Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se opreste motorul laguna 2 19dci 107cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
FlorinBT
Buna ziua băieți, sunt nou pe acest forum si vin cu o problema legata de mașina mea, un renault laguna 2 motor 1.9 dci 107cp, cand am cumparat mașina am observat ca se opreste in sarcina la vreo 3000 de ture, apoi problema sa agravat, acum se opreste si cand o accelerez un pic in gol si imi apare martorul motor roșu si scrie stop, am pus-o pe un tester si mia dat valori peste limita care trebuie, astăzi am cumparat un filtru nou de motorina in speranta ca o sa se schimbe ceva, încă nu l-am montat dar tot nu cred sa se rezolve ceva de la filtru.
andru1973
daca spui si ce defecte a dat e mai ușor de identificat,scriele aici ce defecte a apărut
FlorinBT
Păi inițial cand am luat mașină se oprea doar cand era in sarcina undeva după 2600 de ture, am intrebat alți băieți și cineva mia spus sa scot regulatorul sa il curăț si sa suflu orificiile, sa bag un pic cartela sa sara motorina din pompa ca poate are ceva mizerie, am făcut acest lucru, cand am desfăcut într-adevăr avea putin mâlc ( mizerie ) de combustibil . Am curățat am pus inapoi regulatorul, am mers cu ea asa in scurt ca nu am avut unde sa ii dau talpa la sosea întinsă, am ajuns la 4500 de ture in treapta a 2a si nu sa oprit, apoi seara cand am iesit de la servici am mers pana la țară si am avut o surpriză, mașină se oprea si la turatii de 1500. Am pus-o pe tester si mia dat o eroare DF197 TO BIG DROP IN PRESSURE, apoi am mai chemat pe cineva sa imi mai faca o diagnoza cu CAN-CLIP si sa citească parametri la injectoare, ce este drept nu sunt la locul lor. Băiatul cu diagnoza ma sfătuit să schimb filtru de motorina si sa rezolv cu desamorsarea instalației de motorina, cand oprescbmotorul toată motorina se duce in rezervor inapoi, în dimineata asta am vrut sa merg cu masina la un magazin de piese auto sa iau filtru si mia facut alta surpriză, bag in prima treapta ,accelerez se misca jumate de metru si se opreste, apoi imi clipeste martorul motor roșu si scrie STOP, scot cartela, o las 10 secunde, bag cartela inapoi dispare eroarea din bord si mașină porneste, într-adevăr porneste mai greu din cauza ca se desamorseaza instalația de motorina, am pus chiar si o supapă de sens pe tur intre pompa si filtru de motorina, dar tot se desamorseaza, am luat filtru nou cu gândul că poate are vreo supapăde sens in filtru, dar am suflat prin orificiile alea si nu se blochează nimic. Nu mai stiu ce sa fac cu ea.
andru1973
Codul de defecțiune df 197 se referă la o defecțiune la presiunea de combustibil
posibil ca senzorul de presiune de la pompa common rail e defect,ori ai un defect pe rampa injectoare la fel ai senzor presiune si temperatura combustibil
poza e in rusa nu am găsit una asemănătoare dar înțelegi din desen cum funcioneaza

21 Dec 2019, 13:29:
cel mai bine sa faci test cu can clip sau ddt2000
KataCris
Verifica injectoarele, vezi cat da pe retur fiecare. Eroarea asta se pare ca ascunde de obicei injectoare defecte numai ca traducerea ei este cam dubioasa. Si mai ales sa scrii ce ai depistat.

<span class='edit'>21 Dec 2019, 15:47:</span>
Dar nu ai pompa electrica la motorul asta? Nu ar trebui sa ai probleme cu dezamorsarea, vezi sa nu fie pompa electrica, pe net apare ca ai pompa electrica care alimenteaza pompa de inalta. Nu miza pe traducerea erorii cum ca ai presiune prea mare, si la lipsa presiune au fost cazuri ca au avut aceeasi eroare.
xmisterx
Eroarea se refera la faptul ca are o pierdere mare de presiune, posibil pompa electrica defecta sau filtru de motorina infundat.
KataCris
Pot sa iti spun sigur ca la injector defect iti da eroarea asta. Sper sa nu fie cazul, testeaza pompa electrica ca e mai simplu, in prima faza. Nu stiu unde e plasata exact pt ca eu la 2.0 dci nu am.
andru1973
la mine e in rezervor 2.0dCi
KataCris
@FlorinBT Citeste putin aici....pare ca nu ar fi in rezervor. https://www.reno.ro/Problema-pompa-alimenta...t54336-s30.html
andru1973
La mine e in rezervor daca te uitai la avatar vedeai că am laguna 3
KataCris
Da am zis eu ca nu o ai in rezervor? Eu i-am trimis omului un link ca sa ii usurez munca, e vb 1.9 dci in link, masina ca a lui. Vorbim de 1.9 dci sau...nu am inteles eu. Pompa de 1.9 dci e total altfel din ce am obs.

<span class='edit'>21 Dec 2019, 22:45:</span>
@andru1973 acum m-am prins...ai crezut ca vb cu tine .... 😀, Nu era pt tine postarea, nu am fost explicit, nu stiam ce te enervezi 😁, am corectat 😀
andru1973
smile.gif ai corectat după ce am răspuns ,și nu m-am enervat nu am de ce eu doar ți-am arătat smile.gif)
FlorinBT
Salut băieți, multumesc pentru sfaturi, am rezolvat pana la urma, era din vina pompei electrice care aduce motorina in pompa de injecție, furtunul nu era bine pus pe pompa si trăgea aer pe acolo, iar cand opream mașină toată motorina se întorcea in rezervor, apoi pornea din nou greu si cand acceleram sa plec mai in forta sau daca o acceleram la 2500 de rotații se oprea, am descoperit cand am schimbat filtru de motorina, apoi am scos pompa electrică și am observat ca furtunul nu era bine pus, mai precis colierul era pus langa ștuțul de aluminiu al pompei, acum mașină porneste la sfert si nu se mai opreste. Dar acum am alta problema, urca greu in turatii si nu are forța pana nu intra turbo, adică pana la 2200 de turatii nu are forța, am scos ieri mufa de la debimetru si am observat ca se simte mai bine mașină, este vreo problema daca circul cu ea asa o perioadă pana achiziționeze un debitmetru, ce probleme poate sa apara pe parcurs daca circul asa? Este posibil ca din cauza defecțiuni al debitmetrului sa nu lucreze nici egr, acum cand am deconectat debitmetru oare lucreaza egr? Cum pot sa verific dacă egr este bun si functionarii? Multumesc anticipat
DApophis17
Pune mufa la debitmetru inapoi, nu pare de la el; daca firele si mufa de la senzorul de presiune sunt bune, scoate mufa de la egr si vezi si asa. EGR-ul, senzorul de presiune (MAP) si debitmetrul (MAF) sunt direct legate intre ele, daca unul da rateuri influenteaza tot sistemul. La fel de bine e posibil sa ai vreo conducta de aer fisurata sau montata gresit. Inclusiv intercoolerul spart poate cauza asta. Fum iti scoate doar daca e spart bine de tot intercoolerul sau vreo conducta de aer.
FlorinBT
Intercoolerul la mine este din inox din ce stiu. Deci nu cred ca este spart ala, am scos mufa de la debitmetru, ce este drept acuma nu mai pierde din turatii, dar tot pleaca greu. Am sa il schimb sa vad dupa aia daca se simte mai bine. Multumesc pentru informatii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.