Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consumul modelului Clio Symbol Expression DCI(80 de cai)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
cryllyn
As dori sa-mi achizitionez un Clio Symbol Expression DCI(80 de cai).Imi puteti spune si mie cam care ar fi consumul urban si extraurban? Sincer, nu prea cred ca scrie in carte si pe site-ul celor de la Renault! Va multumesc!
Face
Esti sigur ca nu scrie !?

La www.serus.ro ai incercat, exista acolo un configurator ...

Urban/Extraurban/Mixt - 5.7/3.9/4.6
cryllyn
Sincer am gresit eu exprimarea!!! Scuze!...vroiam sa spun ca nu am incredere in ce scrie in carte si pe site-ul celor de la Renault! Doresc sa aflu cateva pareri din partea unor oameni care cunosc aceasta motorizare!!!
Cipix
Consumul pe care il scot eu este de sub 4 l la 100 km extraurban si in jur de 7 l in oras (iarna, drum scurt, motorul rece ... etc) - sa vedem cum o sa fie acum ca vine vara. Sunt incepator asa ca la drum lung nu depasesc 120 km/h.
premiumfaraplumb
cum fratele meu cu motoru de 80cp iti ia 7, si mie cu motoru de 65cp imi ia 7.44, tu ai iesit din rodaj? iti lua mai mult in rodaj, pt ca eu sunt abea la 1500km si mai am 1500km hai zi-mi ca o sa scada!!!!!!!!!
raducu68
o sa scada sigur. spre 7.38
claus
bai, premium.. tu chiar esti stresat cu consumul ala..?

daca te incalzeste cu ceva,.. a mea consuma 6 in oras.. 1.5 de 80 cp .. megane 2
Cipix
Da, am iesit din rodaj, am 4500 km, dar nu am facut niciodata consumul exact in oras - nu pot spune exact daca este 6.89 sau 7.33 - sau poate chiar 8. Eu am luat-o asta ca valoare estimativa +- 1 litru ca sa stie omul la ce sa se astepte. Nu este un miracol de consum (nici nu conduc la consum) - miracolele de consum o sa le intalniti doar in cartile tehnice ale masinilor.
padre
QUOTE