kebbius
19 Nov 2004, 15:15
am un megane II sedan de 1.6 16V dar mi se pare cam puturos. se poate c reste puterea si cuplul motorului? eu stiu ca se poate monta chip tuning, dar avand in vedere ca motorul e aspirat cresterile nu sunt spectaculoase ca la alea cu turbina.nu exista si alte interventii mai radicale? de exemplu se poate monta o turbina la motoarele aspirate sau alte chestii de genul asta?
VladSoare
19 Nov 2004, 17:20
Se poate, dar costa $$$$$$$ ca s-o faci ca lumea. Am auzit de preturi in jur de 3000 de euri in vest, doar manopera (desi e posibil sa nu fie adevarat). In Romania nu cred ca sint prea multi care sa stie sa faca asa ceva ca lumea.
Mult mai ieftin si mai simplu este sa schimbi tot motorul cu unul cu turbina.
Sau mai poti sa schimbi cutia de viteze cu una scurta, de raliu, insa ar fi bine sa nu ai calculator de bord, ca sa nu faci infarct.
kebbius
21 Nov 2004, 20:28
altceva se mai poate face? filtru de aer, sistemd de evacuare etc ajuta la ceva? sincer, nu prea ma pricep la mecanica si niste sfaturi mi-ar prinde bine
e cineva care si-a pus chip pe motorul de 1,6 16v? as vrea sa stiu daca merita si cam cat ar costa.
si inca ceva: se duce garantia daca se instaleaza chip?
In ce sens puturos?? Ce vrei sa faci cu masina?? Prin marirea nr de calutzi creste performanta la demaraj, dar eu nu cred ca vrei sa faci doar liniutze cu ea.Poti schimba filtrele si sistemul de evacuare si eventual sa pui un chip , dar nu stiu daca se merita. Pentru aspect merita sa schimbi sistemul de evacuare dar nu o sa vezi o crestere semnificativa de performanta, doar un sunet mai agresiv.
VladSoare
22 Nov 2004, 08:42
Cipul, filtrul de aer sport, kiturile aerodinamice, evacuarile mai lejere, scoaterea banchetei din spate si a altor "greutati" inutile, etc. ajuta, dar nu foarte mult.
Nu vei rupe gura tirgului cu cei citiva caluti cistigati.
kebbius
22 Nov 2004, 19:03
nici nu vreau, dar cred ca totusi cativa cai in plus nu pot strica cu conditia sa nu coste o avere. tocmai asta vreau sa stiu - daca se merita sa fac o asemenea investitie
...Roadrunner...
22 Nov 2004, 21:16
Buuunnn.
Hai ca te vad interesat rau ....
1. Chip, exista, dar iti da 7 CP (zic ei ...) si costa 450 Euroi.
2. Filtru aer sport, nu merita decit Panel, adica din ala in carcasa originala... Filtru conic, nu ai unde sa-i pui, iar unde ai loc trage aer cald , deci frectie.
3. Evacuare .... ia-ti gindu' ! Se poate doar finala , iar ca sa refaci traseul din inox, iti trebuie inlocuitoar de catalizator, care e foarte scump... in total te duce undeva la 1000 de euro evacuarea , din care cistigi maxim 4-5 cai.
In concluzie, e un motor din care s-a scos cam tot ce se putea scoate... Iar ca sa mai cistigi ceva ...iti trebuie bani !!!
Parerea mea ... lasa-l asa ... baga-ti banii in styling !!!
Daca vrei tuning motor, ia-ti ceva mai ieftin si mai vechi ... si fa-l pe ala (Renault 5 GTT, BMW Urs, etc... )
VladSoare
23 Nov 2004, 07:50
Si eu zic la fel. Costa prea mult, iar cistigul e prea mic.
O crestere de putere care sa merite banii nu obtii decit cu un transplant de motor si eventual de cutie.
kebbius
23 Nov 2004, 13:30
cred ca aveti dreptate. 7 cai nu merita 400 de euro. daca erau macar 10 sau ar fi costap mai putin, poate...
@kebbius
de ce nu ai luat motorul de 2 L? aveai destui cai si loc de atarnat inca f`o catziva mai usor decat la 1.6
...Roadrunner...
23 Nov 2004, 17:21
Pai probabil ca din acelasi motiv din care nu ne-am luat nici noi ... PREA SCUMP !!!
mdea... depinde la ce te raportezi cand spui prea scump....la achizitie sau la cheltuieli functionale...
si inca ceva, dai un ban dar stai in FATA
bai fratzilor.....am intrat pe renault.fr
si am gasit masina ideala
megane sport
arata superb...culori marfa...super inauntru piele NEAGRA!!! la spate niste tobe calumea..fatza mai latzita bara..si bomnoana..motor de 2L turbo cu 225 CP!!!!
pai si de ce nu tzio cumperi.Daca o vinzi pe actuala si pui si banii pe care i-ai baga pentru tunning + ceva maruntzis sigur o iei pe aia.
doc.. dat fiind faptul ca pretul de plecare la megane sport e aprox 30.000 euro.. de la "actuala" + "banii de tuning" ... mai trebuie sa pui ceva banuti seriosi
a, si vezi ca "tuning" e cu un singur "N" la mijloc
faza cu megane sport..daaa un vis frumos dar nerealizabil asa e e in jur de 30000 euro si nu-s convins ca isi face banii..adika de geaaba are motor super tare daca interioru tot la fel de varza e ca la astea normale..adika cu polastice de 2 parale care scartzie non stop
de 30.000 euro Itzi iei frate un passat si ramai si cu bani si stii ca ai masina frate !
...Roadrunner...
24 Nov 2004, 23:39
Te-ai urcat vre-o data intr-un clio sport ?!.. Te-ntreb si eu asa ... Eu cred ca nu. Crede-ma ca e super calitatea materialelor si a executiei.
Daca pentru tine un Passat reprezinta masina ideala ... M-ai umplut de respect !
VladSoare
25 Nov 2004, 08:30
Ai da 30000 pe un Passat? :shock:
Doamne fereste!
Dar ma rog, gusturile nu se discuta...
By the way, nu cred ca Megane Sport are acelasi interior cu Meganul de rind.
nu, nu m-am urcat in clio sport...dar m-am urcat vreo 2 ani intru-un passat 1.8T...si .....frate..motor si suspensii ca la ala...poate la mertzane.bmw sau altele
da eu personal am o problema..cu janta de R16 pe megan gasesc ca e inadmisibil sa faca ca o dacie pe hartoape....scuzatzi expresia da ma pis pe ea de masina de 14.000 euro cand face ca matizu de 5000...nush o fi a mea defecta da cand trec peste o linie de tramvai sau iau o gaura geme de zici ca se rupe in drum
...Roadrunner...
25 Nov 2004, 23:07
Permite-mi sa nu te cred ... Am exact aceeasi masina cu tine, si nu e deloc ce spui tu. Si altii de pe forum, au aceleasi masini cu noi, si nici ei nu te cred ...
Parerea mea : N-ai nici o treaba cu masinile frate ... Daca tu compari BMW-u' cu Mercedesu' la suspensii ... Si, ce treaba are janta de 16 cu gropile ?... De fapt, nici n-are sens sa-mi mai raspunzi... Tine-ti impresiile pentru tine.
P.S : Esti admiratorul tipic de Passat. Imi pare rau, ca un Megane 2 a ajuns pe mina unuia ca tine.
Alex, atrage-i atentia cu privire la limbaj. Aici este un loc public, unde nu toata lumea este obligata sa-i asculte domnului de mai sus dorintele de ordin fiziologic.
kebbius
26 Nov 2004, 22:05
imi pare rau... nu mi-a mers netu vreo saptamana.
intr-adevar, daca stiam ca diferenta intre modelul de 1,6 si cel de 2 l e asa mare cu siguranta ca mi l-as fi luat pe cel de 2l. renuntam la piele si trepa si tot pe acolo ajungeam
daca stiam de siteul asta prin mai... poate faceam o altfel de investitie. acum e prea tarziu.
QUOTE
nu, nu m-am urcat in clio sport...dar m-am urcat vreo 2 ani intru-un passat 1.8T...si .....frate..motor si suspensii ca la ala...poate la mertzane.bmw sau altele
Pai daca te urci in clio sport si dupa aia te urci in passat 1.8T, zici ca ai coborat din concorde si te-ai suit in antonov !!! Pai daca passat de 1.8T are
...,,frate..motor si suspensii...'' inseamna ca un clio sport este F1. Fara sa ma laud, da un passat 1.8T il mananc la micul dejun.
Si apropo: parerea mea despre VW uite aici
http://www.bmw-spu.de.vu/ cu click pe bmw-ul afisat !!!! :wink:
mai oameni buni ati auzit pe cineva sa faca ciptuning pe megane 2.0T ? am tot citit pe net pe aici si din 2 liste de oferte cip nu am gasit niciunde motorul asta. stie cineva daca se poate face?
cj98czh
16 Jun 2008, 11:06
Stiu chip pus dar pe Laguna 2, 2.0T
@J_J: ia mai verifica
lista asta - poate gasesti ce te intereseaza.
TresPasser
20 Jun 2008, 16:39
Am avut ocazia sa vorbesc cu un reprezentant de
aici.
Pentru un Clio III 1.6 16V cresterea ar fi de 13% si la putere si la cuplu, pt doar 375 euro TVA inclus. Si se lauda ca nu influenteaza garantia. Ce parere aveti? Merita?
pentru doar ...
pai megane sport e masina sport a anului 2007. e hot hatch-ul anului 2007 si e fabricat intr-o uzina separata de restul modelelor megane, la fel ca si clio sport. Eu maine daca as avea banii sa-mi iau un megane rs sau r26 n-as sta pe ganduri. Nu am mers cu unul dar sunt innebunit doar din ce performante am vazut ca are pe hartie. Feelingul este fenomenal cred
Deci decat sa tunezi un megane normal, mai bine iei direct unu rs sau r26 si gata, ii mai bagi eventual un chip daca ti se par putini 225 de cai la 1,2 tone si gata
QUOTE(TresPasser @ 20 Jun 2008, 16:39)
Am avut ocazia sa vorbesc cu un reprezentant de
aici.
Pentru un Clio III 1.6 16V cresterea ar fi de 13% si la putere si la cuplu, pt doar 375 euro TVA inclus. Si se lauda ca nu influenteaza garantia. Ce parere aveti? Merita?
Si ce iti mai da? Nu l-ai intrebat daca in 13% aia iti mai da si o femeie?
kappa_ii
21 Aug 2008, 23:32
se poate creste puterea prin schimbarea filtrului de aer - se pune k&n
se mai poate scoate catalizatorul - si schimbare evacuare .
se pot cistiga relativ usor 10 cai .
avantajul major ar fi la turatii mari in trepte mici .
da orcum 16.16v este destul de puternic - personal mi se pare umpic cam ciudat acest motor - pentru ca la viteze mari se comporta mult mai bine decit la viteze mici . este un motor care nu se tureaza foarte rapid - dar paradoxal la turatii mari in trepte 4 5 accelereaza foarte bine !
si vad ca exista mai multe variate de garda la sol - eu am un megan mai vechi care este foarte jos comparat cu cele care sint acum .
si meganu meu merge peste 210 fara probleme - altele vad ca nu depasesc 190 .
kappa, n-ai condus multe masini pe benzina, nu?
si meganul tau merge peste 210 daca:
a) l-ai modificat
esti intr-o panta maaaaare de tot (caz in care poate ar trebui sa te intrebi daca nu mai bine luai niste frane mai mari)
erata: meganeul tau merge cu vreo 192 max 200 (daca ai vant bun) la blana asa....
R19/16v
23 Aug 2008, 00:28
De fapt ar trebui sa mearga cu exact cat e scris in certificat.
QUOTE(kappa_ii @ 21 Aug 2008, 23:32)
si meganu meu merge peste 210 fara probleme - altele vad ca nu depasesc 190 .
1.5-ul meu poate mai mult!
ThunderRa
23 Aug 2008, 07:27
QUOTE(gotty @ 23 Aug 2008, 01:52)
Si cat "poate" 1,5-ul tau?
kappa_ii
24 Aug 2008, 11:56
aha
adica nu poate depasi 190 ?
uite daca nu crezi - o sa ii fac o poza la bord
masima mea ajungea la 220 in zile bune
pacat ca sint la limita schimbarii cu curelei de distributie - si imi este cam frica sa nu se rupa .
R19/16v
24 Aug 2008, 12:05
Viteza indicata pe bord si viteza reala sunt 2 lucruri complet diferite.
kappa_ii
24 Aug 2008, 12:15
da foarte corect - viteza de pe bord este umpic mai mare - am observat si eu prima data cind mi-am montat GPS .
apetcu1
27 Jul 2012, 10:29
Salut,
Pentru cine vrea un power box de la RaceChip.DE pentru motorizare commonrail (eu il am montat pe 1.5dci 110CP), il dau cu 600 de lei negociabil. In Romania este 690 de lei.
Chipul este configurabil pe 2 axe, detalii gasiti la nemti pe site.
Thx!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.