Buna ziua,
Cum scrie si mai sus, rog doar persoanele care stiu ce vorbesc si care chiar se pricep cu adevarat sa raspunda!
De la bun inceput spun, ca am verificat, jantele daca sunt drepte, cauciucurile daca calca pe mijloc sau daca au probleme cu toate ca sunt goodyear, am zis ca poate poate...
Povestea începe in 2015 cand am avut un accident cu masina pe A2, am oprit la un accident cu avariile pornite, am vazut ca vine din spate, am tras stanga de volan sa o dau mai in fata cu gandul ca ii mai fac loc o jumatate de metru si ca are timp sa ii se opreasca masina, dar fara succes, masina sa intors si m-a impins cu laterala dreapta in masina din fata (usa dreapta + roata drepata)
Probeleme sunt urmatoatele:
atunci cand am reparat-o am schimbat bratul dreapta OEM si telescoape ambele tot OEM din reprezentanta Renault asta pt ca meseriasul nu vazuse ca bratul e indoit...
Toate bune si frumoase masina mergea super, pana mai anu' trecut cand nu stiu ce m-a apucat (un mic joc de tot in roata dreapta) sa schimb capetele de bara, bieletele de directie si bieletele antiroliu!
Imediat dupa înlocuire volanul statea intors in dreapta o palma, am zis ca mecanicul nu a numarat numerele de filete la capetele de bara si sa merg la un centru pentru a regla unghiul de fuga si gata si se rezolva (in pozitia asta cu volanul intr-o parte masina se aseaza super bine pe asfalt, aveam curaj sa intru intr-o curba cu 120km/h cu un singur deget pe volan, nu ca as si face-o)
dupa ce am mers sa fac unghiul de directie in 6 service-uri diferite (considerand ca nu e de ei meseria asta) problema e aceiasi, volanul pe centru, rotile pe centru dar volanul devine foarte sensibil cum ar fi tras de volan si nu e punctul 0 si are o sensibilitate cum ar da sa vina inapoi doar ca nu il si trage dar asa e de sensibila, copiaza orice buza de denivelare orice pietricica!
am incercat sa fac directia si cu motorul pornit, supriza se schimba cotele!
Am facut si in Bucuresti la autosoft si dupa ce mi-au reglat suportul motor cu bucsarae, am plecat de pe loc masina se aseza formidabil pe asfalt dar supriza, volanul cu o palma in spre dreapta exact cum a fost cand am schimbat piesele (capete bielete..)
m-am intors ca bleaga inapoi sa imi puna volanul drept si suprizaa a redevenit instabila din nou...
, uni spun ca ar fi din caseta de directie, altii spun ca Nuuu ca nu s-ar schimba amandoua valorile (roata stanga+dreapta) si spun ca coloana de directie e problema ca i sa deplasat punctul 0 in momentul accidentului, si ca a aparut sintomul asta tocmai acum pentru ca am pus capetele de bara si bieletele de drectie noi si drepte!
Dumneavoastra ce crede-ti?
Mie una tare frică imi e sa nu fie si vreun lonjeron stramb...