Salutare națiune, am o problemă care mă macină de ceva vreme, îmi scade relantiul ca și cum s-ar îneca, după care revine la normal, din câte am observat, problema apare tot mai des cu cât mașina stă mai mult pornită, adică, o pornesc la rece, nu oscilează aproape deloc, merg cu mașina o oră și ceva și îmi oscilează relantiul de zici că se îneacă, scade sub 700 de rotații (sau mai jos) după care urcă la 900, dacă se umblă cu mașina oscilează la câteva secunde, de asemenea mi se pare că în momentul când aprind poziție + faza scurtă atunci începe *nebuneala*, sau ventilatorul?
Am citit pe forum (am dat search) și pe net despre aceste oscilații la 1.5dci, și am văzut cum că problema ar veni de la regulatorul de presiune de pe pompa de injecție, vreau să cumpăr un regulator și să-l schimb pe cel actual, întrebarea mea este, se potrivește acest regulator:
https://www.autoeco.ro/supapa-control-presi...18784/a1299502/
Aștept recomandări, sugestii, soluții despre ce ar trebui să fac!
Vă mulțumesc!