Radu718
18 Jan 2005, 19:16
Dacia cheama in service 15.000 de Logan, chipurile pentru computerul de bord (problema stiuta de atftel si dezbatuta pe larg pe daciaclub.ro). Eu banuiesc ca motivul real este caseta de directie, ce ziceti?
Si eu cred ca sunt mai multe motive ascunse
Anumite serii sunt chemate pentru rescriere soft la ecu, verificarea unor cabluri de la alternator (reasezare) si schimbarea cricului.
Cei care au primit scrisoarea de la Renault si au apucat sa stea pe langa masina confirma ca i s-au facut una din aceste 3 "defectiunii", ori toate, ori combinatii.
Nu cred ca se apuca Renault sa repare masini pe sub maneca, cam orice minciuna se afla cand e vorba de un gigant si si-ar fi dat mult prea rau cu firma in cap.
Toata stima pentru ei.
Radu718
18 Jan 2005, 20:20
Toata stima pentru ei???!!!! Cand ti-ai luat masina , ti-au spus cumva ca o sa schimbi flansele ca pe batiste?...si nu costa asa mult, decat 18 mil....sau te-au chemat cumva sa ti le schimbe, stiut fiind ca este defect de fabricatie????? Nu prea cred...ti le schimba numai daca faci scandal...Atespt clipa, cand o sa iesi din garantie, sa-i stimezi la fiecare 10k km (asta daca esti norocos) cu cate 18 mil.
Nu m-au obligat sa iau masina de la ei.
Probleme sunt si la case mai mari.
Ce procent reprezinta mainile venite in service cu flansele defecte din gama de megane2 vandute pana acum si ce procent reprezinta loganurile care prezinta aceste simtome vandute pana acum?
Daca drumurile sunt de cacat si romanii inca sofeaza megane-ul ca pe dacie, scuza-ma.
Radu718
18 Jan 2005, 20:56
QUOTE
Nu m-au obligat sa iau masina de la ei.
Nu mai zic nimic, ca oricum nu e treaba mea...Dar , apropos, ai facut "soferi de Dacie" (ce e rau in asta totusi?) mai mult de juma' din forumistii cu M2
QUOTE
(ce e rau in asta totusi?)
"Las-o ba ca merge asa"
Nu arat pe nimeni cu degetul, dar totusi sa nu citim printre randuri si sa extragem doar ce ne convine din text.
Una e sa chemi la service ~70% din masinile vandute pt. a indeparta viitoare probleme si una e sa chemi 0,5-1%? pt o problema localizata.
Mercedes a chemat o gramada de masini anul trecut pentru posibile probleme la frane.
Deci imi mentin punctul de vedere.
:wink:
Canadianu
19 Jan 2005, 17:33
Ce frumos le sta celor care hulesc dacia pentru o initiativa care arata cat de cat obraz si evolutie din partea "Uzinelor".
Ce bine ca dacia v-a dat un motiv de dat cu pietre...Cred ca unii isi frecau mainile de cand s-au lansat golanurile in asteptarea acestui moment.
Daca nu stiti cate firme mari isi cheama masinile pentru asa ceva (rescriere soft, schimbari suspensi, abs defect) atunci intrebati pe nea' googule. Ma gandesc doar la Audi A8, Mercedes S Classe, BMW X5...masini care aveau probleme tehnice ce puteau sa te omoare in orice clipa si nu niste amarate de chestii ce te lasa in drum...
Din punctul meu de vedere, Dacia a facut un mare pas inainte recunoscand ca a gresit si in plus ca toate cheltuielile vor fi suportate de uzina. Sa nu uitam ca la Supernova sa SLZ n-a fost vorba de asa ceva.
De la mine au un punct negru pentru defecte si unul mare mare alb pentru felul matur in care trateaza problema
absolut de acord, bravo lor ca au avut bunul simt sa recunoasca greseala si au rechemat masinile. era de asteptat sa apara problemele, e un model nou si asa se intampla cu multi producatori auto, primele loturi sunt cu "bug-uri".
ce nu inteleg eu este cum ar trebui sa fie condus un megane2? ca pe o nava spatiala sau ce? adica e chiar asa diferit de dacie sau cum? :twisted:
Inseamna ca Dacia prin aceasta luare de pozitie a facut un pas spre lumea buna a constructorilor de masini !! Un pas mic, dar este si acesta un inceput !!! 8)
Canadianu are dreptae dar nu ne comparam noi cu marile firme nemtesti s-au italienesti care au scos ani la rand modele care sau vandut in zeci de milioane de exemplare.Inainte sa se grabeasca sa scoata pe piata acest model mai bine mai asteptau putin il mai testau si nu ajungeau in situatia asta!Asa cred ca era mai bine.Dar oricum e bine ca au recunoscut si ca incearca sa-si repare greselileE normal sa plateasca uzina costurile reparatiilor doar nu vroiai ca cel care o cumpara sa mai vina si cu bani la el ca sa plateasca!??
Canadianu
21 Jan 2005, 08:51
Pai normal ca e normal
ca dacia sa suporte costurile reviziilor in aceste cazuri. Asta e o normalitate in lumea civilizata. Romania mai are pana sa ajunga acolo. Mult.
Asa cum am zis, punct negru pentru asta...Salutara insa initiativa de dupa. Puteau sa "se faca ca ploua torential" si ce ar fi facut lumea? Ar fi apelat la OPC ?
n-am un zambarici care sa se tavalesca pe jos, ca ar fi util unul
Canadianu
21 Jan 2005, 08:58
nu stiu cat e de adevarat, dar iata o statistica GSP
Cîteva motive de chemări la service în mileniul trei
Model
Motivul
Număr modele afectate
Anul rechemării
Alfa Romeo 147 și 156
Defecte la închiderea capotei
25.065
2004
Bentley Arnage Red Label
Pierderi de carburant
5
2001
Bentley Arnage
Proastă funcționare a frînării
1
2003
Ferrari M 456GT și F550 Maranello
Transmisie automată defectoasă
464
2001
Ford GT
Nereguli la suspensii
448
2004
GMC / Toate modelele Pick-Up
Rugină la cablurile ușii benei
4.118.000
2004
Honda Accord
Proasta funcționare a grupurilor optice
127.085
2004
CRV și Oddisey
Defect la aprindere
2.500.000
2002
Jaguar S-Type, XK și XJ
Defecțiune transmisia automată
67.798
2004
Lancia Lybra
Defecte la închiderea capotei motorului
4.976
Peugeot 307
Verificare la suspensiile față
140.000
2004
Porsche Cayenne
Probleme electrice, blocare centuri spate
41.000
2004
911 Cabrio
Pericol de deschidere bruscă a capotei la viteză mare
18.000
2004
VW Touareg
Probleme electrice, blocarea centurilor spate
60.000
2004
Toate modelele Audi, Seat, Skoda și VW diesel
Anomalii la pompa de combustibil
300.000
2004
Volvo 850
Sistemul de încălzire al scaunelor
65.000
2002
Dacia Logan
Slabă rezistență a cricului, pericol de scurtcircuit din cauza poziționării cablajului motor, anomalii ale calculatorului de bord
15.169
2004
Asta cu slaba rezistenta a cricului e pentru cine are timp s-o creada. Daca era asa nu era nevoie sa vii cu toata masina ci doar cu cricu
.
Dar pentru probleme mai grave, dar care nu pot fi spuse public, tre sa aduci toata hardubaia (impingatorul cu beleaua din caseta va spune ceva
)
:twisted:
he, he, lume noua
S'altare stimabile! Ce ti-e si cu upgrad-urile astea
Faza cu cricul pare derizorie dar ia sa se rupa cind ti-e lumea mai draga.
Personal n-am folosit cricul la nici la DSN (3 ani) nici la Solenza (1 an) dar Stroe a zis ca a cedat la sarcina maxima.
Cei care au fost la verificare nu au mentionat nimic de verificari suplimentare (gen impingatorul de care zici tu )
...Roadrunner...
21 Jan 2005, 18:04
QUOTE
Nu m-au obligat sa iau masina de la ei.
Probleme sunt si la case mai mari.
Ce procent reprezinta mainile venite in service cu flansele defecte din gama de megane2 vandute pana acum si ce procent reprezinta loganurile care prezinta aceste simtome vandute pana acum?
Daca drumurile sunt de cacat si romanii inca sofeaza megane-ul ca pe dacie, scuza-ma.
Vrei sa-ti zic eu ?... 85-90%...
asa ca mai da-i @#$%$#^%$... Apropo... mie in 26.000 m-i le-au schimbat de 2 ori... adica asta e al treilea set pe masina. Ultimu' s-a schimbat cu scandal ... si nu cred ca e normal.
Cit despre rechemarile la service, parerea mea... ca suntem natie de imbecili. Daca nu ne chemau... ii injuram ca nu vor sa recunoasca problemele si sa le rezolve in garantie (vezi problemele radiatoarelor sau a apei in masina la SuperNova). Daca ne cheama ... Ahaaa... sanchi ne cheama pentru asta ...de fapt ne pun sa ne uitam in alta parte si ne schimba masinile cu altele ... :evil:
Eu zic ca intr-adevar s-au observat anumite probleme tehnice care trebuiesc remediate (CU SCUZE, IN GARANTIE, FARA NICI UN BAN). ASTA SE-NTIMPLA LA ORICE PRODUCATOR DE "ORICE" DIN LUME !!!
Nu se poate testa un produs atit de bine incit sa nu aibe nici o problema, sau daca se poate, costul acestei operatiuni iti acopera si mama profitului...
In concluzie ... Defectele de proiectare se numesc popular "bolile copilariei", apar la orice tip de masina, si eliminarea lor este un atuu in a cumpara o masina care se afla in productie de mai multi ani.
Asa ca ... ciocu' mic si veselie !
Lasa ca ma lamuresc eu miine ca vine See sau Tazz si aflu ce e de faptu cu cricul ala
Da eu tot cred ca nu e necesar sa vii cu toata hardubaia doar ca sa schimbi cricul.
:twisted:
OT: Ce sa faci frate, daca tot sintem infratiti cu cei de pe reno, macar sa ne aciuam pe aici pina treve Valul Schimbarii (sau o fi fost Vintu' :wink: )
salut , cricurile la logan se schimba pt ca e ceva in neregula cu ele orcum stati linistit ca se schmba moca daca masina face parte din acel lot de fabricatie daca e mai vb pm
Batrânul
17 Mar 2009, 18:13
S-au schimbat de mult cricurile respective... Vezi ca ultima postare era din 21 ianuarie 2005.
Fara suparare,n-are importanta cind a fost ultima postare in acest topic,astazi sau acum 4 ani,important este ca persoanele de aici isi spun parerile sau informatiile,bune sau rele,sau cum or fi ele,in legatura cu denumirea topicului "Dacia cheama in service 15.000 de Logan" pentru ca cel ce este curios in legatura cu aceasta denumire sa aiba ce citi (ca doar de asta il deschide,nu?),indiferent cind au fost acestea postate.
Da,i-mi amintesc de persoane,care la aparitia rechemarilor la reprezentante s-au dus doar cu cricul si actele masinii pentru schimbul acestuia.Din cite cunosc eu,(oare gresesc?)intradevar aceste cricuri nu corespundeau atunci din puct de vedere al sigurantei acestora(erau slabe?,defect constructie?,nu stiu) la ridicarea masinii.Proprietarilor de Logan nu cred ca li s-au dat detalii prea multe in legatura cu cricul, "Vin-o,ca o schimbam cu alta noua", cu plecaciunile de rigoare pentru pierderea timpului respectivului. Inca odata no offense.
Spuneti-mi si mie care " flanse " spuneati mai sus ca se schimba " ca batistele" la Logan ?
the_tavi
21 Dec 2009, 23:36
Ca tot s-a reactivat topicul, cei cu Logan din 2005 (poate si altii) au fost chemati pentru niste operatii de intretinere la tablarie (aripi, prag, nu stiu exact din punct de vedere tehnic de ce este vorba). Am un coleg (in Timisoara) care a avut masina in situatia asta, totul a fost gratuit. Ce a fost asta si de unde vine?
Ai garantie 6 ani la tabla. Dacia cheama toate Loganurile pentru verificarea caroseriei. Testul si reparatiile sunt gratis. Prima chemare este dupa 4 ani, iar a doua este dupa 6 ani, aproape de expirarea garantie. Daca nu te-au chemat inca, da-le un telefon.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.