Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1.5 Dci da in nas la accelerare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
bogdangepe
Am o problema destul de ciudata, da in nas cand o accelerez mai tare este un 1.5dci 2007. Am impresia ca face doar cand este cald motorul. Eu din principiu nu o accelerez tare atunci cand motorul este rece, de aceea nu stiu daca face si la rece. Senzatia este ca un benzinar cand ramane fara combustibil. Apesi pe acceleratie trage apoi senzatia de infranare apoi iar trage apoi iar se infraneaza. In timpul cand se pierde puterea chiar daca pedala este la podea nu trage. Daca accelerezi usor merge ok. Din ce am obs cateodata electroventilatorul porneste chiar daca motorul nu are temperatura mare. Cand porneste electorventilatorul aiurea ac ul nu functioneaza. Nu stiu daca are o legatura.
surube
Salut ! Muta calculatorul masinii in habitaclu ,in fata schimbatorului de viteze !Prelungeste firele ,e multa migala, nu o sa mai ai probleme ,sunt obosite piesele lui ,nu mai rezista la temperaturi mari langa motor!
bogdangepe
Asta este muncă de chinez. Enervant este ca nu se aprinde nici martorul in bord. Iar pe tester nu da nimic.
Update
Aseară dupa ce am scris ms am plecat de l muncă. Acum a făcut si cu motorul rece. Practic nu este de la temperatura motorului care încălzește calculatorul.
ciupy70
Curata EGR. Nu e greu.
bogdangepe
M-am uitat la el. Prima dată si eu am.zis ca este de la el. Este curat.
tulin
am curatat egr, si am observat ca mufa de la acest senzor,are ulei in ea.nu stiu ce senzor este,si daca e normal sa aiba ulei in ea.va rog sa ma ajutati cu un sfat.
imp3rd1349
Buna seara,

Iti scriu si eu cum face la mine 1.5dci Euro 3 65CP K9K700 rulaj 302.000km din 2006.
In treapta 3 cand e subturat motorul face asa trage moare putin iar trage si tot asa pana urca in turatii. Dupa 2000 rpm nu mai face. Am vazut ca face fazele astea la accelerare usoara cand merg peste mici denivelari. Daca accelerez mai tare nu face. Mai face asta si la mers constant fara accelerare.

Pe diagnoza imi da Senzorul de la Axul cu came fara semnal intermitent.
Eu un topic cu problema de AC creat de mine unde am scris exact ce coduri a avut pe diagnoza masina mea cand m am apucat sa ii schimb / repar calculatorul de la motor. Dupa refacerea lipiturilor de la pini in ECU AC si a revenit doar senzorul asta de la ax cu came a ramas nerezolvat.

Sper sa iti fie de folos. Si eu caut o explicatie cu ce simptome are cand nu primeste semnal de la senzorul acela de la axul cu came.
Gil26
Iti scriu si eu cum face la mine ...Sper sa iti fie de folos. … “ dar colegul @ tulin nu a scris ca are vreo problema (subturare in treapta3, dupa 2000 rpm nu mai face, calculatorul motor, senzorul ax cu came, etc.) ci doar ca a curatat EGR-ul, a observat mufa aceea cu ulei in ea si nu stie de la ce sensor este, atata tot.

QUOTE(tulin @ 26 May 2023, 18:41)
am curatat egr, si am observat ca mufa de la acest senzor,are ulei in ea.nu stiu ce senzor este,si daca e normal sa aiba ulei in ea.va rog sa ma ajutati cu un sfat.
*


Pentru un Symbol \Clio II 2008 1.5 dCi 65CP motor K9K740 vezi atasat locatiile componentelor, acela pare sa fie senzorul temperatura aer injectie si nu este normal\bine sa aibe ulei in mufa.
tulin
Gil26@multumesc pentru poze,senzorul e situat sub filtru aer ca in prima poza.se poate sa fie defect daca ajunge ulei la mufa?
miancu
Va salut, am un Clio 5 cu renumitul 1.5 blue dci 100cp din Sept.2022 si dupa aproximativ 2000km cand si cand are simptomele unei intreruperi cam in orice treapta de viteza la o turatie relativ joasa sub 2000rpm, dar nu in ideea ca ar fi subturat. Ca sa ma intelegeti e sentimentul acela de la daciile vechi cu soc cand era motorul rece si dadea o smucitura dupa care o lua, exact asa face, dupa care urca normal in ture si mai face poate peste 200-300km. Ideea este ca face in orice treapta, mai putin tr1, nu am sesizat si de obicei cand vrei sa accelerezi usor, dar a facut odata si in tr6 la 100km/h drum drept tinuta constant, da un sut scurt.
Am aproape 16mii km acum si la 12700km am facut un schimb de ulei, am zis sa fac de 2 ori in 25mi km cat recomanda constructorul si i-am rugat sa faca o diagnoza sau daca au mai intampinat si la altcineva. Bineinteles ca au spus ca nu, iar diagnoza a fost la misto, ma gandeam ca porneste motorul sa verifice injectoarele, dar nu, "vezi domne de treaba ca nu are nimic"
A, si ca idee, nivelul de ulei la 12700km ajunsese la minim, cred ca in vreo 2000km ar fi trebuit sa completez. Tin sa mentionez ca am folosit masina majoritar extraurban si mers frumos sa zic asa. Motorina am incercat de la toti mai putin Lokoil si nu sunt diferente mari, parca o idee cu cea de la Mol face mai rar. Dar am bagat odata de la Mol Sibiu Vestem din aceea scumpa si cand am iesit in giratoriu a dat in nas mai sa se opreasca, dupa care a luat-o.
Aveti idee ce ar putea fi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.