Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Eroare P0094 si P0002 Megane 1.5dCi 63kW
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
mnsdaniel
Salutare colegii,

As avea nevoie si eu de niste sfaturi in caz ca au mai fost proprietari de Megane cu acceasi problema ca si a mea.
Dupa cum am spus am un megane 3 1.5dCi 2010 63kW. Problema care o am apare in momentul in care accelerez brusc, cel mai des in treapta 4 si mai ales 5 (in treptele 1, 2 si 3 nu apare) mi se aprinde martorul STOP si textul "Engine Hazard", iar daca nu continui cu accelerarea si o mentin pentru cateva secunde, eroarea dispare, dar chiar si cand imi apare eroarea nu am pierderi de putere.

La prima scanare mi-a aparut eroarea "P0002 - fuel volume regulator control circuit range/performance" si "P0094 - fuel system leak detected - small leak "- mi s-a spus ca ar fi probleme cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si l-am schimbat, problema nu s-a rezolvat.
Apoi am facut testul cu pahare gradate sa verific corectia la injectoare, intr-adevar aveam probleme la 3 din 4 injectoare. am reparat injectoarele intr-un service dedicat, problema tot nu s-a rezolvat.
Baietii ce mi-au reparat injectoarele mi-au spus ca ar putea fi sensorul ce citeste presiunea pe rampa de injectie, l-am inlocuit dar problema mea tot nu a disparut.

Ar mai fi sa repar si pompa de injectie si as avea injectia ca si noua biggrin.gif
xmisterx
Verifica si cablajul celor 2 componente, poate e vre-un contact slab pe undeva sau izolatia busita.
mnsdaniel
Am verificat, nu pare a fi ceva in neregula cu cablajul, iar aparitia erorii nu este aleatoare, doar in treptele superioare cand "o calc".
Mersi de sfat
azaghorth
"mi s-a spus ca ar fi probleme cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si l-am schimbat, problema nu s-a rezolvat."
Nu neaparat...
In eroare zice ca e problema in circuitul de control al regulatorului nu la regulator...
Trebuie doar citit cu atentie.

La o simpla cautare pe google dupa eroarea P0094 gaseai asta : P0094
Inainte sa te apuci sa schimbi piese dupa cum zic "marii mecanici" de la service, nu strica putina documentare.
Era cineva cu probleme pe partea de injectie, i s-a recomandat schimbarea pompei (~1800lei), in final s-a dovedit a fi problema un o-ring de 5lei...
Nu pica asa usor piese mari, de obicei is problema piese mici care dau un defect mare.Iar la service se schimba piesa cea mai mare (si mai scumpa).
Cand cineva merge la un service deci teoretic la specialist, se asteapta ca acolo sa se gaseasca piesa defecta nu piesa care se crede a fi defecta.Ca altfel isi schimba omul piesele pe rand pana da de cea defecta.
Acest schimb de piese la service prin metoda eliminarii, ar trebui facut pe cheltuiala respectivului service nu pe banul clientului.

"Baietii ce mi-au reparat injectoarele mi-au spus ca ar putea fi sensorul ce citeste presiunea pe rampa de injectie, l-am inlocuit dar problema mea tot nu a disparut.
Ai o scurgere de motorina undeva in circuit, asta a dus la o pierdere de presiune...Problema reperata de Senzorul de presiune.Tocmai pe el l-ai schimbat, adica the good guy.
E ca si cum unul fura din fabrica, paznicul il prinde...Si schimbi paznicul.Problema rezolvata! biggrin.gif
Erau sanse sa fie senzorul de vina, dar daca nu el el si totusi e alta problema?Nu merita investigat?
Poate paznicul se inseala, dar daca spune adevarul?

Aparent e o problema si cu releul de la bujii...
mnsdaniel
Mersi frumos pentru explicatie, foarte interesant si link-ul.
Intr-adevar acum am vazut ca unele piese le-am schimbat inutil.
Am verificat cum zice si in link, nu se vad pierderi de motorina catusi de mici nici pe la injectoare si nici pe la conducte.
Am verificat atat cat am avut acces si cablajul si nu se vede nimic suspect.
Singura piesa ce ar mai fi de verificat, zic eu ar mai fi pompa de injectie, asta ar insemna o investitie de inca 1200 de lei (cel putin asa mi-a spus mecanicul ca ar costa reconditionarea pompei).
Oricum am un gust amar dupa experientele de la service-urile la care am fost cu problema, cu abordari de genul "ar putea fi..."
azaghorth
Cu placere cool.gif
Inainte sa se apuce mesterul de reconditionat, intreaba ce are de gand sa schimbe.
Nu stiu cati km are masina ta, insa nu prea are ce sa se uzeze pana in 200.000km incat sa trebuiasca reconditionata.
Cel mai probabil ceva garnituri/o-ring-uri is problema (parerea mea).
Ar fi bine sa iei parerea la 2 mecanici...
mnsdaniel
Revin cu informatie legat de problema masinii mele biggrin.gif Se pare ca problema a fost pompa de injectie,
am cumparat o pompa second de pe o masina avariata (acelasi cod - 400 de lei) plus manopera 300 = problem solved.
Mersi pentru toate sfaturile primite! drunksinging.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.