in tara in care s-a nascut loganul.

Te anunt.STOP.Am vazut.STOP.M-am minunat.STOP.Era cu numar de BE.STOP.N-am gasit proprietarul sa-l intreb daca era multumit......si credema......am cautat in toti boschetii! biggrin.gif biggrin.gif
_________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
cmandrei
Ai vazut Logan in Belgia cu numere de Belgia ?
CGB
Chiar ai vazut? Sau faci misto smile.gif. Daca intr-adevar ai vazut ,tare is curios sa stau de vorba cu proprietarul.
127.0.0.1
Te miri? O cunostiinta de acolo a primit prin Martie urmatoarele pe mail de la garajul de la care si-a luat masina lui (am zis masina, nu Logan):

user posted image
CGB
Mai..faptul ca renault face reclama la logan e altceva. Da' io-s curios sa stau de vb cu cineva care are logan.Cineva care a condus numa' masini vestice si acu a trecut pe logan.
Renault face reclama.E dreptul lui.Da' are oare si cumparatori.Si daca are....is multuniti astia de logan.
sorin
Da oameni buni am vazut si m-am uitat special la numarul de inmatriculare,era BE.Si vanzarea lor nu se face prin reteaua de garaje Renault ci printr-un dealer independent cum spunea afisul care l-a pus cineva mai sus,CARDOEN.Acuma nustiu de cand se comercializeaza dar am vazut doar una.Pe cand la 2 luni de la lansarea M2 acus cativa ani vedeam cu zecile pe sosele.Deci un supersucces inca nu l-as numi.
_________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
raducu68
Stoc limitat - doar 40 de masini laugh.gif laugh.gif Or fi vindut 5 buc.?
sorin
Vrajeala cu stock limitat este sa atraga fraierii.
_________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
Xcess
Din cate stiu eu, Loganurile care se gasesc acum de cumparat in vest sunt importate pe cont propriu si nu distribuite oficial de Renault. Poate ca atunci cand fiecare showroom Renault va avea cate un Logan expus, lumea va deveni mai interesata de masinuta asta low-cost, numai buna pentru a merge la supermarket si a face cumparaturile.
CGB
Curajosi astia de le importa in vederea vanzarii. Numa' sa aiba clienti.
VladSoare
Nu-s neaparat fraieri. E o masina ieftina, iar belgienii nu pornesc cu prejudecata noastra anti-Dacia, pentru ca n-au experienta noastra cu Dacia.
Si in Belgia sint destui care n-au bani pentru un Clio sau Golf nou.
cornel_t
Niciodata nu e prea tarziu ca sa capetzi experienta, si cel mai bine se realizeaza cand te frigi pe propia "barba". Eu ii doresc succes Loganului pe piata vestica dar oferta SH e asa de mare ca sa fii tampit sa cumperi un Logan la 8000 Euro cand de banii astia iti ei un Opel Astra, un VW Golf, sau altceva, cu km putini etc. Nu neg dorintza celor de la Renault de a produce o masina dar daca e sa facem o comparatie fortzata, Skoda a inceput timid in 1995 cand a fost cumparata de VW cu acea Favorit cu motor prelut de la nemti, si uite unde a ajuns acum... sa faca o Octavia dorita de toata Europa, sa speram ca si Renault va adopta cam aceeasi strategie, si poate peste 10 ani vom vedea la Colibasi cum se fabrica Megane III biggrin.gif
PS: sa nu ma injuratzi (am facut-o singur, ca fost posesor de Dacie sad.gif )
CGB
ar putea sa faca si megane 4 la colibasi. dar nu cred ca-l va cumpara cineva. de ce? ptr ca noi ,romanii avem un renume nu tocmai bun in toata lumea, in special in europa vestica. iar cand o auzi neamtu, frantzuzu, italianu....etc ca meganu e facut in romania se duce dracu. sigur n-o sa ia asa ceva. pentru ca-i facut de romani. iar romanu are el mentalitatea aia pe care nu i-o schimbi. si pina nu face el o prostie nu se lasa.
daca se va produce megane in romania (sa zicem) vesticii or sa aiba aceasi reactie ca romanii care zic despre clio:"bleah...e facut la turci".
si stiti cine zice cel mai des faza cu "e facut la turci". astia care au logane. am auzit o gramada care ziceau: decat un clio de la turci mai bine un logan romanesc. de ce zic ei asta? nu stiu. intrebati-i si voi ,ptr ca mie nu mi-au putut da un raspuns. probabil sint frustrati ca nu si-au putut permite macar un clio si acu arunca cu noroi.
nu zic ca logan nu-i o masina buna.O fi ,desi mie mi se pare cam mare pretul.
Dar sa nu-l mai compare cu alte masini vestice, pentru ca nu are rost. Sa nu-l mai compare cu clio, cu fabia, cu polo, cu golf, cu octavia etc. Pentru ca dpdv al executiei (calitate) nu exista termen de comparatie. Uitati-va numai la plasticu din bordul loganului. E ordinar. Plastic de lighean.Si chestiile astea de detaliu dau valoare unei masini. Vesticu n-o sa ia logan ptr ca are portbagaj mare. Ala n-o sa-si care tot neamu cu masina.El are alte pretentii de la un automobil.Daca vrea spatiu isi ia un portbagaj d-ala din fibra de sticla si-l pune pe masina.El vrea calitate.Vrea o masina care sa nu miroasa a ieftin.Parerea mea.
pablo
"Dupa succesul incontestabil avut pe piata din Romania, unde au fost comercializate numai in primul trimestru al acestui an 19.340 de unitati, Dacia Logan a prins foarte bine si la clientii din alte 13 state, exportul fabricii din Pitesti fiind in continua crestere. Chiar si in statele din Vest, unde comercializarea nu a inceput inca, vehiculul are deja clienti. In Belgia, spre exemplu, firma Cardoen a decis sa puna in vanzare modelul Dacia inainte ca acesta sa fie lansat oficial. Intr-un singur week-end, 45 de belgieni au cumparat cate un Logan."

sursa:http://www.baniinostri.ro/dinrevista/cover_story.php?ContentID=67

Sorine probabil ca ai avut privilegiul sa vezi una din cele 45 de masini cumparate de belgieni.

Nu mai denigrati atita Dacia.Tot ce va amintiti voi de berlinele vechi nu prea mai e de actualitate.Si eu am avut o berlina din 88 si am fost foarte multumit de ea (a fost facuta pentru export).Nu troncanea nimic la ea,nu pierdea ulei,nu consuma ulei,etc.Recunoasteti si voi ca reclama "Dacia ... pe drumul bun" se confirma.Ia faceti voi o comparatie intre berlina,Super Nova,Solenza si Logan.Pe care l-ati lua?
Logan este un pas inainte pentru Dacia.Pina la urma ce v-ati fi asteptat ... dotare de confort privilege la o masina de 8.000 de Euro?
cb77rcsd
Pentru cei care recunosc ca si-au cumparat logan (dar numai cei care recunosc) doar ptr ca au vrut o masina noua si n-au avut bani ptr altceva: felicitari ptr sinceritate (poate candva o sa va permiteti ceva mai bun si eu va doresc lucrul asta).
Insa, pentru cei care au logan si sustin sus si tare ca e o masina superioara unui golf, clio, fabia etc:.. domnilor…felicitari.Ati facut o achizitie extraordinara. Ati investit banii intr-un adevarat bolid care va putea fi vazut in viitor si pe ireprosabilele sosele din Somalia, pe minunatele autostrazi din Congo si sa nu uitam de alte tari super dezvoltate ca: India, Sumatra, Somalia. Ati cumparat o masina a carei unica calitate este aceea ca are sub capota un motor Renault. In rest…fiti naibii realisti.

Dar cine sint laudacii loganului? Pai hai sa-i luam pe rand:

1. in primul rand e fostul proprietar de dacia 1300 (skoda1200, trabanat, moskvich, wartburg) care in sfarsit are si el AC si “computer de bord� in masina si se poate lauda la rudele mai sarace si mai prostanace cu ce bijuterie are el. Pentru asta am si un sfat: nu te mai juca la butoanele din bord ca le strici (e totusi dacie).
2. o parte din proaspetii posesori de permis auto, carora taticu le-a luat acu’ logan.Astia ar fi in stare sa laude orice fel de masina, dealtfel, ptr ca ei de fapt habar n-au ce-i aia o masina.Ei se cred mici Shumacheri si la volanul unui Trabant. Si pentru astia am un sfat : conduceti cu prudenta si nu luati curbele cu viteza mare ca va rasturnati cu “dubita�.
3. omul de la tzara care in sfarsit a lasat carutza la o parte si si-a luat si el masina cu banii proveniti din vanzarea cerealelor si acu umbla tzantzosh pe ulitza ca sa moara vecinii de ciuda. Sfat: te rog sa ramai pe ulitele tale.
4. cei care au strans cu greu un ban (imprumut la banci ,la rude, donatii de sange…etc) si pentru care loganul este un adevarat maybach. Sfat: mai donati putin sange si strangeti macar bani de-un clio.
5. si in ultima categorie sint acele personaje care sint constiente ca logan este o masina simpla(ca sa nu zic altfel), dar - din nu stiu ce motive (poate patriotism exagerat, poate prostie)- nu vor sa recunoasca lucrul asta nici in ruptul capului. Astia din ultima categorie sint cei care initial optasera pentru o masina second hand din vest.Dar n-au avut curajul sa faca acest pas (vezi Doamne…au vrut masina noua cu garantie�) iar acum regreta lucrul asta desi nu recunosc.Astia sint asa-zisii “loganisti frustrati�. Cei mai “periculosi� dealtfel si cei mai indaratnici in a sustine ca logan e supermasina secolului. Sfat : pentru astia este inutil orice sfat pentru ca-s prea caposi sa accepte realitatea.

Ptr toti astia de mai sus am o intrebare: domnilor daca logan vi se pare ca e super…ce s-ar intampla daca v-ati urca intr-un golf IV (ca sa nu zic Saab,Volvo…etc - apropo ati auzit de marcile astea �)??? Ati zice ca sinteti in naveta spatiala Discovery.

Daca cineva dintre cititori de regaseste in personajele de mai sus…nu va suparati, a fost doar o ironie. Dar…incetati sa mai comparati loganu cu alte masini adevarate. Pentru ca o masina inseamna un pic mai mult decat un portbagaj mare si loc suficient in spate.Mai inseamna:design, finisaje, materiale de calitate(nu plastice ordinare), fiabilitate,etc…Chestii care lipsesc la logan. Si cand mai vedeti pe drumuri cel putin un clio (ca sa nu zic Laguna,Espace,Megane,Astra,Golf,Bmw,Volvo…etc) lasati ochii in jos si rugati-va sa aveti si voi asa ceva intr-o zi. In rest…ciocu mic.Bucurati-va de loganurile voastre (si de faptu’ ca in sfarsit nu va mai ploua in ele).De fapt asta-i singura realizare a alora de la dacia : au reusit sa faca si ei dupa zeci de ani o masina care nu se mai umple de apa la fiecare ploicica marunta. Si nu uitati: la cat ati dat pe logan, puteati sa va luati intr-adevar o masina…
cb77rcsd
QUOTE(VladSoare @ May 18 2005, 03:30 PM)
Nu-s neaparat fraieri. E o masina ieftina, iar belgienii nu pornesc cu prejudecata noastra anti-Dacia, pentru ca n-au experienta noastra cu Dacia.
Si in Belgia sint destui care n-au bani pentru un Clio sau Golf nou.

nu compara clio cu golf. sint in clase diferite si au preturi diferite. Oricum la cat costa un logan in belgia, respectiv 7500 euro (dupa cum zice reclama) iti poti lua linistit un clio sau polo.Ptr ca in belgia cu 8000 euro iti iei masina noua.Nu full option.Un model mai slab dotat de clio tot iti iei cu banii astia.Apropo stiti cat e la nemti un polo nou nout pe benzina cu motor de 1,2 si toate dotarile? E 8100 euro cu banu jos.Si ala diesel de 1,4 e pina in 9000. Asa ca nu vad de ce ar lua logan si nu polo.
raducu68
Cu punctul 4 nu sint de acord. Ai sarit de la ironie la becalisme.
VladSoare
Cb77rcsd, la punctul 4 nici eu nu-ti dau dreptate.

Nu inteleg insa de ce ti-ai expus parerea pe doua topicuri diferite. Unul era suficient. De data asta accept pentru ca esti nou pe-aici, dar te rog sa nu mai bagi dubluri de-acum incolo, OK?
enageM
Nu inteleg de ce sunteti carcotasi si ii faceti prosti si fraieri pe cei care isi cumpara Logan...!!!! Pai daca ar sta lucrurile asa ar trebui mai intai sa-i faceti fraieri pe aia care isi cumpara masini mult mai proaste si scumpe... sa va dau un exemplu? Ford KA. Cea mai penibila masina pe care eu am condus-o pana acum. Exterior si interor de kkt. Motor foarte bun, comparabil insa cu motorul Reno. Si exemplele pot continua (Mercedes A Klasse, etc...).
Apoi fara suparare, cei cu Clio care rad de design-ul Logan... mai priviti-va un pic Clio-ul din profil... aduce un pic cu cocosatul de la Notre Damme?! Eu unul nu am vazut nici un Clio Symbol prin vest, dar chiar nici unul!!! In schimb ma astept sa vad cateva Logan-uri prin Germania...
enageM
Precizare:
Postul de mai sus nu se vrea a fi impotriva celor cu Clio Symbol si nici o comparare a Daciei Logan cu Mercedes A Klasse....
raducu68
Discutia asta ar putea continua la infinit. La urma urmei, fiecare este liber sa-si cumpere masina dorita, in functie evident de bugetul disponibil.

Recunosc ca nu-mi place cum arata Loganul, nici exteriorul si nici interiorul, insa nu m-a obligat nimeni sa cumpar Logan asa ca privesc fenomenul dpdv al unui simplu cetatean roman:
- succesul de piata este incontestabil, cel putin acum, la citeva luni de la lansare; sper sa nu apara in timp probleme majore la Logan, nu doresc raul nimanui;
- milioane de euro la bugetul statului, anual;
- mii de locuri de munca la Colibasi salvate de investitia Renault;
- alte sute de locuri de munca in industria paralela (producatori piese de schimb, dealeri, servisuri, etc)

In concluzie, eu nu hulesc Loganul si nu rid de posesorii de Logan. Doar ma irita un pic loganistii care o mai iau pe aratura (la figurat tongue.gif ).
enageM
Un bun articol:

http://www.hotnews.ro/articol_22960-Logan-...second-hand.htm
cb77rcsd
Domnilor a fost doar o parere.Imi cer scuze daca am sarit calul pe anumite portiuni. Asta e parerea mea si nu mi-o schimb.
Cineva zicea ceva de ford Ka.Pai ford Ka este o masina mica de oras.Normal ca arata ca naiba.La "gandacelul" ala nu aveai ce sa-i faci sa arate ca lumea.Iar materialele din bord e normal sa fie mai naspa.Doar e o masina mica-mica.Cum ar fi aratat un bord de mahon in gagalicea aia in care abia intra 4 oameni.
Dar logan se vrea o masina de familie, o masina mare, spatioasa, o masina care ataca pietele vestice. D-aia puteau sa bage niste materiale mai ca lumea in interiorul ala.
Symboluri nu stiu daca sint in vest. POate nu sint.Doar symbol este o masina facuta pentru piata estica.Dar asta nu inseamna ca e o masina proasta.E la fel ca Bicorpul, doar ca are un portbagaj mai mare si niste aparatori pe dedesubt.In rest e la fel ca Bicorpul care este in germania, franta, etc...Acelasi interior, aceleasi motoare...
Iar ca design symbolul este mult deasupra loganului, desi aici este chestie de gust. Clio este o masina la a 4-a generatie daca nu ma insel.Deci este o masina in care s-au investit niste bani, este o masina studiata, supusa unor teste. Logan este o....nu stiu ce e.E ceva facut de romani si gata.

Si mai vreau sa spun ceva: pretul unei masini nu este dat doar de felul cum arata si de motor. Toate testele facute cu aceea masina pina iese pe poarta fabricii se reflecta in pretul ei. D-aia e clio (de exemplu) mai scump decat logan. Pentru ca pe Clio s-au facut niste teste care au costat niste bani.Iar banii astia se reflecta in pretul final.
Pe Logan ,si asta o spun fara ezitare nu s-au facut teste (nici crashteste, nici teste de rulare...etc).Au fost niste aparitii prin presa cum ca logan a fost supus la nush ce teste....balarii.S-au ca au mers cu el pe la polul nord.Fiti seriosi.Daca astia faceau toate testele astea atunci loganu costa 10.000 euroi fara discutie. Logan este o masina netestata.Au desenat-o, i-au pus un motor de clio ...si gata.
Poate s-o dovedi o masina buna, si asta ii doresc si eu.Sa dea domnu sa se vanda ca sa intre banii in visteria statului, sa mearga economia.As fi chiar deplasat sa nu-mi doresc sa aiba succes.Dar mai este mult de lucru pentru asta. Trebuie munca multa pentru a avea succes in vest. Si cand o sa vad un fost posesor de golf, megane..etc ca renunta la masina lui pentru logan o sa ma pun in genunchi si-o sa-i pup cauciucurile (loganului).
CGB
QUOTE(enageM @ May 23 2005, 11:16 AM)

Sint de acord cu ce scrie in articol.Nemtii stiu ce vor de la o masina.Nu-i intereseaza doar pretul.Ptr ei conteaza f mult siguranta.La romani nu prea e asa.La noi conteaza sa fie masina mare(sa-ti bagi tot neamu in ea) si sa consume putin.Ca se face armonica la impactul cu 60km/ora cu un zid n-are importanta (poate am exagerat aici putin).

Dar din pct de vedere al sigurantei e clar VARZA. O masina de dimensiunea loganului nu poate fi sigura la greutatea pe care o are, respectiv sub o tona (atat scrie in talon).Deci logan e o masina mai mare decat un clio (vreo 20 cm mai inalta,vreo 20 mai lunga si 10 mai lata) ,dar...mai usoara (clio symbol are 1025kg). Atunci cum sa fie mai sigura???N-are cum.Ganditi-va!!! La cat de mare si de usoara e loganu e clar ca e ca o cutie de tabla.N-are structura de rezistenta deloc. Eu asa gandesc.Daca gresesc spuneti si voi.
Logan are acceasi greutate ca solenta!!!!! Si solenta e mult mai mica. Nu e clar ca-n logan sint numai materiale usoare: tabla subtire, plastic mult si prost...etc. Si atunci cum sa fie sigura!!??
Xcess
QUOTE
Pe Logan ,si asta o spun fara ezitare nu s-au facut teste (nici crashteste, nici teste de rulare...etc).Au fost niste aparitii prin presa cum ca logan a fost supus la nush ce teste....balarii.S-au ca au mers cu el pe la polul nord.Fiti seriosi.Daca astia faceau toate testele astea atunci loganu costa 10.000 euroi fara discutie. Logan este o masina netestata.Au desenat-o, i-au pus un motor de clio ...si gata.


Nu pot fi de acord cu tine. Din cate s-a spus prin presa in proiectul Logan s-au investit vreo 500 de milioane de euroi (incluzand modernizarea liniilor de productie, imbunatatirea logisticii & restul). Imi imaginez ca din carca asta de banet si-au permis si ei sa trimita doua-trei masinute prin finlanda sa le fugareasca acolo; exista si niste fotografii legate de acest aspect, e drept nitel irelevante asupra locatiei, dar cu siguranta sugerand conditii atmosferice destul de dure.

Sa fim realisti, Loganul este o masina cu un pret corect. Si-apoi este greu sa educi o piata de consum care a condus timp de 30-35 de ani numai Dacia 1300 sa analizeze si alternativa de a cumpara o masina din vest SH, dar fiabila, in aceiasi bani. Sunt convins ca multi romani prefera un Logan nou decat un VW cu 130k la bord. O fi si o chestie de patriotism dictat de conjunctura sociala in care ne gasim.

Cred ca noi trebuie sa fim fericiti ca ne-am permis niste masini mai bune decat un Logan, dar nu cred ca este cazul sa ii judecam aspru pe cumparatorii acestuia, ci sa acceptam ca pentru unii un Megane reprezinta un lux de care se pot lipsi.
enageM
Apropo de articol, sunt curios de ce n-au facut ziaristii teste intre un Golf 4 SH si noul VW Fox, care se vrea a fi o replica (din nefericire, nereusita)in ceea ce priveste pretul pentru Logan. Sunt curios cum ar fi iesit la testele de crash... sunt convins ca nu este vreo diferentza majora intre Logan si Fox. Motorizare mai slaba (ma refer la benzina, caci Logan diesel nu exista), spatiu interior mai mic, pretz mai mare... si apoi ma intreb, nu o fi o invidie majora din partea nemtilor cum vad ca pierd incet incet parti importante din piatza lor de desfacere?
Sincer sa fiu imi dau seama la Loganul nu este pregatit pentru pitza din vest, insa doar din 2 motive: retea de service-uri si lipsa unor motorizari multiple (diesel, etc).
cmandrei
QUOTE(enageM @ May 23 2005, 05:17 PM)
Loganul nu este pregatit pentru pitza din vest, insa doar din 2 motive: retea de service-uri

Vrei sa spui ca in vest nu sunt service-uri renault ? sau crezi ca cei care lucreaza acolo nu stiu sa repare o masina 100% Renault ? sau nu inteleg eu ce ai vrut tu sa subliniezi ?
enageM
Pai se vinde sub numele de Dacia Logan sau Renault Logan?! Nu am vazut pe aici sa se duca oamenii cu Skodele la reprezentanta VW....
sorin
De ce sa nu poti iesi cu Loganul la o pitza in vest? sad.gif
_________________
M II Estate 1.9dCi
Clio 1.5dCi
cb77rcsd
QUOTE(Xcess @ May 23 2005, 03:22 PM)

Din cate s-a spus prin presa in proiectul Logan s-au investit vreo 500 de milioane de euroi (incluzand modernizarea liniilor de productie, imbunatatirea logisticii & restul). Imi imaginez ca din carca asta de banet si-au permis si ei sa trimita doua-trei masinute prin finlanda sa le fugareasca acolo; exista si niste fotografii legate de acest aspect, e drept nitel irelevante asupra locatiei, dar cu siguranta sugerand conditii atmosferice destul de dure.


Maine daca vrei iti postez niste poze cu logan pe planeta marte. Ai crede asa ceva? Au dus o laie loganu in finlanda.L-au plimbat pe transfagarasan oleaca si gata, ca n-aveau bani de benzina (am glumit nu-mi sariti in cap).

S-au facut teste in tunelul aerodinamic?
Daca faceau, poate iesea o masina mai de doamne ajuta ,nu caramida aia.

Au facut crash teste?
Daca faceau poate avea si loganu asta ceva kilograme in plus, kilograme date de structurile de rezistenta pe care le bagau in usi, in "sasiu"....etc

Zici ca au cheltuit 500 mil euroi.Sa fim seriosi!!!!
Si chiar daca ar fi cheltuit banii astia, iti spun eu pe ce i-au dat: pe benzina pe care o haleste nesatulul de logan.

eu nu pot sa inteleg de ce-au vrut romanii sa faca o masina noua. de ce naiba n-au produs ei clio la colibasi????? Nu mai investeau atatia bani in cercetare, in teste (pe care de fapt nu le-au facut)...etc.
Asa sintem noi romanii, vrem sa facem c****u praf, sa fim buricu pamantului.
cb77rcsd
QUOTE(enageM @ May 23 2005, 04:17 PM)
Apropo de articol, sunt curios de ce n-au facut ziaristii teste intre un Golf 4 SH si noul VW Fox, care se vrea a fi o replica (din nefericire, nereusita)in ceea ce priveste pretul pentru Logan.

vw fox este o chestie cam ca ford ka. e de oras. nu poti compara golf IV cu fox. ce dracu mai copii? nu mai faceti comparatii d-astea.
Normal ca iesea mai prost fox-ul.Ptr ca e o masina de oras si nu e facuta sa reziste la impact la viteze mari.

Si iar nu se poate compara fox-ul cu logan (care e dublu ca marime).

Ma mir ca nu comparati logan cu vw lupo.
CGB
De acord.Nu se compara fox-ul cu golf IV.

Iar despre fox comparat cu logan...n-are rost. Nici macar la pret. Fox-ul e undeva intre 8900 si 12.ooo euro.Doar e vw. Marca respectata. Nu dacie.
enageM
Ce masina posezi domnu' "cb77rcsd"? Numai de curiozitate... vad ca esti tare suparat pe Logan...
cb77rcsd
Nu sint suparat pe logan.Doar ca unii ii atribuie mult prea multe merite. Daca ramanea ceea ce este era ok.Dar cand vad ca se incearca tot felul de comparatii fortate...in fine. Pina si Tariceanu a zis cu gurita lui la nush ce conferinta :"logan este o alternativa la SH-urile din vest". Hai sa lasam treaba asa si sa nu mai ridicam in slavi o masina care nu merita. Deja subiectul ma oboseste si d-aia nici n-o sa mai postez nimic cu privire la logan.Mi-am expus parerea si gata.

Masina mea-desi nu stiu ce legatura are cu loganu treaba asta- este o honda civic din 1999 (1600 cmc si 114 CP).
cmandrei
De asta ati auzit ? http://www.renault.com/presse/detail.cfm?langue=2&id=9517 accesati eventual si pdf-ul de acolo ... pare interesant
enageM
Citez:
"Dacia Logan is guaranteed for three years or 100,000 kilometres in the European Union. A Dacia Assistance helpline will be available to customers in all the countries
concerned. Local partner Renault Assistance will deal with breakdowns according to the usual procedure."
"The Logan programme is entering its second phase this year as the car
goes into production in Russia in April 2005 and Morocco and Colombia
in the second half of 2005, following start-up at Dacia’s Pitesti plant in
Romania in 2004."
enageM
NUmai ca am calculat un pret si Logan LAUREAT cu full options ajunge la 10.780 €; fata de standard am adaugat: vopsea metalizata, aer conditionat, jenti aluminiu, 4x15W radio cassette with security code; restul de dracii sunt in standard la modelul asta!
SorinV
@cb77rcsd : se pare ca intotdeauna apare cate unul ca tine care are senzatia ca le stie pe toate ? te intreb eu asa de chestie : stii ce e aia obiectivitate ? si de unde i tu atatea cunostinte de tehnica si mai ales de unde ai atatea informatii despre logan si povestea lui ?
cb77rcsd
Locul in care lucrez mi-a permis sa am acces la unele informatii mai "ascunse". Eu nu pretind ca stiu totul.Mi-am expus doar o parere.
Nu va obliga nimeni sa credeti ce scriu eu acolo.
Simt deja oleaca de mistocareala in intrebarile tale. Si ca sa-ti raspund:
- da ,stiu ce-i aia obiectivitate
- da, am oaresce cunostiinte despre masini (mecanica, design, tehnica...etc)



Nu vreau sa ne certam aici, sa ne impartim in pro-logan si anti-logan. Asta e ultimul post pe care-l pun.Dupa cum am spus asta e un subiect pe marginea caruia se poate vb o viatza. Iar eu m-am saturat. Fiecare crede ce vrea si face alegerea pe care-o crede el mai buna.
Xcess
Eu nu prea cred. Tu ai habar cat costa un robot industrial? Dar sa trimiti oamenii la training-uri ca sa nu ti-l nenoroceasca? Ar fi frumos sa ii dai unui pusti de la arhitectura sa iti faca design-ul, o macheta si apoi lui nea tache sa iti tinichigeasca o caroserie, insa crearea unei masini (oricat de spartana ar fi) necesita costuri care se cuantifica in milioane de euroi/dolarei. Ai vazut CKT Center-ul de la Mioveni? Pe dinafara poate ti-ar parea un Carrefour mai mare, insa te asigur ca in interior stau ascunse circa $40 milioane investite. Dar tu esti prea carcotas ca sa intelegi lucrurile astea...
SorinV
@cb77rcsd

nu te iau la misto ! intreb pur si simplu pt ca vad ca afirmi unele lucruri care sincer mie mi se par niste aberatii ! cum crezi ca o masina poata fi facuta si netestata ! ceea ce spui tu nu are nici cel mai mic sens ! probabil esti genul de om suspicios care are senzatia ca totul este o consipratie ! probabil nu iti dai seama ca pentru a realiza un autovehicul chiar si de teapa lui logan iti trebuie resurse uriase si mai ales timp ! da poti sa stii poate oi lucra si tu la Tehnocentre ( ca de acolo e facut si testat loganul) nu la mioveni cum cred unii !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.