Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan MCV Stepway Techroad 0.9 tce
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
gcorneille
Salut, desi am promis cu cateva luni in urma ca voi face un jurnal de bord, abia acum am reusit sa ma tin de cuvant.
Masina este nascuta pe 22.09.2019, ridicata de mine de la dealer in 26.09 (desi ajunsese la ei in 25, dar eu inca nu dadusem masina veche la Rabla, asa ca in 25 m-am uitat la ea dar am ridicat-o in 26).
Masina are culoarea Rouge Fusion, din doua motive:
1. Am o fetita de 8 ani.
2. Din punctul meu de vedere aceasta culoare ofera cel mai bun contrast cu negrul de la montanti si marginile caroseriei, iar tapiteria ar fi fost cu rosu indiferent de culoarea aleasa (varianta Techroad). Am atasat fotografii din primele zile de viata ale masinii. Partea proasta este ca se murdareste repede aceasta culoare.

Imi place la aceasta varianta de echipare ca inscriptia Stepway este scrisa cu rosu pe montant, mult mai mic, nu ma incanta inscriptia mare de pe usa de la celelalte Stepway. Dar as fi putut trai si cu aia, nu era chiar o problema.

Un bonus la aceasta varianta sunt capacele de roti, care arata neasteptat de bine, chiar mi-au fost admirate "jantele de aliaj", urmand un moment de dezamagire cand am spus ca nu sunt decat capace. Posted Image

Aspectul exterior in general mi se pare destul de echilibrat, clar mult mai bine decat generatia veche. As zice ca din fata arata chiar bine, spatele mai putea fi lucrat putin, din spate pare cam ingusta pentru inaltimea ei.

Interiorul este mult mai ok decat la vechiul Logan (masina luata in 2007 si data la rabla pentru cea noua era in varianta Laureate), fara sa fie nimic iesit din comun. Plasticul este ceva mai bun, aspectul este imbunatatit, scaunele sunt mai bine profilate si tapiteria arata mult mai bine. Antifonarea este ceva mai buna, dar diferenta mare la zgomot o face motorul, mult mai silentios decat dieselul. Totusi, si la antifonare s-ar mai putea lucra.

Contactul masinii cu solul este mult mai bun, nu stiu daca are suspensia vreo vina sau doar dimensiunea anvelopelor (205/55 R16). Masina se simte mai stabila desi este mai inalta (Loganul vechi era berlina).

Am fost putin stress-at de trecerea de la 1.5 dci la 0.9 benzina, dar masina se misca mai bine, cat timp folosesti in mod corespunzator schimbatorul. In principiu se simte bine intre 2000 si 4500 rot/min, iar cu masina goala chiar mai jos, de pe la 1800. Nu este o masina sport dar poti face depasirile in siguranta, daca o folosesti corespunzator. Am mers cu 400 kg pe ea pe serpentine si trage bine daca o tii in turatia potrivita.

Portbagajul este imens si fara prag la incarcare, o mica observatie ar fi faptul ca bancheta nu se rabateaza perfect orizontal. Totusi, rabatarea fractionata a fost foarte buna cand am mers toti 3 si i-am cumparat fetitei pianina si am putut sa o luam pe loc (ambalata, evident).

Imi place cum se inchid usile, nu-mi place manerul de care tragi sa o inchizi cand esti interior, pare destul de fragil, sper sa fie doar o impresie. Am fost surprins sa constat ca are amortizor telescopic la capota motorului, nu tija (prima data cand am deschis-o era sa o receptionez in barbie, nu ma asteptam sa plece in sus cand o deblochez). A venit cu un set de covorase de cauciuc si unul textil, ambele inscriptionate cu Logan. Momentan le-am folosit doar pe cele de cauciuc, poate la vara le voi folosi pe celelalte. Am apreciat existenta covorasului pe tunelul median.

Un plus ar mai fi faptul ca navigatia este compatibila cu Android Auto si Apple Car Play, ca si priza de incarcare din spate (copilul e fericit la drum lung). Posted Image Tot o bucurie pentru copil este ca-si poate asculta muzica de pe youtube la boxele masinii. Si cum are gusturi similare cu mine, este in regula si pentru sofer. Un minus pe electronica este ca nu are buton de dezactivare ESP.

De mentionat aerul conditionat automat pe o Dacie si mai ales butonul de dezaburire rapida, foarte eficient. De asemenea, Cruise Control-ul, foarte odihnitor la mersul pe autostrada. De asemenea mi se pare ok functia cu 3 semnalizari laterale la atingerea manetei, fara a cupla maneta pe semnalizare.

Acum masina are 6950 km si pot spune ca sunt multumit de achizitie. Cred ca atat timp cat asteptarile sunt realiste, Dacia isi respecta pretul. Daca vrei chestii mai sofisticate sau o alta calitate a asamblarii (desi modelul nou e clar mult mai bine inchegat decat vechiul Logan) exista alte marci pe piata, la alte preturi. Eu am oscilat intre Duster si MCV Stepway, dar daca luam Duster l-as fi vrut 4x4 si la dotari similare depasea bugetul destul de mult. Poate peste 5 ani, cine stie cum va arata noul Duster.

Masina a costat 13000 fix, dar cu rabla si niste reduceri am ajuns sa dau pe ea 9670 Eur, suma decenta pentru ce ofera.

Consumul la mine variaza in Bucuresti intre 8.7 si 9.2, dar merg numai la ore de varf (intre 7 si 8 dimineata si intre 17 si 18 seara). Strict in w-e consum intre 7.5 si 7.8 la suta. Nu folosesc deloc start-stop si nici Eco-mode.

In afara orasului am avut medii care au variat intre 5.7 si 6.6, in functie de drum si incarcare. Nu am scazut sub 5.7 (nici nu am facut eforturi pentru asta), nici nu a crescut peste 6.6. Un drum Bucuresti (metrou Brancoveanu) - Brasov si retur, autostrada pe Cruise la 130, in rest relativ legal (80-90 localitati, 110-120 in afara) am scos consum mediu minim 5.9 maxim 6.6 (5 drumuri pana acum). Bucuresti - Rm Sarat si retur (DN2) media 5.7, la fel, la limita legii, fara riscuri inutile.

Fun fact: la 190 constant pe Cruise (GPS zicea 185) consumul instant varia intre 17.5 si 18.9, masina fiind goala. Posted Image Am mers asa 2 minute, sa vad cum se simte la schimbatul benzilor o masina atat de inalta, in rest eu rareori depasesc 140. Oricum nu am cumparat masina de viteza.

Daca are cineva intrebari legate de aceasta masina, raspund cu drag.

Am incercat sa fiu obiectiv in prezentare, desi imi place mult noua jucarie (la asa motoras merita sa o numesti jucarie).

L.E.: Casco ma costa 1350 lei/an, asigurata la 13000 eur, RCA 320 lei pe an, impozitul auto 36 de lei.
bgdrenault
Cum asculti Youtube? Ai varianta cumparata, care se vede din AA?
gcorneille
QUOTE(bgdrenault @ 28 Mar 2020, 17:36)
Cum asculti Youtube? Ai varianta cumparata, care se vede din AA?
*


Telefonul meu se conecteaza automat la tableta masinii. Daca apesi pe tableta butonul Media, sistemul audio va reda ce ruleaza pe telefon, altfel porneste automat radio. Cand merg la drum lung conectez tableta copilului si Media preia ce ruleaza pe tableta. Ce mi se pare interesant este ca atunci cand suna telefonul si sistemul opreste automat muzica Youtube ia pauza automat.
Nu am Youtube cumparat iar Media nu are treaba cu Android Auto, care merge doar daca te conectezi prin cablu.
4x4
Pt poze sunt butoanele astea jos unde scrii postul.
[attachmentid=1628115549]

Felicitari!

Cati km avea fosta masina cand ai dato la rabla?
gcorneille
QUOTE(4x4 @ 28 Mar 2020, 19:15)
Pt poze sunt butoanele astea jos unde scrii postul.
[attachmentid=1628115549]

Felicitari!

Cati km avea fosta masina cand ai dato la rabla?
*



Stiu ca alea sunt butoanele, dar cand incerc sa incarc o poza, se gandeste putin si apoi imi apare o pagina alba si asa ramane.

190000 km avea masina veche, Logan Laureate 1.5 dci 2007
axabrt
QUOTE(gcorneille @ 28 Mar 2020, 16:04)

Contactul masinii cu solul este mult mai bun, nu stiu daca are suspensia vreo vina sau doar dimensiunea anvelopelor (205/55 R16). Masina se simte mai stabila desi este mai inalta (Loganul vechi era berlina).

*



Poți să detaliezi ce marca de cauciucuri ai ?
Intra devar când aveam și eu Logan d ăla vechi cu cauciucuri montana era o aventura neplăcuta condusul și stabilitatea

Orisicum daca vrei stabilitate îți recomand niste amortizoare sport pe gaz și niste jante pe 19 cu flancuri de 40. Cred că dacă ai face investiția chiar ai avea impresia că conduci alta masina
Bicicleta galbena
Pozele sa fie mici, pana in 2mb preferabil (faci resize)

gcorneille
QUOTE(Bicicleta galbena @ 28 Mar 2020, 20:41)
Pozele sa fie mici, pana in 2mb preferabil (faci resize)
*



Multumesc mult. Asta era, erau pozele prea mari. Le-am redimensionat si acum a mers.

<span class='edit'>28 Mar 2020, 22:05:</span>
QUOTE(axabrt @ 28 Mar 2020, 19:27)
Poți să detaliezi ce marca de cauciucuri ai ?
Intra devar când aveam și eu Logan d ăla vechi cu cauciucuri montana era o aventura neplăcuta condusul și stabilitatea

Orisicum daca vrei stabilitate îți recomand niste amortizoare sport pe gaz și niste jante pe 19 cu flancuri de 40. Cred că dacă ai face investiția chiar ai avea impresia că conduci alta masina
*



Cauciucurile de iarna sunt BF Goodrich GForce 2 si sunt in regula, fara sa ma dea pe spate. Cauciucurile originale ale masinii, pe care le-am folosit doar doua saptamani ca sunt de vara, sunt Continental Eco Contact 5 si parca erau mai bune, dar voi reveni cu impresii dupa ce le pun inapoi pe masina si le voi putea compara cu astea de iarna.

Modificari constructive la masina nu voi face, necesita mult prea multi bani si prea multe omologari ulterioare. Plus ca pentru jante mai mari ar trebui inlocuita cutia de viteze, ambreiajul, volanta, omologare RAR, iar pentru mine masina este o necesitate, nu am suficient timp sa ma joc cu ea.

Daca si cand voi avea timp de joaca, Nissan Skyline din anii '90 va fi probabil masina pentru asta.

L.E. Cele mai bune anvelope folosite pe vechiul Logan mi s-au parut Nexen, am mai folosit Debica, foarte proaste pe asfalt ud, Kormoran (echiparea originala a masinii in 2007 - all season) si Semperit. La asta noua timp de 4 ani le voi folosi pe astea, Continental vara si BF Goodrich iarna, apoi voi mai vedea.
Bwwlan
Felicitari pentru achizitie, sa va poarte sanatosi!
Arata superb pe rosu, am vazut si eu una de-asta exact la fel. Culoarea asta si cea care seamana cu cafeaua cu lapte mi se par exceptionale pe masina asta.

PS: nu mai da quote citatului anterior, ca ne prindem si noi singurei cui te adresezi smile.gif
Pe Axa poti sa-l ignori linistit, numai el ar fi in stare sa se gandeasca la jante de 19 pe un Logan de 90 CP...
axabrt
Haide că am glumit
Nu de 19 , probabil că nici nu se găsesc dar un 17 acolo ar merge la fix și fără modificări dar cred că tot trebuie omologate , așa i.
Daca au pus continental pe Dacia probabil că de aia se simte mașina mai stabila. Montana alea din prima generație erau degeaba, că sa nu zică că ți au dat o și fara roti.
MuciX
Eu sincer abia mă împac cu roti pe 19 pe asfalt bun, nu știu ce să zic. Mai ales daca are de gând să facă mulți kmp, clar nu e cazul.
gcorneille
Cu siguranta cel putin vizual ar arata mai bine niste roti pe 17, chiar si cu 16 este o distanta mare pina la pasajul rotii la Stepway, dar cum in CIV este trecuta doar aceasta dimensiune, voi ramane la 205/55 R16.
In toamna lui 2019 toate Daciile fabricate la Pitesti veneau cu anvelope Continental iar cele din Maroc (Lodgy, Dokker) veneau cu Nexen.
MuciX
QUOTE(gcorneille @ 28 Mar 2020, 20:54)
pentru jante mai mari ar trebui inlocuita cutia de viteze, ambreiajul, volanta, omologare RAR
*


nedumerire.gif
wolfin
Plus aripile...de taiat ca sa intre 19.
gcorneille
MuciX: Doar daca intentionezi sa si circuli cu ea. biggrin.gif
MuciX
Nedumerirea rămâne, de ce ai schimba cutia doar pentru că pui jante mai mari?
sorin1983
QUOTE(wolfin @ 29 Mar 2020, 18:24)
Plus aripile...de taiat ca sa intre 19.
*


la stepway cred ca intra si de 20 cu distantiere biggrin.gif

arata bine masina, totusi nu inteleg de ce nu au pus aeratoarele alea cu grila in mijloc...
gcorneille
Pentru ca fortele necesare pentru a pune in miscare harabaia difera. Poate cutia ar rezista ceva mai mult, dar ambreiajul si volanta le vei schimba in maxim 15-20k km.
Daca ai spirit de aventura, ia masina pe care o folosesti zilnic, pune-i jante cu 1 tol mai mari decat cele mai mari din cartea masinii si dupa 2-3 luni mergi cu ea la service pentru un control. Asta presupunand ca nu ajungi la service mai devreme ca s-a stricat ceva.

<span class='edit'>29 Mar 2020, 20:35:</span>
Aeratoarele rectangulare sunt doar pe echiparea Prestige. Sau asa era cand am luat eu masina. Presupun ca pe Techroad sunt rotunde datorita insertiei centrale cu rosu, specifica acestei echipari. Insertie prezenta si pe capacul oglinzii, si pe tapiterie, si pe capacele de roti. La momentul achizitiei diferenta de echipare dintre Techroad si Prestige era camera de mers inapoi, standard pe Techroad si optionala pe Prestige. In rest aveau aceeasi echipare, diferentele fiind vizuale, cum am spus mai sus.
dandobre
Ce-ai făcut axa, s-a dus naibii jurnalul... Mai ai și alte idei din astea?
Hai că mă bag și eu să scot piatra... Ideea e că indiferent daca pui jante de 13 sau de 19, circumferința totală a roții trebuie să fie aceeași... La asta se referă Mucix..
gcorneille
Corect Dandobre, dar as vrea sa stiu cam ce dimensiuni de anvelopa de 19 ai putea gasi astfel incat sa ai aceeasi circumferinta cu 205/55 R16? Si este corect ce spui, problemele de care vorbeam mai sus apar doar daca dimensiunea diferita a jantei duce la alta circumferinta a rotii.
dandobre
Nu știu dacă găsești.. De aceea am și spus că a venit axa cu o idee trăsnită...
MuciX
De amorul conversației, 215/35R19, dar dimensiunea e atipică, deci oferta limitata de profiluri.

Eu oricum, mă gândeam la ideea unei roti pe 17.
bgdrenault
Voi vreti sa faceti si loganul BMW?
axabrt
QUOTE(gcorneille @ 29 Mar 2020, 20:28)
Pentru ca fortele necesare pentru a pune in miscare harabaia difera. Poate cutia ar rezista ceva mai mult, dar ambreiajul si volanta le vei schimba in maxim 15-20k km.
Daca ai spirit de aventura, ia masina pe care o folosesti zilnic, pune-i jante cu 1 tol mai mari decat cele mai mari din cartea masinii si dupa 2-3 luni mergi cu ea la service pentru un control. Asta presupunand ca nu ajungi la service mai devreme ca s-a stricat ceva.

.
*



La mine nu bate nu troncane. Aia că schimbi ambreiajul in 15000 nu îmi vine a crede. Eu am 40000 aproape și ambreiajul merge
Iar sa se strice în 2 3 luni că ai pus jante cu 1 tol mai mari iară e ciudat.
Din experiența mea îți zic că schimbul de bielete îl fac la 4 ani in loc de 5 daca am jante mai mari. Întradevăr e o uzura suplimentara dar uzura eu o vad cu 20 % mai mare decât în cazul în care ai merge cu jante mai mici.

Depinde foarte mult și pe ce fel de drumuri merge mașina.
Daca mergi prin cratere s ar putea să ai dreptate.

Iaca și comparația. Merg de numa. Cu ceva distanțiere.
O fi voie sa ai distanțiere ?
[attachmentid=1628115579]
Mă scuzatz nu se egzista jante de 19 la Logan. Deci 17 ar fi cele mai mari care se pot pune, cred.
gcorneille
Ok, poate e doar convingerea mea, posibil gresita, din experiente mai vechi. Oricum scopul topicului nu era sa polemizez cu nimeni, asa ca imi cer scuze daca am fost off-topic.
wolfin
Pe topicul tau poti face ce vrei...inclusiv cenzura/edit......noi restul suntem offtopic.
dandobre
Noi ne cerem scuze daca am fost oftopic, este jurnalul tău, poți scrie orice vrei...
cj98czh
QUOTE(gcorneille @ 29 Mar 2020, 20:28)
Daca ai spirit de aventura, ia masina pe care o folosesti zilnic, pune-i jante cu 1 tol mai mari decat cele mai mari din cartea masinii si dupa 2-3 luni mergi cu ea la service pentru un control.
*



am in carte trecute de la 16" la 19" .. masina a venit cu roti de 18" .. 245x45x18 ... a facut 100K de cand este la mine ... si general a trecut de 200k .. nu am schimbat nimic ...
gcorneille
Convingerea mea este ca toate specificatiile date de constructor sunt rezultate in urma unor calcule, iar functionarea conforma a masinii tine de respectarea acestora. Stiu ca exista niste limite de toleranta, adica nu se intampla aproape nimic daca cipezi masina si obtii un 12-15% in plus la putere respectiv cuplu, dar se va intampla cu siguranta daca motorul de 90 CP il duci la 150 de exemplu, pentru ca nici volanta, nici cutia si nici ambreiajul nu au fost concepute sa reziste la fortele implicate. La fel, este posibil ca prin folosirea unei anvelope mai mari (latime sau diametru) cu putin, de exemplu 17 in cazul de fata dar cu un talon mai mic, pentru a avea o circumferinta foarte apropiata, probabil diferenta va fi prea mica pentru a sesiza o diferenta in ritmicitatea inlocuirii de piese. Totusi, la o janta de de 19 (daca exista asa ceva in 4 prezoane!?), sunt convins ca vor aparea probleme mai dese pe lantul cinematic.

Dupa cum spuneam, e posibil sa gresesc, dar asta este convingerea mea.

Pe de alta parte, am luat garantie extinsa pentru a sti exact ce bani bag in masina lunar, adica 100 de eur rata si benzina cat am nevoie. Avand in vedere cele de mai sus, nu as face modificari neconforme si sa risc un refuz la o eventuala problema pe garantie.

Cat priveste off-topicul, cata vreme lumea converseaza civilizat, nu am nicio problema la mine pe topic. Vroiam doar sa inchei eu o discutie.

cj98czh: Daca acele anvelope sunt trecute in carte nici nu ai de ce sa intampini vreo problema tehnica, inteleg ca poti pune si de 19. Anvelopele de care vorbesti sunt pe Citroen? Am vazut dimensiunea asta pe Megane GT, o masina care imi place mult, de aceea intreb.

In alta ordine de idei, cred ca spatiu exista la Stepway si pentru 18.

cj98czh
QUOTE(gcorneille @ 29 Mar 2020, 22:46)
Anvelopele de care vorbesti sunt pe Citroen? Am vazut dimensiunea asta pe Megane GT, o masina care imi place mult,
*



Da, pe Clio este doar 15 si 16" ... nu gred ca meganul GT sa aiba dimensiunea asta ..pt. 18" adica 245X45X18 .. eu stiu ca are 225X40X18 .. sau nu stiu eu bine .. si aia este o posibilitate ..
einstein1984
axa arunca o piatra cu jantele de 19 si voi....
torquemada
Maxim R18 e suportat pe X52:

185/65/R15 X=1895
195/55/R16 X=1891 (aluminium wheel rims)
195/55/R16 X=1903 (steel wheel rims)
205/55/R16 X=1928
205/45/R17 X=1879 Sandero GT
205/40/R18 X=1895 Sandero RS
einstein1984
maximum montat din fabrica zici.
Muttley
Cat de frumos a inceput topicul asta si ce a urmat... sleep.gif

Axa o fi zis o tampenie, da' si restu', firasca 'mnesio.
IRONICK
Si restul care au comentat sunt o apa si-un un pamant. Aceeasi de fiecare data care comenteaza la adresa lu' Axa.
cj98czh
Noroc cu cate un guru din asta ca tine .. radmasa.gif
Bicicleta galbena
QUOTE(einstein1984 @ 30 Mar 2020, 10:11)
axa arunca o piatra cu jantele de 19 si voi....
*


Acuma esti rau, pai cand toata lumea sta in casa maxim de plictisita, o postare de asta e tot ce trebuie tongue.gif

Mai bine ne spune initiatorul ceva despre capacitatea practica a masinii, ca de-aia e break, sa cari cu ea catel, purcel, frigider etc biggrin.gif




einstein1984
Ai si tu dreptate.
cu partea practica, prima oara cand am avut MCV pe mana, am aruncat geanta de laptop in portbagaj, zici ca era un postit pe terenul de fotbal, daca aluneca in fata langa bancheta abia o iei. Cred ca unele caruturi de copii icap nepliate in spate.
rue
La decizia de a lua MCV sau Duster e interesant:
1. nu stiu daca garda la Stepway nu e cat a Dusterului. Oare o sa apara si Duster Stepway? smile.gif
2. spatiul interior este evident ca la stepway MCV spatiul e considerabil mai mare la portbagaj. Nu stiu daca pe bancheta din spate sau chiar la cele din fata ar fi mai mult loc in Duster.
3. Dusterul ca dimensiune e mai "de oras" decat MCV ul
4. E posibil ca Dusterul 4x2 sa aiba masa aproximativa cu a MCV ului. Nu am cercetat.
5. Consumul la Duster va fi mai mare datorita formei de cozonac.
6. Achizitia pentru utilitate stricta cu un comfort suplimentar, motiveaza selectia de COMBI / MCV, in dauna aspectului de SUV al Dusterului.
einstein1984
dusterul are roti mai mari, dezavanataj consum, avantaj la obstacole. spatiul pt pasageri e la fel dar duster are scaune mai bune. duster are unghiuri de atac si degajare net mai bune ca un mcv stepway si cam pea colo cu sandero steway ( e best inclass la comportament ofroad, intre masini nespecialiste in 4X4)
mircea_aq
Interesant totusi ca discutia se duce spre jante mai mari.
De obicei intrebarea era daca pot pune jante de 15" de tabla pentru iarna, in locul unora de 18" cu care ar fi venit masina.

@ainstain, facelift-ul la Talisman e strict estetic ?

Tehnic m-ar interesa daca au modificat setarile suspensiei. In modul neutru si confort mie mi se pare ca se misca caroseria de parca ar avea amortizoarele terminate, nu controlate electronic.
A doua chestie care m-ar interesa e daca au facut ceva in privinta antifonarii la vant. Desi are un cheder dublu plus inca un cheder suplimentar la 180kmh bate vantul suficient de tare cat sa te faca sa o lasi la 150-160.
gcorneille
In regula, consideram ca am terminat discutia cu jantele de 19 pe MCV Stepway. biggrin.gif

@ Bicicleta galbena si rue:
Este extrem de practica, nu doar un break, e chiar un break mare, cu vreo 20 cm mai lung decat Duster. Bineinteles, e un break mare comparativ cu masinile din aceeasi clasa, Clio Break, Fabia Break, etc.

Este foarte practic faptul ca nu ai un prag la incarcare, podeaua portbagajului este la acelasi nivel cu pragul portbagajului. Si da, intra unele carucioare de copil fara sa le pliezi.

Este absolut necesar sa cumperi o plasa orizontala pentru portbagaj, daca ai 5-6 sacose pline cu cumparaturi nu ai cum sa le pui in portbagaj astfel incat sa stea la un loc, pina acasa sunt imprastiate peste tot. Eu am luat si plasa verticala, pentru ambele tipuri de plasa exista carlige de prindere. Plasa verticala se prinde in spatele banchetei si are 3 buzunare, foarte practica pentru lucrurile care stau de obicei in portbagaj (compresor, racleta, lichid de parbriz, etc.). Pretul lor a fost in jur de 100 de lei bucata, cea orizontala e cu vreo 15 lei mai scumpa (e si mai mare). De asemenea, daca pleci la munte cu doua genti in portbagaj, se vor plimba la fiecare curba, la fiecare acceleratie sau frana.

Eu am folosit portbagajul mai serios la doua drumuri. Unul a fost Bucuresti - Rm Sarat, cand am dus o comoda de la IKEA, 3 corpuri de bucatarie suspendate, un covor de 4.5x3.5 m si un covor de 3.5x2.2 m. Am pus comoda si doua corpuri montate, al treilea l-am demontat ca sa nu rabatez bancheta, si covoarele deasupra mobilei. Mai era loc, vedeam bine in oglinda interioara a masinii.

Al doilea drum a fost Bucuresti - Brasov - Onesti si retur, iar la intoarcere in Bucuresti am ajuns cu portbagajul incarcat dupa cum urmeaza: trei genti de voiaj, una mare doua medii, 80 litri de vin, o jumatate de porc transat (90 kg in total), doi saci de cartofi, patru gaini si o rata congelate, 10 kg de branza, doua recipiente de 15 kg de muraturi, multe cutii cu jucarii primite de copil de la bunici, si tot felul de sacose, sacosele, pungulite cu diverse. Pot spune ca mai era loc sub tableta infasurator de portbagaj, mai mergeau niste lucruri.

Cand am cumparat pianina pentru copil am rabatat 2/3 din bancheta, era prea lunga, si cand am cumparat brad am rabatat 1/3 din bancheta.

Deci da, e foarte practica.

30 Mar 2020, 15:58:
Duster are garda la sol mai mare cu 3 cm decat MCV Stepway.
Masina mea are in cartea tehnica masa de 1227 kg, bu stiu cat are un Duster 4x2.
Pe bancheta mie mi se pare ca e mai mult loc in MCV, Duster are scaune mai bine profilate in fata.
ursul_bipolar
De curiozitate intreb, bradul a ajus la gunoi?
myreno4me
Corneille, foarte tare jurnalul , este clar ca ai ales masina de care ai nevoie !
De ce nu ai asteptat noua motorizare cu GPL ?
Si, despre dinamica masinii , cum s-a descurcat incarcata serios si consum ar fi interesant de povestit !
Multi km fara probleme !
gcorneille
Nu, nu a ajuns la gunoi, bradul a fost returnat vanzatorului (Leroy-Merlin) pe aceeasi cale, adica prin rabatarea a 1/3 din bancheta. Dupa care am aspirat jumatate de ora la acele ramase in masina, parca oricate luam tot mai ramaneau.
rue
Trebuia incendiat bradul... Sa nu mai faci prostia sa l duci asa, poate infoliat!
Masa la Duster declarata pt 4x2 e cam tot 12xx kg.
Nu am studiat crash test de MCV. La Duster era naspa doar fin lateral cu stalpul
axabrt
Pai sa vedem zic eu
https://youtu.be/d_p9tFPDyrk
Auci.

Cred că polo nou sta cel mai bine la impact lateral

https://youtu.be/c_4h0aWirFE

Concluzia . Daca n aveți nevoie de spatiu , luați polo
einstein1984
masina din 2012 vs masina din 2017....
Ca idee, karturile stau f bine pe drum si au jante de 10 inch, nue doar de la pneuri
jelly
QUOTE(gcorneille @ 30 Mar 2020, 15:53)
Masina mea are in cartea tehnica masa de 1227 kg, bu stiu cat are un Duster 4x2.
*



Dusterul 1.0 Tce cu gpl, are 1367 kg
gcorneille
Update consum: In aceste timpuri de Coronavirus, cand nu merg decat acasa - serviciu si retur (C-tin Brancoveanu - Tineretului - Unirii - Romana - Victoriei - Aviatorilor - Bd. Beijing - Sos. Pipera - Pasaj Pipera - Bd. Pipera Voluntari si retur) consum mediu 7.1 in oras. biggrin.gif
Plec de acasa la 7:30 si de la munca la 17:00.
Fac 13 km in 20-22 de min, si la dus si la intors.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.