skeletor
26 Dec 2019, 23:55
Salut, am făcut un drum de la București până la Câmpina. (mașina Clio 2 1.4 benzina 2004) de pornit pornește bine, schimbă bine, totul în regulă. Pe drum, mai exact la sensurile giratorii, unde trebuie să reduc viteza și implicit într-o treaptă inferioară, apăs ambreiajul, si acul turometrului scade până la 0 și moare motorul. Am mai avut un caz tot pe acest sector de drum, tot la sens giratoriu, când la apăsarea ambreiajului, acul turometrului a scăzut până foarte aproape de 0 , doar că s-a ridicat ușor spre 1, si mai departe am continuat drumul.
Aveți idee cam de la ce ar putea fii?
Am considerat că mai întâi aș putea lua ceva informații de la voi, înainte să merg la service.
Seară bună și vă mulțumesc anticipat!
wolfin
27 Dec 2019, 00:13
https://www.reno.ro/Oprire-motor-in-mers-t212689.htmlEu am patit asta pe a1...la 130km/h....oprit motorul in mers.
Era senzorul de turatie (care citeste pozitia vibrochenului)
cerea sa fie schimbat sau lipit de vreo 2 ani dar eu batman..batman
z_fdd bacau
27 Dec 2019, 09:59
salut
da, poti incepe cu un senzor de turatie, e vreo 50 de lei si-l poti schimba singur
dar sa nu pui ERA, nu m-a tinut nici o saptamana...
24mura
27 Dec 2019, 21:20
eu la dCi am rezolvat opritul in mers si bajbaitul prin desfacerea ECU, cu atentie, si refacerea lipiturilor celor 3 conectori cu fludor cu Pb. stupizenie chestia asta cu RoHs, mai ales la ce lipituri de cacao fac astia de la TRW in fabrica. si acum pot sa spun ca imi arata si consumul.
la benzina, nu stiu ce sa spun, verifica pe un tester senzorii (toti), si daca nici mama senzorilor nu face nimic, poate se poate repara ECU.