Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: intreruperi la relanti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Lupu_Cadmiel
Salutari. Am si eu o problema la noua achizitie ( Laguna 3 , 2.0dCi 150cp Euro 5)... problema ii in felu urmator. La rece dupa ce pornesc motoru incepe sa scoata fum albastrui insa nu scoate tot timpu. Cand scoate fum albastrui are intreruperi . Intrerupe motoru. Daca merg cativa metri cu masina isi revine. Si se mai intampla sa faca asa si la cald cu clima pornita, merge cat merge si intrerupe.... De la ce poate fi??? ati mai intampinat problema asta???Tocmai ce am cumparat masina si a inceput deja problemele... Injectoarele le-am schimbat de proba de pe o masina care merge perfect si face la fel.
cj98czh
fum albastru inseamna ulei ars ... turbo? in ce stare este? supape ?

cati km are masina? cat esti de sigur de km afisati in bord?

As incepe cu o verificare a turbinei (joc in ax si functionarea geometriei variabile) apoi un test de compresie facut la rece ..
pistritu
QUOTE(Lupu_Cadmiel @ 28 Jun 2020, 10:04)
La rece dupa ce pornesc motoru incepe sa scoata fum albastrui

Schimba simeringuri de supape. Mergi la mecanic sau la service.
https://www.epiesa.ro/etansare-supape-renau...ideps-20770298/
Iti trebuie 16 bucati sa cumperi de la magazin.
Lupu_Cadmiel
ulei nu consuma deloc. Turbo nu are joc in ax deloc. Masina are 375.000km reali....deh..in bord doar 225.000.... Deci, ulei nu consuma , turbo nu are joc. Compresie are foarte buna si egala . Problema cu fumu ii ca il scoate exact cand intrerupe. Are zile in care o pornesc si nu intrerupe deloc si nu scoate fum deloc. Si zile cand si la cald face insa intradevar doar cu clima pornita.
pistritu
Nu trebuie sa consume ulei, e infim ce trece pe langa coada supapei si ajunge in cilindru in capul pistonului. Doar cat sa arda si sa iti dea fum albastru la pornire wink.gif
Mergi la mecanic auto.
Lupu_Cadmiel
sunt mecanic...stiu care e treaba cu simering-urile la supape....tocmai asta e problema, ca toate sunt bune dar intrerupe. Cum spuneam, fum-u il scoate doar cand intrerupe. Daca motoru nu intrerupe deloc nu scoate masina gram de fum. De la consum de ulei nu intrerupe mersu motorului.... si cand simering-urile la supape sunt duse consuma ulei. Care se vede ca il mananca ( bineinteles nu in cativa km)ceea ce mie in cateva mii de km nu a consumat ulei deloc. Nivelul de ulei e exact unde a fost in momentu cand am facut revizia.

28 Jun 2020, 13:07:
O sa incerc sa fac un video pentru a vedea despre ce intreruperi este vorba.

28 Jun 2020, 17:25:
Am uitat sa precizez faptu ca miroase a motorina ne arsa. Nu miroase a ulei ars sau alte mirosuri. Doar a motorina nearsa.
xmisterx
Mie-mi suna a injectoare cu probleme, posibil unul sau mai multe sa scape mai multa motorina, pune un tester pe ea si vazi ce corectii sunt la injectoare.
Lupu_Cadmiel
Tocmai am zis mai sus, am pus 4 injectoare de pe o alta Laguna 2 0dCi care merge absolut perfect si mie imi face exact la fel.
pistritu
E de la niste simeringuri de supape sarite din ghidul de supapa sau uzate. Desfa sa te uiti, daca zici ca esti mecanic.
xmisterx
Motorul de pe L2 2.0 dci este diferit, fata de cel pus pe L3, codurile injectoarelor sunt la fel? Ai scris codurile injectoarelor in ECU?
Lupu_Cadmiel
Am pus injectoarele tot de pe laguna 3 tot 2.0dCi tot 150cp. Aparent si codurile la injectoare au fost la fel. Deaceea pot sa zic ca am eliminat partea cu injectoarele. O sa probez saptamana viitoare regulatoru de presiune de pe pompa de inalta. Pentru ca atunci cand face problema asta am deviatii mari de presiune in rampa. Uneori se apropie si de 200 de bari diferenta.

28 Jun 2020, 23:00:
https://youtu.be/F8_Hkb68a1o

Am apucat in dupamasa asta sa fac un scurt video. Se vede cum face la relanti.
cj98czh
zici ca esti mecanic ... atunci stii ca fum albastru inseamna ulei ars ... poti sa cauti 100 de injectoare si regulatoare ... turbo sua semeringuri de supapa ... varianta 2 mai tare .. si alea la cati km are masina sunt coapte 100% ..
cristian_nechita
probabil dpf anulat cu soft aiurea.
Lupu_Cadmiel
Problema rezolvata. Egr-ul a fost de vina si dpf-ul nu a fost anulat corect, au fost doar sterse erorile din bord... cand am copiat soft-ul si mam uitat in el am vazut greselile astea. Acuma masina functioneaza perfect si fara gram de fum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.