Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impresii despre Logan
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
stanutir
Cea mai tare jignire pe care mi sa adus a fost confuzia dintre Megane-ul meu si un Logan. Chiar intr-o zii 4 persoane au spus "Ce frumos e Loganul", credeam ca disper dar asta e.



Impresia mea despre Logan este : urita rau. Eu cred ca a fost facuta pentru tarani. Si de ce spun asta pentru m-am uitat cum arata; e facuta foarte inalta ca sa poata intra sacii de cartofi pe usa din spate (si bineinteles ca se poate scoate si banchenta spate) si in portbagaj. De curind am vazut si soferi imbracati la costum in ea, ceea ce nu prea se potriveste cu masina asta





Ceea ce doresc de la voi este impresia care va lasat-o (prima intilnire) masina poporului.
octavianf
Ce sa zic? Comparatia cu Megane mi se pare si mie cam aiurea...

Pentru banii care ii dau pe ea, primesc o masina gandita pentru 'tarile sarace'!!! Adica mai mult decat sacul de cartofi: toata familia, unchii si toate neamurile vor incapea in ea laugh.gif

Daca stii poza aia cu indienii 'ciorchine' pe doua camioane laugh.gif
stanutir
Da stiu poza, dar eu nu am vrut sa fiu asa de critit cu masina romanului.

Incap si vurcile si lopetile si galetile si noi si cartofii si maluiul, da ce buna maisna e.....
Nicotine
Mi-a placut faptul ca aici mult timp n-a fost postat nimic. E o mare dezamagire ca design (parere personala) inalta cat un Damas, iar forma suprainaltata imi confera o senzatie de nesiguranta. Pacat de interior care chiar e dragut si relativ ok calitativ.

Si de asemenea neplacut este sentimentul unic DACIA de lucru nefinisat (ati vazut ce chedere misto, usa ce ciudat se inchide, fragilitatea subansamblelor cand o vezi ridicata pe elevator, diferenta de vopsire a pasajului rotilor, solutia eleganta de inchidere a portbagajului).

Probabil ca este o evolutie fata de berlina si de nova, dar eu unul n-as risca sa fac un experiment de 5700-8000 pe banii mei.
octavianf
Eu citesc ce se posteaza pe www.daciaclub.ro (sper ca nu se supara nimeni ca am dat adresa)

Sa vedeti acolo opiniile si impresiile celor care au cumparat/testat Logan.
meganescu
Totul este destul de relativ pt. ca cei care vor cumpara Logan nu sunt cei care ar putea sa cumpere o masina de 15.000 EUR, ci oameni care se chinuie sa stranga 5.000 EUR in 5 ani si atunci se gandesc ce ar putea sa cumpere. Deci parerea mea e ca nu trebuie sa spunem chestii de genul "nu as da niciodata 8000 EUR pe asa ceva". Majoritatea celor care sunt pe acest forum au masini care au costat mai mult (sau mult mai mult) de 8000 EUR, deci pentru ei e clar ca din moment ce pot cumpara un Megane sigur nu vor cumpara un Logan.

Eu spun ca este totusi un pas inainte fata de tot ce s-a construit la Dacia pana acum. Si simplul fapt ca va fi comercializata si in UE este deja un succes. Desigur nu e o masina perfecta si s-ar putea aduce ffff multe imbunatatiri, dar orice costa si atunci probabil ca va costa mai mult de 8.000 EUR.

Eu de exemplu as lua o varianta la 6000 EUR dar in nici un caz una la 8000 EUR in locul careia as gasi oricand ceva la mana a doua....
stanutir
Sunt deacord cu tineca sunt oameni f f f saraci si chiar medii care isi i-au Logan. Foarte curios am vazut mai multi soferi de virsta a treiadecit cei de virsta a doua.

Loganurile vor vi cumparate si de multe firme. Si de cei care au bani si vor sa le cumpere masina fetei si spune ceva de genul asta "E f bun Logan pt fiica-mea ca sa o frece"
octavianf
Poate ca am fost cam rau :twisted: in exprimare.

Logan are un public tinta foarte clar definit.

Acum, in Occident crezi ca se va vinde varianta de 5.000 de eur?

Nu cred. Ci una cu mai multe dotari si probabil si alte motoare...
claus
QUOTE
Eu citesc ce se posteaza pe www.daciaclub.ro (sper ca nu se supara nimeni ca am dat adresa)


chiar nu are nimeni de ce sa se supere .. reno.ro e ..fratele lui daciaclub biggrin.gif



si, despre logan ... mie unul imi place

e genul de masina mare si ieftina.. si nu m-ar deranja, daca ar fi cazul
costi
Sper ca postul tau s-a vrut un pamflet desi am dubii serioase.



[quote="stanutir"]Cea mai tare jignire pe care mi sa adus :shock: a fost confuzia dintre Megane-ul meu si un Logan. Chiar intr-o zii 4 persoane au spus "Ce frumos e Loganul", credeam ca disper dar asta e.



Nu stiam ca snobismul este o caracteristica a tinerilor. E trist cind vezi un copilas furios pe viata, caruia mama&tata i-au luat masina straina si caruia-i pute orice altceva, uitind ca pina acum citiva ani mergea cu Dacia 1300 (s-au n-ai prins-o nici pe aia)



"Impresia mea despre Logan este: urita rau. Eu cred ca a fost facuta pentru tarani".

Sa stii ca taranii merg la piata cu Dacia papuc sau Aro in tara asta nu de alta iar cei care au muncit pt banii lor nu vad de ce nu si-ar lua LGN



"Si de ce spun asta pentru m-am uitat cum arata; e facuta foarte inalta ca sa poata intra sacii de cartofi pe usa din spate (si bineinteles ca se poate scoate si banchenta spate) si in portbagaj."



Crezi ca in Megan nu pot intra saci cu cartofi? Iar portbagajele sint comparabile asa ca nu vad care e spilu'. Poti si tu sa-ti cari cartofii cu el sau tie iti aduce servitorul sacii in circa?

"De curind am vazut si soferi imbracati la costum in ea, ceea ce nu prea se potriveste cu masina asta".

Ce sa spun... ai fi dorit sa vezi aurolaci imbracati in trening sau in pielea goala sau sa inteleg ca doar de la Megan in sus se poate purta costum?



Asa cum se spune mai sus, masina are are publicul ei tinta si nu-ti cere nimeni s-o cumperi daca ai bani sa-ti iei una mai scumpa. Incearca sa citesti cum se pune problema LGN in Germania, Franta, Italia. Urmareste sondaje de opinie, fa un drive test cu ea si mai vorbim. Pina una alta masina asta reprezinta o realizare Renault (poate ai auzit de firma asta) cu cel mai bun raport pret/calitate si in afara de design-ul cam colturos nu vad ce ii poti reprosa cu adevarat, in afara faptul ca te revolta asemanarea dintre Meganul tau si LGN. Macar sa fi avut un Mercedes, poate ca te mai intelegeam...
the_linu
Nu zic ca unii nu au fost destul de rai in aprecieri, dar nici tu nu stiu de ce te oftici atata !?!

Iar cu remarca "..cel mai bun raport pret/calitate..." am ras de AM PICAT PE SPATE !

Wake up, man. Fii serios.
RCS
Fara sa supar pe nimeni, dar mie unul imi place Loganul ! :wink: Eu zic ca asta este doar inceputul, in sensul bun al cuvantului, pt renasterea firmei Dacia! 8) Eu unul nu inteleg anumite persoane care asteapta de la Logan calitate si finisaje de Mercedes si motor sportiv gen BMW ! :? Pe scurt asa suntem noi romanii carcotasi ! Daca este sa o luam pe cea dreapta, de vina poti sa bagi si la o masina de 30000 Euro ce sa mai zic de una de 8000 Euro ! Fratilor: nu va place Loganul, nu il cumparati si cu asta basta !
RCS
Era sa uit: stanutir ar fu cazul sa-ti revizuiesti limbajul ! Daca erai baiat de baiat iti luai si tu un M5 sau un M3 si nu amarat de Megan, daca tot zici ca Loganul este pt saraci si tarani ! Ce parere ai :?: :!:
meganescu
Stii de ce se oftica?
Pentru ca exista o categorie de oameni care nu au miscat un deget pt. a-si cumpara o masina de 15.000 EUR. Dar in pofida faptului ca nu stiu ce inseamna sa muncesti pt. acesti bani, isi permit sa faca remarci rautacioase pe seama altora care nu au avut prezenta de spirit sa se nasca intr-o familie cu bani si se chinuie ca "taranii" sa faca rost de 5.000 de EUR sa-si ia o amarata de masina.
Aceiasi oameni ii vezi depasind coloana la semafor, mergand cu farurile de ceata aprinse (doar trebuie sa stie toti ca au platit 100 EUR in plus, nu?) si se dau jos la tine cu tot felul de figuri in cap daca eventual i-ai facut semn cu farurile sau l-ai claxonat.
Si pe astfel de oameni ma oftic si eu ... pt. ca nu isi cunosc limitele. Daca mamitzu' si tatitzu' le dau acum ei cred ca toata lumea trebuie sa le dea ....
Nicotine
QUOTE
Era sa uit: stanutir ar fu cazul sa-ti revizuiesti limbajul ! Daca erai baiat de baiat iti luai si tu un M5 sau un M3 si nu amarat de Megan, daca tot zici ca Loganul este pt saraci si tarani ! Ce parere ai  :?:  :!:

Cred ca vajnicii cultivatori ai ogoarelor mioritice au fost inclusi din start in strategia de marketing a Dacia Renault, alaturi de alte categorii sociale.

Anul agricol 2004 a fost deosebit de generos la cultura de grau si surplusul rezultat a fost folosit atat pentru finantarea viitoarei campanii agricole cat si pentru achizitionarea de limuzine de la Solnitza, Golan, Cielo, MII, Passat, BMW etc

Loganul e ca un calculator din Carrefour sau Metro, "eftine si bune" foarte performante si numai bune de luat in rate. laugh.gif
stanutir
QUOTE
Era sa uit: stanutir ar fu cazul sa-ti revizuiesti limbajul ! Daca erai baiat de baiat iti luai si tu un M5 sau un M3 si nu amarat de Megan, daca tot zici ca Loganul este pt saraci si tarani ! Ce parere ai  :?:  :!:




Termenul de tarani pe care m-am referit nu este egal cu prosti.

Sa stii ca daca aveam bani chiar imi luam un Audi pt ca este marca mea preferata

Iar in legatura cu "ar fu cazul" eu cred ca i-am incitat pe toti si am deschis un subiect mort pe acest forum.

Parerea mea cu adevarat despre Logan o sa o aflati mai pe la sf discutiei



NUmai bine laugh.gif
meganescu
Scuze, vreau sa ma abtin dar nu pot!!!
Recunosc, pe mine m-a incitat RCS cu "ar fu cazul" pt. ca mi-am dat seama ca omul acesta tasteaza mai repede decat in mod obisnuit. Pt. ca "u" se afla langa "i" si probabil ca din viteza omul a scapat un deget pe langa. Ceea ce inseamna ca foloseste un computer f des si de aici probabilitatea sa fie un om inteligent este f mare, drept pt. care ii respect cuvantul si nu as indrazni sa-i caut "greseli" de scriere. Dar privind un post de-al tau mai vechi nu am putut decat sa zambesc (cel putin) citindu-l.

QUOTE
Sunt deacord cu tineca sunt oameni f f f saraci si chiar medii care isi i-au Logan. Foarte curios am vazut mai multi soferi de virsta a treiadecit cei de virsta a doua.
Loganurile vor vi cumparate si de multe firme. Si de cei care au bani si vor sa le cumpere masina fetei si spune ceva de genul asta "E f bun Logan pt fiica-mea ca sa o frece"



Pe langa multiplele greseli de care vorbeai la RCS, dar si "originalele" de ortografie, m-a incitat intr-adevar ultima fraza cu fiica romanului si cu Logan. MISHTO!

Aaa, si parerea ta despre Logan vrei sa ne-o mai spui o data la "sfarsit de discutie"??? Ce rost mai are? Cu parerea ta ai deschis acest topic! Remember? (adica iti amintesti?)
claus
si, totusi .. nu inteleg de ce a trebuit sa o dati in cearta ...

priviti si voi partea buna a lucrurilor ... logan este o masina NOUA, ieftina

biggrin.gif
SorinV
ma fratilor ce aveti ma cu loganu ! ? e supermasina la banii aia ! ce vroiati rolls la pret de trabant !

apropos de chedere : sunt identice cu alea de pe clio, megane, laguna si fabricate de metzeler : daca alea de logan vi se par de rahat atunci ganditiva ca in fiecare zi dati cu coatele de el !

la capitolul spatiu nu aveti ce sa ii reprosati ! erste perfecta pt gustul romanilor ! este spatioasa si mult mai confortabila decat meganu sau clio !

seamana cu sedanul de la megane si nu aveti ce sa faceti ! daca avea aceesi inaltime diferenta se vedea doar la stopuri ! in fond e desenata de aceesi oameni ! influenta e usor de sesizat !

nu o fi ea finisata dar este mult mai bine inchegata !

o sa bata la capitolul rezistenta ( si poate fiabilitate ) ( si aici datorita simplitatii sistemelor si modului de realizare ) multe renouri consacrate !

iar la faza cu vanzarea in occident va spun ca este cat se paote de reala treba

alexv si cata va pot confirma! un mos de la nurbur ring ( instructor de pilotaj sportiv si posesor a urmatoarelor masini porsche gt3, bmw 318 is , fiat 128 si inca una pe care nu o mai tin minte) isi dorea foarte mult sa cumpere un logan pt calatoriile sale ! a zis ca i se pare destul de aratoasa , superspatioasa si cu un consum acceptabil !

de pret a zis ca este imbatabil !

ca sa nu mai zic ca era superincantat de clio symbol ! ia facut poze si a stiudiato indelung !
stanutir
Vreau sa va uitati la pozele astea si sa le comentati





[img]http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1759[/img]

[img]http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1760[/img]

[img]http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1761[/img]

[img]http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1762[/img]



Intimplarea unui coleg:

"Am luat masina de 4 zile si dupa vreo 200km de drumuri romanesti pe ploaie se facu senin si m-am hotarat sa spal masina.

Ce patesc : dupa spuma + jet de apa omu' de la spalatorie da sa stearga masina pe la praguri cu piele de caprioara si ce constata :

-Loganu era exfoliat pe o suprafata cam de 40cm patrati , adica pe suprafata cu pricina era un fel de foile ce se cojea de pe suprafata vopselei in acel loc .

Nu spun , ca daca as mai fi incercat puteam sa cojesc o suprafata mai mare.

Problema e ca mi-a ramas urme pe vopsea in acel loc (ca si cum mi s-ar fi dus stratul de crom din acel loc - mentionez ca sub folia "exfoliata" vopseaua are aceeasi nuanta cu vopseaua originala.Stratul de folie este foarte subtire de grosimea unei folii de impachetat alimente si cam de aceeasi consistenta).

Mai plastic in acel loc mi-a rams vopseaua cum ramane pielea bronzata dupa ce se cojeste. "
demisonat
Mai acum poate o fi o buba dar eu ma gandesc la ceva bun.

Stiu ca masinile cu pretentii vin pe ele cu un strat de ceara (sau ce o fii) protectoare care este data jos cu solutii speciale de dealer in momentul pregatirii de vanzare.

Sursa un prieten bun care a cumparat un seria 3 de la bmw , dar la renault nu am mai auzit.
costi
@de_linu



Ma "oftic", ca cineva are Megane se poate simti ofuscat ca i-a fost confundata masina cu Loganul si se declara surprins ca a vazut si costume pe taranii din ele. Tie cum ti se pare ?



Iar despre faptul ca ai cazut "pe spate" la remarca mea cu pret/calitate imi pare sincer rau. Sper ca nu te-ai lovit prea tare. Spune-mi tu o alta masina care la 8.000 E iti ofera ABS, air bag-uri, geamuri electrice, aer conditionat si restul tehnologiei frantuzesti de care stii? Ia zi .... Asta am vrut sa spun cu raportul pret calitate.
RCS
Credeti ca vor fi diferente majore intre Dacia Logan si Renault Logan ? Ma refer la calitatea materialelor folosite si la modul in care acestea vor fi montate efectiv pe masina ! :?
meganescu
Eu cred ca vor fi diferente la materiale, dotari, optiuni dar calitatea fabricatiei ... nu prea vad cum ar putea sa o organizeze. Ce ar putea sa faca? Sa le dea test mesterilor si cei cu note mai bune sa faca Renault? Ar fi destul de ciudat...
costi
Nu sariti la concluzii cu exfolierea. Cei de a dealer pretind ca este vorba de un strat protector (o tipla) dar lucrurile nu sint foarte clare. Trebuie sa mai asteptam.
aphex_daddy
Loganul ar trebui sa fie un exemplu. Pentru ca a presupus investitii de sute de mil in retehnologizare, salarii bune si cursurile de instruire in Franta pentru cei care lucreaza la Pitesti, continuand cu noile showroom-uri si updatarea infrastructurii de service. Lista poate continua....



Sunt optimist, dupa Logan va urma un alt model mai bun, mai dotat, mai frumos si poate mai la nivelul mentalitatii celor ca stanutir. Probabil ca daca v-ar fi pus direct rombul in locul siglei albastre ar fi fost extaziati!



Dincolo de reusita modelului, important este pasul facut. Inainte!
demisonat
Sigur stratul ce se cojeste este folie de protectie.

Si oricun de la sn si berlina este un pas inainte , cred ca aceasta nemultumire a unora vine din faptul ca au avut dacie , au avut imens de multe probleme iar acum pur si simplu nu pot avea incredere in aceasta marca.

Fara suparare dar la capitolul fiabilitate cred ca o sa bata la fund multe masini datorita simplitatii de constructie si a lipsei pieselor pline de electronica care daca s-au defectat poti chiar sa iti iei adio de la masina.( cazul pompei dci)
the_linu
QUOTE
@de_linu

... Spune-mi tu o alta masina care la 8.000 E iti ofera ABS, air bag-uri, geamuri electrice, aer conditionat si restul tehnologiei frantuzesti de care stii? Ia zi .... Asta am vrut sa spun cu raportul pret calitate.


SI ASTA ESTE PT TINE RAPORT PRET/CALITATE !!!!????!!! Acestea pe care le-ai enumerat tu, sunt dotari (optionale sau nu) ! Cat despre CALITATEA lor mai ramane sa vedem.



Gee man ...
costi
OK m-am exprimat gresit. Dotari/pret. vezi tu insa ca nici airbag-ul, nici A/C, nici ABS-ul si alte alea nu mai sint facute de Avintul SA. Calitatea lor ar trebui sa fie (teoretic) aceea de Renault. Concluzia: dotari Renault=calitate si implict raport calitate /pret bun.
the_linu
Asa ar trebui sa fie in mod normal. Acuma ramane sa vedem ce si cum.
Hora_ce
QUOTE
Mai acum poate o fi o buba dar eu ma gandesc la ceva bun.

Stiu ca masinile cu pretentii vin pe ele cu un strat de ceara (sau ce o fii) protectoare care este data jos cu solutii speciale de dealer in momentul pregatirii de vanzare.  
Sursa un prieten bun care a cumparat un seria 3 de la bmw , dar la renault nu am mai auzit.


nu doar masinile cu pretentzii...

pun pariu ca si masinutza ta a avut parte de o asemenea operatie(de-ceruire)...



Eu am mai asteptat cel putin 30 de min. (in plus smile.gif ) ca sa astept primirea masinii tocmai din cauza acestei operatiuni...



Ceara se pune pe toate masinile reno pentru a le proteja vopseaua... din fabrica pana la livrarea clientului final...
demisonat
Bai sincer ,eu nu am masina de noua am dat pe ea 5500 euroi cu 11000 km si 9 luni si nu stiu cum se livreaza masinile la renault. Dar am prieteni care au cumparat reno noi de la cta si pe toti ii astepta masina gata pregatita cand au luat-o .
sorin
si mie mi-a zis unu ca Loganu e aproape identic la interior cu meganul II,nu stiu ce sa cred ca inca nu l-am vazut.







_________________________



1.9 dci break,Albastru Otoman

Aut.Conf.
Marty
Da, Loganu' e mai tare si ca Mercedes Armani care a fost lansat ieri. Ce rahat stie taranii aia cocliti de la Mercedes ce-i ala material de pus pe bord ? Sa vina sa vada la Logan. Auzi tu ce idee timpita, sa faci masina fara fante de aerisire..... pai airbagu' ala de la pasager sa nu se aeriseste si el vara cind e cald si transpira, sa nu trage si el niscai fum de tigara la butelie, sa nu puna si el un picusor de praf pe capsa pirotehnica ? Cum adica sa pui ma piele pe scaune, ce dracu ? Mai bine pui material din fata de masa, sa te simti ca-n circiuma la Shorley acu' 10 ani, cind face mustele sex pe mesele alea imaculat de negre (pe culoarea de fata- albe). Hai ba de aciea ca astia nu stie ce-i alea masini, ce dracu'. Niste tarani...de Dinu Sarmanu' :wink:
127.0.0.1
Mai, arata groaznic! Materialele folosite sunt oribile, atat plasticul cat si tapiteria si vinilul cu care sunt imbracate scaunele. Design-ul este cel putin discutabil (aici nu pot sa ma pronunt pentru ca oricum nu pentru gusturile mele a fost facut). Din exterior masina arata ca o caracatita iar din spate nu-ti vine sa crezi ca nu este o autoutilitara sau ceva in genul acesta.



In ceea ce priveste tinuta de drum am ramas un pic surprins. Pentru cat este de inalta sta foarte bine in curbe. Confortul la rulare (pe drum accidentat - 95% din drumurile din Romania cad in categoria asta) este mediu spre slab. Am pus asta pe seama amortizoarelor si arcurilor care sunt cam tari. In schimb probabil ca din cauza asta sta bine in curbe.



Masina este destul de bine rigidizata (acum, cand este noua). Problema este ca la fel parea si vechea mea Nova GTi si dupa un an scartaia, troznea si juca din toate incheieturile.



Nu am condus-o eu - am mers cu sotul unei verisoare pana la bunici. Tipul a fost sofer pe o masina de interventie de la o firma de paza asa ca a stors din Logan si ultimul cal putere. Motorul era de 1,4 dar a facut destul de bine fata solicitarilor.



Traseul a fost Bucuresti - Domnesti (un sat de langa Campul Lung Muscel) si a inclus autostrada cu gropi, autostrada cu mai putine gropi, drum national cu gropi (Pitesti - Piscani), drum judetean fara gropi (exista o portiune proaspat asfaltata intre satele Piscani si Cosesti), drum judetean cu gropi si drum de tara (neasfaltat).



Pe portiunea proaspat asfaltata drumul a fost foarte placut mai ales ca traseul era foarte sinuos si in pante (nu chiar serpentine dar destul de aproape). Se pretau niste reprize foarte frumoase la iesirile din curbe. In special pe portiunea aceea am ramas impresionat de tinuta de drum. In rest mi se pare mai confortabil Clio cu care merg eu (desi are 3 ani si jumatate mai mult decat Logan-ul).



Cam astea sunt impresiile mele, va mai povestesc ce mai aflu de la ei; in special peste un an cand masina nu va mai fi asa de noua.
flohusky
Sa-mi dau si eu cu parerea, Sunt posesor de Dacie din '85, Dacie din '97 si Clio din '03. Daciile le-am vandut. Sincer, prefer sa mai dau inca o data banii pe Dacia din '85, actualizati, binenteles, adica vreo 3-4000 Euro. Cei care s-au combatut mai sus pe tema publicului tinta al Loganului fac parte din tabere cu orientari puternic subiective. Unii au bani destui cat sa nu se uite la Logan si sa faca bascalie de el, iar altii au strans banii de Logan destul de greu si, avandu-l in fata blocului, incearca sa se imbarbateze si sa caute de la altii cuvinte de lauda, ca ei nu le gasesc. In general, cand iti cumperi ceva, sau cand urmaresti sa cumperi ceva, cauti si impresii negative, dar mai mult pozitive, ca sa te simti confortabil in alegerea facuta. Oameni buni, din cei cu bani: Loganul pentru voi nu exista, e ca salamul cu soia, nu-l bagati in seama. Oameni buni, din cei cam fara bani: nu va lasati amagiti de "calitatea" Renault. Eu am Clio, care e categoric peste Logan, dar i-a "imprumutat" acestuia multe componente, ca si Meganul de altfel. Calitatea Renault , mai ales cea de prin partile noastre, este destul de slaba pentru banii platiti .Oricum, nu sunt chiar atat de multi bani. Dac va luati Logan, luati-va versiunea cea mai de jos, ca nu merita dotarile optionale, il fac prea scump. La 8000 euro cat e un logan mai dotat (sper sa nu ma insel) va lauti un Clio diesel SH (cum il am eu, la numai 35000 km) sau chiar Megane I, tot SH. Asta ca sa nu mai aduc aminte de alte marci. Sau, daca nu va intereseaza masinile SH, cu banii pe care doriti sa-i investiti in Logan, puteti demara unsistem de rate pentru ceva mai scump din gama Renault sau mai sus. Vedeti ca exista Skoda Fabia. A aparut si Octavia II, deci Octavia I incepe sa se ieftineasca. Reanult, deci si Dacia Logan sunt destul de slabe, si nu ma refer aici la performante, caci multi care pleaca de la Dacia 1310 nu se asteapta l acine stie ce veleitati sportive, dar se vor lovi de piesele care cad foarte repede, sunt scumpe, etc. Spunea cineva ca Logan e o masina simpla, fara prea multa electronica, deci cu mai putine sanse de a se defecta. Eu stiu ca Logan are motor pe injectie multipunct, computer de bord si alte noutati, deci e foarte pasibil de defectari. De la anul ii vor pune si motorul de 1,5 dci de la clio, care are foarte mari probleme cu motorina proasta, ducand la distrugerea completa a injectiei, schimbandu-se totul de la injectoare la rezervor, in ordinea urmata de traseul motorinei. Cat despre motoarele pe benzina, nu sunt nici prea sportive si nici prea rafinate la consum. Am auzit si de consum de 14l in oras, cu 1,4 mpi.

Am mers cu unul care era in rodaj, deci nu l-am fortat. Interiorul e mai spatios ca la clio, impresia generala fiind ca seamana cu acesta la finisari. Nu mi-au placut comenzile si in principal pedalele. Am avut impresia ca acceleratia e cu potentiometru, nu cu cablu (poate chiar asa e) si nu te poti obisnui cu dozarea ei in raport cu ambreiajul. Am condus tot felul de masini, cu care m-am obisnuit din prima, dar cu asta nu am putut deloc sa o fac.

Concluzia generala si personala: reclama si pretentiile au depasit cu mult potentialul masinii. Trebuia sa ramana la nivelul de masina ieftina, fara prea multe dotari. Nu mi-as lua asa ceva daca as dispune de o suma fixa de 5-6000 Euro. Ori o berlina 1310 ieftina pe la 500 - 1000 Euro, pentru diverse treburi care nu necesita amanare, ori ceva SH, bine intretinut, de pe afara. Chiar daca ziceti ca cere piese de schimb, care sunt scumpe, va zic ca si Loganul va cere piese, care numai ieftine nu sunt, fiind Renault (cica).

COncluzie generala: desi se spune ca a fost bine primita chiar si in vest, iar cifrele o arata, mi se pare un pic cam supralicitata. Un prim pas destul de prost facut de catre Renault. Dar om trai si om vedea.
turatii
Daca tot am venit pe forum, sa dau si eu o parere de Logan, ca -am condus cam 8000 km pe vreo cinci, toate modelele. Saptamana trecuta, Renault Romania mi-a oferit cu amabilitate un Clio Symbol de 1,4l 8V, Confort Expression, jante din aliaj pe 13". Sincer, imi place mai mult Logan ca aspect, desi as vrea sa fie mai coborat putin. Dupa 500 km cu Clio Symbol, Dacia Logan pierde puncte la greu. Logan bate Clio Symbol la: portbagaj, bord (ceasuri), spatiu interior si prin faptul ca are computer de bord la doar 7100 euro. Atat. In rest, Clio era demential de silentios, motorul nu se auzea nici la 130 km/h (cand in Logan te da afara din masina...), mai bine finisat, la fel de confortabil ca suspensie (ba chiar si mai stabil parca...); de asemenea, ergonomia interiorului este suparioara la Clio, in ciuda spatiului mai mic. Farurile sunt superbe si mult mai bune decat la Logan. Nu prea mi-a placut consumul, dar oricum mai bine decat Logan si aici. Daca erau la acelasi pret, as fi optat pentru Clio Symbol fara ezitare. Pretul mult mai ridicat al lui Symbol in balanta cu spatiul mai generos al lui Logan te face sa te gandesti bine si le pune totusi pe picior de egalitate.



PS Sunt jurnalist auto de 9 ani.

Vreau Logan diesel dar cred ca e mai tare Clio. Se vede atentia cu care a fost lucrat...
baron
Citind aceste pagini am constatat ca bateti campii.....

Foarte putini si-au exprimat parerea personala in legatura cu Logan-ul.

Bineinteles ca multi sunt invidiosi pe faptul ca acest "Logan de 5000 euro" este cel putin la fel de bun ca masina lor de peste 8-10 mii euro...e firesc si omenesc.



Daca peste un an Logan-ul se va mai fabrica si va avea si acelasi pret de acum, atunci va fi o masina buna.
norisss
Mai baieti....m-am uitat pe 04.01 mai pe seara la televizor si am mai vazut inca un Logan cu bascula rupta....efectiv retezata cam la 4 degete de pivot.Naspa treaba...ocupantii masinii erau la spital plini de bandaje si furtune.....Doamne fereste pe toata lumea!!!!



Daca fabrica vine si zice ca nu e defect de turnare si ca ea(fabrica) nu are nici o vina, situatia e de kko.
SorinV
io tare as vrea sa stiu cum s-a rupt bratul ala !
Gabi
mijulsef sincer sa fiu nu esti singurul. Am vazut reportajul in treacat insa ruptura avea un inceput un pic ciudat ( ca si cum ar fi fost un mic defect din turnare).

Daca are cineva reportajul il vreau si eu sa il analizez. Oricum tare imi e ca Dacia va pati exact cum a patit si cu tipul care a introdus eleronul in capota portbagajului..
octavianf
am mai auzit de vreo cateva logan depasite de propriile roti

deh...viteza...
SorinV
io nu pot crede ca bratul acela a cedat ! mai ales ca era pe autostrada deci roata nu era supusa la socuri deosebite ca sa zici ca a cedat sub presiunea fortei ! pur si simplu in conditiilea acelea bratul nu cedeaza ! chair si cu defect de fabricatie nu cedeaza asa brusc ! materialul e foarte tenace si ar fi putut prelua un soc puternic si pe de alta parte ruperea ar fi fost semi ductila !

chiar daca ar fi avut retasuri fulgi incluziuni sau eu mai stiu ce defect tot nu cred ca ar fi cedat asa din senin !
norisss
hai sa zicem, mijule, ca ar fi lovit ceva, cat de mic,...nu cred ca bratul ala trebuia sa se rupa.Mai degraba se smulgea din sasiu,se rupeau suruburile din bucse,dar nu ceda bratul.
strumfuadi
QUOTE
materialul e foarte tenace si ar fi putut prelua un soc puternic si pe de alta parte ruperea ar fi fost semi ductila !  


pai...ar trebui sa fie tenace, dar se pare ca ashtia fac bratzul ala din carpa apretata.. :roll:
Dem
Sa fiu sincer impresia facuta de logan (la banii lui fireste) e bunicica:

1. exterior.

Fatza de clio symbol (in a a cui gama este aproximativ) este clar mai aratoasa. Clio e fortzata si cocosata fiind modificarea bicorp in masina de carat. Loganul are insa portbagajul exagerat. fatza profil e nota 9.90 dar fundul este deplorabil. Stopurile mai merg dar inaltimea "trunk-ului" e ridicol de inestetica, nota 5.

2. Interior

Interiorul este modest la banii ei, dar are accesorii si design mai moderne ca clio, ca schimbator si bord in sine. Ma nemultumesc insa lipsa unui display de mijloc cum toate masinile moderne au si, boala mea, comanda satelit de pe volan a radiolui. eu nu cred ca astea cresteau pretul cu mai mult de 2-300 euro si se putea face rabat la altele.

Mi-as da Clio dci full options de 1,3 ani (10000km) pe un Logan nou 1,4 mpi full options.
VladSoare
Pai golanul full options cit e? 8000?

E ca si cind si-ar vinde dCi-ul de un an si patru luni cu 8000, in conditiile in care nou a costat vreo 10000.



Deci schimbul mi se pare corect. smile.gif
strumfuadi
nu vlad, e 7100 cel de 1.4, cel pe care il vrea el.. :wink:
VladSoare
Aha. OK.

Pai atunci e bun tirgul. biggrin.gif
Dem
Eu nu m-am interesat de Logan deocamdata am acest Clio 1,5 dCI cu care nu am probleme dar traiesc cu spectrul groazei schimbarii injectoarelor pe motiv de motorina si pilitura fier (consumatie 2-3000Euro) iar in general piesele de schimb sunt 2-3 x Logan.

1.4 vs. 1.6:

1. Loganul 1,6 cica ar fi mai puternic iar 1,4 la cit de mare e sandramaua nu prea trage in deal. zice lumea. Al doilea dez. e ca 1,6 consuma cam multisor.

2. Loganul 1,4 mi-ar placea full cu ABS inclus si 2xairbag ceea ce nu stiu daca mai este 7100 de euroi. dar mai astept citeva luni (inainte sa iasa logan diesel care scoate clio dCI de pe piatza) sa vad ce bube in cap ii mai ies si eventual ce defecte de fabricatie se corecteaza. Asa a fost si cu DSN la inceput e inevitabil.

Cu o masina pe benzina nu ai emotiile uneia pe diesel. A mea face mai mult, vreo 8500E fiindca am doar 10.000km cu ea (de noua fu 10.350)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.