Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: RENAULT - DACIA LOGAN
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
AlexV
Iata ca a venit momentul mult asteptat.

Nu pot sa spun decat UAU.

E super.

aia cu sigla reno arata de plangi.



http://www.automondial.ro/news.php?nid=67
claus
e frumusica foc ...

ca sa nu zic ca m-am indragostit de botul cu sigla renault ... biggrin.gif
misterb
Din pacate botul cu sigla renault nu va fi comercializat in Romania dar nu cred ca masina sta intr-o sigla. restul banuiesc ca este identica . Apropos , oricum pe varioanta de la noi scrie Dacia pe fata ci sigla dar pe spate nu stiu daca ati observat scrie Logan by Renault.

Oricum bravo, m-am hotarat imi vand Clio iau un Logan si mai raman si bani. Dar mai astept 1 an ca sa vad ce defecte apar dupa ce iau primii. 8)
Radu718
Arata bine si are dotari super varianta de top...Cred ca va fi cea mai tare din clasa ei (Clio, Fabia, Polo, etc )
David
QUOTE
Cred ca va fi cea mai tare din clasa ei (Clio, Fabia, Polo, etc )


Mai baieti, eu nu stiu unde va sta mintea ... da, arata bine, are dotari bune dar este o Dacie, facuta aici in Romania, si mama lui nu este Mazda, Toyota, Nissan sau Mercedes care sunt vestite de fiabilitate ci Renault a carui politica este ca dau masina noua mai ieftina, ca apoi recuperez banii din piesele vanduta.

Inainte am avut DSN, am zis ca pentru Romania Dacie trebuie, apoi ca are motor Renault este numai spuma pe tort: la mine dupa 20.000km chiar "spuma" a inceput sa-mi faca figuri si urma sa fie schimbata. L-am vandut de urgenta si am pus banii ca si avans pt. Clio. OK, fiabilitatea este mult mai buna decat la DSN, nu ma deranjeaza ca mai scartaie, ca pocnesc geamurile, dar ambreiajul si atitudinea Renault Romania lasa totusi o impresie negativa.

Nu vand acum Clio fiindca pierd destul de mult, dar am s-o vand peste cativa ani si in viata nu mai cumpar Dacie sau Renault sau orice descendent al acestuia.
Radu718
David, iar te-a suparat cineva (ambreiajul??)...Oricum pe mine o sa ma lase in drum cat de curand...Dar sa revenim la subiect...Ca estetica este mult peste Clio, in primul rand nu mai are cocoasa aia urata, formele sunt mai agresive; si interiorul pare a fi ok...Sa vedem intr-adevar fiabilitatea...atitudinea o stim cu totii...Pretul mi se pare spectaculos!
David
A, si asta am uitat: stim cum e Clio Symbol, si o parte vina probabil este din cauza economisirii, sa fie ieftina. Greu imi vine sa cred ca o masina si mai ieftina poate sa fie mai buna ... sad.gif





Off smile.gif poate m-am trezit cu piciorul stang.

Nu, ambreiajul acum e bine, cu exceptia ca-l ung saptamanal sa nu scartaie ca mi-e frica de consecintele scartaitului.

On
Radu718
off, apropos de uns ambreiajul, iti scriu ceva pe tutorial...
_182_
eu am mai spus si pe forumul autoshow, toata masina este un clio symbol restilizat, putini m-au crezut



au ambutisat tabla altfel, au lungit masina, au adaptat componentele la medii de exploatare dificile si au incercat sa simplifice ca sa fie cat mai ieftin



mie produsul mi se pare genial dpdv comercial si cred ca alte marci vor scadea greu la vanzari in Romania din cauza lui Logan



informatii complete am gasit aici (press release 2 pdf format 290Ko):



http://www.renault.com/presse/detail.cfm?i...d=7571&langue=2
Radu718
Apropos de discutia de ieri : ma uit in poze acum, nu are geamurile laterale drepte ca la vechea Dacie...
SorinV
daca stai sa te gandesti ca are cam acelasi pret cu solnita iti dai seama ca merita cu adevarat baniii ! nu stiu ce e de capul ei dar o sa vad io la teste in toamna ! oricum din vazute si auzite golanu asta chiar face lovelele ! altfel o sa sparga piata sigur pe segmentul ei adika adio hyudai accent, solnita cielo, chiar nubira 2 ,kia rio, symbol,si altele ...
Radu718
LONDRA, 20 iul (MEDIAFAX) - Dacia Logan s-a aflat īn centrul celor mai agresive eforturi depuse vreodata la Renault pentru micsorarea costurilor, multe dintre componente fiind īmprumutate de la alte modele ale grupului, ceea ce a condus la crearea unui autoturism asemanat de Financial Times cu un monstru al lui Frankenstein. Potrivit lui Francois Fourmont, citat de publicatia britanica, economiile au īnceput prin identificarea functiilor de baza ale autoturismului si impunerea de limite de costuri stricte pentru echipele de designeri. Pentru a ramīne īn limitele trasate, designerii au īmprumutat fara ezitare componente existente la alte automobile Renault. Desi conceptul nu este nou, echipele de design au urmat strategia cu un zel care nu a mai fost observat īnainte la grupul francez, asa īncīt forma caroseriei Logan este una dintre putinele elemente originale de design. Fourmont sustine ca aceasta tehnica a mentinut costurile de design la 265 milioane de euro, de trei pīna la patru ori mai putin decīt costurile dezvoltarii de la zero a autovehiculului. Iar, din moment ce este mai ieftin de produs un component care a fost conceput si produs deja īn alta parte, Renault si furnizorii sai au lansat mai usor activitatile de productie si asamblare. De asemenea, grupul francez a ignorat si partea de constructie a unui prototip, utilizīnd modele digitale tridimensionale pentru a integra elementele Logan concepute separat si pentru a testa factori precum vibratiile si zgomotul, ceea ce a generat economii suplimentare de 20 milioane de euro. O sursa mai importanta de diminuare a costurilor, si cea mai controversata, probabil, a fost decizia de a limita automatizarea īnglobata īn procesul de productie, scrie Financial Times. La fabrica din Pitesti, īn locul celor o mie de roboti pe care o uzina moderna i-ar folosi la asamblare, exista un singur robot utilizat pentru a instala parbrize. "Īn īncercarea de a micsora costurile, au dat ceasul īnapoi cu 20 de ani", a apreciat John Lawson, analist la Citigroup Smith Barney. Totusi, fabrica nu este un atelier arhaic, subliniaza autorul articolului, mentionīnd ca procesele de productie sīnt identice cu cele din alte uzine Renault. Rezultatul este ca grupul francez a creat un centru integrat de productie pentru Logan cu un cost de 489 milioane de euro. Īn schimb, PSA Peugeot Citroėn preconizeaza cheltuieli de 700-750 milioane de euro pentru o uzina de asamblare pe care planuieste sa o deschida īn Slovacia īn 2006. Nivelurile reduse de automatizare si forta de munca ieftina (un angajat al fabricii din Pitesti primeste o zecime din salariul unui angajat francez) permit Renault sa economiseasca sute de euro pe vehicul numai īn ceea ce priveste costurile de personal. "Uzina este impresionanta, iar calculele au fost facute foarte atent", a apreciat Max Warburton, analist pentru sectorul auto la Goldman Sachs. Si mai multe economii sīnt derivate din utilizarea materialelor de provenienta romāneasca, care reprezinta doua treimi din totalul celor care nu sīnt produse chiar de fabrica Renault. Īn plus, 85% dintre acestea sīnt fabricate tot īn complexul din Pitesti, unde au centre de productie companii precum Johnson Controls (scaune), ACI (sasiuri) si Valeo (cablaje). Situarea Romāniei, la frontiera noilor state membre ale UE din Europa Centrala si aproape de Turcia si Orientul Mijlociu, toate fiind piete-tinta pentru Logan, va mentine la nivel redus si costurile de transport. Īntrebarea la care multi īncearca sa gaseasca raspuns este daca Logan se va vinde. Conform FT, autoturismul va fi cu siguranta tentant pentru consumatori. Calitatea sa pare mai ridicata decīt a modelelor concurente vīndute la preturi similare, iar spatiul pe care īl ofera, mai generos. Volumul portbagajului este asemanator celui disponibil la un BMW Seria 5. Amortizoarele, scutul special de protectie si 15 kilograme de ceara pentru a proteja de coroziune otelul de calitate mai slaba al caroseriei vor fi, de asemenea, de ajutor īn tarile īn care conditiile de drum sīnt deficitare. Renault vrea sa vīnda 700.000 de automobile Logan pīna īn 2010, din care 200.000 īn Romānia, Turcia si Europa Centrala, 300.000 īn Iran si 60.000 de unitati īn Rusia, piete considerate incerte din punct de vedere economic si politic. Noul model va fi lansat īn Romānia īn luna septembrie. Īnsa, chiar daca vīnzarile se īncadreaza īn previziuni, analistii sīnt sceptici īn privinta efectului Logan asupra profitului Renault. Citigroup prevede ca, la vīnzari de 700.000 de unitati cu un pret mediu de 6.000-7.000 de euro si o marja operationala de 5%, Logan ar reprezenta 18% din vīnzarile de patru milioane de automobile vizate de Renault pentru 2010, dar numai 7% din profitul neimpozitat si 4% din profitul net. John Lawson de la Citigroup crede ca, prin acest proiect, Renault poate cīstiga procente dintr-o piata neglijata pīna acum, dar nu poate spera la cīstiguri financiare majore. El adauga, īnsa, ca investitia totala relativ modesta a Renault nu justifica nici temeri prea mari ale investitorilor legate de Logan. Aparent, īn cazul Daciei Logan, primesti exact atīt cīt platesti, conchide Financial Times.
octavianf
Interesant articol... chiar scris la rece cum se zice...

Totusi sunt de acord cu concluzia lui: cat dai atat primesti.

Piata si timpul vor confirma...

Se pare ca se va lansa pe scara larga vanzarea masinii pe preturi mici si jecmanirea la cheltuielile de intretinere si reparatie.
Radu718
Am vazut una in oras, alba. Bai, nu stiu cum sa zic, nu gasesc cuvantul...dar era cam...urata. Nu ca as fi carcotas, dar clar nu se compara cu pozele...
octavianf
Stii cum e: depinde cum bate lumina si ce aparat de fotografiat folosesti...

asa ies toate frumoase... laugh.gif
cata
Prietena mea, prin intermediul unuia de la Dacia care avea masina la teste, a mers ieri cu un Logan.

Desi nu a mers prea mult (de pe Floreasca pana undeva pe Stefan cel Mare si inapoi), a sesizat ceva chitaieli, zornaieli iar calitatea materialelor nu este peste cele folosite in slz la fel ca si imbinarile. Soferul i-a mai spus ca este cam zgomotoasa la viteze mari iar curbele prefera sa le ia mai incet.
octavianf
Scuze...dar ce intelegi prin chitaieli, zornaieli?
cata
Acele zgomote de mica intensitate generate de plasticele, scaunele sau orice element al interorului ce au ca efect garantat o puternica inclestare a volanului si o ingustare substantiala a campului vizual. biggrin.gif biggrin.gif
octavianf
Si o usoara deformare a volanului in anumite cazuri!!! laugh.gif

Definitia data de tine este foarte buna!

laugh.gif



Astept sa fac si eu un test cu una sa imi fac si eu o parere. Oricum nu esti prima persoana de la care aud astfel de lucruri.
demisonat
Am vazut varianta care nu va fi la noi aia de 5000 de euro si m-am urcat in ea.

Materialele sunt aceasi calitate ca la slz si pare a fi neterminata ceva facut asa in graba ca sa fie .

singura chestie misto e afisajul ala dintre ceasuri in rest parca e un clio umflat si cu materiale de dacie .
chipson78
oricum, un clio arata mai bine decat asta. am vazut si eu vreo doua prin oras si numi se par cine stie ce...
strumfuadi
mie'mi plac jentile de aliaj de 15''... au un design mishtok.. biggrin.gif
octavianf
Sunt frumoase..

Sa va zic o chestie: imi placea foarte mult Suzuki Ignis... din poze ziceai ca e mama jeep-urilor.

Vad azi una pe strada ... surproza totala.... mi se pare acum foarte mica... parca nu se mai incheaga asa cum mi se parea in poze

Ce inseamna marketingul ....
demisonat
E daca iti cumperi o masina si o comanzi din poze poti sa ai surprize mari.

Pozele sunt facute sa arate masina cum vor ei ( si loganul zici ca e ceva tare in poze dar )
octavianf
Piata internationala deja e cucerita de Logan laugh.gif

http://www.renault.com/presse/detail.cfm?i...d=8349&langue=2
_182_
am fost si eu azi la drive-test. Am observat ca si acolo, cu masina in fatza, romanii nu stiu decat sa faca remarci rautacioase, ca si pe forumuri sau in articole de presa, care tzin de ce li s-a intiparit lor pe creier despre Dacia in general... Am auzit mii de comparatii cu Solenza - cu care n-are nici o legatura (in afara de 1,4 8v)



eu am un clio bicorp din 2003, am condus si symbol destul, si am folosit asta ca etalon... caroseria e in mare de aceeasi calitate si finisare (ca sa nu mai spun de elemente comune). In interior sunt plastice mai naspa vizual, mai simple, dar robuste. Spatiul interior absolut imens fata de symbol, am mers si in spate, cu alte 2 persoane si a fost ok (eu am 1,82 si 85 kg). Nu mi-a placut amplasarea butoanelor pt geamuri spate, la picioare, intre scaunele fatza.



In fatza o ergonomie corecta... Confortul bun la mers, treci prin gropi ca tancu si nu simti decat un balans, asta e super fata de clio meu care la orice denivelare imi rupe coloana. Mi-a placut garda la sol, comparabila aproape cu un rover streetwise :-), jentile de 15 toli cu anvelope balon foarte mari 185/55.



ajungem la ce nu mi-a placut - motorul de 1,6. Ori era benzina proasta (am vazut cand o re-alimentau din sticle PET de 2l), ori era forjata masina de aia dinainte si motoru facut varza, nu stiu... dar masina era mai lenesa decat a mea cu motor diesel de 65 cp. O impresie proasta au avut si ceilalti care au facut testul in acelasi timp



dar per total, comparat cu un clio symbol, i-as da o nota mai mare pentru faptul ca e mai bine adaptat conditiilor de la noi





PS. am pus asta si pe autoshow, asa ca daca aveti senzatia de deja-vu...
demisonat
Da gandeste urmatorul lucru : cum au putut ei sa faca masina care se aseamana cu un clio dar costa mult mai putin deci calitatea care ar fi ?

Iar cu gropile pe care daca nu le simte insemna ca in curbe sta tot ca o caruta , plus mi de alte belele pe care le stie unul care a avut dacie.

( si supernova sau solenta arata binisor dar problemele?)

Pai calitatea materialelor sunt cam aceleasi ca la solenta si sa il intrebati pe unul care are sa vedeti (voi va mai plangeti de geriere in volan )de tobe si radiatoare care sunt consumabile sau zgomotul care dup 25.000 km devine insuporttabil sau amortizore care tin 5000 as putea continua de nu ma mai tine tastatura.

Si eu am fost si intradevar 1.6 nu fuge mai repede ca dieselul meu

( asta e ceva o belea ascunsa) si in plus am miscat putin un scaun sa vad si facea exact ca unul de dacie asa ca sa o tina sanatosi....
_182_
se vede diferenta fata de clio, dar cred ca este o "simplificare" facuta cu cap, si nu aruncarea pe masina a acelorasi componente dar din material mai prost



o chestie care nu mi-o explic: usa din spate, cand o deschizi, ai impresia ca e mai grea decat cea de clio. Balamaua e in orice caz mult mai simpla proiectata. E datorita faptului ca nu e balamaua finutza, sau sunt tabla si geamul mai groase la logan ? (Usile sunt clar proiectate pornind de la cele de clio, se observa cand sunt deschise)
SorinV
am fost si eu cu golanu la teste ! si acum impresii

capitolul magarii : discuri pline fata indiferent de varianta, pivoti incorporati in bascula, sonoraizare slabuta , consum relativ mare, unele finisari grosolane , amplasare butoane deschidere geamuri spate anus contra naturii, claxon pe blocul de lumini, absenta filtrului de aer ( cred nu sunt sigur , cauciucuri montana ( desi astia zic ca e modelul nou scos de michelin ), cablu frana de mana absolut copt ( cauciucul avea crapaturi de 0,5 - 1 mm ) articulatia cauciucata planetara dreapta facuta muci muci ( era asa de veche incat crapase cauciucul de pe ea ), manere de usi execrabile, comanda abreiaj cu cablu ( baietii stiu de ce ), culbutori cu patina in loc de rola ( aici au dat cu mucii in fasole rau de tot) , plastice ieftine rau doar euro 3



capitolul avantaje si imbunatatiri, : computer de bord, spatiu enorm pentru 5 ocupanti si un portbagaj absoult incredibil , garda la sol foarte mare zic eu un plus enorm pentru drumurile noastre , prezenta absului, reglajul lombar si pe inaltime al scaunului soferului, 2 airbaguri ( ar fi mers si 4 da ma rog asta e ), suficient protejata antirugina , usi care se inchid normal, rezervor de polietilena tereftalata, absenta totala a zgomotelor interioare de la plastice , suspensii etc , ventilator si ac bubnicele , radiator rezistent, geamuri electrice full, oglinzi electrice si degivrante , post conducere satifacator si ar mai fi dar nu imi aduc eu aminte era sa uit tobe fratilor tobe de belea , finala e de inox daca va vine sa credeti



parerea de ansamblu : o masina reusita, foarte versatila la romani, pret mai mult decat acceptabil pentru dotari, sper sa fie rezistenta cum zic ei . nu sunt indebunit duopa aspectul exterior dar nici nu este dizgratios ! mare salt fata de solenza zis eu !
...Roadrunner...
De accord 100% cu Miju' !

Cel mai obiectiv post de pina acum !!!
VladSoare
Fratilor, lasati butoanele alea pentru geamurile din spate, ca si la Megane 1 erau la fel. biggrin.gif

Bine ca sint si asa.



Am incercat varianta de 1.6 litri, dar din pacate exact ceea ce vroiam eu sa vad n-am vazut. Vroiam sa vad cum este etajata cutia de viteze si cum se comporta la depasiri in forja. Din pacate, am mers intii pe segmentul dintre Aviatorilor si Floreasca, unde sint denivelari din alea anti-viteza, apoi am intrat pe Calea Floreasca, unde am mers tot dintr-un semafor in altul. Mai mult de a treia n-am reusit sa-i dau.

Cred ca o sa ma duc s-o incerc si la IPSO, ca aia am vazut ca fac testul pe centura si acolo poate am sansa sa vad tot ce poate.



Ce nu mi-a placut:



1. Pneurile Montana. Sint groaznice. Nu inteleg cum naiba au reusit sa omologheze masina cu mizeriile alea. Am reusit sa le fac sa scirtiie si la 60 la ora! Niste jeguri mai mari nu cred ca exista. Din fericire, nu esti obligat sa le cumperi si pe urma sa mai dai banii si pe altele. Ai posibilitatea sa ceri masina cu un anumit tip de pneuri, platind o diferenta.

Deci sint corecti in privinta asta.



2. Portbagajul nu se poate deschide decit cu cheia. Asta e o hiba de neiertat. E o grosolanie ieftina pentru care nu au nici o scuza.



3. Lipsa minerului interior de pe usa. In crapatura aia care tine loc de miner abia imi intra virfurile degetelor.



4. Schimbatorul de viteze e prea moale pentru gustul meu. Intra foarte bine in toate vitezele, insa intra prea usor, ca-n brinza, fara nici un fel de click, fara nici un feedback. Maneta se lasa pur si simplu impinsa fara sa opuna nici o rezistenta. Asta e o chestiune de gust. Unora le place asa, insa mie imi place sa fie mai ferma, sa simt ca si cind ar fi trecut de un mic prag atunci cind intra in viteza. Nu stiu cum sa explic, dar cred ca stiti la ce ma refer.



5. Doar o singura lampa de marsarier, cu o singura pozitie de ceata. As fi preferat sa fie cite doua din fiecare.



6. Nu are comanda radioului sub volan nici la versiunea de virf. Dar banuiesc ca poti sa-ti pui singur una de Clio, ca radioul este acelasi.



7. Volanul e oribil. Nu volanul in sine, ci acel DACIA scris mare pe tot volanul. E o tiganie. Puteau sa fi pus acolo sigla, nu numele. Arata ca naiba.



8. Butonul de reglare a temperaturii este ciudat si neintuitiv. El in sine nu are nici o problema, insa cursa incepe si se termina intr-o pozitie curioasa (incepe undeva in dreapta jos, mergind apoi in sens orar, capatul cursei fiind in dreapta sus).



9. Volanul nu se regleaza pe inaltime.



Acuma lucrurile bune: biggrin.gif

N-am sa pomenesc de plasticul de calitate mult mai buna decit cel clasic de Dacie, pentru ca ala exista deja si la Solenta.



1. Pozitie de condus comoda, vizibilitate foarte buna.



2. Scaun reglabil pe inaltime si lombar.



3. Usile se inchid si se deschid usor si cu un sunet placut. Nu mai exista acel "zdrang" specific Daciilor.



4. Compartimentul motor este foarte aerisit. Ai acces usor la toate componentele.



5. Motorul, chiar si fara antifonarea capotei, este foarte silentios si foarte bine echilibrat.



6. Butoanele pentru geamurile din fata, chiar daca nu au ajuns inca pe usi, cum ar fi trebuit, totusi sint intr-o pozitie mult mai buna decit la alte masini care le au jos, linga schimbator. Ajungi mai usor la consola centrala decit la podea, in spatele schimbatorului.



7. Spatiul interior este imens. Eu in Symbol nu pot sa stau in spate. In Logan am stat lejer in spatele soferului in conditiile in care soferul era mai inalt ca mine (cred ca avea vreo 1.95).



8. Rotile sint mari, favorizind trecerea mai usoara prin gropi (plus ca arata mai bine smile.gif )



9. Suspensia este placuta la denivelari si gropi. Asta inseamna ca nu se preteaza prea bine la condus sportiv prin curbe, dar pe de alta parte masina oricum nu este facuta pentru asa ceva. Mi se pare ca are exact suspensia care i se potriveste.



10. Antifonarea este medie, dar acceptabila pentru pretul masinii. Plus ca nu mai zdrangane si nu mai troncane nimic nici inauntru si nici afara. Nu te mai simti ca intr-o Dacie. E prima Dacie care poate fi numita masina.



Pozitia butonului de reglare a oglinzilor, atit de criticata de toata lumea, nu mi s-a parut o mare problema, avind in vedere ca oglinzile le potrivesti inainte de a pleca, cind frina de mina este inca trasa.



Prima impresie (cu toate ca, dupa cum spuneam, nu am avut timp si loc suficient ca sa trag de ea la maxim) a fost ca intr-a doua trage ceva mai slab decit Symbolul meu 1.4 8V, cu toate ca are 15 cai in plus. La mers de oras Symbolul meu mi se pare mai sprinten, la aceeasi greutate. Ciudat.

S-ar putea sa fie de vina cutia de viteze, insa abia dupa ce o voi incerca pe centura voi putea trage o concluzie in acest sens.



Aici o sa ma repet, dar e important de stiut: masina echipata cu pneuri Montana este nesigura, iar pe piatra cubica pur si simplu danseaza. Ar fi o mare greseala s-o cumperi cu Montana.



Eu as schimba si bateria, pentru ca nu am incredere in Rombat nici sa ma pici cu ceara. Unii sint de alta parere, se pare ca exista si clienti de Rombat satisfacuti, insa eu as schimba-o de la inceput, just in case.



O sa revin dupa un test la IPSO, in vreo doua-trei zile.



Concluzia? Este o masina super pentru pretul ei. La 8000 de euro cu toate taxele incluse nu mai gasesti nici o masina noua comparabila ca dimensiuni, motor si dotari. Atentie la pneuri! Montana sucks!
octavianf
OFF TOPIC: Aveti idee de unde se poate face rost de o macheta din aia de Logan? laugh.gif

Am promis cuiva si trebuie sa ma tin de cuvant....
misterb
odata ce au anuntat astia ca il vor comercializa afara adica in vest pe piata din franta, Germania si Italia si la nevoie si altele iaca s-au aprins spiritele pe forumurile de profil de acolo. Subiectul e fierbinte si a adunat deja 12 pagini. Pt curiosi si cei care se descurca in lb franceza iaca adresa.



http://www.forum-auto.com/sqlforum/section...t221973-385.htm



sa-l scuzati pe userul navidad care din hoti si alte alea nu ne scoate dar asta e paduchi au si ei biggrin.gif



oricum acest aspect e o nota buna pt dacia logan, ar fi o garantie in plus ca la capitolul calitate s-ar ridica la pretentiile vestice.
Fratzica
QUOTE
finala e de inox daca va vine sa credeti


Finala nu e de inox. Daca as putea atasa imagini, ai vedea pete de rugina pe o toba de logan biggrin.gif
dorin
eu am inteles ca este acoperita cu nu stiu ce ..dar nu e din inox
SorinV
catanos de unde ai luat frate pozele ?

de la mioveni ??
octavianf
A aparut si in Autobild un articol despre Logan si viitoarea ei distribuire in Europa de Vest.

http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/a...rtikel_id=7065#

Se pare ca modelul de 5000 eur le cam da idei nemtilor.

La ei se asteapta la un model de baza cu pret de 7500 (dupa cum s-a mai zis p forum)
Fratzica
http://catanos.home.ro/toba.JPG



poza cu toba aia d logan.
liviuloganus
MIE IMI PLACE MULT AIRBAGUL ASTA CU SIGLA RENAULT ,MIAM PUS SI EU.
bobo77
Si crezi ca nu intelegeam deca scriai cu litere mici...
De ce? conteaza ce scrie pe el sau sa-si faca treaba?
liviuloganus
esti invidios;
asta isi face treaba mai bine ca ala fabricat in romania
AR-18-MOS
Ce te face sa crezi asta?

Si cand scrii cu CAPS, ne simtim parca ai striga la noi. tongue.gif
Si nu sunt invidios, da' ai postat si tu intr-un topic vechi de 4 ani doar ca sa te lauzi ca ti-ai schimbat air-beg-ul cu unul indentic doar cu alta sigla.
liviuloganus
da ce va agitati ,
vreti si voi airbag-uri ,sau alte piese de logan?
va da baiatul ce doriti.............
voi doar sa cereti.. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif

<span class='edit'>20 Feb 2008, 09:19:</span>
postez si liste piese si preturi ,iar pentru membri vechi de 2 luni dau discount
10 %.
AR-18-MOS
Posteaza la Bursa. smile.gif
hornedfiend
Ce ma amuza pe mine oamenii astia..unii scriu ca e prima Dacie care se poate numi masina si vin d-astia care isi pun un rahat de capac de volan cu sigla renault in loc de dacia cum fac "romanii" pe daciile 1310 alea cu sigle de renault furate de peste tot si lipite la ei pe masini. Super kitsch si o mentalitate de 1310, eu zic sa-ti vinzi Loganul ca poti sa lipesti semne Renault si pe 1310 si sa fii cool.
AR-18-MOS
Stai calm ... tipul doar isi facea reclama. wink.gif
liviuloganus
airbag-ul cu sigla renault care lam postat 'cu poza' este cel pe care il monteaza fabrca pentru export si nu este nici o clona sau ce or crede altii este original renault .
AR-18-MOS
Si, l-ai postat pentru a-ti face reclama, ca doar tu ai spus ca si vinzi asa ceva ... tongue.gif
liviuloganus
asa este reclama este sufletul comertului
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.