Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu are vlaga la plecare de pe loc
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
uscatu'
Va salut!Megane 1.9dci, 2003, 102 cp, la plecarea de pe loc acceleratia e intarziata rau, daca vrei sa pleci mai tare moare motorul, si cred ca si la schimbarea vitezelor. Nu se aprinde niciun martor. Am scos mufa de la egr, de la debitmetru si nu se simte nicio modificare. Nu scoate fum
Are cineva vreo idee? Va multumesc
espacern
Pare ca senzorul de presiune aer nu trimite semnal....cablaj/mufa/senzor trebuie verificate.
uscatu'
Si unde e senzorul asta?
uscatu'
Revin...am scos pe rand mufa de la convertorul de presiune si cea de la senzorul de presiune aer, in ambele cazuri se aprinde rezistenta si motorul nu se mai tureaza mai mult de 2500rpm. Am citit pe acest forum ca convertorul normal bazaie, la mine bazaie doar cand e scoasa mufa de la senzorul presiune aer. De asemenea am observat in interiorul debitmetrului ca sunt 2 "rezistente" mici, dar la una dintre ele sarmulita nu mai uneste cei 2 pini, sa fie ars debitmetrul?
xmisterx
Da debitmetru e bulit.
uscatu'
Ok ms xmisterx
cj98czh
scoate mufa de la debitmetru si fa o tura .. daca isi revine .. si merge ok ai gasit vinovatul ..
uscatu'
Am scos si am mers o gramada si fara debitmetru si fara egr si nu se simte nicio modificare
lupo_1.7sdi
Nu întotdeauna scoaterea mufei de la debitmetru se soldează cu îmbunătățirea parametrilor. La scoaterea mufei ECU înlocuiește valoarea citită de MAF cu o valoare generică care este cam jumătate din ce ar trebui să citească MAF (ca să poți merge cu mașina în condiții cât de cât). În funcție de defectul MAF scoaterea mufei poate să ducă la o îmbunătățire, înrăutățire sau să nu se observe nimic.
În MAF sunt două elemente: un termistor (rezistență termică -> senzorul de temperatură) și un fir încălzit. Dacă firul încălzit este întrerupt atunci MAF este compromis.
O diagnoză ar fi benefică
Horatiu Mihai
Raspunsul intarziat la accelerare, precum si simptomele de motor fara vlaga au fost cauzate la Megane-ul 1 din semnatura de debitmetrul murdar. Cu spray pentru curatat debitmetre am rezolvat problema. L-am lasat sa se usuce timp de 30 de minute. Dar cele 2 tije subtiri din metal din interiorul carcasei de plastic erau unite la varf. Cum spune si lupo_1.7sdi, daca tijele acelea fine din debitmetru sunt lovite/rupte, atunci este recomandat sa fie inlocuit debitmetrul. Iar o diagnoza o data la cativa ani nu strica masinii.
uscatu'
Am schimbat debitmetru, si intradevar mersul s-a schimbat. Legat de convertorul de presiune am observat ca nu bazaie mereu...sa fie si acela defect?
lupo_1.7sdi
Nu cred că ar trebui să bâzâie. Electrovalva aia este alimentată în PWM și la anumite frecvențe este posibil să se audă (totuși eu nu am auzit-o niciodată sau nu am ascultat cu atenție). În orice caz înainte de a o schimba încearcă să o cureți pentru că este posibil să aibă ceva mizerie și de asta să bâzîie. dă o căutare pe google după "N75 repair" și o să vezi despre ce este vorba.
La oprirea motorului se aude vreun zgomot suspect? (ar trebui să se audă un țac-țac-țac și cam atât)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.