Salutare colegi!
Am tot cautat prin forum dar nu am gasit ceva concret in privinta relatiului

De ceva vreme a inceput sa nu mai stea la relanti, are momente in care totul este ok ,sta la 900 , dar uneuri (mai nou foarte des) te trezesti ca scade la 500 300 si moare motorul , asta daca scade constant , dar sunt momente cand o scot pe liber si ma trezesc ca se opreste direct fara sa mai "balbaie"

Cand incep fluctuațiile nu dureaza mult si se aprinde si renumita spira de la clapeta in bord , o baga in avarie de la fluctuatii

Cineva care a avut o problemã asemanatoare, am schimbat pedala accelereatie clapeta ( cu cealalta statea turata 2000 2300 ,fara avarie) cu asta are momente cand merge super si cand face asa ( ambele clapete au fost curatate , precum si potentiometrele din ele)


Ceva idei ??


Edit

Pe galerie are o gaurice mica pe care o astupasem cand am schimbat garniturile clapeta si admisie

Pentru ce este ?



Cu ea libera trage aer fals dar sta la 1000 relantiul si pe loc vad ca nu mai face asa , o scot in teste si vad daca face tot asa , revin cu edit, nu mi dau seama pentru ce este gauricea aia mica