Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problemă update software Nissan Connect
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
Shakhbûrz
Acum vreo 3-4 luni Nissan Connect m-a anunțat că există update 0816 (momentan sunt pe 0814), am dat să facă update-ul, îmi stă în "Downloading" fără nici un progres, nici măcar procentul nu-l afișează.
La Auto Europa Timișoara mi-au zis inițial "păi probabil nu există update", dar după ce le-am explicat că dacă nu există update atunci nu mă anunță de nebun navigația că de fapt există update și îmi și oferă să pornesc update-ul, au încercat pe un QQ din showroom și ce să vezi... avea update la 0816. Am încercat cu factory reset, nimic. Din meniul "secret" am încercat iar tot ce se putea, nu există nimic de șters cache sau ceva...
La revizia de un an acum o săptămână le-am spus să verifice pt că îmi stă tot blocat în downloading. Mi-au zis că update există doar pentru model mai nou dar eu zic că mi-au servit bullshit, sincer nu cred că ar fi făcut Nissan upgrade la navigație la mai puțin de un an de când a ieșit modelul nou 2019. Mașina mea apare fabricată în 2018.12. În plus, ar fi foarte grav dacă ar oferi update numai la modelul cel mai nou de Nissan Connect indiferent că precedentul nu are nici un an. De asta zic că e bullshit. O să escalez cumva problema.

Aveți vreo idee cum aș putea să-i resetez starea, în limitele garanției? Ar fi varianta de update prin USB dar la service mi-au zis că nu au decât 0814 iar eu nu am idee de unde aș putea să
o iau într-un mod oficial (nu mă risc să iau "dă pă net")

Vă mulțumesc!
Jhn01
Sunt in aceeași situație ca tine. Eu sunt la versiunea de software 0808 și îmi rămâne în Downloading când vreau sa fac update-ul. Anul trecut în noiembrie când am fost la Nissan Sibiu, n-au avut rezolvare pentru aceasta problema și au zis că mă sună când găsesc rezolvare, dar nu au mai sunat.
În luna Mai am revizia de 1 an și mai insist atunci, daca până atunci nu am timp sa trec pe la ei.
Daca rezolvi cumva postează, că poate ii este de folos și altcuiva
mykissfm
Salutare, am dat net hotspot unitatii centrale si am descarcat update-ul, apoi a durat cam 20 minute.
LiviuN29

Bună ziua,

Îți scriem pentru a-ți aduce la cunoștință faptul că începând cu data de 31 martie 2020 aplicația NissanConnect nu va mai fi disponibilă și toate celelalte servicii furnizate de această aplicație vor înceta. Precizăm că toate celelalte servicii conexe sistemului de Infotainment al vehiculului (hărți, Bluetooth, radio etc.) nu vor fi afectate și pot fi folosite în continuare.

Scoaterea din funcțiune a aplicației a fost impusă de rata de utilizare a aplicației NissanConnect foarte redusă și în continuă scădere. De aceea, respectând termenii și condițiile NissanConnect, îți trimitem această informare privind aplicația NissanConnect care va fi scoasă din uz pe 31 martie 2020.

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre această schimbare, te rugăm să contactezi echipa de servicii pentru clienți, care te va ajuta cu plăcere.


Vocea Clientului Nisssan:

Număr de telefon: +40 21 203.88.77

AFLĂ MAI MULTE
teal_c
Ati mai incercat. Poate ca in februarie nu mergea. Eu am facut acum doua zile update si a mers.
Mutzi
Si eu am incercat zilele trecute si am facut update la 0818. Sa vedem ce-o mai fi dupa 31 martie...
See'ya
Salut! Azi am actualizat fara problema la versiunea 0821.
Jaimeteddy
QUOTE(See'ya @ 19 Apr 2020, 18:43)
Salut! Azi am actualizat fara problema la versiunea 0821.
*


Este greșit? Cred că aplicația Nissan Connect a fost întreruptă pe 31 martie.
Shakhbûrz
@Jaimeteddy: Nu este greșit pentru că este vorba de aplicația de mobil Nissan Connect. Era destul de inutilă, nu este de mirare că au renunțat la ea.
@teal_c: problema la mine este că rămâne în Downloading fără nici un progres. Ceva este blocat. Probabil numai un update prin USB ar putea-o debloca. Din păcate nu știu să se ofere update prin USB decât pentru hărți...
See'ya
Da, am actualizat softul unitatii media a masinii nu aplicatia pentru mobile.
Shakhbûrz
Rezolvare: unitatea Nissan Connect se va înlocui în garanție.
Jhn01
Ce demersuri ai făcut pentru a înlocui unitatea în garanție? Nici eu nu pot sa fac update, sunt la versiunea 0808 și rămâne în ecranul cu Downloading...
Shakhbûrz
Mers la Auto Europa, arătat la meșter că stă blocat în "downloading".
A fost important să precizez că unitatea mi-a oferit să fac update iar de când am acceptat să facă update rămâne blocată în "downloading" fără să aibă niciun progres.
Prima sesizare am făcut-o la sfârșitul lui 2019, apoi la revizie în feb.2020 au făcut sesizare la Nissan iar acum (iunie 2020) au cerut înlocuirea unității, aprobată în câteva zile.

Baftă!
Jhn01
Merci.
Incerc același drum. Deocamdată am scris email la vocea clientului și mi-au răspuns că sunt la ultima versiune, deși am versiunea 0808.
Deci trebuie sa mai insist la dealerul local.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.