Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pierdere lichid clio symbol
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
aazurr
Salutare tuturor,

Am un Renault Symbol 1.4 8v si am observat ca are o scurgere in fata, pe sub galeria de evacuare.
Se vede mai bine in poze decat as putea explica eu, am pus si poza de dedesubtul masinii. Ce este si de unde ar putea fi? Eu nu ma pricep prea bine, insa toate lichidele sunt la nivel, uleiul de motor nu a scăzut niciun milimetru in ultimii 8000km. Singurul pe care nu l-am verificat e uleiul de servo, ca nu pot deschide capacul de la vas si din exterior nu se vede. Totusi, ma indoiesc ca de aici ar fi, caseta fiind recondiționata complet in noiembrie, pompa servo noua si toata lucrarea verificata la 6 luni de serviceul unde am facut lucrarea (adica acum 2 saptamani), unde au zis ca nu are nicio problema.

Eu am bagat mana pe dedesubt, nu pare ulei si nu miroase in niciul fel. E posibil sa fie de la conducta argintie din poza? Nu stiu ce trece pe acolo sau daca asta e problema, doar imi dau cu presupusul.

Zilele astea au fost si diferente maricele de temperatura, deci daca are legatura cu condensul de la instalatia de AC, am identificat problema. Dar nu stiu unde se afla furtunul de evacuare pt asta.

Am uitat sa mentionez, masina merge perfect, inclusiv partea de servodirecție e ca in prima zi după recondiționare.
devilgenius
Furtunu ala nu e de la AC?
wolfin
Nu...e de la servo. Ala e lichid servo acolo.

Mirwmas sa fie de la semering priza.
aazurr
Am reusit sa desfac capacul de la rezervorul de lichid de servo. Din pacate am reusit doar la cald sa desfac, dar lichidul e la nivel (atasez si poza). Am pus blitzul deasupra gaurii si am vazut prin plastic ca e fix intre min si max. Asta inseamna ca la rece o sa fie sub minim? (chiar nu ma pricep, la uleiul din motor stiu ca se verifica doar la rece)

De asemenea, am verificat atent pompa, celebrul senzor de presiune, alternatorul care e fix sub pompa, nici urma de ulei.

E posibil sa ma panichez degeaba si sa fie doar apa cu jeg sau ulei uscat? Cum am zis, nu miroase a ulei si pare ca doar pe scut e. Sau e ulei de altundeva?
wolfin
Eu as zice altceva. Spala cu spray de curatat motor tot uleiul.
Cu jet mic de apa... carpe....nu presiune.
Apoi vezi clar ce si cum.

Pana nu dai scutu jos si pe rampa ...nu ptea vezi....

Le. Servo e ok ....nu e jos.....cam negru dar na..nu l ai schimbat niciodata.
aazurr
L-au schimbat odata cu recondiționarea casetei in noiembrie.
wolfin
Cu ce? Elf renaultmatic d2?

Ca ala e rosu.

In fine.
aazurr
Au spus doar ca schimba conform specificațiilor. Pe interiorul capacului e rosu.
z_fdd bacau
sincer, mie mi se pare mic nivelul in vas...

plus ca pare foarte murdar, nu mai e rosu cum nu sunt eu preot... nu cumva are si span prin el? blink.gif
aazurr
Pana la urma a pierdut semnificativ lichid...nu mai era deloc in vas cand m-am uitat. Am mers la service, conducta tur pompa-caseta fisurata. Aceasta conducta costa 1200 RON si dureaza 2 saptamani sa vina de nu-stiu-unde. Mi-au completat ce am pierdut (cam 200ml, daca nu si mai mult), si am mai luat 1l sa am de completat pana o inlocuiesc. Din fericire am gasit conducta la dezmembrari (80 ron), sper sa nu mai fie aceleasi probleme si cu asta.
z_fdd bacau
cu putin noroc, ai scapat de problema chiar si cu acea conducta din dezmembrari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.