Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme motor?!?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
cip21_ro
Salutare!
Acum doua zile am plecat cu masina si dupa nici un km am observat ca mi se tot aprind martorii STOP si cel de la ulei.(nu stateau aprinsi permanent ci palpaiau sau chiar se mai stingeau de tot) Am tras imediat pe dreapta sa vad ce se intampla si dupa ce am ridicat capota m-am speriat cand am vazut ca vasul de expansiune era plin de ulei, atat in interior cat si pe exterior. M-am intors acasa cu ea, am oprit-o si dupa circa jumatate de ora am verificat uleiul si am constatat ca baia era goala iar pe joja urmele de ulei care mai existau erau vascoase ca o dulceata.

In urma cu cateva zile am vazut o pata de ulei in partea dreapta a motorului dar am zis ca ma duc la mecanic dupa sarbatori sa vad ce e.

Daca m-ati putea ajuta cu ceva pareri pana dupa Anul nou cand o sa ajung la mecanic mi-ar prinde tare bine, multumesc.
eugen261
Nu o mai porni. In cel mai fericit caz garnitura de chiulasa arsa.
cip21_ro
De pornit nu am mai pornit-o si nici nu o mai pornesc. La mecanic o duc pe platforma sau in cel mai rau caz tractata.
wolfin
Ceva pilitura pe joja?

Sa zicem ca era si rece motorul.. ..

Poate doar garnitura si plan.

Bineinteles si verificarea pe unde o curs uleiul.
cip21_ro
Pilitura pe joja nu am vazut sa fie. Motorul era rece pentru ca abia plecasem cu masina si nu a avut timp sa se incalzeasca.
Ar putea fi termostatul de vina cum am citit pe alte postari cu toate ca acolo era vorba de motor pe benzina?
z_fdd bacau
din pacate problema e la garnitura de chiulasa...
cip21_ro
La service Renault stie cineva cat mai ajunge ora de manopera ca nu as lasa orice mecanic sa umble la motor? Si daca te lasa sa vii cu piesele tale sau doar originale?
kiki27
Depinde de service, dar nu difera foarte mult intre ele la ora de manopera. Exemplu, reprez. Bras Iasi avea 105 ron fara TVA in Oct.2019. Daca service-ul te accepta cu piesele tale (in general dupa ce masina a iesit din garantie) atunci ora de manopera poate fi mai mare, cca 20%(iarasi, depinde de service)
alexgeogabriel
Eu tin minte ca la Dacoserv era cam 80 cu piesele lor si cam 105 cu piesele tale, asta prin iunie 2019.
cip21_ro
Va multumesc pentru raspunsurile prompte. Dupa sarbatori ma hotarasc ce fac cu ea, unde o duc.
z_fdd bacau
nu cred ca o sa-ti convina pretul de reprezentanta... dar strica niste intrebari
cip21_ro
Cam mari ce-i drept dar daca dau de un meserias care nu-l mai pune la loc cum trebuie si mai stric ceva de nu-i mai dau de capat o sa ma coste si mai mult ca la reprezentanta. De asta stau si ma tot gandesc unde sa o duc.
wolfin
Mai e varianta motor sh.

Sa ti cont.
DaPZzzz
QUOTE(wolfin @ 3 Jan 2020, 17:56)
Mai e varianta motor sh.

Sa ti cont.
*




Recomand cu drag si eu asta!

Per total o sa te duca mult mai ieftin.

Eu spre ex.acum vreo 14 ani sau ceva de gen.. am bubuit motorul la o dacia 1310.. Spart blocul motor etc.
Dupa multe calcule, am ajuns de am cumparat alta dacie ce e drept din 1975 !! Care avea motor frantuzesc! Am montat motorul si restul pieselor le-am vandut in timp [ La final chiar am iesit in castig! ] Dar erau alte vreumuri (:
cip21_ro
Am reusit si am ajuns la mecanic. Dupa patru zile i-a dat de capat. Era de vina radiatorul de ulei sau termoflotorul cum i-a zis mecanicul. ( cod piesa pentru cine este interesat - 8200068115). A fost curatata instalatia de racire cu aditiv de la Liquid Moly si clatit cu multa apa calda, apoi pus antigel, schimbat uleiul si filtrul de ulei si e ca noua.
RazvanF
Ai scapat ieftin, astfel de caz nu am mai auzit pana acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.