Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme pompa benzina?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
Pages: 1, 2
HHF
gata! nu mai porneste! in ultimele zile se auzeau zgomote ciudate de la motorasul pompei de benz(un zgomot mai ridicat si cu inreruperi). cand pornea, cand nu pornea si acum a murit. sa fie filtrul de benz infundat(nu stiu cati km are) sau mai grav. a mai avut cineva probleme de acest gen? oricum o sa schimb filtru pt ca am fost la service si a zis ca tre. unul nou ca sa testeze pompa
strumfuadi
se ia pompa shi se loveshte ushor dar ferm (adica nu in dushmanie..) de o menghina, ceva tare. in principiu, ar trebui sa mai mearga dupa acest tratament, insa nimeni nu poate garanta ptr cat timp.. shtiu ca perspectiva unei noi pompe e un pic sumbra (cca 5mil ROL) insa e singura care te lasa cu mintea impacata..
HHF
daca e pompa o sa incerc o reparatie, am vazut pe undeva reparatii pompe de injectie si parca si de benzina.
adyt
Eu am avut probleme cu pompa...S-a oprit in mers (..initial ma gandeam la alte belele)...Cand puneam contactul nu se mai auzea nici o miscare, nu se mai arma...Perspectiva trista... a fost ...Am dat 15 mil...Bine, daca stiam de Alemar, sau site-ul Bosch, dadeam 9, dar am aflat prea tarziu...



Acuma, cand ma gandesc, nu sunt convins ca am schimbat pompa pt ca s-a bulit...E posibil sa ma fi prostit la service si sa fi schimbat pompa de buna (poate avea cineva nevoie de vre-o pompa)...Ce te sfatuiesc e sa te asiguri ca nu ai o problema cu vre-un releu, siguranta chiar si filtru, sa te asiguri ca chiar a murit pompa dupa care cumperi alta...



Am patit-o si la un C3 (1.4 hdi) tot in mers s-a oprit, tot nu se mai auzea...Dar la service au descoperit ca i-a sarit siguranta pt ca se cam infundase filtrul
HHF
exact aceleasi simptome am constatat si eu, nu se mai aude motorasul cand pun contactul, dar cand iau contactul se mai aude un zgomot(de motoras cred) in fata prin zona motorului
strumfuadi
probabil nishte tzac'uri de relee.. e pompa, clar..
adyt
Nu stiu ce sa zic...Eu nu mai auzeam nimic in spate...In rest nu prea m-a interesat...Asa ca nu pot sa-ti spun daca si la mine se mai auzea ceva...Cel putin la Clio e destul de evident bazaitul de armare cand pui contactul (daca e liniste) asa ca am renunta sa mai caut alte preobleme.
strumfuadi
oricum, sa incepi investigarea mai intai cu sigurantza pompei de benzina, apoi cu releul, apoi cu pompa..

daca vrei neaparat sa'tzi faci de treaba potzi sa scotzi pompa shi o pui pe baterie + la + shi - la - shi ar trebui sa se invarta. daca nu..ai solutzia! :wink:
HHF
cand a zis de siguranta, te-ai referit la cea din panoul de sigurante electrice? pe capacul de la panoul(de sub bord) e o siguranta MEMO INJECT, plus celelalte abs,geamuri, lumini...
am verificat releul(la mine e intr-o cutie neagra in stanga, impreuna cu alte 2 relee si vreo 3 sigurante) si am observat ca,cupleaza cand pun contactul. maine o sa incerc si ce ai zis tu. daca mai ai vreo idee anunta-ma, ca nu as vrea sa ma plimb cu ea tractata prin oras, macar sa ajung pana la service
strumfuadi
scoate pompa shi sa faci ce am zis mai sus.. doar ca daca se invarte sa nu o lashi sa se invarta ca se gripeaza de tot daca merge pe uscat.. benzina o lubrifiaza in interior (practic trage benzina prin motorash, e racit cu benzina..)



bafta!

daca chiar nu o mai faci sa se invarta, ne vedem shi poate o reparam. :wink: (asta ca ultima solutzie..)
HHF
DA! ai avut dreptate! am scos pompa si am conectat-o la baterie si nu a mers. mecanicul mi-a zis ca merge si pompa de Cielo care e 2.700.000. nu stiu de ce dar e foarte tentanta oferta. voi ce parere aveti? sa ma combin?



...aaa si cum s-ar putea repara? mi-a zis ca e monobloc si e sigilata si daca o desfac nu o sa mai mearga
strumfuadi
biggrin.gif

la fel e shi a mea. shi am zis ca mai mult de cat de stricata era (nu se mai invartea..) nu pot s'o stric io desfacand'o cu grija..

am desfacut'o, am desfacut shuruburile shi am gasit o scama infima care o blocase. am scos scama am montat'o la loc, am indoit la loc franjurile alea de aluminiu shi merge shi azi perfect dupa 2 ani shi 3 luni.. oricum, mai am in portbagaj o pompa SH (care nu e ptr mashina mea, dar o poate pune in mishcare; are debit mai mic..), asha, de becap.. :wink:
HHF
pana la urma am lovit motorul de cateva ori si a inceput sa mearga, dar nu functioneaza constant si nu porneste de fiecare data asa ca nu am baza in ea sa plec nicaieri

motorasul de la pompa mea este foarte bine capsat iar carcasa e dintr-o tabla foarte dura. voi incerca sa il desfac fara sa sparg capacul de plastic.

crezi ca gasesc ceva motorase cat de cat sigure la SH? cam cat costa unul?
strumfuadi
mda.. deci se pare ca cere alta pompa.. itzi recomand din tot sufletul sa'tzi iei o pompa noua, nu SH.. asta ptr montat pe mashina.. daca vrei, apoi, ia'tzi shi una SH care sa o ai de back-up.. nu se shtie niciodata..
danils18
Stie cineva pe unde este amplasata pompa de benzina la M1?
...si eventual cat costa una noua?
rttt_gia
m-am gandit sa postez aici, tot despre pompa de benzina (cred):

Ieri, pe la 140kmh s-a oprit motorul pam pam. Trag pe dreapta (eram pe a1), incerc 2-3 porniri - n-a vrut deloc, invartea insa nu pornea... m-am gandit ca e o fi de la celebrul senzon (care nu mi-a facut niciodata figura in mers, adica sa se opreasca). Intrebarea mea este: o fi de la pompa? daca era vb de injectoare & co banuiesc ca se aprindea martorul SERV, nu? Astept parerei si idei.
Mentionez ca am bagat benzina de la OMV smile.gif si da, mai am juma de rezervor.

mersi anticipat
ycm
eu cred ca de la benzina proasta
[FONT=Arial]
rttt_gia
am fost sunat de la Serus, e vb de CEVA care a lovit BUJIA in camera de ardere... cred ca am pus-o rau rau de tot. Trebuie sa desfaca chiuloasa ca sa vada mai exact ce s-a intamplat.
bafta
frytzy00
Salut! biggrin.gif
Am si eu o problema si nu sunt sigur ce poate fi.
Am un Megane I 1.6(90Cp) si mi se oprea motorul in mers,dar dupa 2-3 zile in care am mers cu ea asa a inceput sa faka rau de tot in 2km mi se poreste de 20 de ori,iar turometru se duce in sus apoi in jos de 2-3 ori apoi moare.
Am schimbat filtrul de benzina apoi am pus-o pe tester si singura eroare era senzorul de temp. al aerului. L-am dat jos era bun cand am pus aparatul de masura,dar mufa era putin corodata(poate de accea mi-a dat la tester eroare ca nu facea contact)
Am schimbat si releul pompei de benz. si nik.
S-a fie pompa de benzina?
Nu am crezut ca poate fi ea, deoarece in cele 2-3 zile in care am mers cu ea asa am facut peste 500Km

MS,
Andrei
marandy_nr1
Am si eu aceeasi problema cu pompa de benzina,ba merge,ba nu merge....astfel incat azi am scos pompa de benzina din rezervor sa vad despre ce e vorba,doar putina mizerie nimic de speriat,am studiat-o putin si gata,am conectat mufa la ea si mirare pompa a prins viata,am montat la loc si am inceput sa pun de vreo 5-7 ori contactul ca sa traga benzina,surpriza pompa mergea,am dat si de cateva ori la automat sa vad daca si asa functioneaza,mergea...la sfrasit am montat totul la loc,mufa,furtunele de la tur si de la retur,si dau contact,pompa baga benzina dar la un moment dat parca se chinuie.Masina porneste dupa care o opresc,ii mai dau inca o data sa vad daca porneste si dupa cateva ori pompa nu ma vrea sa porneasca.AJUTOR ce s-a intamplat,s-a slabit pompa sau care ar fi cauza????
Mai aduc in vedere faptul ca din iarna au aparut problemele,mai intai s-a aprins beculetul de la "SERV" apoia aparut un dop de gheata din cauza careia masina a stat vreo 2 luni jumate pe tusa
Sonyericsson
Daca ai peste 150K de km cam asta i-a fost viata... cand nu porneste vezi totusi daca ajunge curent la ea ca sa fi sigur.
marandy_nr1
Am depistat problema,pompa si-a cam dat duhul,am cumparat una SH si merge,acuma sunt curios cat... Oricum infor smile.gif matiile voastre m-am ajutat mult.Doamne ajuta si drumuri libere
Sonyericsson
Nu uita dupa ce ii faci plinul sa verifici daca pierde zeama pe la capacul pompei pe unde ai umblat.
lex_legion
Salut sunt nou pe acest forum si am cumparat o laguna 2 de curand are motor de 2.0 140 cai (ide )masina ar avea o problema are in pompa de benzina cartus de logan 1,4 si la 3000- 3500 de ture imi taie acceleratia dar in schimb motoru sta pornit ,in maxim 4 zile vreau sa ii cumpar pompa de benzina noua as dori sa stiu daca astea ar fi simptomele sau poate fi de la altceva multumesc
catalin1
Salutare . De curand pompa mea de benzina isi face damblaua ,eu am mers mult pe rosu si cred ca regulatorul de presiune sa fie de vina ,problema e ca in panta in deal masina parca nu are debit de benzina cand se inclina in deal problema se intampla si cand am rezervorul peste prima linie cred ca e pe duca pompa sau cel putin acel regulator de presiune care e cica montat pe pompa ,un sfat va rog a si masia mea megane 1 ,1,4 ,16v 95 cp
maryus_maryusss
din ce cunosc eu atunci cind se merge cu masina mult pe rosu cu benzina pompa incepe sa se strice uneori trepat alteori brusc deoarece ea isi face racirea in lichid adica in benzina ,mergind cu nivel mic de benzina se incinge sorbul acela sau cum i se mai zice si incepe incet sa se topeasca pina se arede de tot piesele din interior ,pompa se desface se inlocuieste acel sorb chiar si cu unul second si merge super dar ar trebui curatata si sita din pompa ca poate fi si aia o cauza in caz ca e bun sorbul (sorbul trebuie sa scoata un anumit debit cred ca 10-12 bari nu stiu exact sa mearga ok)din ce stiu eu pompa de reno megan se nimerste cu cea de logan ,ce pot sa iti spun ca sfat demonteaza pompa si verifica acel sorb sau regulator cum i se mai spune se desurubeaza capacul negru de sub bancheta spate se scoate mufa de curent si mare grija la demontatul conductelor de tur si retur si sa nu le incurci intre ele la montare ai scos pompa si desfaci sorbul si incerci cu altul cureti si sita cu acesta ocazie si iar mare grija la plutitor sa nu il deranjezi ca iti poate arata eronat dupa nivelul si in caz ca la montare iti da benzina pe la conducte le pui colier ca sa rezolvi problema dar repet mare grija la cum scoti conductele cind apesi pe sigurantele acelea sau tragi depinde de model cum sunt fabricate ,asta este tot trebuie doar putina imaginatie nu e mare scofala un sorb il poti gasi si cu citeva zeci de lei pe cind o pompa e mult mai scumpa . Eu cu ceva ani in urma a facut taxi pe un logan si mergind pe gpl mergeam si cu nivelul le benzina pe rosu si mi sa intimplat ca si tie si am demontat pompa am pus un sorb de ford ca sa nimerit acolo si a mers beton, sorbul original l-am gasit topit facut varza cind am demontat pompa in rest mult succes in rezolvarea problemei
catalin1
Sal cu ceva timp in urma demontasem pompa ca sa o curat cauza fiind ceea ce are si acum ,dar si acolo la sorb nu am vazut nimic deosebit sau suspect ,doar ca cred ca un fel de motoras in forma de cilindru cred ca acela e marea problema a masinii mele,ca ini ia alimentarea uneori cand apas brusc pe accelerartie ,cred ca vina principala e a regulatorului de presiune care mpinge combustibilul spre injectoare am luat o logic gandind ca de aia i se spune si regulator de presiune nu .?
maryus_maryusss
cilindrul acela din pompa este sorbul sau regulator de presiune cum i se mai spune are incorporat inauntrul ei niste piese care se ard, uneori pina ajung de topesc si plasticul acelui cilindru cel mai bine ar fi sa te asiguri daca este el de vina sau nu facind proba cu unul care stii sigur ca merge (trebuie sa scoata un anumit debit dar nu stiu exact 10-12 bari daca scoate mai putin merge cu sughituri masina pina cade de tot )cind pui contactul trebuie sa se auda un biziit citeva secunde ,dar mai poti verifica sa nu iti traga aer fals pe undeva pe traseul benzinei ,filtrul de sub masina poate sa fie o alta cauza dace e infundat vreun injector sa nu lucreze cum trebuie cam una din aceste cauze ar fi la tine dar trebuie luate pe rind si in amanunt.bafta
catalin1
de injectoare nu ma leg pt ca sunt schimbate toate ,si sunt bune avusesem probleme si cu ele dar acum eu cred ca pompa e de vina si asta numai in panta mi se intampla caci imi intrerupe lent ,cred ca este pompa sau ceva din ea ,dar se poate verificapompa pe un banc de probe de la renault ???
catalin1
Stie cineva daca se potriveste pompa de benzina de la un megane 1 faza 2 cu motor de 1,6 16 v la un megane 1 faza 2 cu motor de 1,4 16 v ?
jas2
Ar trebui sa se potriveasca...
catalin1
Da dar ma refer si la situatia daca este vorba de debit sau de presiunea ei adica o diferentiaza cu ceva sau tot aceiasi presiune o scoate?
nicu_45
buna ziua...megan 2.2 , 1.6 16v 2007..am si eu probleme cu pompa de bebnzina cred...fapt este ca ,din cite am citit pe acest forum,cauzele pot fi mai multe..de 2 zile nu mai vrea sa porneasca...am pus-o pe seama nivelului scazut de benzina..azi am alimentat-o cu o canistra ..am bagat 10 litri si am tot dat la automat pina mi s-a consumat bateria...incarcat bateria si tot nu a pornit..cind pun contactul fara sa incerc sa o pornesc parca nu mai lucreaza pompa de benzina,nu mai alimenteaza...din cite imi dau seama si am citit,pot fi :siguranta arsa....(poate imi spune cineva unde sa o caut pe cea care raspunde de pompa);releul pompei de benzina....(unde il gasesc...????..am desfacut cutia din comp motor dar nu imi dau seama care este...) sau pina la urma poate fi pompa de benzina ,dusa...pina la pompa vreau sa verific mai intii siguranta si releul...ma poate ajuta cineva macar cu un sfat..(.scuze ca am scris cam mult )..stima nicu!!!
catalin1
salut .ma confrunt cu o problema ,nu pot strange ferm capacul la pompa de benzina imi tot scapa filetul ,si recunosc ca nu este defect filetul dar nu reusesc sa o fac sa se infileteze si sa calce pe filet cred ca nu calca bine si cred ca imi scapa ,cand dau sa strang mai tare ,si inca ceva colierul acela de cauciuc sau inelul de etansare trebuie sa fie intre piulita plastic si pompa sau intre pompa si suportul unde sta pompa pe masina ,
BogDan1981
Buna seara, am observat de cca o luna, ca atunci cand pun contactul nu se mai aude ca inainte cum baga cu presiune, adica se aude dar la un nivel mai scazut. Am spus ca e de la baterie caci in octombrie cand a nins pe 25-26 si temperatura ajunsese la 0' C masina a pornit la a 4-5 cheie si abia abia se auzea motorasul de la pompa. Am cumparat baterie noua dar bazaitul cand pun contactul se aude destul de incet desi pun contactul de 2-3 ori si cand porneste se chinuie un pic. Precizez ca alimentez doar de la mol. Azi am vrut sa desfac capacul de sub bancheta si n-am reusit decat sa scot capacul negru cu firul ce alimenteaza pompa si apoi conductele tur retur caci restul n am putut sa desfac. Aveti vreo solutie pentru a desuruba acel capac ? Sa curat pompa poate mai trag de ea. Masina are 110 000km.
espacern
QUOTE(BogDan1981 @ 7 Nov 2014, 22:49)
Aveti vreo solutie pentru a desuruba acel capac ?

Cheie speciala eventual fabricata....fara este greu.
jas2
Eu am desfacut cu doua leviere si cu ff mare grija.
BogDan1981
Am încercat sa lovesc încet încet cu un lemn dar am renunțat după ce am crapat un cant de plastic. Azi dimineața la ,6 grade a pornit ok si după un mers d 6-7km oberv ca pompa baga benzina dar nu se aude ca si înainte cand pun contactul. Cred ca o las asa si cand face figuri mai grave o voi schimba in service unde au ce le trebuie. Din ce am citit pe forum costul in service este intre 900-1500 lei. Încep sa strâng bănuți.
espacern
Filtrul l-ai verificat/schimbat?
Il gasesti pe sub masina in partea pasager...urmareste conductele.
BogDan1981
Salut filtrul l-am schimbat acum doi ani o data cu toate consumabilele filtre si lichide. De verificat nu l-am verificat de atunci. Am să-l dau jos, stiu unde e așezat. Dar cum verific daca filtrul de benzina e de vina?
maryus_maryusss
Poti sa schimbi doar regulatorul acela de presiune sau cum i se mai zice din interiorul pompei (este un cilindru de plastic cu niste piese in interior)care costa mult mai putin si mai mult ca sigur se potriveste cu cel de logan care este cam 300lei nou.Daca se merge mult pe rosu cu benzina se arde acel regulator ,cauta in mesajele mele din luna mai poate te ajuta ce am explicat altui coleg legat de probleme la pompa de benzina.Am reparat la citeva masini pompa prin schimbarea acelei piese chiar second .O pompa care merge bine trebuie sa se auda biziitul acela de citeva sec cind pui contactul si sa aiba debitul 10-12bari nu mai stiu exact .Mai poti scoate conducta din rampa injectoare si pui contactul si vezi jetul de benzina daca vine cu presiune sau vine intrerupt dar nu te-as sfatui daca nu te pricepi cit de cit la mecanica sa nu dai foc la masina(multi mecanici fac asa ceva am observat)
BogDan1981
Salut am sa încerc la un service sa desfacă acel capac de plastic contra cost si sa incerc varianta ta sa schimb piesa din interiorul pompei. De aprins ledul roșu de benzina o sinfgura data in patru ani de când am mașină si asta sa vad daca funcționează. Asta fiind in 2011 de atunci minimul de benzina fiind doua liniute. Sau are careva o cheie fie ea si improvizata cu care sa desfac capacul?! Sunt in Buc. Sector1 1.
petrisor_tataie
salut.pentru BogDan1981,daca nu ai desfacut piulita si esti din buc.te ajut eu gratis sa desfaci piulita,am si o pompa folosita.piulita o dai jos repede in 2 sau 3 persoane,fiecare cu cate o surubelnita,isi ia in primire cate o aripioara de pe piulita(impartite simetric)si in 20-30 de secunde se desfileteaza.niciodata singur nu poti desfileta piulita decat cu ajutorul acelei chei pe care n-o avem toti.las tel meu aici ,sper ca moderatorii sa nu se supere si sa-l stearga,mai bine ne ajutam intre noi,mai facem si schimb de experiente decat sa dam bani multi la service.0723686988.
daca incalc regulamentul stergeti nr.de tel.(intru foarte rar pe forum).
BogDan1981
Salut Petrisor_tataie am notat nr. tau de telefon. N-am desfacut inca capacul. Asa cum au spus si colegi mai sus tind sa cred ca e filtrul de benzina. Am sa-l cumpar unul nou si apoi desfac pompa sa vad cum se prezinta. Oare pornirea greoaie dimineata sa fie tot din cauza asta. Face "car-car" si porneste.
petrisor_tataie
sal.daca ai un compresor cu aer (sau la vulcanizare)desfaci alimentarea cu benzina de la rampa si de la pompa de benzina.unde tii degetul acolo sa nu curga benzina(adica sa ramana benzina pe instalatie)si faci in asa fel ca atunci cand bagi aer pe conducta(dinspre rampa cu injectoare)benzina sa-ti sara pe rezervor nu in masina sau in ochi,dupa care iei o sticla cu apa si o versi pe langa pompa de benzina pe rezervor,(sa nu mai miroase in masina)apa cu benzina se scurge jos.
referitor la carait :
1)daca caraie ar fi o problema la corana volanta sau mai repede la pinionul electromotorului
2)daca face clanc este bendixul(bobina electromotorului),adica el cupleaza dar in capat are o placuta (din bronz sau cupru) care sa-i spunem cupleaza pe capatul a doua suruburi,preia curentul si-l transmite electromotorului(catre carbuni).
atunci cand face clanc cupleaza dar nu transmite curentul catre carbunii electromotorului,deci nu porneste decat dupa mai multe incercari(intr-o buna zi n-o sa mai porneasca).sper ca te-am ajutat nu te-am bagat in ceata.
BogDan1981
Salut Petrisor-taieie dinou in cea ce priveste pompa de benzina am sa te sun maine caci vreau sa rezolv cu ea. Despre altenator a fost reparat in sensul ca mi sa schimbat o piesa neagra cam cat o cutie de chibrit. Iar la electromotor a fost reconditionat cu totul.

Am atasat o poza cu cheia confectionata. Diametrul capacului este de 140mm?
BogDan1981
Salut am revenit cu noi informati. Azi dimineata la 0 grade a pornit la a 3-4 cheie si dupa ce a pornit a urcat pana 1500 rpm apoi a scazut brusc si mi-a murit motorul. Am schimbat filtrul de benzina si am lasat masina cu motorul oprit cca 2h si cand am pus contactul "bazaitul" de la pompa tot asa incet sa auzit dar a pornit motorul si a functionat ok am mers cu ea cativa km si parca si-a revenit. cand am oprito circa 5 minute si apoi am am pornito a luata la sfert de cheie. O sa verific si maine dimineata sa vad cum porneste. Si am cumparat bujii noi cu doi eletrozi poate le voi schimba daca va fi nevoie. Cheia din imaginea de mai sus/jos nu se potriveste, trebuia cred ca 145mm si dintr-un fier mai subtire.

Azi am schimbat si bujiile dar la fel face in schimb se aude bazaitul de la pompa dar probabil nu mai are suficienta presiune. De dimineata cand am pornito a luato la fel la 3-4 cheie, in mers se comporta ok avand in vedere ca afata erau -2C, dupa ce am schimbat bujiile a pornit dar s-a chinuit un pic pana a luato.
BogDan1981
Salut tuturor gata azi m-am hotarat sa schimb pompa de benzina. Am modificat cheia confectionata si cu ajutorul cuiva am desfacut capacul acela negru si cu mare grija am scos pompa cu tot asamblu de piese(plastice). Din ce am obervat pompa in sine era curata,sita un pic murdara si vasul in care sta pompa si sita aveau ceva murarie. Abia am desfacut furtunul in care sta pompa. Am cumparat una indentica cu cea pe care o aveam pe masina no-name la 70 lei. Am sa atasez poze in caz ca vrea careva sa vada cum arata. Simtomele erau ca atunci cand puneam contactul nu se mai auzea bazaitul(acum cu pompa noua se aude foarte putin bazaitul si se aude incet totusi dar porneste bine). Plus ca la drum lung cand calcam acceleratia in depasiri in viteza a patra nu se accelera suficient sa fac depasirea. Acum vad ca oscileaza turometrul la fel ca inainte dar umblu si la motorosul-pas-cu pas sa vad ce pot face caci oscileaza intre 400 si 800rpm. O sa revin sa vad ce reolv.

Am umblat la mpp si la un senzor de aer parca cel de langa bujii am inocuit un oring care era uzat rau si osciilatiile sunt tot asa. Bine ca porneste la cheie acum dupa ce am inlocuit pompa.
gxg50
De unde ai cumparat pompa? Se poate si pe internet?
BogDan1981


<span class='edit'>24 Jun 2015, 12:33:</span>
Salut din Bucuresti Noi dar cel care ma ajutat s-o demontez-montez mi-a spus ca a gasito indentica cu 51 de lei pe internet. In magazin erau bosh la 200 lei,inca una tot no name la 100 lei.
In ultima poza se vede chiar si denumirea pompei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.